Закупівля ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо) від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо)
Категорія замовника - передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону, а саме підприємства, установи, організації, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; Закупівля за потребою. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо)
Україна, Одеська область, Одеський район, на АЗС учасника переможця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються на підставі накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки (за наявності) Замовника та Специфікації. Замовник здійснює оплату Товару протягом 15 (п’ятнадцять) робочих днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюватимуться лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України).
Категорія замовника - передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону, а саме підприємства, установи, організації, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі: визначається у додатку №5. Місцезнаходження: 68003, Одеська область, Одеський район, місто Чорноморськ, проспект Миру, будинок 33.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:59
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:59
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:59
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:59
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до додатка 3 до тендерної документації
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
68003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Чорноморськ
Адреса
ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33
ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо)
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 5 Тендерної документації Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово по талонах (скретч-картах), що є підставою для відвантаження нафтопродуктів на АЗС учасника-переможця, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у радіусі 6-ти кілометрів від місцезнаходження Замовника (проспект Миру, буд 33, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, 68003).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у радіусі 6-ти кілометрів від місцезнаходження Замовника.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта, яку пропонує Суб’єкт оскарження, може задовільнити потребу Замовника в отриманні Товару (згідно номенклатурі предмету закупівлі) протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 6 тендерної документації), АЛЕ, ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС САМЕ у радіусі 6-ти кілометрів від місцезнаходження Замовника (проспект Миру, буд 33, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, 68003). - зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ:
Адреси АЗС мережі БРСМ-Нафта в радіусі БІЛЬШЕ 6-ти кілометрів від місцезнаходження Замовника (проспект Миру, буд 33, м. Чорноморськ, Одеського району, Одеської області, 68003):
- АЗС БРСМ Нафта, вулиця Чорноморська, будинок 100, Великодолинське, Одеська область, 67844 (ВІДСТАНЬ від АЗС до місцезнаходження Замовника СКЛАДАЄ 8,4 км).
- АЗС БРСМ Нафта, вул. Шкільна, будинок 81, Бурлача Балка, Одеська область, 65000 (ВІДСТАНЬ від АЗС до місцезнаходження Замовника СКЛАДАЄ 6,2 км)
Зазначені АЗС знаходиться від місцезнаходження Замовника в радіусі БІЛЬШЕ 6-ти км (а саме: 8,4 км та 6,2 км), що свідчить про наявність дискримінаційної умови в тендерній документації для Суб’єкта оскарження в частині місцезнаходження АЗС.
Суб’єкт оскарження може запропонувати 2 АЗС в безпосередній близькості до підприємства Замовника та визначеного ним радіуса у 6-ть км, але такий радіус більше зазначеного у Додатку 5 Тендерної документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у радіусі 6-ти кілометрів від місцезнаходження Замовника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у радіусі 6-ти кілометрів від місцезнаходження Замовника.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 5 Тендерної документації Термін дії талонів (скретч-карток) на відпуск товару – не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки, з можливістю безоплатної пролонгації їх дії на строк не менше 2 місяців;
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо наявності Термін дії талонів (скретч-карток) на відпуск товару – не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки.
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою, в тому числі як і строк дії Договору.
Проєкт договору (згідно Додатку № 6 до ТД) містить наступні умови:
1.1. Постачальник зобов’язується передати пально-мастильні матеріали (талони) у власність Замовника, а саме Бензин А-95 та Дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік (ДК 021:2015 Код 09130000-9 - Нафта і дистиляти) (далі - Товар), зазначений в п 1.2. цього Договору, а Замовник — прийняти і оплатити товар.
3.1.Строк поставки товару згідно заявок Замовника: з дня підписання договору до 31.12.2025 року..
11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення його печатками Сторін (у разі їх використання) і діє до 31 грудня 2025 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.
п. 4.4. Розділу І Тендерної документації передбачає строк поставки товарів: до 31 грудня 2025 року.
Форма оголошення Замовника передбачає строк поставки товарів: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2025 року.
При цьому, умовами процедури передбачено термін дії талонів – Термін дії талонів (скретч-карток) на відпуск товару – не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки.
Закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 27.05.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 04.06.2025 року, а з урахуванням строків підписання договору (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання (придбання) нафтопродуктів Замовником можливе не раніше червня 2025 року.
РОЗРАХУНОК: з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ ЧЕРВНЯ 2026 РОКУ.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – до 31.12.2025 року) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО ЧЕРВНЯ 2026 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 12 місяців, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у червні 2026 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- Термін дії талонів (скретч-карток) на відпуск товару – не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: Термін дії талонів (скретч-карток) на відпуск товару – не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки.
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9312-р/пк-пз від 11.06.2025, Замовником внесено зміни до тендерної документації та завантажено її в новій редакції.
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: АЗС, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області.
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА: 27.05.2025 року.
ДАТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА ТА ВСТАНОВЛЕННЯ НОВИХ УМОВ, ЩО БУЛИ ВІДСУТНІ У ПОПЕРЕДНІЙ РЕДАКЦІЇ: 17.06.2025 року.
НАЗВА ПРЕДМЕТУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо).
ТОВ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» (СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ) планує взяти участь у процедурі, але позбавлений такого права з огляду на наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації, що в свою чергу свідчить про наявність порушення прав та законних інтересів Суб'єкта оскарження.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 5 Тендерної документації Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово по талонах (скретч-картах), що є підставою для відвантаження нафтопродуктів на АЗС учасника-переможця, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: АЗС, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта, яку пропонує Суб’єкт оскарження, може задовільнити потребу Замовника в отриманні Товару (згідно номенклатурі предмету закупівлі) протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 6 тендерної документації), АЛЕ, ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних (АЗС), що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області - зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ:
Адреси АЗС мережі БРСМ-Нафта в безпосередній близькості до міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області:
- АДРЕСА АЗС: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Великодолинське, вулиця Чорноморська, 100 (GPS координати: N46°21'25.1136" E30°35'6.5219999999999") - АЗС знаходиться в безпосередній територіальній близькості до міста Чорноморська.
- АДРЕСА АЗС: Одеська область, с. Бурлача Балка, вулиця Шкільна, 81 (GPS координати: N46°21'14.9688" E30°39'53.0568") - АЗС знаходиться в безпосередній територіальній близькості до міста Чорноморська.
Зазначені АЗС знаходиться за юридичною адресою ЗА АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ МЕЖАМИ міста Чорноморська, АЛЕ при цьому в безпосередній близькості до міста, що свідчить про наявність дискримінаційної умови в тендерній документації для Суб’єкта оскарження в частині умови щодо місцезнаходження АЗС (АЗС, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області)
Суб’єкт оскарження може запропонувати 2 АЗС в безпосередній близькості до міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області, але юридичні адреси таких АЗС знаходяться в межах міста Чорноморська.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- АЗС, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: АЗС, що розташовані в обов’язковому порядку не менше 2-х АЗС у межах міста Чорноморська, Одеського району, Одеської області.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 5 Тендерної документації Замовник отримує на АЗС Бензин А-95 та Дизельне паливо за талонами протягом одного року з дати видаткової накладної.
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо терміну дії талонів: протягом одного року з дати видаткової накладної.
ВАРТО ЗВЕРНУТИ УВАГУ, що згідно пояснення Тлумачного словника, слово «протягом» - уживається при позначенні часу існування кого-, чого-небудь, тривання якої-небудь дії, якогось процесу і т. ін.
«Рік» – це одиниця літочислення, проміжок часу, близький до періоду одного обертання Землі навколо Сонця; має 12 календарних місяців.
ОТЖЕ, «протягом року з дати видаткової накладної» - це проміжок часу (термін), який складає 12 місяців з дати виписки видаткової накладної.
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою, в тому числі як і строк дії Договору.
Проєкт договору (згідно Додатку № 6 до ТД) містить наступні умови:
1.1. Постачальник зобов’язується передати пально-мастильні матеріали (талони) у власність Замовника, а саме Бензин А-95 та Дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік (ДК 021:2015 Код 09130000-9 - Нафта і дистиляти) (далі - Товар), зазначений в п 1.2. цього Договору, а Замовник — прийняти і оплатити товар.
3.1.Строк поставки товару згідно заявок Замовника: з дня підписання договору до 31.12.2025 року..
11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення його печатками Сторін (у разі їх використання) і діє до 31 грудня 2025 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.
п. 4.4. Розділу І Тендерної документації передбачає строк поставки товарів: до 31 грудня 2025 року.
Форма оголошення Замовника передбачає строк поставки товарів: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2025 року.
При цьому, умовами процедури передбачено термін дії талонів – протягом одного року з дати видаткової накладної.
Закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 27.05.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 25.06.2025 року, а з урахуванням строків підписання договору (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання (придбання) нафтопродуктів Замовником можливе не раніше липня 2025 року.
РОЗРАХУНОК: з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (протягом одного року з дати видаткової накладної, тобто – протягом 12 місяців з дати видаткової накладної), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ ЛИПНЯ 2026 РОКУ.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – до 31.12.2025 року) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО ЛИПНЯ 2026 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 12 місяців, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у ЛИПНІ 2026 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- протягом одного року з дати видаткової накладної.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: терміну дії талонів: протягом одного року з дати видаткової накладної.
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10303-р/пк-пз від 30.06.2025, Замовником внесено зміни до тендерної документації та завантажено її в новій редакції.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
941 560
грн.
Період подання пропозицій
до
17.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ