Показати схожі тендери

Закупівля Нафта і дистиляти від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-25-004257-a
Id Tender be985eaa57254aee9fb19e83ce41b44f
План UA-P-2025-04-25-004995-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.04.2025 11:33
Остання зміна 22.05.2025 08:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 295 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
121 477.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2025 11:35 до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2025 11:35
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2025 11:35
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:37
до 15.05.2025 13:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 14:45
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2025 13:36
до 22.05.2025 08:59
Період уточнень
з 25.04.2025 11:35 до 01.05.2025 00:00
Період оскарження
з 25.04.2025 11:35 до 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:37 до 15.05.2025 13:36
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:37 до 15.05.2025 13:36
Основні параметри
Нафта і дистиляти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
24 295 500 грн.
Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
24 295 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
121477,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
728 865
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 14:14
Закінчення аукціону
05.05.2025 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливо дизельне
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
450 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Впродовж 360 (трехсот шістдесяти) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) прийняття-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"
Пропозиція:
22 410 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ"
Пропозиція:
23 949 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 14:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 14:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Толстіков Олег
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oleh Tolstikov
Електронна пошта
Телефон
380577253029
Сайт:
https://kpkvpv.kharkiv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33290649
Назва (англійською мовою)
Municipal enterprise "Complex for the removal of household waste"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal enterprise "Complex for the removal of household waste"
Поштовий індекс
61140
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
місто Харків
Адреса
пров. Золотий, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Нафта і дистиляти
Період вимог/скарг з 13.05.2025 14:45 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 14:37 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 02 червня 2025 року, у зв’язку із тим що є потреба у більш детальнішому розгляді документів які надані Учасником у тендерній пропозиції.
Документи кваліфікації
13.05.2025 14:45
Повідомлення про рішення
12.05.2025 10:13
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 02 червня 2025 року, у зв’язку із тим що є потреба у більш детальнішому розгляді документів які надані Учасником у тендерній пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 10:13
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Умовами тендерної документації (ДОДАТОК 2 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.) Замовником вимагалось надання наступних документів: «Додатково для юридичної особи: документ, який підтверджує статус платника податків в Україні, реєстрацію, як суб'єкта підприємницької діяльності..». Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" не надано документ, який підтверджує статус платника податків в Україні, реєстрацію, як суб'єкта підприємницької діяльності. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вимога про усунення невідповідностей: 1. На вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності необхідно надати: документ(и), які(ий) підтверджує статус платника податків в Україні, реєстрацію, як суб'єкта підприємницької діяльності.
Створено
12.05.2025 14:25
Надати до
13.05.2025 14:25
Період вимог/скарг з 15.05.2025 13:36 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 14:45 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 13:36
Довідка НАЗК
15.05.2025 13:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.05.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Умовами тендерної документації (ДОДАТОК 2 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.) Замовником вимагалось надання наступних документів: «Додатково для юридичної особи: документ, який підтверджує статус платника податків в Україні, реєстрацію, як суб'єкта підприємницької діяльності..». Учасником ТОВ "БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ" не надано документ, який підтверджує статус платника податків в Україні, реєстрацію, як суб'єкта підприємницької діяльності. Крім того Учасником надано файл «5. Інші документи для підтвердження відповідності.pdf», на стор. 20 вищезазначеного файлу, надано Рішення Учасника № 30/04-1 від 30.04.2025 р. «Про надання згоди директору Товариства на участь у процедурі відкриті торги». Зокрема в якому зазначено: «на порталі публічних закупівель «Prozorro» » КП «Харківблагоустрій» , тобто не вірно зазначено назву Замовника закупівлі. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вимога про усунення невідповідностей: 1. На вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності необхідно надати: документ(и), які(ий) підтверджує статус платника податків в Україні, реєстрацію, як суб'єкта підприємницької діяльності та виправити невідповідність, зазначену Рішення Учасника № 30/04-1 від 30.04.2025 р в частині назви Замовника торгів.
Створено
14.05.2025 11:19
Надати до
15.05.2025 11:19
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БИЗНЕС ТРАДИЦІЇ» переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-25-004257-a.
Дата продовження строку розгляду
15.05.2025 13:29
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-25-004257-a-b1
Підписаний і діє
Номер
05-22-05/25
23 949 000 грн.
19 957 500 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
450 000 (літр)
Паливо дизельне
Номенклатура
Паливо дизельне
Кількість
450 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
53.22
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33290649

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ"
Повна назва
ТОВ "БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43710898

Інформація про підписанта

IBAN
UA 233052990000026006005905431
ПІБ підписанта
Мазорук Сергій
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380577252156
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 08:59
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 295 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Контактний телефон:
380577253029
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 295 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Контактний телефон:
380577253029
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності