Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, ДП, нафтовий газ скраплений) від Національний Лісотехнічний Університет України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-009018-a
Id Tender 8f7caa0210fd4578ad70ff8960c1a003
План UA-P-2025-04-16-011085-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 15:11
Остання зміна 06.05.2025 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
335 465 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 677.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 15:06 до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 15:06
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 15:06
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 00:00
до 28.04.2025 10:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 10:49
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 10:49
до 06.05.2025 11:31
Період уточнень
з 16.04.2025 15:06 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 15:06 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 00:00 до 28.04.2025 10:49
Період кваліфікації
з 24.04.2025 00:00 до 28.04.2025 10:49
Основні параметри
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, ДП, нафтовий газ скраплений)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
335 465 грн.
Бензин А-95, ДП, нафтовий газ скраплений
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95, ДП, нафтовий газ скраплений
Очікувана вартість
335 465 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1677,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 500 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
79057, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 103
Дата постачання по
31.12.2025 15:11
Позиція : №2 4 000 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
4 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
79057, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 103
Дата постачання по
31.12.2025 15:11
Позиція : №3 1 000 (літр)
Нафтовий газ скраплений
Опис предмета закупівлі
Нафтовий газ скраплений
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
1 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
79057, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 103
Дата постачання по
31.12.2025 15:11
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Пропозиція:
311 850 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Клонцак Володимир Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963664931
Замовник
ЄДРПОУ
02070996
Повна назва
Національний Лісотехнічний Університет України
Поштовий індекс
79057
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Генерала Чупринки 103
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-95, ДП, нафтовий газ скраплений
Період вимог/скарг з 28.04.2025 10:49 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 00:00 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 10:49
Довідка НАЗК
28.04.2025 10:49
Повідомлення про рішення
28.04.2025 10:47
Пропозиція, що перемогла
24.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-16-009018-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24ПТ-5807/25
311 850 грн.
259 875 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
1 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
49.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 000 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
4 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
50.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (літр)
Нафтовий газ скраплений
Номенклатура
Нафтовий газ скраплений
Кількість
1 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
36
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний Лісотехнічний Університет України
Повна назва
Національний Лісотехнічний Університет України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02070996

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Повна назва
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44838860

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 11:31
Повідомлення про договір
06.05.2025 11:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000072
Дата створення проекту
13.05.2025 17:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 17:31
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 18:06
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 №145 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-16-009018-a, 16.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 17:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного лісотехнічного університету України (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-16-011085-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025 №3В-2/2025; тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ПП «ОККО-СЕРВІС» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 05.05.2025 №24ПТ-5807/25, опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Одночасно, згідно з нормами пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. При цьому, відповідно до пункту 3 Порядку №1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено наступні умови оплати: післяоплата у розмірі 100% протягом 15 робочих днів (подія – поставка товару). Проте, у пунктах 4.2.-4.3 проєкту договору, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації, визначено, що оплата за товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати поставки дозволів на відпуск товару (смарт-карти, відомості на відпуск нафтопродуктів, талони, тощо (надалі – дозволи на відпуск)) на підставі виставленого постачальником рахунку та видаткової накладної, а у випадку затримки оплати Замовника, як комунального підприємства (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 5 робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Таким чином, в оголошені про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі вказано недостовірну (неповну) інформацію про умови оплати за закупівлею, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Крім того, за нормами пункту 2 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Одночасно, вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари, номенклатурні позиції предмета закупівлі: дизельне паливо, бензин А-95 та нафтовий газ скраплений та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти за кожною номенклатурною позицією. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні коди щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі: 09134200-9 «Дизельне паливо»; 09132000-3 «Бензин» та 09133000-0 «Нафтовий газ». Однак, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення норм частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, а також пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень законодавства. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 18:06
Документи висновку
28.05.2025 18:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання норми пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку такого змісту. На виконання вимоги, зазначеної у п.3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-16-009018-a., Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень законодавства шляхом проведення роз’яснювальної роботи. Разом з тим, усунення порушень, зазначених п. 1 Розділу ІІ Висновку є неможливим з технічних причин, так як закупівля за ідентифікатором UA-2025-04-16-009018-a є завершеною
Дата публікації
05.06.2025 17:36
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-16-009018-a, яка проведена Національним лісотехнічним університетом України, виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішеня
16.05.2025 15:08
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:09
-
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-16-009018-a, яка проведена Національним лісотехнічним університетом України, виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішеня
16.05.2025 15:08
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:10
-
Запит
Про надання пояснення (на заміну)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-16-009018-a, яка проведена Національним лісотехнічним університетом України, виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.05.2025 14:15
Орган перевірки
23.05.2025 00:00
Документи повідомлення
19.05.2025 14:16
-
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне: 1. Для забезпечення діяльності Національного Лісотехнічного Університету України необхідно провести закупівлю пального (в талонах), а саме дизельного палива 1500 л, бензину А-95 – 4000 л., нафтового газу скрапленого – 500 л. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін». Було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну зазначеного товару у Львівській області, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Так, станом на 16.04.2025 середня ціна 1л. бензину А-95 становить 54,83 грн., дизельного палива – 53,85 грн., газу автомобільного - 35,37 грн. Таким чином очікувана вартість закупівлі становить 335 465,00 грн. Зазначені середні ціни на пальне також підтверджуються даними, що є у відкритому доступі за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/lvovskaya/. Додатково надаємо відповідні графічні матеріали. 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.nltu.edu.ua/publichna-informatsiia/publichni-zakupivli. Посилання на обгрунтування до закупівлі https://docs.google.com/document/d/1svTF4fkl_NvokNNU4fw2fYmpGO3ApWLQ/edit?tab=t.0. Додатково повідомляємо, що закупівля за ID: UA-2025-04-16-009018-a була проведена не за процедурою відкритих торгів з особливостями, а не без використання електронної системи, як це зазначено у запиті.
Рішеня
22.05.2025 17:37
Замовник
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне: 1. Для забезпечення діяльності Національного Лісотехнічного Університету України необхідно провести закупівлю пального (в талонах), а саме дизельного палива 1500 л, бензину А-95 – 4000 л., нафтового газу скрапленого – 500 л. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін». Було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну зазначеного товару у Львівській області, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Так, станом на 16.04.2025 середня ціна 1л. бензину А-95 становить 54,83 грн., дизельного палива – 53,85 грн., газу автомобільного - 35,37 грн. Таким чином очікувана вартість закупівлі становить 335 465,00 грн. Зазначені середні ціни на пальне також підтверджуються даними, що є у відкритому доступі за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/lvovskaya/. Додатково надаємо відповідні графічні матеріали. 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.nltu.edu.ua/publichna-informatsiia/publichni-zakupivli. Посилання на обгрунтування до закупівлі https://docs.google.com/document/d/1svTF4fkl_NvokNNU4fw2fYmpGO3ApWLQ/edit?tab=t.0. Додатково повідомляємо, що закупівля за ID: UA-2025-04-16-009018-a була проведена не за процедурою відкритих торгів з особливостями, а не без використання електронної системи, як це зазначено у запиті.
Рішеня
22.05.2025 17:39
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
335 465 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 00:00
Замовник:
Національний Лісотехнічний Університет України
Контактний телефон:
+380963664931
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
335 465 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 00:00
Замовник:
Національний Лісотехнічний Університет України
Контактний телефон:
+380963664931
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності