Закупівля 09130000-9 Нафта і дистиляти ( Бензин А-95 (талони ), дизельне паливо Євро (талони) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради) від 05.05.2025 № 33 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тендер
UA-2025-05-05-005297-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-05-05-005297-a, оголошеній Комунальним підприємством «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені законодавством.
2. Встановлено додаткові вимоги до учасників, які є безпідставними.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до умов Технічного завдання, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, щодо Бензину А-95 встановлені такі вимоги до якості: «Якість повинна відповідати діючим стандартам в України, відповідність ДСТУ 7688:2015».
З цього приводу слід зазначити, що вимоги до автомобільного бензину А-95 встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент), а також розробленим з метою забезпечення впровадження та застосування зазначеного Технічного регламенту, ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
При цьому, зазначений Замовником ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» – поширюється на дизельне паливо Євро, яке використовують у дизельних двигунах, та НЕ поширюється на бензин А-95.
Таким чином, умову Замовника, відповідно до якої якість Бензину А-95 повинна відповідати ДСТУ 7688:2015, не можливо виконати з об’єктивних причин.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» реалізує, в т.ч. бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, якість якого відповідає вимогам, встановленим Технічним регламентом та ДСТУ 7687:2015, що підтверджується відповідними Сертифікатом відповідності, Паспортом якості та Декларацією про відповідність.
Не зважаючи на це, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
2. Щодо додаткових вимог до учасників.
Відповідно до умов пункту 10 Технічного завдання, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, «З метою оперативного отримання талонів/скретч-карток на паливо учасник повинен мати офіс або представництво на обслуговування клієнтів в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі. На виконання цієї вимоги учасник повинен надати гарантійний лист від власника/представника мережі АЗС про місцезнаходження його офісу або представництва в межах м. Кривий Ріг або Криворізького району».
Зі змісту зазначених умов вбачається, що Замовник допускає до участі у закупівлі лише тих учасників, які мають офіс або представництво, розташовані в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі. Також вбачається, що тендерні пропозиції учасників, які не мають офісу або представництва, розташованих в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі, будуть відхилені Замовником.
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до умов пункту 4.1 Розділу 1 Тендерної документації, предметом закупівлі є «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо Євро (талони)».
Вимоги до Бензину А-95 та Дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» здійснює продаж нафтопродуктів, в т.ч., Бензину А-95 та Дизельного палива, з неухильним дотриманням вимог законодавства, яке діє у цій сфері, зокрема, вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами»; наказу Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за № 805/15496 тощо.
Зазначені нормативні акти НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬ вимог до розповсюджувачів нафтопродуктів (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), відповідно до яких вони були б зобов’язані мати офіс або представництво, які розташовані на території певного населеного пункту або адміністративно-територіальної одиниці.
Більше того, факт наявності або відсутності в учасника (постачальника) офісу або представництва, розташованих саме на території м. Кривий Ріг або Криворізького району, жодним чином не впливає на якісні, технічні характеристики та споживчі якості товару, який є предметом закупівлі (Бензин А-95, Дизельне паливо).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має розгалужену мережу представництв (15 одиниць), розташованих по всій території України. Їх перелік, адреси та контактну інформацію можна знайти у відкритому доступі в мережі Інтернет за адресою: https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/.
Разом з цим, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не має офісу або філії, розташованої саме на території м. Кривий Ріг або Криворізького району.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a.
2. Додаток 1 до Тендерної документації.
3. Документи якості на бензин автомобільний А-95.
4. Перелік представництв ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Автор:
43012009, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
КП Парк КіВ ім.Б. Хмельницького КМР на підставі рішення АМКУ №7961-р/пк-пз від 19.05.2025 року по закупівлі товару 09130000-9 Нафта та дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо Євро (талони) було внесено відповідні зміни до закупівлі
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-05-005297-a.a2
Дата:
28.05.2025 15:14
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне підприємство «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради) від 05.05.2025 № 33, з урахуванням внесених змін, опублікованих в електронній системі закупівель 27.05.2025 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тендер
UA-2025-05-05-005297-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-05-05-005297-a, оголошеній Комунальним підприємством «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено додаткові вимоги до учасників, які є безпідставними.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових вимог до учасників.
Відповідно до умов пункту 10 Технічного завдання, наведеного у Додатку 1 до Тендерної документації, «З метою оперативного отримання талонів/скретч-карток на паливо учасник повинен мати офіс або представництво на обслуговування клієнтів в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі. На виконання цієї вимоги учасник повинен надати гарантійний лист від власника/представника мережі АЗС про місцезнаходження його офісу або представництва в межах м. Кривий Ріг або Криворізького району».
Зі змісту зазначених умов вбачається, що Замовник допускає до участі у закупівлі лише тих учасників, які мають офіс або представництво, розташовані в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі. Також вбачається, що тендерні пропозиції учасників, які не мають офісу або представництва, розташованих в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі, будуть відхилені Замовником.
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до умов пункту 4.1 Розділу 1 Тендерної документації, предметом закупівлі є «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо Євро (талони)».
Вимоги до Бензину А-95 та Дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» здійснює продаж нафтопродуктів, в т.ч., Бензину А-95 та Дизельного палива, з неухильним дотриманням вимог законодавства, яке діє у цій сфері, зокрема, вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами»; наказу Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, «Про затвердження Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за № 805/15496 тощо.
Зазначені нормативні акти НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬ вимог до розповсюджувачів нафтопродуктів (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), відповідно до яких вони були б зобов’язані мати офіс або представництво, які розташовані на території певного населеного пункту або адміністративно-територіальної одиниці.
Більше того, факт наявності або відсутності в учасника (постачальника) офісу або представництва, розташованих саме на території м. Кривий Ріг або Криворізького району, жодним чином не впливає на якісні, технічні характеристики та споживчі якості товару, який є предметом закупівлі (Бензин А-95, Дизельне паливо).
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має розгалужену мережу представництв (15 одиниць), розташованих по всій території України. Їх перелік, адреси та контактну інформацію можна знайти у відкритому доступі в мережі Інтернет за адресою: https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/.
Разом з цим, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не має офісу або філії, розташованої саме на території м. Кривий Ріг або Криворізького району.
Також у пункті 10 Технічного завдання зазначено, що «Вимоги щодо наявності офісу або представництва в межах м. Кривий Ріг або Криворізького району, встановлені виключно з метою забезпечення:
- оперативного, зручного (з урахуванням умов безпеки) та якісного отримання товару — талонів або скретч-карток на пальне — у найкоротші строки (день в день),
- у разі необхідності термінового поповнення або заміни талонів або скретч-карток на пальне, що є критично важливим для безперервного функціонування транспорту Замовника, особливо в умовах виконання невідкладних та соціально значущих завдань.
- забезпечення належної комунікації у разі технічних або логістичних збоїв;
- уникнення витрат Замовника на доставку або логістику».
З цього приводу слід зауважити, що усі перелічені цілі успішно досягаються під час співробітництва з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», завдяки:
- закріпленню за кожним споживачем (замовником) відповідального менеджера ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», який супроводжує виконання договору та допомагає оперативно розв’язати будь-які питання, пов’язані з його виконанням;
- функціонуванню гарячої телефонної лінії (0 800 404 000);
- залученню до процесу пересилання паливних талонів послуг сучасних поштових сервісів, завдяки яким їх пересилка територією України зазвичай становить 1, максимум 2 дні (до віддалених регіонів).
Крім того, витрати на доставку паливних талонів здійснює ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Слід також звернути увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід звернути увагу на те, що зазначена вимога Закону дозволяє замовнику включати до тендерної документації не будь-яку інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а лише ту, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
При цьому, законодавство (зокрема, Закон, Технічний регламент, Правила роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442 тощо) не передбачає вимог до розповсюджувачів палива (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), відповідно до яких вони повинні були б мати офіс або представництво в межах конкретного населеного пункту або адміністративно-територіальної одиниці.
Отже, встановлення Замовником таких вимог суперечить вимогам статті 22 Закону та може призвести до порушення вимог частини 1 статті 5 Закону, зокрема, в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Також звертаємо увагу на те, що ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» вже оскаржувало умову тендерної документації у закупівлі UA-2025-05-05-005297-a, яка передбачала обов’язкову наявність в учасників офісу або представництва на обслуговування клієнтів в межах м. Кривий Ріг або Криворізькому районі.
За результатами розгляду скарги UA-2025-05-05-005297-a.c1, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням від 19.05.2025 № 7961-р/пк-пз було зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "09130000-9 Нафта і дистиляти ( Бензин А-95 (талони ), дизельне паливо Євро (талони)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-05-005297-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
27.05.2025, об 11:39, Замовник опублікував в електронній системі закупівель інформацію про усунення зазначеного порушення шляхом внесення відповідних змін до умов закупівлі.
Разом з цим, зміст оновленого тексту тендерної документації (а саме, Додатку 1 до неї), свідчить про те, що оскаржувану умову не було виключено з тендерної документації, що може свідчити про факт невиконання Замовником зазначеного рішення органу оскарження.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a.
2. Перелік змін до тендерної документації.
3. Додаток 1 до Тендерної документації (нова редакція).
4. Перелік представництв ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-05-05-005297-a а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Автор:
43012009, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
КП Парк КіВ ім.Б. Хмельницького КМР на підставі рішення АМКУ №9069-р/пк-пз від 06.06.2025 року по закупівлі товару 09130000-9 Нафта та дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо Євро (талони) було внесено відповідні зміни до закупівлі
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.