Показати схожі тендери

Закупівля Олива мінеральна від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-012967-a
Id Tender 0286bae2125446cd97cc610f030b21d5
План UA-P-2025-05-20-014988-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 16:29
Остання зміна 10.06.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 496 793.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 967.94 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 16:31 до 01.06.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 16:31
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 16:31
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:15
до 03.06.2025 16:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 16:03
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 16:21
до 10.06.2025 14:10
Період уточнень
з 20.05.2025 16:31 до 29.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 16:31 до 29.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:15 до 03.06.2025 16:21
Період кваліфікації
з 02.06.2025 12:15 до 03.06.2025 16:21
Основні параметри
Олива мінеральна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 496 793.6 грн.
Олива мінеральна
Назва предмета закупівлі
Олива мінеральна
Очікувана вартість
3 496 793.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34967,94
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 11:52
Закінчення аукціону
02.06.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Олива мінеральна (код ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, код номенклатурної позиції ДК 021:2015: 09211820-5 Мінеральні оливи).
Код ДК 021:2015
09211820-5 - Мінеральні оливи
Кількість
13 120
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ??ТД "ВЕСМА"
Пропозиція:
2 518 156.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОТІНОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
3 411 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 11:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 18:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Бєлова-Костяна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oksana Bielova-Kostyana
Електронна пошта
Телефон
380503435973
Замовник
ЄДРПОУ
30990215
Назва (англійською мовою)
UTILITY COMPANY KHARKIV MUNICIPAL COMPANY FOR WASTE MANAGEMENT
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UTILITY COMPANY KHARKIV MUNICIPAL COMPANY FOR WASTE MANAGEMENT
Поштовий індекс
61072
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Вартових Неба, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Олива мінеральна
Період вимог/скарг з 03.06.2025 16:03 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 12:15 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
03.06.2025 16:03
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.06.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.06.2025 16:21 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 16:03 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 16:21
Довідка НАЗК
03.06.2025 16:21
Повідомлення про рішення
03.06.2025 16:20
Скарги та рішення
03.06.2025 16:04
Витяг з ЄДР
03.06.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-20-012967-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2025/63
3 411 200 грн.
3 411 200 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
13 120 (літр)
Олива мінеральна (код ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, код номенклатурної позиції ДК 021:2015: 09211820-5 Мінеральні оливи).
Номенклатура
Олива мінеральна (код ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, код номенклатурної позиції ДК 021:2015: 09211820-5 Мінеральні оливи).
Кількість
13 120
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30990215

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КОТІНОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КОТІНОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2666115318

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 14:10
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000064
Дата створення проекту
16.06.2025 17:48
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 18:22
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 18:52
Дата завершення усунення порушень
04.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 810-10-74
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2025 № 200 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 16.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.06.2025 № 200 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2025-05-20-012967-a 20.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 18:22
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 27.05.2025 № б/н (зі змінами від 20.05.2025, від 26.05.2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товари?ства з обме?женою відповіда?льністю ТД «ВЕСМА» (далі – ТОВ ТД «ВЕСМА») та Фізичної особи-підприємця «КОТІНОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ» (далі – ФОП «КОТІНОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.06.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.06.2025 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025, договір від 09.06.2025 № 2025/63 (далі – Договір), пояснення Замовника від 27.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій ТОВ ТД «ВЕСМА», ФОП «КОТІНОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 18:52
Документи висновку
30.06.2025 18:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Олива мінеральна (код ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, код номенклатурної позиції ДК 021:2015: 09211820-5 Мінеральні оливи) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-20-012967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.. 2. Відповідно до вимог частини третьої статті 11 Закону замовник має право призначити декілька уповноважених осіб, за умови що кожна з таких осіб буде відповідальною за організацію та проведення конкретних процедур закупівель/спрощених закупівель. При цьому, відповідно до оголошення: контактна особа Оксана Бєлова-Костяна 380503435973; відповідно до тендерної документації: посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками Чорнобай Руслан Васильович; тендерна документація (нова редакція) Комунального підприємства (Муніципальна компанія провадження з відходами) Харківської міської ради (далі –КП «МКПВ» ХМР) затверджена Рішенням уповноваженої особи від «27» травня 2025 року (протокол №б/н від 27.05.2025) Русланом ЧОРНОБАЙ, тоді як Протокольне рішення КП «МКПВ» ХМР від 03.06.2025 №б/н щодо визначення Учасника переможцем закупівлі затверджена Уповноваженою особою Оксаною Бєлова-Костяна. Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 12:46
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 12:47
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-2025-05-20-012967-a
Комунальне підприємство «Муніципальна компанія поводження з відходами» Харківської міської ради, розглянувши запит Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України, повідомляє наступне: 1. Щодо визначення очікуваної вартості та технічних характеристик предмета закупівлі Очікувану вартість предмета закупівлі Олива мінеральна (код ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби, код номенклатурної позиції ДК 021:2015: 09211820-5 Мінеральні оливи) для газопоршневих когенераційних установок Jenbacher було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №?275. Для визначення очікуваної вартості було враховано комерційні пропозиції (додаються) від: • ТОВ «ПКП-Україна Любрікантс» - 282,00 грн/л, • ТОВ «НІКА-ОЙЛ» — 55?057,20 грн з ПДВ за бочку 205 л, що становить 268,571707 грн/л • ТОВ «КВІП» — 249,00 грн/л Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі внутрішньої службової записки від 15.05.2025 начальника виробничого відділу – Проценка Є.В. (додається), при цьому враховано вимоги заводу-виробника Jenbacher, викладені у Технічному циркулярі TA 1000-1109 (двигуни типу 4, газ С), умови фактичної експлуатації обладнання на полігоні ТПВ (використання газу з підвищеним вмістом кислоутворюючих речовин), вимоги до збереження справності обладнання. 2. Щодо різних уповноважених осіб, зазначених у документах закупівлі Наказом Комунального підприємства «Муніципальна компанія поводження з відходами» Харківської міської ради від 22.12.2021 №?176-О-ТК «Про призначення уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення закупівель/спрощених закупівель КП "МКПВ" ХМР, затвердження Положення про уповноважену особу КП "МКПВ" ХМР» (додається) визначено дві уповноважені особи: • Бєлова-Костяна Оксана Анатоліївна; • Чорнобай Руслан Васильович. У період з 27 по 28 травня 2025 року уповноважена особа Бєлова-Костяна Оксана Анатоліївна перебувала у службовому відрядженні відповідно до наказу №?43-к(вд) від 23.05.2025 (додається). У зв’язку з цим дії з підписання та оприлюднення змін до тендерної документації були здійснені іншою уповноваженою особою - Чорнобай Русланом Васильовичем, що допускається згідно пункту 2.3 Положення про уповноважену особу КП "МКПВ" ХМР, затвердженого Наказом від 22.12.2021 №?176-О-ТК. Надалі з 29.05.2025, уповноважена особа Бєлова-Костяна О.А. перебувала на робочому місці та в межах своїх повноважень затвердила протокол визначення переможця процедури закупівлі. Всі дії Замовника в межах процедури закупівлі № UA-2025-05-20-012967-a були здійснені з дотриманням вимог чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, послуг і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020. Рішення уповноважених осіб щодо внесення змін до тендерної документації приймались у межах наданих повноважень та реалізовані у спосіб, що не порушує принципи відкритості, доброчесності та недискримінації.
Рішеня
27.06.2025 17:00
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 496 793.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380503435973
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 496 793.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380503435973
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності