Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012072-a
Id Tender 3da5e851fcb947399bdf46ac64f847e9
План UA-P-2025-05-09-013530-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.05.2025 16:21
Остання зміна 20.08.2025 12:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
256 738 433.18 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
321 822.02 грн. (0,13 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 16:20 до 19.08.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 16:20
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 16:20
до 16.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:19
-
Період уточнень
з 09.05.2025 16:20 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 16:20 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:19
Основні параметри
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
224 556 231.62 грн.
Лот 1 – Бензин А-95, дизельне паливо, дизпаливо арктичне ДП-Арк-ЄВРО-5;
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Бензин А-95, дизельне паливо, дизпаливо арктичне ДП-Арк-ЄВРО-5;
Очікувана вартість
224 556 231.62 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2245562,32
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 490 000
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 11:50
Закінчення аукціону
20.08.2025 12:19
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 156 858 (літр)
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): бензин А-95 ( ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): бензин А-95 ( ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 156 858
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 715 764 (літр)
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): Дизпаливо ДП (ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): Дизпаливо ДП (ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
2 715 764
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 90 018 (літр)
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): дизпаливо арктичне ДП-Арк-ЄВРО-5 (ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо)
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): дизпаливо арктичне ДП-Арк-ЄВРО-5 (ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
90 018
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Продавцем рахунку на оплату Товару, Покупець проводить попередню оплату у розмірі 100% вартості Товару згідно рахунку Продавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
193 792 909.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
189 765 065.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
191 537 468.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 11:50
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
32 182 201.56 грн.
Лот 2 – Бензин А-92
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Бензин А-92
Очікувана вартість
32 182 201.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
321822,02
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
643 600
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам): бензин А-92 ( ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
599 073
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Продавцем рахунку на оплату Товару, Покупець проводить попередню оплату у розмірі 100% вартості Товару згідно рахунку Продавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
Пропозиція:
31 055 944.32 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
09.05.2025 16:20
Проект договору
09.05.2025 16:20
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Інна Гаврилівна
Електронна пошта
Телефон
380442801536
Сайт:
http://vodokanal.kiev.ua/ua
Замовник
ЄДРПОУ
03327664
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Бензин А-95, дизельне паливо, дизпаливо арктичне ДП-Арк-ЄВРО-5;
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 12:19 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 – Бензин А-92
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 12:19 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000004
Дата створення проекту
15.07.2025 09:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 12:36
Дата публікації висновку про результати
12.08.2025 18:28
Дата завершення усунення порушень
27.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-05-09-012072-a 09.05.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 12:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз, від 18.06.2025 № 9750-р/пк-пз та від 28.07.2025 № 11659-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.05.2025 б/н, зі змінами (далі – ТД), рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз, від 18.06.2025 № 9750-р/пк-пз та від 28.07.2025 № 11659-р/пк-пз, пояснення надані Замовником від 21.07.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – Скаржник) від 15.05.2025 № UA-2025-05-09-012072-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону № 922-VIII під час складання тендерної документації та зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації. Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз, зокрема в частині внесення відповідних змін до Додатку 10 до ТД. Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, звернувся 16.07.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень, щодо причин невиконання рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз. У відповідь на запит Замовником 21.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…У своєму рішенні орган оскарження не конкретизує, які саме зміни повинен внести Замовник відповідно до мотивувальної частини рішення, а залишає це на розсуд Замовника, роблячи акцент тільки на тому, що дії Замовника в частині встановлення у документації вимог не повинні порушувати вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону…». Однак, надане пояснення Замовника не спростовує встановлене порушення в частині не внесення відповідних змін до ТД, викладених в рішенні Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз, чим, відповідно порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. Слід зазначити, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 06.06.2025 № UA-2025-05-09-0012072-a.а2 щодо оскарження умов тендерної документації та за результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 18.06.2025 № 9750-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено: «Враховуючи наведену інформацію, викладену в рішенні, та перелік внесених змін до тендерної документації від 06.06.2025 Замовник не виконав рішення Комісії від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз у порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону», чим також підтверджено невиконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз. Разом з тим, 17.07.2025 на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» № UA-2025-05-09-012072-a.a3 щодо оскарження умов тендерної документації, за результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 28.07.2025 № 11659-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено наступне: «…Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Комісією було встановлено, що Замовник під час внесення змін від 14.07.2025 не виконав рішення Комісії від 26.05.2025 №8331-р/пк-пз та від 18.06.2025 № 9750-р/пк-пз, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону». Таким чином, враховуючи вищезазначене, Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 №8331-р/пк-пз та від 18.06.2025 № 9750-р/пк-пз в частині внесення відповідних змін до тендерної документації, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз та від 18.06.2025 № 9750-р/пк-пз, встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 (в частині питань, що не були предметом розгляду органу оскарження) - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.08.2025 00:00
Дата публікації
12.08.2025 18:28
Документи висновку
12.08.2025 18:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник), керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовані заперечення до висновку від 12.08.2025 за результатами моніторингу № UA-M-2025-07-15-000004 закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам), оголошення № UA-2025-05-09-012072-a.
Дата публікації
18.08.2025 14:55
Документи інформації про усунення порушення
18.08.2025 14:55
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-09-012072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, щодо стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.05.2025 № 8331-р/пк-пз. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.07.2025 14:49
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 14:51
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-07-15-000004
ПрАТ «АК «Київводоканал» надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту про надання пояснень від 16.07.2025 Північного офісу Державної аудиторської служби України (далі – Північний офіс Держаудитслужби) на закупівлю «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (паливо рідинне по смарт-карткам)», оголошення № UA-2025-05-09-012072-a.
Рішеня
21.07.2025 14:35
Замовник
Документи повідомлення
21.07.2025 14:35
-
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2025 № 264 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-05-09-012072-a.a3 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-05-09-012072-a, який був розпочатий згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 14 липня 2025 року № 258 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Рішеня
22.07.2025 10:52
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 10:54
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-07-15-000004
Запит про надання пояснень від 22.07.2025 Північного офісу Державної аудиторської служби України не містить вимоги в отриманні пояснень/ інформації/ документів, а лише засвідчує факт про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-05-09-012072-a.
Рішеня
24.07.2025 16:09
Замовник
Документи повідомлення
24.07.2025 16:09
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
256 738 433.18 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380442801536
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
256 738 433.18 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380442801536
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності