Показати схожі тендери

Закупівля Машина для нанесення розмітки та самохідний візок від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-003553-a
Id Tender 9c5ba9226f854b1bab4df593cb7400af
План UA-P-2025-06-06-004231-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.06.2025 11:10
Остання зміна 25.07.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 675 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 376.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 11:09 до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 11:09
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 11:09
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:06
до 19.07.2025 13:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 17:50
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.07.2025 13:18
до 25.07.2025 10:46
Період уточнень
з 06.06.2025 11:09 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 11:09 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:06 до 19.07.2025 13:18
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:06 до 19.07.2025 13:18
Основні параметри
Машина для нанесення розмітки та самохідний візок
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 675 300 грн.
Машина для нанесення розмітки та самохідний візок
Назва предмета закупівлі
Машина для нанесення розмітки та самохідний візок
Очікувана вартість
1 675 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8376,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 13:43
Закінчення аукціону
16.06.2025 14:06
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Машина для нанесення розмітки
Опис предмета закупівлі
Машина для нанесення розмітки
Код ДК 021:2015
34922000-6 - Обладнання для нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Самохідний гідравлічний візок
Опис предмета закупівлі
Самохідний гідравлічний візок
Код ДК 021:2015
34922000-6 - Обладнання для нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОСТ"
Пропозиція:
1 487 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ІНВЕСТМАШ"
Пропозиція:
1 486 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 13:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 11:09
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Сергіївна Гісар
Електронна пошта
Телефон
380987258938
Замовник
ЄДРПОУ
38337116
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Машина для нанесення розмітки та самохідний візок
Період вимог/скарг з 02.07.2025 17:50 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:06 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення № 219 Уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «2» липня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "ІНВЕСТМАШ" (далі - Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Машина для нанесення розмітки та самохідний візок код за ДК 021:2015 - 34920000-2: Дорожнє обладнання (34922000-6 — Обладнання для нанесення дорожньої розмітки) (далі - Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей, у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей, № UA-2025-06-06-003553-a. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Розгляд першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до п. 37 і 38 Особливостей з урахуванням положень п. 41 Особливостей. Відповідно до п. 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених п. 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з п. 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності/відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, не функціонує в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані он-лайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Під час аналізу компанії, в електронному онлайн-сервісі YouControl Замовником виявлено інформацію щодо недобросовісності Учасника при постачанні Товарів та повернення авансового внеску таким компаніям як АТ «Укртрансгаз» та ОКП «Миколаївоблтеплоенерго». Замовником направлено на електронну пошту Учасника ([email protected]) Запит додаткового підтвердження від 01.07.2025 р. №01-400 щодо надання додаткових гарантій по терміну поставки товарів та отримано від Учасника Лист-відповідь від 02.07.2025 р. № 1 з наданням додаткових гарантій щодо терміну поставки Товарів. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Розгляд другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Розгляд третього питання порядку денного Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КП «Бровари-Благоустрій» ____КЕП____ підпис Анна ГІСАР
Документи кваліфікації
02.07.2025 17:50
Довідка НАЗК
02.07.2025 17:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 16:18
Електроний протокол про продовження строку
16.06.2025 14:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокольне рішення № 204 Уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «20» червня 2025 року Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ІНВЕСТМАШ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Машина для нанесення розмітки та самохідний візок код за ДК 021:2015 – 34920000-2: Дорожнє обладнання (34922000-6 Обладнання для нанесення дорожньої розмітки), UA-2025-06-06-003553-a (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Розгляд першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із необхідністю детального розгляду документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника та уточнення інформації, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 14.07.2025 00:00. Розгляд другого питання порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
20.06.2025 16:17
Дата кінця розгляду
15.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 18.07.2025 09:17 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 09:17 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Протокольне рішення № 244 уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «18» липня 2025 року Порядок денний: 1. Про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ІНВЕСТМАШ" (далі – Учасник-переможець), якого за результатами розгляду та оцінки визначено Переможцем процедури закупівлі Машина для нанесення розмітки та самохідний візок 34920000-2 — Дорожнє обладнання (34922000-6 Обладнання для нанесення дорожньої розмітки) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), № UA-2025-06-06-003553-a. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель. Розгляд першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 02.07.2025 р. відповідно до протоколу № 219, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Станом на 17.07.2025 р. Учасник-переможець у п’ятнадцятиденний строк, визначений для укладення договору, не надав підписаного договору. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Розгляд другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КП «Бровари-Благоустрій» ____КЕП____ Анна ГІСАР
Документи кваліфікації
18.07.2025 09:17
Повідомлення про рішення
18.07.2025 09:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.07.2025 13:18 по 25.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 09:17 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення № 246 уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «19» липня 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ " МОСТ " (далі – Учасник), поданою під час проведення процедури закупівлі Машина для нанесення розмітки та самохідний візок 34920000-2 — Дорожнє обладнання (34922000-6 Обладнання для нанесення дорожньої розмітки) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей, у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей та з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей відповідно до протоколу № 245 від 18.07.2025 р., № UA-2025-06-06-003553-a. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Розгляд першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до п. 37 і 38 Особливостей з урахуванням положень п. 41 Особливостей. Відповідно до п. 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених п. 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з п. 44 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 44 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності/відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, не функціонує в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані он-лайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 44 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Розгляд другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Розгляд третього питання порядку денного Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КП «Бровари-Благоустрій» ____КЕП____ Анна ГІСАР
Документи кваліфікації
19.07.2025 13:18
Довідка НАЗК
19.07.2025 13:18
Повідомлення про рішення
18.07.2025 09:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додатком 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, яким, зокрема, передбачено надання наступного документу: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*, який повинен містити останню інформацію щодо реєстрації / діяльності учасника торгів, яка є дійсною на момент подачі пропозиції (оригінал або копія документу, або безкоштовний запит з сайту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) при відкритому доступі до реєстру.». Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови. Крім того, підпунктом 12 пункту 1 Постанови визначено, що доступ користувачів до Єдиного державного реєстру для отримання відомостей з нього надається технічним адміністратором Реєстру у порядку, визначеному законодавством: за допомогою прикладного програмного інтерфейсу Реєстру; шляхом надання ідентифікаторів доступу суб’єктам, визначеним в частині сьомій статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), місцезнаходження, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови, за їх зверненнями до технічного адміністратора Реєстру. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб ? підприємців та громадських формувань» технічним адміністратором Єдиного державного реєстру визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»). При цьому повідомляємо, що процедура надання відомостей з Єдиного державного реєстру визначається відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969 (зі змінами) (далі – Порядок). Так, порядок надання витягу з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб передбачений розділом ІІ Порядку. Водночас доступ державних органів та їх посадових осіб до відомостей Єдиного державного реєстру забезпечується через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, у тому числі шляхом автоматизованого доступу з використанням програмних засобів ведення інформаційно-телекомунікаційних систем відповідних державних органів за допомогою прикладного програмного інтерфейсу Єдиного державного реєстру, шляхом отримання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі, а також до документів, що містяться в реєстраційній справі, в електронній формі. Доступ до Єдиного державного реєстру за допомогою прикладного програмного інтерфейсу надається виключно посадовим особам державних органів. Таким чином, порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру визначений Законом та Порядком, з урахуванням особливостей, передбачених Постановою. Дана позиція висловлена в листі Міністерства юстиції України № 38570/44897-36-22/19.1.3 від 24.05.2022. Враховуючи зазначене, надання Витягу з ЄДР за допомогою онлайн-сервісу Opendatabot не допускається. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію відповідно до вимоги п. 10.3. Додатку 1 до Тендерної документації Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*, який повинен містити останню інформацію щодо реєстрації / діяльності учасника торгів, яка є дійсною на момент подачі пропозиції (оригінал або копія документу, або безкоштовний запит з сайту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) при відкритому доступі до реєстру. *Для копії витягу (виписки) з ЄДР або копію витягу з реєстру платників єдиного податку учасник повинен засвідчити документ підписом і печаткою (за наявності) з відміткою «Станом на інформація вірна».
Створено
18.07.2025 09:43
Надати до
19.07.2025 09:43
Угоди
UA-2025-06-06-003553-a-a2
Підписаний і діє
Номер
517-к/25
1 487 000 грн.
1 239 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Машина для нанесення розмітки
Номенклатура
Машина для нанесення розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Самохідний гідравлічний візок
Номенклатура
Самохідний гідравлічний візок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38337116

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МОСТ"
Повна назва
ТОВ "МОСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37591574

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2025 10:46
-
25.07.2025 10:46
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 675 300 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380987258938
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 675 300 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380987258938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності