Показати схожі тендери

Закупівля Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу» від Запорізька обласна державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-012712-a
Id Tender 16651ab8df7049e5bfeecac4d01d7a0b
План UA-P-2025-05-26-015726-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.05.2025 16:51
Остання зміна 14.06.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
237 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 379.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 16:51 до 03.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 16:51
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 16:51
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:30
до 14.06.2025 14:18
Залишилось 3 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:03
до 20.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.06.2025 14:18
-
Період уточнень
з 26.05.2025 16:51 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 16:51 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:30 до 14.06.2025 14:18
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:30 до 14.06.2025 14:18
Основні параметри
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
237 960 грн.
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
Назва предмета закупівлі
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
Очікувана вартість
237 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2379,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 13:07
Закінчення аукціону
04.06.2025 13:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Дата постачання по
31.12.2025 16:52
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
3.1. Оплата Послуг здійснюється Замовником щоквартально протягом 10-ти календарних днів від дати підписання представниками обох Сторін акту приймання-передачі послуг за відповідний період
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
Пропозиція:
210 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОСТРІН ЛТД"
Пропозиція:
199 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 18:47
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нестеренко Андрій Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612805234
Сайт:
https://www.zoda.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00022504
Повна назва
Запорізька обласна державна адміністрація
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
просп. Соборний, 164
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:03 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 13:30 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:03
Повідомлення про рішення
13.06.2025 13:57
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 12:54
Електроний протокол про продовження строку
04.06.2025 13:30
Витяг з ЄДР
04.06.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції завантажений файл «Тендерна пропозиція.pdf», що вміщує Тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації. Разом із тим, надана форма не заповнена Учасником. Також, вказана у Тендерній пропозиції сума не відповідає сумі, яку учасник вказав на електронному майданчику та з якою взяв участь у закупівлі; - відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для керівника учасника - протокол зборів засновників та наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника, протокол зборів засновників та наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який видав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. для фізичних осіб - паспорт (скановану копію заповнених сторінок); довідка про присвоєння ідентифікаційного номера/коду; лист-згода на обробку персональних даних, наданої за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. - відсутній гарантійний лист щодо дотримання вимог, зазначених п.2 розділу 5 тендерної документації; - відсутній лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей (згідно Додатку 3 до тендерної документації); - відсутній у складі тендерної пропозиції стислий опис, копії екранних форм, копії документів (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо чинного експертного висновку Держспецзв’язку на криптографічні програмні засоби, які інтегровано до нативних мобільних застосунків, що підтримуються запропонованим програмним забезпеченням (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо чинного експертного висновку та витяг (витяги) з відповідного розділу цього експертного висновку, який засвідчує рівень не нижче Г2 гарантій реалізації функціонального профілю безпеки (ФПБ) послуг безпеки (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо чинного сертифіката на систему управління Учасника процедури закупівлі стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - відсутні у складі тендерної пропозиції документи щодо матеріалів, що підтверджують досвід надання послуг онлайн-сервісу системи електронного документообігу в органах державної влади (копія договору, позитивні відгуки, тощо) (відповідно до наведених у Додатку 1 до тендерної документації вимог); - згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Створено
06.06.2025 13:03
Надати до
07.06.2025 13:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної Замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону на закупівлю, зареєстровану за ідентифікатором UA-2025-05-26-012712-a - Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»), найбільш економічно вигідною пропозиції (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ТОВ "ОСТРІН ЛТД" (Код в ЄДРПОУ 32496838) (далі – Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п.11.1 розділу 11 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, з метою доскональної оцінки тендерних пропозицій Учасників може здійснюватися практична перевірка відповідності запропонованого програмного забезпечення для СЕД до зазначених в Додатку 1 тендерної документації Технічних вимог. У зв’язку з чим виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОСТРІН ЛТД" (Код в ЄДРПОУ 32496838), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-26-012712-a - Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням») до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигіюною.
Дата продовження строку розгляду
09.06.2025 12:53
Дата кінця розгляду
03.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.06.2025 14:18 по 20.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 14:03 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.06.2025 14:18
Довідка НАЗК
14.06.2025 14:18
Повідомлення про рішення
14.06.2025 14:14
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 14:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-26-012712-a-b1
Очікує підписання
210 960 грн.
210 960 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
Номенклатура
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення «Система електронного документообігу»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Запорізька обласна державна адміністрація
Повна назва
Запорізька обласна державна адміністрація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00022504

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
Повна назва
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16400836

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
237 960 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 12:00
Замовник:
Запорізька обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380612805234
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
237 960 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 12:00
Замовник:
Запорізька обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380612805234
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності