Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника
ПП "ОККО-СЕРВІС" в процедурі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі по предмету Бензин А -95 (талони/скретч-картки) ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-23-001785-a Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі.
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у графі 3.1, передбачено вимогу: Учасник повинен надати гарантійний лист складений у довільний формі, що він має єдину розгалужену мережу АЗС для можливості заправки транспорту Замовника за допомогою талонів/скретч-карток у Хмельницькій області з розміщенням автозаправних станцій на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а саме: наявність не менше 3-х АЗС у м. Хмельницький, не менше 2 автозаправних станцій в кожному районі Хмельницької області, з наявністю на них бензину А-95. У гарантійному листі повинен бути вказаний перелік таких АЗС та місце їх розташування.
Учасником для документального підтвердження наявності АЗС, за предметом закупівлі Бензин А-95 (талони/скретч-картки), наданий Гарантійний лист з переліком розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника, але не в повному обсязі, а саме: вказана наявність АЗС в Хмельницькому та Кам’янець-Подільському районнах, а також в м. Нетішин Шепетівського району. Разом з тим відсутня інформація про наявність ще одного АЗС Учасника на території Шепетівського району.
Просимо надати гарантійний лист із зазначенням наявності двох автозаправних станцій Учасника в Шепетівському районі Хмельницької області, відповідно до вимог Замовника.
На підставі п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.