Показати схожі тендери

Закупівля Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ). від Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-012037-a
Id Tender 4851483538ed486da4a0cd5c6d6dee9f
План UA-P-2025-05-19-008586-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.05.2025 16:30
Остання зміна 09.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 427 810 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 139.05 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 16:25 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 16:25
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 16:25
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00
до 03.06.2025 14:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 17:58
до 09.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.06.2025 14:26
-
Період уточнень
з 19.05.2025 16:25 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 16:25 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00 до 03.06.2025 14:26
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00 до 03.06.2025 14:26
Основні параметри
Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 427 810 грн.
Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ)
Назва предмета закупівлі
Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ)
Очікувана вартість
1 427 810 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7139,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 3 000 (літр)
Бензин марки А-95-Євро5-Е5
Опис предмета закупівлі
Бензин марки А-95-Євро5-Е5
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
3 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 17 000 (літр)
Дизельне пальне
Опис предмета закупівлі
Дизельне пальне
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
17 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 10 000 (літр)
Газ скраплений
Опис предмета закупівлі
Газ скраплений
Код ДК 021:2015
09133000-0 - Нафтовий газ скраплений
Кількість
10 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
1 243 920 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 16:18
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Володимирівна Грицай
Електронна пошта
Телефон
+380505891973, +380990388278
Замовник
ЄДРПОУ
03364197
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Поштовий індекс
93100
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Лисичанськ
Адреса
вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49
Кваліфікація
Лот № 1 Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 17:58 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 17:58
Довідка НАЗК
28.05.2025 17:58
Повідомлення про рішення
27.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 8 Додатку № 3 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі передбачено у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати перелік автозаправних станцій, в усіх областях України (окрім тимчасово окупованих), які приймають запропоновані паливні картки/талони. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано перелік АЗС, які розташовані в усіх обласних центрах України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями перелік автозаправних станцій, в усіх областях України (окрім тимчасово окупованих), які приймають запропоновані паливні картки/талони.
Створено
27.05.2025 16:12
Надати до
28.05.2025 16:12
Період вимог/скарг з 03.06.2025 14:26 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 14:15 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
03.06.2025 14:26
Повідомлення про рішення
03.06.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000026
Дата створення проекту
02.06.2025 12:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 13:03
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 12:54
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 212-63-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 25-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.06.2025 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-19-012037-a 19.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 13:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.05.2025 № 11, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 28.05.2025 № 15, протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі від б/д № 16, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 06.06.2025. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі – Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.» Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови). Замовником в пункт 10.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику через електрону систему закупівель Управлінням 03.06.2025 надано запит з приводу включення у пункт 10.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей. У відповідь на запит Управління, Замовник 06.06.2025 року надав пояснення, що не спростовує вищезазначені порушення. Відповідно до частини першої пункту 51 Особливостей відкриті торги з особливостями були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 12:54
Документи висновку
13.06.2025 12:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управління житлово-комунального господарства розглянувши Висновок про результати моніторингу щодо закупівлі: № UA-2025-05-19-012037-a, Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ), код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти та ознайомившись з зобов'язаннями щодо усунення порушень, визначених у Висновку, зобов'язуємось не допускати таких порушень та цією інформацією підтверджуємо вжиття заходів. А саме: проведення роз'яснювальної роботи, а також прийняття рішення про проходження навчання уповноваженою особою в сфері публічних закупівель задля недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації
17.06.2025 14:58
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Результат
Усунуто
Дата публікації
19.06.2025 10:54
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
19.06.2025 10:55
-
Повідомлення
Запит
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-19-012037-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Замовником у пункт 10.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Просимо пояснити встановлені розбіжності. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 12:03
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 12:04
-
Відповідь
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: По п.1 Запиту: Замовник здійснює закупівлю цього виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам підвідомчих комунальних підприємств Замовника (враховуючи службові записки КП ЛЖЕК №5 від 23.04.2025 №108, ЛКСП «Лисичанськводоканал» від 21.04.2025 №21/04-2025, КП «Лисичанськтепломережа» 22.04.2025 №6/2204-25). Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам ДСТУ для цієї категорії товару. При закупівлі нафтопродуктів замовником враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, враховано наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами, на підставі аналізу офіційних статистичні даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/2025-04/). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у 2025 році. По п.2 Запиту: посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://lis.gov.ua/ispolzovanie-byudzhetnykh-sredstv/publichni-zakupivli/2025.html По п.3 До проєкту Договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, включено стандартний перелік випадків, при яких можуть змінюватися істотні умови договору після його підписання, відповідно до п. 19 Особливостей. Але в подальшому уповноваженою особою дані розбіжності буде враховано.
Рішеня
06.06.2025 13:37
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 427 810 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Контактний телефон:
+380505891973, +380990388278
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 427 810 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Контактний телефон:
+380505891973, +380990388278
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності