При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:43
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:43
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:43
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:43
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:43
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: АЗС, що розташовані і в м. Чернігів, і в кожному з районів Чернігівської області, і по всій території України (наявність в Учасника мережі АЗС у кожному районі Чернігівської області та по всій території України).
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 Тендерної документації 12.5. Довідка в довільній формі про наявність в Учасника мережі АЗС у м. Чернігові, у кожному районі Чернігівської області та по всій території України, на яких буде здійснюватись продаж паливно-мастильних матеріалів у роздріб за талонами, із зазначенням адрес АЗС (тобто, відпуск паливно-мастильних матеріалів має здійснюватися на АЗС, що розташовані і в м. Чернігів, і в кожному з районів Чернігівської області, і по всій території України).
Додаток 7 Тендерної документації 4. Учасник повинен мати (на праві власності, володіння, користування, на умовах партнерського договору) мережу АЗС у м. Чернігові, у кожному районі Чернігівської області та по всій території України, на яких буде здійснюватися продаж паливно-мастильних матеріалів у роздріб за талонами. Тобто, відпуск паливно-мастильних матеріалів має здійснюватися на АЗС, що розташовані і в м. Чернігів, і в кожному з районів Чернігівської області, і по всій території України.
Замовник визначає дискримінаційні обмежувальні умови щодо кількості та місцерозташуванню АЗС учасника: у кожному районі Чернігівської області..
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 5 Тендерної документації), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: Учасник повинен мати (на праві власності, володіння, користування, на умовах партнерського договору) мережу АЗС у кожному районі Чернігівської області:
Адміністративний устрій Чернігівської області передбачає поділ на 5 (п’ять) районів:
1) Корюківський район;
2) Ніжинський,район;
3) Новгород-Сіверський район;
4) Прилуцький район;
5) Чернігівський район.
ПРИ ЦЬОМУ, мереж АЗС БРСМ-Нафта НЕ МАЄ АЗС у чотирьох районах Чернігівської області з п’яти, а саме – АЗС відсутні у:
- Корюківський район;
- Ніжинський,район;
- Новгород-Сіверський район;
- Прилуцький район;.
А отже, вимога щодо наявності САМЕ мережу АЗС у кожному районі Чернігівської області – є дискримінаціна та така, що обмежує суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має АЗС з наступним місцерозташуванням:
Чернігівський район:
АДРЕСА: Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
АДРЕСА: Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 77 Гвардійскої дивізії, 1
АДРЕСА: Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Леоніда Пашина, 1
В інших зрайонах Чернігівської області АЗС, які б Суб’єкт оскарження міг запропонувати – відсутні.
Тобто, вимога щодо наявності Учасник повинен мати (на праві власності, володіння, користування, на умовах партнерського договору) мережу АЗС у кожному районі Чернігівської області – є дискримінаційна для Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може запропонувати АЗС з місцезнаходженням в чотирьох районах із п’яти у Чернігівській області.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Також, постає питання обґрунтованості вимоги в частині ОБГРУНТУВАННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОСТІ НАЯВНОСТІ АЗС у кожному районі Чернігівської області, оскільки місцезнаходження Замовника: 14000, м. Чернігів, вул. Єлецька, 11.
Згідно Додатку 5 Тендерної документації (Проєкт договору):
3.2. Місце поставки Товару (Талонів (скретч-карток)): м. Чернігів, вул. Єлецька, 11.
Згідно інформації, опублікованої на сайті компетентного органу Замовника за посиланням Чернігівська ОДА , Замовник ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснює виконання своїх повноважень (Державне управління загального характеру) в межах відповідних адміністративно-територіальних одиниць, а отже в межах території Чернігівської області.
ОТЖЕ, оскільки Замовни здійснює фізично свої повноваження ВИКЛЮЧНО в межах територіальної одиниці Чернігівської області, - відсутнє обгрунтування визначення настільки розгалуженої сітки розташування АЗС, а саме - про наявність в Учасника мережі АЗС у м. Чернігові, у кожному районі Чернігівської області та по всій території України.
Тобто, у випадку виключення дискримінаційної умови в частині наявності АЗС саме у кожному районі Чернігівської області та по всій території України, (оскільки Суб’єкт оскарження НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ АЗС у кожному районі області) – Суб’єкт оскарження може скористатись своїм правом взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта, але вимога ЩОДО наявності саме у кожному районі Чернігівської області та по всій території України – створює обмеження для Суб'єкта оскарження, а саме неможливість взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- наявність АЗС, що розташовані і в м. Чернігів, і в кожному з районів Чернігівської області, і по всій території України.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: АЗС, що розташовані і в м. Чернігів, і в кожному з районів Чернігівської області, і по всій території України (наявність в Учасника мережі АЗС у кожному районі Чернігівської області та по всій території України).
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21