Показати схожі тендери

Закупівля бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-07-000151-a
Id Tender 4292a90a36164801a7474fce1ab4d468
План UA-P-2025-06-07-000079-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.06.2025 11:34
Остання зміна 30.06.2025 14:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
271 950 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 719.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.06.2025 11:31 до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.06.2025 11:31
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.06.2025 11:31
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:01
до 23.06.2025 11:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 12:12
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 11:56
до 30.06.2025 14:19
Період уточнень
з 07.06.2025 11:31 до 12.06.2025 00:00
Період оскарження
з 07.06.2025 11:31 до 12.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:01 до 23.06.2025 11:56
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:01 до 23.06.2025 11:56
Основні параметри
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
271 950 грн.
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Назва предмета закупівлі
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Очікувана вартість
271 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2719,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 13:26
Закінчення аукціону
16.06.2025 14:01
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 500 (літр)
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин)
Опис предмета закупівлі
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
39200, Україна, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Шевченка 78/109 (за адресами АЗС учасника-переможця)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 500 (літр)
дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Опис предмета закупівлі
дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
39200, Україна, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Шевченка 78/109 (за адресами АЗС учасника-переможця)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «НОВІС ТРЕЙД»
Пропозиція:
245 850 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
252 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Пропозиція:
233 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН СТРІМ СИСТЕМС"
Пропозиція:
231 120 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.06.2025 11:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Іванівна Жорняк
Електронна пошта
Телефон
+380534331030
Замовник
ЄДРПОУ
38540960
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
39200
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Кобеляки
Адреса
вул. Шевченка, буд. 78/109
Кваліфікація
Лот № 1 бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Період вимог/скарг з 20.06.2025 12:12 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:01 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 12:12
Повідомлення про рішення
16.06.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.06.2025 11:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.06.2025 11:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). У складі пропозиції учасником надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2220304500117 (файл формату pdf «Установчі документи ССС_2025 +» стор.14), однак даний витяг не завірено підписом та печаткою уповноваженої особи компетентного органу (Начальник Сарненської ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області – Зашко Н.П.). Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки; листи; витяги із державних або інших реєстрів, які не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів; зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками); матеріали; малюнки (креслення); буклети та рекламна продукція; відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) завірену підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів. 2.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №6 від 13.06.2025 р. (файл формату pdf «цінова (6)»), однак у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 даної форми «Пропозиція» зазначено вартість пропозиції без ПДВ цифрами та літерами. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція» №6 від 13.06.2025 р. із зазначенням вартості пропозиції без ПДВ виключно літерами у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 даної форми «Пропозиція». 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації передбачено, що учасник повинен являтися власником (емітентом) товару (талонів на пальне) та надати лист у довільній формі із зазначенням цього зі зразком талонів. Талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива. У разі використання Учасником конкретної торгівельної марки чи бренду, Учасник повинен документально підтвердити правомірність їх використання (ліцензійний договір, свідоцтво на знак для товарів і послуг). У складі пропозиції відсутні ліцензійний договір та свідоцтво на знак для товарів і послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати ліцензійний договір та свідоцтво на знак для товарів і послуг. або надати, у довільній формі за підписом уповноваженої особи, пояснення щодо ненадання відповідних документів з обґрунтуванням такої причини, із посиланням на діючий(і) нормативно-правовий(і) акт(и), в якому визначено умови щодо необхідності надання інформації або документів, які передбачаються для надання за умовами даної тендерної документації.
Створено
17.06.2025 15:59
Надати до
18.06.2025 15:59
Період вимог/скарг з 23.06.2025 11:56 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:12 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 11:56
Довідка НАЗК
23.06.2025 11:56
Повідомлення про рішення
20.06.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.06.2025 11:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.06.2025 11:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. Положеннями приміток Додатку 7 Документації встановлено, що строк, який визначається учасником необхідний для узгодження порядку платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 5 тендерної документації). У складі пропозиції учасником надано Пропозицію №542т/20 від 13.06.2025 року (файл формату pdf «Цінова_ пропозиція»), однак у п.7 даної Пропозиції учасником зазначено умови розрахунків 5 (п’ять) календарних днів, що не відповідає умовам порядку платежу, що визначені у п.4.1 Розділу IV. «Порядок та умови здійснення оплати» Проекту договору Додатку 5 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Пропозицію №542т/20 від 13.06.2025 року із зазначенням у п. 7 строку, необхідного для узгодження порядку платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 5 тендерної документації). 2.Виявлені невідповідності: вимогами п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації передбачено, що учасник повинен являтися власником (емітентом) товару (талонів на пальне) та надати лист у довільній формі із зазначенням цього зі зразком талонів. Талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива. У разі використання Учасником конкретної торгівельної марки чи бренду, Учасник повинен документально підтвердити правомірність їх використання (ліцензійний договір, свідоцтво на знак для товарів і послуг). У складі пропозиції учасником надано Свідоцтво на знак для товарів і послуг №238813 (файл формату pdf «Торгова_марка»), однак на сторінці 10 відсутня печатка Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Згідно з положеннями п.3.2. ч. 3 Положення про Державний реєстр свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки № 10 від 10.01.2002 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України за № 64/6352 від 28.01.2002 (далі - Положення), свідоцтво засвідчується підписом голови Державної служби та печаткою Державної служби. Аркуші, на яких викладено текст свідоцтва, прошнуровуються або скріплюються у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, пронумеровуються, кількість аркушів завіряється підписом посадової (уповноваженої на те) особи та скріплюється печаткою Державної служби. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг №238813 завірене печаткою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на сторінці 10 або засвідчене електронним підписом в встановленому порядку.
Створено
20.06.2025 12:27
Надати до
21.06.2025 12:27
Договір
UA-2025-06-07-000151-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6.1
233 760 грн.
194 800 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 500 (літр)
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин)
Номенклатура
бензин марки А-95 (09132000-3 – Бензин)
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 500 (літр)
дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Номенклатура
дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38540960

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44098532

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 14:19
-
30.06.2025 13:45
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
271 950 грн.
Період подання пропозицій
до 15.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380534331030
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
271 950 грн.
Період подання пропозицій
до 15.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380534331030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності