Показати схожі тендери

Закупівля Скраплений (балонний) газ (09120000-6 Газове паливо, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-20-007341-a
Id Tender efb1621106564f8ebe523d89f2e7aee9
План UA-P-2025-06-20-008460-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.06.2025 13:51
Остання зміна 09.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
208 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 080 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.06.2025 13:50 до 28.06.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 20.06.2025 13:50
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.06.2025 13:50
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 14:00
до 03.07.2025 15:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 15:53
до 09.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.07.2025 15:53
-
Період уточнень
з 20.06.2025 13:50 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.06.2025 13:50 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 14:00 до 03.07.2025 15:53
Період кваліфікації
з 28.06.2025 14:00 до 03.07.2025 15:53
Основні параметри
Скраплений (балонний) газ (09120000-6 Газове паливо, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Мова подання тендерної пропозиції - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
208 000 грн.
Скраплений (балонний) газ
Назва предмета закупівлі
Скраплений (балонний) газ
Очікувана вартість
208 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2080,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Скраплений (балонний) газ
Код ДК 021:2015
09122000-0 - Пропан і бутан
Кількість
2 900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
*****, Україна, Житомирська область, Овруч, Україна, Київська обл., Вишгородський р-н, смт Іванків; Україна, Рівненська обл., Сарненський р-н, м. Дубровиця
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлену партію Товару проводяться шляхом оплати Замовником впродовж 30 днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником накладної (акту приймання – передачі товарів), завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БВС РИТЕЙЛ"
Пропозиція:
207 756 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЯРОШ Анастасія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380686782898
Замовник
ЄДРПОУ
14321914
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Скраплений (балонний) газ
Період вимог/скарг з 03.07.2025 15:53 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 14:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: на виконання Аналогічного договору, відсутня інформація в довільній формі (лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними) та Учасник надав накладений на тендерну пропозицію Удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації. Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. На виконання зазначених вище вимог Учасник надав такі документи у складі тендерної пропозиції: 1. Договір №400-24 від 01.11.2024 та Видаткові накладні (файли; Договір 01.11.24 (1).PDF, видаткові листопад (1).PDF та видаткові грудень (1).PDF) де сума Договору не відповідає сумі Видаткових накладних, отже Учасник не надав докази того, що він вже успішно виконував договори, схожі за характером та обсягом на той, що є предметом тендеру; 2. Гарантійний лист (файл: 3. Учасник підписав Тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.07.2025 15:53
Повідомлення про рішення
28.06.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.06.2025 13:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 37 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога про усунення невідповідностей: В Додатку №1 Перелік документів/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 1.1.1. не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма додатками та специфікаціями до договору, додатковими угодами). 1.1.2. копії/ю документів/а на підтвердження виконання даного договору (накладна/акт прийому-передачі тощо). В рамках цієї закупівлі аналогічним вважається договір, предмет якого становить товар, аналогічний до предмету закупівлі. Учасник у складі пропозиції надав Аналогічний договір та на підтвердження виконання Видаткові накладні (файли: Аналогічний договір РВК.pdf та Видаткові аналогічний договір.rar), де сума в Видаткових накладних не відповідає сумі Договору. 2. «5.6. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник надав накладений на тендерну пропозицію Удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації. Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначеної невідповідності, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону, Учаснику необхідно протягом 24 годин - тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3. «5.11. При здійсненні Учасником будь-яких заходів, пов’язаних з виконанням своїх обов’язків з постачання Замовнику зазначеного в даній тендерній документації предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту навколишнього середовища, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмету закупівлі. Учасник повинен надати лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі). В складі тендерної пропозиції даний документ відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону, Учаснику необхідно протягом 24 годин: 1. не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма додатками та специфікаціями до договору, додатковими угодами) та копії/ю документів/а на підтвердження виконання даного договору (накладна/акт прийому-передачі тощо). 2. тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3. лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі).
Створено
02.07.2025 14:07
Надати до
03.07.2025 14:07
Торги не відбулися
Очікувана вартість
208 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 14:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495
Контактний телефон:
380686782898
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
208 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 14:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495
Контактний телефон:
380686782898
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності