Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-011722-a
Id Tender c3c9be9f4ad447a48fa96979bdb1b79d
План UA-P-2025-05-26-013960-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.05.2025 16:11
Остання зміна 14.06.2025 09:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 16:10 до 03.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 16:10
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 16:10
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 10:00
до 12.06.2025 20:08
Залишилось 2 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 20:08
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 20:08
-
Період уточнень
з 26.05.2025 16:10 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 16:10 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 10:00 до 12.06.2025 20:08
Період кваліфікації
з 03.06.2025 10:00 до 12.06.2025 20:08
Основні параметри
Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 700 000 грн.
Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
Назва предмета закупівлі
Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
Код ДК 021:2015
50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
26.12.2025 16:14
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Пропозиція:
2 699 998.78 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 16:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тереверко Маріна Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Сайт:
https://gioc.kyivcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
Період вимог/скарг з 12.06.2025 20:08 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 10:00 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 20:08
Довідка НАЗК
12.06.2025 20:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.06.2025 14:32
Електроний протокол про продовження строку
03.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:09
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» (далі – Учасник), продовження строку розгляду тендерної пропозиції є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «10» червня 2025 № 193/3) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 14:25
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР» встановлено наступне: 1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником: «1. довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), про наявність матеріально-технічної бази, що буде використовуватись в ході надання послуг, які є предметом даної закупівлі. 2. засвідчені належним чином копії документів на право власності/користування обладнанням». На зазначену вимогу тендерної документації Учасником надано:Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для надання послуг № 203/05 від 27.05.2025 та файл «2.1 Обладнання завіркне», який містить видаткові накладні під час розгляду зазначених документів було виявлено не відповідності в інформації щодо терміну експлуатації обладнання. 2. Підпунктами 2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «2.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), яка підтверджує наявність в учасника торгів працівників, що мають кваліфікацію, пов’язану з інформаційними технологіями, яких учасник планує залучати до виконання умов договору. Кількість фахівців має бути достатньою для надання послуг згідно предмету закупівлі у встановлені строки.» Учасником на зазначену вимогу, надано довідку про наявність працівників № 204/05 від 27.05.2025 та в супереч вимогам тендерної документації дана довідка не містить інформації яка підтверджує наявність в учасника торгів працівників, що мають кваліфікацію, пов’язану з інформаційними технологіями. 3. Пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (виконаного в період починаючи з 2020 року), яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовників, їх найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору.. 3.2. Для підтвердження виконання необхідно надати: - засвідчену/і належним чином копію/ї договору/ів, зазначеного/них у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - засвідчену/і належним чином копію/ї документу/ів на підтвердження виконання договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» Документи, що надані учасником в складі тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу не підтверджують наявність в нього досвіду виконання аналогічного договору згідно вимог тендерної документації. Також слід зазначити, що Розрахунок цінової пропозиції № 240/06 від 10.06.2025, наданий учасником на вимогу пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації, містить технічні помилки в розрахунках. - З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати документи з уточнюючою інформацією стосовно наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Надати оновлену довідку щодо працівників, яка б містила всю необхідну інформацію, відповідно до вимог тендерної документації. 3. Надати оновлений пакет документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог тендерної документації. 4. Надати оновлений розрахунок цінової пропозиції.
Створено
11.06.2025 16:09
Надати до
12.06.2025 16:09
Договір
UA-2025-05-26-011722-a-a1
Очікує підписання
2 699 998.78 грн.
2 699 998.78 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
Номенклатура
Послуги з налаштування комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через АКП та виконання операцій з їх реєстрації в системах керування касовими контролерами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ГІОЦ
Повна назва
КП ГІОЦ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013755

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Повна назва
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44655814

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності