Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 2 до тендерної документації 1. Обсяги та предмет закупівлі:
Найменування ГОСТ/ДСТУ/
ТУ Од.
виміру Кіл-ть Примітка
Бензин А-95 в талонах 7687:2015
л 2700 Паливо підвищеної якості
Дизельне паливо в талонах 7688:2015 л 2500 Паливо підвищеної якості
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну та дискримінаційну умову щодо визначення предмету закупівлі: Бензин А-95 в талонах: Примітка - Паливо підвищеної якості, Дизельне паливо в талонах: Примітка - Паливо підвищеної якості.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Відповідна мережа АЗС пропонує:
- Бензин А-95, який відповідає державним стандартам, встановленим ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, підвищеної якості преміум класу затвердженому Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927 (підтвердження відповідності палива стандартам надаємо у Додатку 3 Скарги);
- Дизельне паливо, який відповідає державним стандартам, встановленим ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, підвищеної якості преміум класу затвердженому Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927 (підтвердження відповідності палива стандартам надаємо у Додатку 3 Скарги).
Відповідно до назви предмету закупівлі, Замовник оголосив закупівлю на придбання Товару: Паливно-мастильні матеріали (Бензин А-95, дизельне паливо в талонах) код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти.
Місце поставки (згідно п. 4.3. Розділу І тендерної документації):
Кількість:
Бензин А-95 – 2700 л
Дизельне паливо – 2500 л
Вимоги до предмета закупівлі, у т. ч. обсягу закупівлі, більш детально визначені у додатку 2 до тендерної документації. (Додаток 2 до тендерної документації).
Оскільки Замовник визначає у Додатку 2 до тендерної документації, що Бензин А-95 повинен бути саме «підвищеної якості», як і Дизельне паливо – саме «підвищеної якості», - наявні дискримінаційні умови до Суб’єкта оскарження.
Згідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Всупереч статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником встановлено посилання вимогами Технічної специфікації до торгову марку та тип Товару.
Скаржник може запропонувати постачання Дизельного палива, який відповідає ДСТУ 7688:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, при цьому таке Дизельне паливо не містить показника «підвищеної якості», але при цьому ВІДПОВІДАЄ якісним характеристикам, які застосовуються до Дизельного палива у відповідності до ДСТУ 7688:2015 та Технічному регламенті.
Скаржник може запропонувати постачання Бензин А-95, який відповідає ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, при цьому такий Бензин А-95 не містить показника «підвищеної якості», але при цьому ВІДПОВІДАЄ якісним характеристикам, які застосовуються до Бензину А-95 у відповідності до ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенті.
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО Технічні умови" зазначено, зокрема:
3 КЛАСИФІКАЦІЯ
3.1 За кліматичними умовами використання встановлено такі марки дизельного
палива: л літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 °С; 3 зимове,
що використовують за температури повітря від 5°С до мінус 20 °С; Арк арктичне, що
використовують за температури повітря нижче ніж мінус 20 °С.
3.2 За рівнем екологічної безпеки встановлено такі екологічні класи дизельного
палива: Євро3, Євро4, Євро5. Примітка. Кінцевий термін введення в обіг дизельного палива
певного екологічного класу згідно з Технічним регламентом.
4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
4.3 Вимоги до сировини
4.3.1 Для виробництва дизельного палива використовують нафту згідно з ГОСТ 9965, конденсат газовий стабільний згідно з чинним нормативним документом або іншу вуглеводневу сировину первинних та вторинних процесів перероблення нафти і газового конденсату.
4.3.2 Дозволено додавання до дизельного палива біокомпонентів — метилових/етилових естерів жирних кислот. Метилові естери жирних кислот мають відповідати вимогам ДСТУ 6081, метод виділення та визначення їх складу наведено в ДСТУ ЕИ 14331. Етилові естери жирних кислот мають відповідати вимогам ДСТУ 7178.
За температури довкілля нижче ніж мінус 20 °С не рекомендовано використання в дизельному паливі метилових/етилових естерів жирних кислот.
У дизельне паливо, що містить метилові/етилові естери жирних кислот, треба додавати антиокиснювальні присадки згідно з чинними нормативними документами: 2,6-ди-трет-бутил-4- гідрокситолуол (ВНТ, Іонол, 2,6-ди-трет-бутил-п-крезол) у кількості від 0,1 до 0,2 % (мас.) від вмісту доданих естерів або інші, що забезпечують аналогічну окиснювальну стабільність.
4.3.3 Для покращення експлуатаційних показників якості дизельного палива дозволено додавання інших добавок (присадок), які не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
4.3.4 Дизельне паливо може містити барвники та речовини-маркери.
Отже, вимогами ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО Технічні умови" до Дизельного палива - не передбачено паливо дизельне саме підвищеної якості.
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» зазначено, зокрема:
3 КЛАСИФІКАЦІЯ
3.1 Залежно від октанового числа за дослідним методом встановлено такі марки бензинів: А-98, А-95, А-92, А-80.
3.2 За рівнем екологічної безпеки встановлено такі екологічні класи бензинів: Євро5, Євро4, ЄвроЗ.
Примітка. Кінцевий термін введення в обіг бензинів певного екологічного класу — згідно з Технічним регламентом.
4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
4.3 Вимоги до сировини
4.3.1 Для виробництва бензинів використовують нафту згідно з ГОСТ 9965, конденсат газовий
стабільний згідно з чинним нормативним документом або іншу вуглеводневу сировину первинних та вторинних процесів перероблення нафти і газового конденсату; біоетанол — згідно з ДСТУ 7166
та/або біокомпоненти на його основі — згідно з чинними нормативними документами.
4.3.2 Для покращення експлуатаційних показників бензинів дозволено введення добавок (присадок), які не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
4.3.3 Заборонено використовувати в бензинах добавки (присадки), що мають у своєму складі
фосфор, свинець, залізо, ароматичні аміни (монометиланіліни, моноетиланіліни тощо).
4.3.4 Бензини можуть містити барвники та речовини-маркери.
Отже, вимогами ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» до Бензину А-95 – не передбачено паливо дизельне саме підвищеної якості.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- Бензин А-95 в талонах: Примітка - Паливо підвищеної якості, Дизельне паливо в талонах: Примітка - Паливо підвищеної якості.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
І. Умову в частині наявності: - Бензин А-95 в талонах: Примітка - Паливо підвищеної якості, Дизельне паливо в талонах: Примітка - Паливо підвищеної якості.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 2 до тендерної документації 4.2. Учасник обов’язково повинен мати діючі АЗС на відстані не більше ніж 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника .
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: АЗС саме на відстані не більше ніж 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 тендерної документації), поставити і передати у власність Покупцеві (Замовнику) Паливно–мастильні матеріали (Бензин А-95, дизельне паливо в талонах) код ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (деталізований код ДК 021:2015 - 09132000-3 – Бензин, 09134200-9 - Дизельне паливо) (далі – Товар) належної якості, АЛЕ, ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій на відстані не більше ніж 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника - зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ:
Адреса НАЙБЛИЖЧОЇ АЗС мережі БРСМ-Нафта до фактичного місця знаходження підприємства Замовника (04112, Україна, м. Київ, вул. Дорогожицька, 7):
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Олени Теліги, 12Б, Київ, 02000
Зазначена АЗС знаходиться від фактичного місця знаходження підприємства Замовника на відстані 3,5 км, а отже на відстані більше 1,5 км, що свідчить про наявність дискримінаційної умови в тендерній документації для Суб’єкта оскарження в частині місцезнаходження АЗС.
Зазначена мережа АЗС БРСМ-Нафта, не має АЗС з місцерозташуванням саме на відстані не більше 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника, але має АЗС на відстані 3,5 км, а отже в безпосередній близькості до підприємства Замовника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному місцерозташуванню, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map).
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- АЗС саме на відстані не більше ніж 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІІ. Умову в частині наявності: АЗС саме на відстані не більше ніж 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 2 до тендерної документації 4.5. Термін дії талонів не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати.
Додаток 3 Тендерної документації 4.5. Термін дії талонів на пальне становить не менше 12 місяців з моменту їх отримання Покупцем. У разі закінчення терміну дії талонів, які не були отоварені в строк, Постачальник обмінює їх на таку саму кількість (з новим терміном дії, того ж номіналу та марки пального) та забезпечує їх відпуск на АЗС.
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо наявності терміну дії талонів не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної.
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою, в тому числі як і строк дії Договору.
Проєкт договору (згідно Додатку № 3 до ТД) містить наступні умови:
4.1. Поставка товару за даним Договором здійснюється за попередніми письмовими та/або усними заявками Покупця.
Строк поставки товару: з дати підписання договору до 06 червня 2025 року.
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє по 31 грудня 2025 року, а в частині виконання зобов’язань до повного їх виконання.
п. 4.4. Розділу І тендерної документації передбачає строк поставки товарів: З дати підписання договору до 06 червня 2025 року .
Форма оголошення Замовника передбачає строк поставки товарів: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: від 12 травня 2025 до 06 червня 2025 року.
При цьому, умовами процедури передбачено термін дії талонів – терміну дії талонів не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної.
Закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 28.04.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 06.05.2025 року, а з урахуванням строків підписання договор (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання (придбання) нафтопродуктів Замовником можливе не раніше травня 2025 року.
ТОБТО, з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ ТРАВНЯ 2026 РОКУ.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – до 06 червня 2025 року) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО ТРАВНЯ 2026 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 12 місяців, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у травні 2026 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- терміну дії талонів не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
Умову в частині наявності: терміну дії талонів не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
4 Додаток 2 до тендерної документації 4.4. Учасник повинен надати пальне в талонах для заправки транспортних засобів та техніки Замовника на АЗС відповідних операторів, діяльність яких здійснювалась на території України не менше 10 років.
Замовник визначає дискримінаційну умову щодо наявності АЗС операторів, діяльність яких здійснюється на території України саме не менше 10 років.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі (Додаток 3 тендерної документації), поставити і передати у власність Покупцеві (Замовнику) Паливно–мастильні матеріали (Бензин А-95, дизельне паливо в талонах) код ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (деталізований код ДК 021:2015 - 09132000-3 – Бензин, 09134200-9 - Дизельне паливо) (далі – Товар) належної якості.
АЛЕ, юридична особа, яка має у власності автозаправні станції та здійснює діяльність оператора мережі АЗС, здійснює свою діяльність на території України МЕНШЕ 10 років, - що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги до скаржника.
Суб’єкт оскарження має партнерські відносини з мережею АЗС БРСМ-Нафта на підставі укладеного договору з власником відповідної мережі - ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР».
Юридична особа ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 11.10.2018 року, а отже здійснює свою господарську діяльність, згідно зареєстрованих економічних видів, - на протязі 6 років 6 місяців. Зазначена інформація є публічною та опублікована у формі публічних даних (в тому числі за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/42547705/ ).
Зазначений строк є меншим, ніж встановлений умовами тендерної документації Замовника вимога щодо Учасник повинен надати пальне в талонах для заправки транспортних засобів та техніки Замовника на АЗС відповідних операторів, діяльність яких здійснювалась на території України не менше 10 років.
При цьому, оператор мережі АЗС БРСМ-Нафта, здійснює діяльність у відповідності до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами затверджених Постановою КМУ від 20 грудня 1997 р. N 1442, Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, відомості про якого внесені до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального та інших нормативно-правових актів.
Тож, Суб’єкт оскарження вбачає наявність обмеження для учасників в частині встанволення дискримінаційної вимоги щодо можливості запропонувати Замовнику для здійснення постачання Товару (Бензину А-95 та Дизельного палива) мережу АЗС, оператор якої здійснює діяльність саме не менше 10 років.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо мінімального терміну діяльності оператора мережі АЗС, Замовник фактично встановлює умови, які не створюють конкурентного середовища під час проведення відповідної процедури закупівлі. Такі умови дискримінують Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта, юридичною особою власником якої є ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», який здійснює діяльність як оператор автозаправних станції МЕНШЕ 6 років.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- АЗС операторів, діяльність яких здійснюється на території України саме не менше 10 років.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ):
ІV. Умову в частині наявності: АЗС операторів, діяльність яких здійснюється на території України саме не менше 10 років.
Автор:
45880693, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
01133, Україна, м. Київ, б.Лесі Українки, будинок 21
Відповідно до Рішення органу оскарження від 12.05.2025р. № 7570-р/пк-пз замовником було здійснено внесення змін до тендерної документації (Протокол № 29 від 16.05.2025р.) , а саме:
1. Внести зміни до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації та виключити з цього пункту підпункт 4.2:
4.2. Учасник обов’язково повинен мати діючі АЗС на відстані не більше ніж 1,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника.
2. Внести зміни до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації та виключити з цього пункту підпункт 4.4:
4.4. Термін дії талонів не менше 12 місяців з дня підписання видаткової накладної. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати.
Паливно-мастильні матеріали (Бензин А-95, дизельне паливо в талонах)
Звернення:
За тендером : Паливно-мастильні матеріали (Бензин А-95, дизельне паливо в талонах)
Тема:
Просимо внести зміну стосовно відстані розміщення АЗС Учасника до Замовника та збільшити до 7 км
Зміст:
Розглянувши вимоги тендерної документації (Додаток 2) Замовника торгів, вважаємо п.4.2. та п.5 дискримінаційними, тобто такими, що обмежують право прийняти участь потенційних учасників та звертаємося з проханням внести зміни в п.4.2., в п.5 та викласти їх в наступному вигляді:
"4.2. Учасник обов’язково повинен мати діючі АЗС на відстані не більше ніж 7,5 км від фактичного місця знаходження підприємства Замовника ."
"5. Додатково Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують можливість продажу (відпуску) ним бензину та дизельного пального через відповідні АЗС. Для підтвердження Учасником надається:
Документи, що підтверджують право власності або оренди на АЗС (місця відпуску, продажу пального), або партнрські угоди, або угоди на право користування АЗС, тощо.
Лист – підтвердження від власника або орендаря АЗС, або партнера про можливість відпуску по талонах товару Учасника на АЗС.
"
Дата оприлюднення звернення:
02.05.2025 12:47
Щодо підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Ця умова (наявність у Учасника діючих АЗС на відстані не більше 1,5 км від фактичного місцезнаходження підприємства Замовника) була узгоджена з технічним відділом підприємства. З метою уникнення довгих простоїв в роботі, пов’язаних з від’їздом до АЗС самохідних технологічних транспортних засобів заповідника, виникає необхідність щодо близького розташування АЗС до підприємства.
Щодо пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують можливість продажу (відпуску) ним бензину та дизельного пального через відповідні АЗС.
Можливість внесення змін до переліку документів для підтвердження буде розглянута.
Дата оприлюднення відповіді:
05.05.2025 11:42
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
305 000
грн.
Період подання пропозицій
до
21.05.2025 10:00
Замовник:
Державний історико-меморіальний Лук`янівський заповідник