Показати схожі тендери

Закупівля дизельне паливо, бензин А-95 від ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-04-011559-a
Id Tender 88b3dd2f022c4a95924863d0809457a2
План UA-P-2025-04-04-013957-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.04.2025 16:38
Остання зміна 14.05.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
676 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 382 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.04.2025 16:35 до 13.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 04.04.2025 16:35
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.04.2025 16:35
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.04.2025 18:00
до 14.04.2025 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 16:29
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 16:29
до 14.05.2025 11:20
Період уточнень
з 04.04.2025 16:35 до 10.04.2025 00:00
Період оскарження
з 04.04.2025 16:35 до 10.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.04.2025 18:00 до 14.04.2025 16:29
Період кваліфікації
з 13.04.2025 18:00 до 14.04.2025 16:29
Основні параметри
дизельне паливо, бензин А-95
• Джерело фінансування: місцевий бюджет • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місце реєстрації: 30602, Україна, Хмельницька область, Теофіполь, вулиця Ювілейна, будинок 36. • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • код ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо • Уточнюючий код ДК 021:2015 – 09132000-3 Бензин • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Код КПВК 0111021
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
676 400 грн.
дизельне паливо, бензин А-95
Назва предмета закупівлі
дизельне паливо, бензин А-95
Очікувана вартість
676 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3382,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 12 000 (літр)
дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
12 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
30600, Україна, Хмельницька область, за місцезнаходженням АЗС Учасника, на території Теофіпольської ОТГ
Дата постачання по
31.12.2025 16:40
Позиція : №2 400 (літр)
бензин А-95
Опис предмета закупівлі
бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
400
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
30600, Україна, Хмельницька область, за місцезнаходженням АЗС Учасника, на території Теофіпольської ОТГ
Дата постачання по
31.12.2025 16:40
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк (термін) поставки товару: протягом 3 календарних днів з дня отримання заявки від замовника але не пізніше 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКЕ"
Пропозиція:
672 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 16:38
Оголошення про проведення закупівлі
04.04.2025 16:35
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михальчук Марина Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380961283117
Замовник
ЄДРПОУ
22988325
Повна назва
ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
30602
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Теофіполь
Адреса
вулиця Ювілейна, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 дизельне паливо, бензин А-95
Період вимог/скарг з 14.04.2025 16:29 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.04.2025 18:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 16:29
Довідка НАЗК
14.04.2025 16:29
Повідомлення про рішення
14.04.2025 16:26
Пропозиція, що перемогла
13.04.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-04-011559-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6-04/25
672 600 грн.
560 500 грн.
З ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 000 (літр)
дизельне паливо
Номенклатура
дизельне паливо
Кількість
12 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
400 (літр)
бензин А-95
Номенклатура
бензин А-95
Кількість
400
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22988325

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКЕ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКЕ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22776899

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.05.2025 11:20
Повідомлення про договір
Повідомлення про договір
14.05.2025 10:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-22-000066
Дата створення проекту
22.04.2025 16:20
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.04.2025 16:49
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 15:08
Дата завершення усунення порушень
17.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2025 № 35-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.04.2025 № 35-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2025-04-04-011559-a 04.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2025 00:00
Документи рішення
22.04.2025 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Теофіпольського ліцею №3 Теофіпольської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 №131, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.04.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЬСЬКЕ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 14.04.2025 №139, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.04.2025, пояснення (інформацію, документи) від 25.04.2025 та 08.05.2025, надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
13.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 15:08
Документи висновку
13.05.2025 15:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо, бензин А-95» за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме необхідно: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.04.2025 15:06
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 15:07
-
Відповідь
відповідь на запит про надання інформації
відповідь на запит про надання інформації
Рішеня
25.04.2025 15:42
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2025 15:42
-
25.04.2025 15:42
-
25.04.2025 15:43
-
25.04.2025 15:56
-
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо, бензин А-95» за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011559-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Згідно абзацу другого пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Варто зазначити, що Замовником 14.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, кінцевим терміном для укладання договору є 29.04.2025, кінцевим терміном для оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього в електронній системі закупівель є 02.05.2025. Чому Замовник не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом? У разі продовження строку для укладення договору, надайте обґрунтування такої необхідності. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.05.2025 15:26
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 15:26
-
Відповідь
відповідь на запит про надання інформації
відповідь на запит про надання інформації
Рішеня
08.05.2025 11:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
676 400 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 18:00
Замовник:
ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380961283117
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
676 400 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 18:00
Замовник:
ТЕОФІПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380961283117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності