Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-003547-a
Id Tender 73d5b35dd6db425d834567c52509db06
План UA-P-2025-05-06-004055-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 11:10
Остання зміна 30.05.2025 14:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 754 116 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 770.58 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 11:04 до 14.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 11:04
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 11:04
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00
до 21.05.2025 11:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 11:26
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 11:26
до 30.05.2025 14:46
Період уточнень
з 06.05.2025 11:04 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 11:04 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00 до 21.05.2025 11:26
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00 до 21.05.2025 11:26
Основні параметри
Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 754 116 грн.
Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
Очікувана вартість
3 754 116 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18770,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
Код ДК 021:2015
50532400-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Київ
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг Сторонами в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ"
Пропозиція:
3 688 092 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Повна назва
Державна казначейська служба України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
Період вимог/скарг з 21.05.2025 11:26 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 10:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-06-003547-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ» (код за ЄДРПОУ – 34713900). 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644-VII), крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Водночас: - відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей № 1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178 (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в ЕСЗ під час подання тендерної пропозиції; - відповідно до абзацу 17 пункту 47 Особливостей № 1178 замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в ЕСЗ будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей № 1178. Тобто Особливостями № 1178 визначено, що саме у такий спосіб учасник – юридична особа повинен підтвердити відсутність зазначеної підстави не лише щодо нього, але й щодо його кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера). Відповідно до пункту 3 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, визначених додатком 1 до тендерної документації передбачене надання учасниками підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей № 1178. Додатком 4 до тендерної документації визначено наступний спосіб підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.». На сторінці закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу у розділі «Реєстр пропозицій» у блоці «Відповідність критеріям» у полі «Вчинення правопорушень, пов’язаних із застосуванням санкцій» міститься наступний текст (разом з відміткою про підтвердження учасником): «Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Тобто дане формулювання (реалізоване в електронній системі закупівель) лише частково відповідає формулюванню, визначеному у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178. Як результат, здійснене учасником декларування не є декларуванням ним інформації про те, що кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом № 1644-VII. Тендерна пропозиція учасника не містить довідок/листів/інших документів учасника, які б підтвердили відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178) саме з формулюванням, що визначене у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність в інформації, подання якої передбачалося тендерною документацією і Особливостями № 1178. Слід зауважити, що під час аналізу зазначених обставин враховано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5626-р/пк-пз до закупівлі UA-2025-02-28-007038-a. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, визначених додатком 1 до тендерної документації (з урахуванням додатку 4 до тендерної документації). 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен на сторінці закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу зробити відмітку (погодження) про підтвердження того, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ Є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом № 1644-VII, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Якщо учасник не має технічної можливості усунути виявлену невідповідність у зазначений вище спосіб, учасник може надати довідку в довільній формі, в якій учасник зазначить (задекларує) про відсутність у замовника відповідних підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 19.05.2025
Створено
19.05.2025 16:11
Надати до
20.05.2025 16:11
Договір
UA-2025-05-06-003547-a-b1
Підписаний і діє
Номер
112-25
3 688 092 грн.
3 073 410 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
Номенклатура
Технічне обслуговування та ремонт системи безперебійного живлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна казначейська служба України
Повна назва
Державна казначейська служба України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37567646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34713900

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 14:46
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 754 116 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 754 116 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності