Показати схожі тендери

Закупівля Бензин марки А-95 та дизельне паливо від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-002403-a
Id Tender e7fcb4db67e949519f4ee12d27a91343
План UA-P-2025-05-08-000726-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 10:28
Остання зміна 05.06.2025 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 266 955 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 334.78 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 10:27 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 10:27
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 10:27
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:50
до 26.05.2025 10:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 10:53
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 10:53
до 05.06.2025 16:10
Період уточнень
з 09.05.2025 10:27 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 10:27 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:50 до 26.05.2025 10:53
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:50 до 26.05.2025 10:53
Основні параметри
Бензин марки А-95 та дизельне паливо
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 266 955 грн.
Бензин марки А-95 та дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
Бензин марки А-95 та дизельне паливо
Очікувана вартість
1 266 955 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6334,78
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 11:27
Закінчення аукціону
19.05.2025 11:50
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 17 300 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132200-5 - Етильований бензин
Кількість
17 300
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 100 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
4 100
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За рахунок власних коштів, відповідно до умов проекту договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Пропозиція:
1 069 572 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
1 069 571 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 11:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2025 10:23
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.05.2025 10:23
-
09.05.2025 10:23
-
Тендерна документація
09.05.2025 10:23
Проект договору
09.05.2025 10:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вишегородський Ігор Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380532615824
Замовник
ЄДРПОУ
25898491
Назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN POLTAVA OBLAST
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN POLTAVA OBLAST
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин марки А-95 та дизельне паливо
Період вимог/скарг з 26.05.2025 10:53 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 11:50 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 10:53
Довідка НАЗК
26.05.2025 10:53
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
19.05.2025 11:50
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-09-002403-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№ Т-518\25
1 069 571 грн.
891 309.17 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
17 300 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
17 300
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
42.04
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 100 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
4 100
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
40
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25898491

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43012009

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.06.2025 16:10
-
05.06.2025 16:09
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-30-000006
Дата створення проекту
30.05.2025 11:45
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
30.05.2025 14:44
Дата завершення моніторингу
21.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 812-49-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2025 № 58-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.05.2025 № 58-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-09-002403-a, 09.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.05.2025 00:00
Документи рішення
30.05.2025 14:44
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1390300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-01-012628-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; - надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Також, зазначити КПКВ у разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів; - замовником у складі тендерної документації в пункті 1 розділу III Додатку 6 встановлено вимогу до тендерної пропозиції учасника: «Для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій Договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, яка надається до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями (послідовність яких повинна відповідати таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника». Однак, у складі тендерної документації замовника в Додатку 5 відсутній розділ II з зазначеною таблицею. Поясніть яким чином була перевірена відповідність даній вимозі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1
Рішеня
03.06.2025 11:59
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Запит
Запитпро надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1266955,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-09-002403-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: -надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.06.2025 12:08
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 12:09
-
Відповідь
Відповідь на запит
Зазначена у Вашому запиті процедура закупівлі за номером ID: UA-2025-05-01-012628 Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області не проводилась.
Рішеня
06.06.2025 11:34
Замовник
Документи повідомлення
06.06.2025 11:36
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання пояснень та документів у рамках моніторингу закупівлі, повідомляємо наступне. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №?275. Аналіз ринку проводився у квітні 2025 року, безпосередньо перед оголошенням закупівлі. Він базувався на відкрито доступній інформації з мережі Інтернет (сайти виробників та постачальників відповідної продукції), а також на основі отриманих цінових пропозицій. З метою отримання актуальних ринкових даних, письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) були направлені до наступних підприємств: • ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; • ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»; • ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»; • ТОВ «БРСМ-НАФТА». На підставі отриманих пропозицій було розраховано середню вартість пального. Кількість товару визначена виходячи з потреб Замовника на 8 місяців 2025 року, з урахуванням фактичного обсягу використання у попередні періоди. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені відповідно до потреб Замовника та повинні відповідати: • ДСТУ 7689:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»; • ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Ці вимоги викладені в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), що оприлюднена в електронній системі закупівель. Додатки: 1. Розрахунок очікуваної вартості та кількості пального – 2 арк. 2. Комерційні пропозиції від постачальників – 5 арк. 3. Технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації) – 1 арк.
Рішеня
06.06.2025 11:37
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 266 955 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380532615824
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 266 955 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380532615824
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності