Звернення:
За тендером : ДК 021-2015 (CPV): 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95)
Тема:
Уточнення
Зміст:
Доброго дня! Надайте, будь ласка, уточнення по закупівлі.1) По ТД документації прописано паливні картки або скретч-картки. Під виразом "скретч-картки" мається на увазі талони? Якщо ні, то чи може Учасник запропонувати в закупівлі талони? 2) В ТД документації прописано "в частині здійснення проїзду транспортних засобів Замовника до АЗС для їх заправки пальним і в зворотному напрямку, учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС у м. Черкаси"у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (Трьох) км автомобільними дорогами". Чи відстать 3 км повинна бути в обох напрямках чи тільки в одну сторону від Замовника до АЗС учасника? 3) Ще в проекті Договору в п.5.1 прописано "та/або та здійснювати відвантаження Товару бензовозом з витратоміром наливом у резервуари Замовника за заявками Замовника." Закупівля частково буде наливом чи це помилка? 4) І в п.5.4.проекту Договору прописано , що Учасник має надати разом з рахунком, видатковою накладною і податкову накладну. Податкову накладну відразу можливо надати, коли Замовник буде сплачувати за свої кошти. Якщо за кошти держ.бюджету, то податкова надається на оплату (друга подія). Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
26.06.2025 15:31
Шановний учасник! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне:
1) Предметом закупівлі є товар, а спосіб його отримання крім паливних карток або скретч-карток допускається також за допомогою талонів.
2) Передбачається наявність не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (Трьох) км автомобільними дорогами від Замовника до АЗС, яке має бути відтворене за допомогою https://www.google.com.ua/maps/ і підтвердження має бути у вигляді інформацїї про адресу АЗС та зображення відстані.
3) За заявками Замовника має бути технічна можливість відвантаження Товару бензовозом з витратоміром наливом у резервуари Замовника.
4) Дійсно, згідно чинного податкового законодавства (п. 187.7, п. 198.2, п. 201.1, п. 201.10 ПКУ) датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку. Однак, крім бюджетних коштів передбачається також придбання товару за рахунок власних коштів, що визначено у плані цієї закупівлі і буде вказано в п.3.2. укладеного договору. Таким чином, платник ПДВ зобов'язаний буде скласти податкову накладну на дату виникнення податкових зобов'язань та зареєструвати її в ЄРПН з урахуванням особливостей цієї закупівлі у визначеному порядку та строки.
Дата оприлюднення відповіді:
29.06.2025 23:35