29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Соборна 75
Дата постачання по
15.07.2025 15:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник оплачує поставлений Виконавцем товар згідно договору та накладної протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар
Порядковий номер:
1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати:
Одноразова поставка
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Строк поставки товару: до 15.07.2025 року. У разі нагальної потреби поставка товару здійснюється на протязі п’яти робочих днів.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:14
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:14
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:14
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:14
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:14
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 15:14
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товарів, у відповідністі до найменувань предмету закупівлі відповідного коду ДК 021:2015 – 09130000-9– Нафта і дистиляти (Бензин А-95), по талонам, скретч-картам). Не менше однієї копії договору (не пізніше 2023р.), зазначеного в довідці, (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як є невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких). Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт та лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: - наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області; - АЗС в кожній області України..
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 Тендерної документації Та надати наступні документи
- Гарантійний лист складений у довільний формі, що він має єдину розгалужену мережу АЗС з можливістю використання талонів/скретч-карток у Хмельницькій області з розміщенням автозаправних станцій на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а саме: наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області, з наявністю на них бензину А-95. У гарантійному листі повинен бути вказаний перелік таких АЗС та місце їх розташування.
Додаток 2 Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист складений у довільний формі, що він має єдину розгалужену мережу АЗС для можливості заправки транспорту Замовника у Хмельницькій області та АЗС в кожній області України, крім тимчасово окупованих областей та АР Крим з розміщенням автозаправних станцій на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а саме: наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області, з наявністю на них бензину А-95. У гарантійному листі повинен бути вказаний перелік таких АЗС та місце їх розташування.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності:
- наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області;
- АЗС в кожній області України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 Тендерної документації), АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області :
Мережа АЗС БРСМ-Нафта містить АЗС на території Хмельницької області – у кількості 6 (шести) АЗС.
Адміністративний устрій Хмельницької області передбачає поділ на 3 (три) райони:
1) Кам'янець-Подільський район
2) Хмельницький район
3) Шепетівський район
ПРИ ЦЬОМУ, мереж АЗС БРСМ-Нафта НЕ МАЄ АЗС у Шепетівському районі.
А отже, вимога щодо наявності САМЕ не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області – є дискримінаціна та така, що обмежує суб'єкта оскарження у можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може запропонувати мережу АЗС БРСМ-нафта, яка має АЗС з наступним місцерозташуванням:
Кам’янець-Подільський район:
АДРЕСА: Хмельницька обл., Ярмолецький район, с. Солобківці, траса Житомир-Чернівці-Теребляче 226/550 км. (праворуч), 1а
Хмельницький район:
АДРЕСА: Хмельницька обл., с. Ружичанка, автодорога Житомир – Чернівці (192км+131м)
АДРЕСА: Хмельницька обл., Хмельницький район, Грузевицька сільська рада
АДРЕСА: Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Мирного П., буд. 5/1
АДРЕСА: Хмельницька обл., м. Хмельницький вул. Трудова, 9/3Г
Шепетівський район:
АЗС відсутні
Тобто, вимога щодо наявності не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області – є дискримінаційна для Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може запропонувати АЗС з місцезнаходженням в одному районі із трьох Хмельницької області, а саме – в Шепетівському.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький:
Мережа АЗС БРСМ-нафта НЕ МАЄ САМЕ 3-х АЗС у територіальних межах міста Хмельницький, АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ може запропонувати 2 (ДВІ) АЗС у межах міста Хмельницький, а саме за адресами:
АДРЕСА: Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Мирного П., буд. 5/1
АДРЕСА: Хмельницька обл., м. Хмельницький вул. Трудова, 9/3Г
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням САМЕ у кількості не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, але має АЗС у кількості 2 (двох) АЗС.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта, але вимога ЩОДО наявності не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький – створює обмеження для Суб'єкта оскарження, а саме неможливість взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
ДЕТАЛЬНІШЕ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ: АЗС в кожній області України, крім тимчасово окупованих областей та АР Крим:
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Зазначена мережа АЗС має автозаправні станції по всій території України, а також достатню кількість АЗС у Хмельницькій області, АЛЕ не має АЗС САМЕ в кожній області України (крім тимчасово окупованих областей та АР Крим).
З огляду на вищезазначене, умови тендерної документації Замовника містять вимоги, які унеможливлюють взяти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають саме в кожній області України (крім тимчасово окупованих областей та АР Крим).
Замовник визначає вимогу щодо обов’язкової наявності АЗС в кожній області України (крім тимчасово окупованих областей та АР Крим).
:
Мережа АЗС БРСМ-Нафта має АЗС в наступних областяхї:
- Київська область:
м. Київ, вул. Світла, 1
та інші адреси в області
- Вінницька область:
Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
та інші адреси в області
- Волинська область:
Волинська обл., м. Луцьк, вул. Конякіна, 24А
та інші адреси в області
Дніпропетровська область:
Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
та інші адреси в області
- Житомирська область:
Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
та інші адреси в області
- Закарпатська область:
Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Баб’яка, 26
та інші адреси в області
- Запорізька область:
Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
та інші адреси в області
- Кіровоградська область:
Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
та інші адреси в області
- Львівська область:
Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
та інші адреси в області
- Миколаївська область:
Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
та інші адреси в області
- Одеська область:
Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
та інші адреси в області
Полтавська область:
Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
та інші адреси в області
- Рівненська область:
Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
та інші адреси в області
- Сумська область:
Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
та інші адреси в області
- Тернопільська область:
Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
та інші адреси в області
Харківська область:
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
та інші адреси в області
- Херсонська область:
Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
та інші адреси в області
Хмельницька область:
Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. П. Мирного, 5/1
та інші адреси в області
- Черкаська область:
Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
та інші адреси в області
- Чернівецька область:
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
та інші адреси в області
- Чернігівська область:
Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д
та інші адреси в області
- Івано-Франківська область:
Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, с. Вовчківці, вул. С. Левка, 33А
та інші адреси в області
А також інші АЗС по всій території України, з адресами яких можна ознайомитись на сайті мережі АЗС БРСМ-Нафта на посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ, мережа АЗС БРСМ-Нафта не має АЗС САМЕ в Донецькій області.
Оскільки Донецька область входить ЧАСТКОВО до тимчасово окупованих територій, встановлення вимоги щодо наявності АЗС у кожній області України – свідчить про неможливість Суб’єкта оскарження взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо АЗС в кожній області України. Виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників, А САМЕ 1 (ОДИН) Постачальник, а отже Замовник порушує принципи добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, постає питання обґрунтованості вимоги в частині ОБГРУНТУВАННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОСТІ НАЯВНОСТІ АЗС в кожній області України, оскільки місцезнаходження Замовника: Україна, м. Хмельницький, вул. Соборна, 75, 29005.
Згідно інформації, опублікованої на сайті компетентного органу Державної судової адміністрації України за посиланням Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій областi , Замовник територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області здійснює виконання своїх повноважень на території Хмельницької області.
Згідно ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»:
3. Місцезнаходження, територіальна юрисдикція і статус суду визначаються з урахуванням принципів територіальності, спеціалізації та інстанційності.
Територіальні органи виконують повноваження компетентного органу в межах відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
ОТЖЕ, оскільки Замовни здійснює фізично свої повноваження ВИКЛЮЧНО в межах територіальної одиниці Хмельницької області, - відсутнє обгрунтування визначення настільки розгалуженої сітки розташування АЗС, а саме - АЗС в кожній області України, крім тимчасово окупованих областей та АР Крим.
Тобто, у випадку виключення дискримінаційної умови в частині наявності АЗС саме АЗС в кожній області України, крім тимчасово окупованих областей та АР Крим, (оскільки Суб’єкт оскарження НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ АЗС у межах Донецької області) – Суб’єкт оскарження може скористатись своїм правом взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області;
- АЗС в кожній області України.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: - наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 1 автозаправної станції в кожному районі Хмельницької області; - АЗС в кожній області України..
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 1 Тендерної документації -Термін дії талонів повинен бути безстроковим не менше ніж дванадцять місяців з можливістю безкоштовного обміну талонів, строк дії яких закінчується, на нові талони.
Додаток 2 Тендерної документації 2. Придбання товару буде здійснюватися Покупцем по талонам /скретч-карткам номіналом 10л, 15л та 20л, з безстроковим терміном дії або терміном дії не менше одного календарного року з дня отримання Замовником талонів з можливістю продовження терміну дії з метою використання їх у повному обсязі.
Додаток 3 Тендерної документації 5.4. Постачальник здійснює відпуск товару Замовнику цілодобово безпосередньо на автозаправочних станціях по талонам, при об`ємі закупівлі однією закупкою, строк дії яких складає не менше 12 місяців з дати видаткової накладної, з можливістю продовження терміну дії з метою використання їх у повному обсязі.
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо наявності Термін дії талонів на відпуск товару – безстроковим не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати видаткової накладної.
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою, в тому числі як і строк дії Договору.
Проєкт договору (згідно Додатку № 3 до ТД) містить наступні умови:
5.1. Строк поставки товару: до 15.07.2025 року. У разі нагальної потреби поставка товару здійснюється на протязі п’яти робочих днів.
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2025 року (включно), а в частині фінансових розрахунків - до повного їх виконання.
п. 4.5. Розділу І Тендерної документації передбачає строк поставки товарів: До 15.07.2025 року..
Форма оголошення Замовника передбачає строк поставки товарів: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15 липня 2025 .
При цьому, умовами процедури передбачено термін дії талонів – Термін дії талонів на відпуск товару – безстроковим не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати видаткової накладної.
Закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 03.06.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 11.06.2025 року, а з урахуванням строків підписання договору (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання (придбання) нафтопродуктів Замовником можливе не раніше червня 2025 року.
РОЗРАХУНОК: з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (безстроковим не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати видаткової накладної), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ ЧЕРВНЯ 2026 РОКУ або навіть БЕЗСТРОКОВІ.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – до 15.06.2025 року) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО ЧЕРВНЯ 2026 року або безстрокові).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 12 місяців, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 15.06.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у червні 2026 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- Термін дії талонів на відпуск товару – безстроковим не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати видаткової накладної.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: Термін дії талонів на відпуск товару – безстроковим не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати видаткової накладної.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 2 Тендерної документації (згідно останньої колонки таблиці) К-сть:
5300 л.
В талонах номіналом 10-15-20 літрів
Додаток 2 Тендерної документації 2. Придбання товару буде здійснюватися Покупцем по талонам /скретч-карткам номіналом 10л, 15л та 20л, з безстроковим терміном дії або терміном дії не менше одного календарного року з дня отримання Замовником талонів з можливістю продовження терміну дії з метою використання їх у повному обсязі.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талонів номіналом саме 15 літрів.
пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талону та його обов’язкових, передбачених законодавством, реквізитів:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, вимогами Інструкції визначені обов’язкові позначення, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування, марка нафтопродуктів та кількість нафтопродукту, яку можна отримати за талонам. Всі перелічені реквізити встановлює емітент талонів, що є його правом, передбаченим законодавством на виконання Інструкції.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами, що в свою чергу передбачають встановлений власником мережі БРСМ-Нафта номінал: 10 літрів та 20 літрів (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження не емітент талонів, а отже позбавлений законодавчих підстав встановлення в мережі АЗС БРСМ-нафта номіналу талону, який визначає Замовник – 15 літрів.
Отже, Замовник встановлюючи вимогу щодо наявності талонів номіналом 15 літрів, встановлює обмеження до Суб’єкта оскарження. Така дискримінаційна умова позбавляє Суб’єкта оскарження права взяти участь у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів ПММ, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але при цьому, зазначена мережа АЗС не має введеного в облік номіналу талонів 15 літрів.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- номінал талонів 15 літрів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІІ. Умову в частині наявності: талонів номіналом саме 15 літрів.
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, укладених ВИКЛЮЧНО не пізніше 2023р та на підтвердження виконання договору надання САМЕ актів виконаних робіт.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
4 Додаток 1 Тендерної документації (Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товарів, у відповідністі до найменувань предмету закупівлі відповідного коду ДК 021:2015 – 09130000-9– Нафта і дистиляти (Бензин А-95), по талонам, скретч-картам)
1.2. Не менше однієї копії договору (не пізніше 2023р.), зазначеного в довідці, (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як є невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких).
1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці, а саме акти виконаних робіт та лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, укладених ВИКЛЮЧНО не пізніше 2023р та на підтвердження виконання договору надання САМЕ актів виконаних робіт.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Суб’єкт оскарження є новоствореним підприємством та здійснює свою діяльність з 10.01.2025 року, суб’єкт оскарження може запропонувати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям аналогічний договір, який було укладено та виконано у 2025 році (Додаток 5 Скарги).
Але, при цьому Суб’єкт оскарження має досвід виконання аналогічного договору та може підтвердити договором з усіма додатками до нього та листом відгуком, на підтвердження досвіду виконання договорів, який є позитивним, тобто договір/ори виконувався/лися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договору/ів від контрагентів не надходили.
Звертаємо увагу Комісії, що Суб’єкт оскарження МАЄ укладені аналогічні за предметом закупівлі договори з державними Замовниками, але такі договори укладені у 2025 році, а отже вимога ЩОДО Не менше однієї копії договору (не пізніше 2023р.), зазначеного в довідці, - є дискримінаційною та такою, що обмежує Суб’єкта оскарження у праві взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Законодавством у сфері публічних закупівель - не передбачено період за який учасник повинен надати аналогічний за предметом закупівлі договір. Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є договір та документи на підтвердження його виконання, але законодавством не передбачено обмеження щодо дати укладання таких договір та періоду набуття відповідного досвіду.
ОТЖЕ, встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору укладеного ВИКЛЮЧНО не пізніше 2023р – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо способу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в частині дати укладання договору (не пізніше 2023р). Замовник фактично встановлює умови, за якими новостворені підприємства не зможуть прийняти участь. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо способу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в частині наявності на підтвердження виконання договору САМЕ актів виконаних робіт.
Суб’єкт оскарження має укладені договори за аналогічним предметом процедури закупівлі, і досвід у виконанні таких договорів, АЛЕ умовами укладених договорів з замовниками (контрагентами Суб’єкта оскарження) – НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО такого виду первинного документообігу як АКТ виконаних робіт як обов’язкового.
При виконанні умов договору, Суб’єкт оскарження використовував такий вид первинного бухгалтерського документа як – ВИДАТКОВА НАКЛАДНА (яка за своїм правовим значенням фіксує факт передачі товарно-матеріальних цінностей) та свідчить про виконання зобов’язання з поставки Товару за договором.
Суб’єкт оскарження може надати аналогічні договори, але на підтвердження їх виконання може надати ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ.
За умови встановленої вимоги Замовника у наданні на підтвердження виконання аналогічних договорів САМЕ актів виконаних робіт, - наявні дискримінаційні обмежувальні умови до Суб’єкта оскарження.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, укладених ВИКЛЮЧНО не пізніше 2023р та на підтвердження виконання договору надання САМЕ актів виконаних робіт.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІV. Умову в частині наявності: на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, укладених ВИКЛЮЧНО не пізніше 2023р та на підтвердження виконання договору надання САМЕ актів виконаних робіт.
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21