Показати схожі тендери

Закупівля Оливи Mobil або еквівалент від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-004254-a
Id Tender c8aac7ab98a84752b9dcf066d8c7d9da
План UA-P-2025-04-16-013599-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 11:46
Остання зміна 12.06.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 269 573.11 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 11:45 до 29.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 11:45
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 11:45
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 15:00
до 27.05.2025 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 11:46
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 11:46
до 12.06.2025 10:16
Період уточнень
з 17.04.2025 11:45 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 11:45 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 15:00 до 27.05.2025 11:46
Період кваліфікації
з 29.04.2025 15:00 до 27.05.2025 11:46
Основні параметри
Оливи Mobil або еквівалент
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 269 573.11 грн.
Оливи Mobil або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Оливи Mobil або еквівалент
Очікувана вартість
1 269 573.11 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 55 (літр)
Олива Mobil SHC Gargoyle 32
Опис предмета закупівлі
Олива Mobil SHC Gargoyle 32
Код ДК 021:2015
09211200-3 - Компресорні оливи
Кількість
55
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 110 (літр)
Олива Mobil Super 3000 5W-40
Опис предмета закупівлі
Олива Mobil Super 3000 5W-40
Код ДК 021:2015
09211100-2 - Моторні оливи
Кількість
110
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 9 (штуки)
Олива гідравлічна Mobil DTE 25 208л
Опис предмета закупівлі
Олива гідравлічна Mobil DTE 25 208л
Код ДК 021:2015
09211600-7 - Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 2 740 (кілограми)
Олива компресорна Mobil Rarus 429
Опис предмета закупівлі
Олива компресорна Mobil Rarus 429
Код ДК 021:2015
09211200-3 - Компресорні оливи
Кількість
2 740
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 400 (літр)
Олива моторна Mobil Delvac XHP Extra 10W40
Опис предмета закупівлі
Олива моторна Mobil Delvac XHP Extra 10W40
Код ДК 021:2015
09211100-2 - Моторні оливи
Кількість
400
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 300 (літр)
Олива трансмісійна ATF 320 Mobil
Опис предмета закупівлі
Олива трансмісійна ATF 320 Mobil
Код ДК 021:2015
09211400-5 - Трансмісійні оливи
Кількість
300
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ??ТД "ВЕСМА"
Пропозиція:
1 173 193 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 11:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.04.2025 11:45
Проект договору
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
17.04.2025 11:45
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чугай Лариса Петрівна
Електронна пошта
Телефон
0363662826
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Оливи Mobil або еквівалент
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:46 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 15:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:47
Довідка НАЗК
27.05.2025 11:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.05.2025 16:26
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розглянуто: Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ВЕСМА» до 20 робочих днів (у зв’язку з тривалою процедурою перевірки учасника на відповідність вимогам законодавства України в період воєнного стану). Вирішено: Продовжити строк розгляду пропозиції учасника відкритих торгів 3061-25-Т-ВТ_О ТОВ «ТД «ВЕСМА», пропозиція якого перебуває на оцінці, щодо закупівлі 09210000-4 (Оливи Mobil або еквівалент) в кількості 3614 од (865 л, 9 шт, 2740 кг) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.05.2025 16:25
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови. На підтвердження наявності/відсутності вказаних вище обставин учасник у складі його тендерної пропозиції повинен надати заповнену анкету (залишивши одну відповідь із запропонованих варіантів) за підписом керівника учасника або уповноваженої особи згідно з формою додатку 6 до тендерної документації (державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить сто відсотків – в складі своєї тендерної пропозиції анкету не подають). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 5 додатку А до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ «Анкета» згідно з Додатком 6 до тендерної документації, відповідно заповнений (залишити одну відповідь із запропонованих варіантів).
Створено
21.05.2025 11:58
Надати до
22.05.2025 11:58
Договір
UA-2025-04-17-004254-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16296
1 404 831.6 грн.
1 173 193 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
55 (літр)
Олива Mobil SHC Gargoyle 32
Номенклатура
Олива Mobil SHC Gargoyle 32
Кількість
55
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
110 (літр)
Олива Mobil Super 3000 5W-40
Номенклатура
Олива Mobil Super 3000 5W-40
Кількість
110
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
Олива гідравлічна Mobil DTE 25 208л
Номенклатура
Олива гідравлічна Mobil DTE 25 208л
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 740 (кілограми)
Олива компресорна Mobil Rarus 429
Номенклатура
Олива компресорна Mobil Rarus 429
Кількість
2 740
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
400 (літр)
Олива моторна Mobil Delvac XHP Extra 10W40
Номенклатура
Олива моторна Mobil Delvac XHP Extra 10W40
Кількість
400
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
300 (літр)
Олива трансмісійна ATF 320 Mobil
Номенклатура
Олива трансмісійна ATF 320 Mobil
Кількість
300
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ??ТД "ВЕСМА"
Повна назва
ТОВ ??ТД "ВЕСМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32250025

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 10:16
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000019
Дата створення проекту
19.05.2025 12:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 14:30
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 17:55
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 №150 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.05.2025 №150. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-17-004254-a, 17.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 14:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: -28 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-16-013599-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.05.2025 №587; тендерну пропозицію ТОВ «ТД «ВЕСМА», оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ТД «ВЕСМА» та надані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей №1178 в тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. №1178. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення норм абзацу восьмого пункту 28 та відповідно пункту 3 Особливостей №1178 у тендерній документації Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі не зазначені підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178. Крім того, відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, відповідно до норм частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Моніторингом встановлено, що у Додатках 1 та 2 до тендерної документації Замовника зазначено найменування товару (оливи торгової марки Mobil: SHC Gargoyle 32, Super 3000 5W-40, DTE 25 208л, Rarus 429, Delvac XHP Extra 10W40, ATF 320) та вказано, що у разі, якщо у даному документі містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, то після кожного такого посилання слід вважати наявним вираз «або еквівалент», у разі, якщо даний документ містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва тощо, то таке посилання є необхідним та обґрунтованим, після кожного такого посилання слід вважати наявним вираз «або еквівалент». Однак, у тендерній документації Замовника відсутнє обґрунтування посилання на конкретну торгову марку, тип, модель, чим порушено вимоги частини четвертої статті 23, пункту 3 частини другої статті 22 Закону та пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23, пункту 3 частини другої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень щодо складання тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 17:55
Документи висновку
28.05.2025 17:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку ДАСУ замовником здійснено заходи недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень щодо складання тендерної документації, відповідальною особою за проведення процедури закупівлі було проведено роз’яснювальну роботу, а також замовником було оформлено підписку на інформаційно-навчальну платформу «Медіаресурс професійних закупівель» (https://mediaresource-pz.com.ua/). Під час використання «Медіаресурсу професійних закупівель» відповідальна особа уповноважена за проведення публічних закупівель ознайомилась із записами навчальних вебінарів, зокрема на теми: 1. «Особливості формування тендерної документації та розбір найпопулярніших помилок, що допускаються замовниками на цьому етапі» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-osoblyvosti-formuvannya-tendernoi-dokumentatsii-ta-rozbir-naypopulyarnishyh-pomylok-scho-dopuskayutsya-zamovnykamy-na-tsomu-etapi/); 2. «Найпоширеніші помилки замовників при складанні тендерної документації: аналіз практики ДАСУ та АМКУ» (https://mediaresource-pz.com.ua/videozapys-navchannya-nayposhyrenishi-pomylky-zamovnykiv-pry-skladanni-tendernoi-dokumentatsii-analiz-praktyky-dasu-ta-amku/).
Дата публікації
02.06.2025 10:34
Документи інформації про усунення порушення
02.06.2025 10:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 21.05.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-17-004254-a, яка проводилась – Філією «Відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.05.2025 17:33
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 17:33
-
Відповідь
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025
У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025 надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 09210000-4 (Оливи Mobil або еквівалент) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 09210000-4 (Оливи Mobil або еквівалент) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 09210000-4 (Оливи Mobil або еквівалент) було надіслано запит про надання комерційної пропозиції № 22-2160/041 від 04 02 2025 на електронну адресу учасників ринку згідно Списку розсилки. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій, цінові показники в попередніх договорах Компанії, визначено очікувану вартість закупівлі як середнє значення ціни серед наданих комерційних пропозицій та ціни договорів попередніх періодів з урахуванням індексу курсової різниці. Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 09210000-4 (Оливи Mobil або еквівалент): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html. Додатки: 1. Про запит комерційної пропозиції № 22-2160/041 від 04 02 2025 – на 2 арк. 2. Список розсилки – на 1 арк. 3. Комерційна пропозиція ТОВ «ТД «ВЕСМА» б/н від 19.03.2025 – на 1 арк. 4. Комерційна пропозиція ТОВ «РІМОЛ» № 1903-01 від 19.03.2025 – на 1 арк. 5. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 26.03.2025 б/н від 28.03.2025– на 2 арк. 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі– на 1 арк.
Рішеня
26.05.2025 12:24
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 269 573.11 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 15:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363662826
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 269 573.11 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 15:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363662826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності