Показати схожі тендери

Закупівля Паливо ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-15-011954-a
Id Tender 7f7eee41cc0f4fc59bd9a1121edb215f
План UA-P-2025-05-15-014326-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.05.2025 16:43
Остання зміна 27.06.2025 13:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 070 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.05.2025 16:42 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.05.2025 16:42
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.05.2025 16:42
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:31
до 16.06.2025 14:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 11:05
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.06.2025 14:29
до 27.06.2025 13:08
Період уточнень
з 15.05.2025 16:42 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.05.2025 16:42 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:31 до 16.06.2025 14:29
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:31 до 16.06.2025 14:29
Основні параметри
Паливо ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 070 000 грн.
Паливо ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
Паливо ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 070 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 11:02
Закінчення аукціону
28.05.2025 11:31
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 18 800 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
18 800
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
16220, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, селище Понорниця, вул. Довженка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2025 16:37
Позиція : №2 4 940 (літр)
Бензин А-92
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
4 940
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
16220, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, селище Понорниця, вул. Довженка, будинок 18
Дата постачання по
31.12.2025 16:37
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВТФ "Дайна"
Пропозиція:
961 460 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Офіс-2020"
Пропозиція:
961 470 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
1 069 600.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 11:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
21.05.2025 10:27
-
15.05.2025 16:32
-
15.05.2025 16:32
Проект договору
15.05.2025 16:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Савицька Алла Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380632683243
Факс
+380465621344
Замовник
ЄДРПОУ
44045606
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради
Поштовий індекс
16220
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Понорниця
Адреса
вул.Довженка,18
Кваліфікація
Лот № 1 Паливо ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:05 по 05.06.2025 15:37
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 11:31 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:05
Довідка НАЗК
02.06.2025 11:05
Повідомлення про рішення
28.05.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо виправити дані в тендерній пропозиції
Створено
29.05.2025 11:18
Надати до
30.05.2025 11:18
Період вимог/скарг з 05.06.2025 16:58 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:37 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
05.06.2025 16:58
Повідомлення про рішення
05.06.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.05.2025 16:32
Період вимог/скарг з 16.06.2025 14:29 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 16:58 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 14:29
Довідка НАЗК
16.06.2025 14:29
Повідомлення про рішення
05.06.2025 16:58
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-15-011954-a-a2
Підписаний і діє
Номер
1
961 470 грн.
801 225 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18 800 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
18 800
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 940 (літр)
Бензин А-92
Номенклатура
Бензин А-92
Кількість
4 940
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44045606

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Офіс-2020"
Повна назва
ТОВ "Офіс-2020"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45431261

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 13:08
Повідомлення про договір
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000044
Дата створення проекту
09.06.2025 14:59
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 16:58
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 11:58
Дата завершення усунення порушень
03.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 № 40-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-15-011954-a 15.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.05.2025 б/н, запитання до процедури та надані відповіді Замовником, вимогу про усунення порушення та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ ВТФ «Дайна» та ТОВ «Офіс-2020», вимогу про усунення невідповідностей та надані документи ТОВ ВТФ «Дайна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 б/н про визначення ТОВ ВТФ «Дайна» переможцем торгів, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.06.2025 б/н про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВТФ «Дайна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2025 б/н про визначення ТОВ «Офіс-2020» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.06.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВТФ «Дайна», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 11:58
Документи висновку
27.06.2025 11:58
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Паливо ДК 021:2015 09130000-9: Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1 070 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-15-011954-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.06.2025 16:40
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 16:40
-
Відповідь
Пояснення до запиту
Відділ освіти, культури , молоді та спорту Понорницької селищної ради надає пояснення відповідно до запиту: 1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось шляхом листування з потенційними учасниками та надання ними комерційної пропозиції та на підставі аналізу тендерних пропозицій Учасників, розміщених на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro.gov.ua, які приймали участь в аналогічних закупівлях. 2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надається https://gromada.org.ua/gromada/ponornycka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-viddilu-osviti-kulturi-molodi-ta-sportu-12-50-22-13-01-2022/ На підставі зазначеного вище, Замовником прийнято рішення про проведення конкурентної процедури: відкриті торги (з особливостями) та відповідно внести зміни до річного плану закупівель.
Рішеня
23.06.2025 16:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 070 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради
Контактний телефон:
+380632683243
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 070 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Понорницької селищної ради
Контактний телефон:
+380632683243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності