Показати схожі тендери

Закупівля Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, автобензин А-95 у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти» від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-014017-a
Id Tender 488de84a6d0f4688b2483de6877fad5c
План UA-P-2025-05-12-016217-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 17:27
Остання зміна 09.06.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 699 987.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 499.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 17:25 до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 17:25
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 17:25
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2025 00:00
до 28.05.2025 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 15:45
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 15:45
до 09.06.2025 15:06
Період уточнень
з 13.05.2025 17:25 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 17:25 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2025 00:00 до 28.05.2025 15:45
Період кваліфікації
з 24.05.2025 00:00 до 28.05.2025 15:45
Основні параметри
Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, автобензин А-95 у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 699 987.5 грн.
Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, автобензин А-95 у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти»
Назва предмета закупівлі
Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, автобензин А-95 у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти»
Очікувана вартість
5 699 987.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28499,94
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
113 999.75
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 100 000 (літр)
Дизельне пальне у талонах/скретч-картках
Опис предмета закупівлі
Дизельне пальне у талонах/скретч-картках
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
100 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Донецька область, м. Краматорськ
Дата постачання по
16.06.2025 00:00
Позиція : №2 5 000 (літр)
Автобензин А-95 у талонах/скретч-картках
Опис предмета закупівлі
Автобензин А-95 у талонах/скретч-картках
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Донецька область, м. Краматорськ
Дата постачання по
16.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за поставлену партію Товару в розмірі 100 % протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР"
Пропозиція:
5 677 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сілакова
Електронна пошта
Телефон
+380630568208
Замовник
ЄДРПОУ
36443329
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
84333
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ АКАДЕМІЧНА будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Пально-мастильні матеріали «Дизельне пальне у талонах/скретч-картках, автобензин А-95 у талонах/скретч-картках, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти»
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:45 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 00:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:45
Довідка НАЗК
28.05.2025 15:45
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:42
-
24.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації, виявлено, що: Відповідно до пункту 1.1. розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обов’язковим є розташуванням АЗС в межах населених пунктів: Донецька область*: м. Краматорськ Краматорського району (не менше однієї АЗС); м. Слов’янськ Краматорського району (не менше однієї АЗС). Дніпропетровська область*: смт Межова (не менше однієї АЗС); м. Павлоград (не менше однієї АЗС); м. Дніпро (не менше однієї АЗС). *Примітка: Учасник процедури закупівлі може за власним бажанням додатково надати інформацію та документи щодо наявності АЗС у інших населених пунктах зазначених областей. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. …». У складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" (ЄДРПОУ 43699122) надано документ ДИСЛОКАЦІЯ АЗС від 23.05.2025 № 665/3 в пунтах 2.1., 2.2. розділу 2 якої зазначено: «.. № з/п Адреса (місце розташування) та контактний телефон Назва АЗС Розклад роботи Види пального (асортимент), які відпускаються на вказаній АЗС Власні АЗС/орендовані АЗС/партнерські договори 2. Додаткове розташування АЗС 2.1. Україна, Донецька область, м. Краматорськ, смт. Ясногірка, вул. Баженова 2А 094-440-18-84 093-440-18-84 067-844-41-35 24/7 цілодобово А-95 ДП Партнерський договір – ТОВ «Новіс Трейд 2.2 Україна, Донецька область, м. Слов?янськ, Київ-Должанський Траса, 1 094-440-18-84 093-440-18-84 067-844-41-35 24/7 цілодобово А-95 ДП Партнерський договір – ТОВ «Новіс Трейд …» Проте, у складі пропозиції не надано документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, партнерських відносин з ТОВ «Новіс Трейд» на АЗС 24/7, на які є посилання у документі ДИСЛОКАЦІЯ АЗС від 23.05.2025 № 665/3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документи, а саме: - копії документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном або уточнену довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Створено
27.05.2025 15:22
Надати до
28.05.2025 15:22
Договір
UA-2025-05-13-014017-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УПЦ-1617/50/РМР
5 677 500 грн.
4 731 250 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 000 (літр)
Дизельне пальне у талонах/скретч-картках
Номенклатура
Дизельне пальне у талонах/скретч-картках
Кількість
100 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 16 червня 2025 р.
Номенклатура
5 000 (літр)
Автобензин А-95 у талонах/скретч-картках
Номенклатура
Автобензин А-95 у талонах/скретч-картках
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 16 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36443329

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43699122

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 15:06
-
09.06.2025 15:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 699 987.5 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380630568208
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 699 987.5 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380630568208
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності