Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:09130000-9 – "Нафта і дистиляти" (09134200-9 "Дизельне паливо") від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-008709-a
Id Tender 885e67ba27894cda921eb8d4d7e25192
План UA-P-2025-06-09-009671-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 15:29
Остання зміна 21.07.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 599 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 995 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 15:27 до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 15:27
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 15:27
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 11:59
до 09.07.2025 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 13:46
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 11:20
до 21.07.2025 11:20
Період уточнень
з 09.06.2025 15:27 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 15:27 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 11:59 до 09.07.2025 11:20
Період кваліфікації
з 26.06.2025 11:59 до 09.07.2025 11:20
Основні параметри
ДК 021:2015:09130000-9 – "Нафта і дистиляти" (09134200-9 "Дизельне паливо")
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 599 000 грн.
Дизельне пальне Євро-5
Назва предмета закупівлі
Дизельне пальне Євро-5
Очікувана вартість
5 599 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27995,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 11:36
Закінчення аукціону
26.06.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо Євро 5
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Ідентифікатор категорії
09130000-492895-40996564
Кількість
100 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Олеся Гончара будинок 6
Дата постачання з
30.06.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Спосіб реалізації
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Значення, яке очікується

талон

Вимога
Відповідність ДСТУ 7688:2015
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Вимога
Цетанове число
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Значення, яке очікується

country.51

Вимога
Bміст сірки
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Значення, яке очікується

10 мг/кг

Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
5 460 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КВОРУМ-НАФТА"
Пропозиція:
5 178 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.clarifications
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерій Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380983572404
Замовник
ЄДРПОУ
26084856
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
73003
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
вул. Олеся Гончара будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне пальне Євро-5
Період вимог/скарг з 04.07.2025 13:46 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 11:59 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.07.2025 13:46
Повідомлення про рішення
03.07.2025 08:45
Електроний протокол про продовження строку
26.06.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ «КВОРУМ-НАФТА». Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У зв’язку з детальним розглядом значного обсягу документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, виявленням невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.07.2025 08:44
Дата кінця розгляду
25.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КВОРУМ-НАФТА" 1. На виконання вимог вимог п. 1.1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «Кваліфікаційні критерії», Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в якості документів та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, бренду АЗС, кількості та адреси місцезнаходження. Обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Херсон (не менше 3 АЗС), м. Миколаїв (не менше 3 АЗС), м. Одеса (не менше 6 АЗС), м Кривий Ріг (не менше 5 АЗС) та АЗС в кожній області України (крім тимчасово окупованих територій України) На виконання вищевказаної вимоги Учасник має надати Довідку про наявність МТБ (Мережа АЗС)про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням кількості АЗС. Обов’язкове розташування АЗС в Донецькій області (зазначена область відсутня в Довідці за вих. № 103/3 від 19.06.2025). 2. Відповідно до вимог п. 1.1.2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій розділу 1. Кваліфікаційні критерії Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», в якості документів та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, Учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо. На виконання вищевказаної вимоги, Учаснику має надати Довідку про наявність МТБ (Мережа АЗС) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій інформація щодо строку дії договорів оренди АЗС буде автентичною/аналогічною зі строком дії наданих копій договорів оренди АЗС (інформація, зазначена в Довідці вих. № 103/3 від 19.06.2025 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару щодо строку дії договорів оренди АЗС за № з/п 1 - 21 не відповідає строку дії наданих копій договорів оренди АЗС). Окрім того, надати додаткову угоду щодо подовження строку дії Договору № 01/01-08-2023 купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС від 01 серпня 2023 року (строк дії договору скінчився 01 серпня 2024 року, а відповідно до умов Договору, він вважається продовженим на кожен наступний рік на тих самих умовах, якщо за місяць до закінчення строку його дії ні від однієї зі Сторін не поступило письмового повідомлення про бажання розірвати Договір. Зміни і доповнення в Договір можуть вноситися тільки в письмовому виді і повинні бути підписані обома Сторонами. Всі додаткові угоди є невід'ємною частиною Договору і мають силу в тому випадку, якщо вони складені у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками Сторін) або діючий партнерський Договір (UPG_KVORUM). 3. Відповідно до вимог пп. 3.3.3 п. 3.3. розділу 3. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник надає довідки з банківських установ в яких обслуговується учасник, датовані поточним роком, але не пізніше закінчення періоду подання пропозицій, щодо відкритих рахунків та стану залишку коштів на рахунку(ах) в усіх банківських установах та лист від податкової служби, що має бути складений на фірмовому бланку, адресований учаснику процедури закупівлі з посиланням на вхідний номер запиту та мати власноручний підпис уповноваженої особи, з інформацією про перелік відкритих рахунків учасника у банках та/або інших фінансових установах. Повний Витяг з ЄДРПОУ виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі. На виконання вимог вищевказаного пункту, надати Учаснику довідку/и з банківських установ в яких обслуговується учасник, датовані поточним роком, але не пізніше закінчення періоду подання пропозицій, щодо стану залишку коштів на рахунку(ах) в усіх банківських установах. На виконання вимог вищевказаного пункту, надати Учаснику лист від податкової служби, що має бути складений на фірмовому бланку, адресований учаснику процедури закупівлі з посиланням на вхідний номер запиту та мати власноручний підпис уповноваженої особи, з інформацією про перелік відкритих рахунків учасника у банках та/або інших фінансових установах. 4. Відповідно до вимог пп. 3.4.1 та 3.4.2 п. 3.4. розділу 3. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник надає Паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/Картку про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу -для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців На виконання вимог вищевказаного пункту, Учаснику надати: - Паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр. - Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/Картку про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу -для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. 5. Відповідно до вимог п. 5.1. розділу 5. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник надає Технічну специфікацію до предмета закупівлі – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2). Відповідно до останнього абзацу «ВИМОГИ до учасників» Додатку 2 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025р., Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії протоколів випробувань на дизельне паливо, що видані для Учасника, не раніше 2025 року. Протоколи випробувань повинні бути видані акредитованою лабораторією (документи, що підтверджують відповідну акредитацію надається у складі тендерної пропозиції). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії протоколів випробувань на дизельне паливо: - № 883/25КР випробувального центру м. Київ, акредитованого національним агенством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IES 17025, атестат акредитації № 20710; - № 472 від 09.05.2025р. випробувальної лабораторії ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДІН ЛТД», акредитованої Націогнальним агенством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IES 17025 атестат про акредитацію № 201380; - № 1055/25 від 09.05.2025р. випробувальної лабараторії ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ТЕХНОЛОГІЯ.ПОЦЕСИ.КОНТРОЛЬ», аттестат акредитації відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019, зареєстрований у Реєстрі НААУ за №201483 від 09.004.2025р. На виконання вимог вищевказаного пункту, Учасник має надати документи, що підтверджують відповідну акредитацію, а саме атестати акредитації. 6. Відповідно до вимог п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ у новій редакції від 12 червня 2025 року, текст гарантії повинен містити такі реквізити та твердження: — про умову сплати гарантії, згідно з якою, одержана вимога Замовника (бенефіціара) є виключною і достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Замовнику (бенефіціару) за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та вчинення інших дій; — про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу (и) Замовника (бенефіціара), яку (і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної (их) гарантії (й); — про наявність повного грошового забезпечення (покриття), строк дії якого не менше ніж строк дії гарантії; — про те, що повне грошове забезпечення (покриття) не видавалося учаснику в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом. На виконання вищевказаної вимоги Учасник має надати БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ, яка містить твердження: — про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу (и) Замовника (бенефіціара), яку (і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної (их) гарантії (й); — про те, що повне грошове забезпечення (покриття) не видавалося учаснику в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом.
Створено
03.07.2025 09:06
Надати до
04.07.2025 09:06
Період вимог/скарг з 09.07.2025 11:20 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 13:46 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 11:20
Довідка НАЗК
09.07.2025 11:20
Повідомлення про рішення
04.07.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На виконання вимог вимог ппп. 1.1.1. пп. 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пунту «Кваліфікаційні критерії» розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025, в якості документів та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, Учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, бренду АЗС, кількості та адреси місцезнаходження. Обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: м. Херсон (не менше 3 АЗС), м. Миколаїв (не менше 3 АЗС), м. Одеса (не менше 6 АЗС), м Кривий Ріг (не менше 5 АЗС) та АЗС в кожній області України (крім тимчасово окупованих територій України) На виконання вищевказаної вимоги надати Учасник Довідку з інформацією про автозаправні станції учасника із зазначенням кількості АЗС. 2. Відповідно до вимог п. 5.1. розділу 5. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник надає Технічну специфікацію до предмета закупівлі – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2). Відповідно до останнього абзацу «ВИМОГИ до учасників» Додатку 2 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025р., Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії протоколів випробувань на дизельне паливо, що видані для Учасника, не раніше 2025 року. Протоколи випробувань повинні бути видані акредитованою лабораторією (документи, що підтверджують відповідну акредитацію надається у складі тендерної пропозиції). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію протоколу випробувань на дизельне паливо: - № 23 від 09.01.2025 року випробувальної лаболаторії нафтопродуктів в Дніпропетровській області ТОВ «ГЛОБУС-ПЕТРОЛЕУМ», акредитованого національним агенством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IES 17025, атестат акредитації № 201753 чинний до 31.03.2029 року. На виконання вимог вищевказаного пункту, надати Учаснику документи, що підтверджують відповідну акредитацію, а саме атестат акредитації. 3. Відповідно до вимог п. 4.4. розділу 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку №1 до тендерної документації у новій редакції від 16.06.2025 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник надає Лист-згоду від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. На виконання вимог вищевказаного пункту, надати Учаснику Лист-згоду від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Створено
08.07.2025 11:04
Надати до
09.07.2025 11:04
Договір
UA-2025-06-09-008709-a-a1
Підписаний і діє
Номер
151
5 460 000 грн.
4 550 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 000 (літр)
Дизельне паливо Євро 5
Номенклатура
Дизельне паливо Євро 5
Кількість
100 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
45.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26084856

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45880693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 11:20
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 599 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380983572404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 599 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380983572404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності