Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) від КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-03-008326-a
Id Tender ab2bf1f34f7b49188839b7b68f922392
План UA-P-2025-04-03-009681-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
202 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
c46c07aa023c4867af6febc9a957f5e7
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 900 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132200-5 - Етильований бензин
Кількість
2 900
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
82081, Україна, Львівська область, с. Созань, вул. Зелена, 77
Дата постачання по
31.12.2025 14:08
Позиція : №2 1 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
1 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
82081, Україна, Львівська область, с. Созань, вул. Зелена, 77
Дата постачання по
31.12.2025 14:08
Документи закупівлі
03.04.2025 14:12
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бучковський Андрій Романович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380979291232
Факс
+380323865747
Замовник
ЄДРПОУ
03188949
Повна назва
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Поштовий індекс
82081
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
село Созань
Адреса
вул. Зелена,77
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-03-008326-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18
202 300 грн.
168 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.04.2025
Строк дії договору з
03.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 900 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
2 900
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
1 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
51.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Повна назва
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03188949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ "В.І.П. Плюс"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43307916

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.04.2025 14:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-29-000017
Дата створення проекту
29.04.2025 16:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.04.2025 16:09
Дата публікації висновку про результати
21.05.2025 11:22
Дата завершення усунення порушень
05.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-03-008326-a, 03.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2025 00:00
Документи рішення
29.04.2025 16:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правомірності та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Созанський психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-03-009681-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю від 22.04.2025 №14/2025; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо процедури закупівлі Замовника UA-2025-03-12-008888-a; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації в електронній системі закупівель (річний план UA-P-2025-04-03-009681-a) закупівлю UA-2025-04-03-008326-a Замовником здійснено шляхом укладання договору без використання електронної системи на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (у зв'язку з відміною відкритих торгів за ID: UA-2025-03-12-008888-a через неподання жодної тендерної пропозиції). Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чим порушено вимоги пункту 13 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Слід зазначити, що до моніторингу (на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо пояснення причини не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника) Замовником надано протокольне рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 №79 щодо здійснення закупівлі без використання застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178, яке погоджене керівником Замовником. Проте, вищевказане протокольне рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 №79 не оприлюднене в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, 03.04.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правомірності проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, укладання договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 13 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.05.2025 00:00
Дата публікації
21.05.2025 11:22
Документи висновку
21.05.2025 11:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (UA-2025-04-03-008326-a) повідомляємо, що уповноважена особа КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат" виконав порушення, а саме: оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника, а також прийняв до відома порушення викладені у висновку та зобов’язується не допускати аналогічних порушень в подальших процедурах закупівель. Виявлені порушення моніторингом замовником виправлено. На виконання зобов’язань наведених у висновку Замовником вжиті заходи з метою не допущення під час проведення публічних закупівель порушень встановлених у висновку. Зокрема, проведено детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Задля недопущення в подальшому порушень під час проведення публічних закупівель, Замовником проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою щодо проведення публічних закупівель з неухильним дотриманням чинного законодавства. Разом з тим, у найкоротші терміни заплановано підвищення кваліфікації уповноваженої особи Замовника, зокрема, але не виключно, шляхом проведення економічних навчань, відвідування навчань у сфері публічних закупівель тощо. Замовником також передбачено оформлення підписки на журнал «Радник», що допоможе слідкувати за змінами у сфері закупівель, а також надасть змогу брати участь у навчаннях різних форм.
Дата публікації
27.05.2025 15:38
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-03-008326-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Созанський психоневрологічний інтернат», виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано ТзОВ «В.І.П. Плюс», з яким укладено договір поставки від 02.04.2025 № 18. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормою пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час моніторингу встановлено, що в річному плані UA-P-2025-04-03-009681-a до закупівлі без використання електронної системи (UA-2025-04-03-008326-a) зазначено підставу для здійснення закупівлі, визначену у підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178. Проте, обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не опубліковано. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2025-04-03-008326-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника? Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання 4. Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 в частині підтвердження відповідності суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю (ТзОВ «В.І.П. Плюс») вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за відміненими торгами (UA-2025-03-12-008888-a). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.05.2025 15:27
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 15:28
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
По питанню №1: Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, відповідно до якого встановлено наступне: Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; Так, нами був здійснений аналіз середніх цін на товар та проаналізовано відкриті дані, що містяться у мережі інтернет, зокрема на сайті Мінфіну, де містилися середні ціни на пальне по Україні у квітні 2025 (на підтвердження надаємо посилання: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2025-04/). Також, нами був здійснений моніторинг динаміки цін у Prozorro. Отже, на підставі пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та відкритих даних ринку було здійснено визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 202300,00 грн. По питанню №2: «2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано ТзОВ «В.І.П. Плюс», з яким укладено договір поставки від 02.04.2025 № 18. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормою пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час моніторингу встановлено, що в річному плані UA-P-2025-04-03-009681-a до закупівлі без використання електронної системи (UA-2025-04-03-008326-a) зазначено підставу для здійснення закупівлі, визначену у підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178. Проте, обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не опубліковано», повідомляю наступне: враховуючи, що відкриті торги за номером у Prozorro UA-2025-03-12-008888-a є такими, що не відбулись з причин відсутності жодних поданих пропозицій, згідно 6 п. 13 Особливостей): Замовник може скористатися даною підставою у випадку, якщо ним було оголошено відкриті торги з особливостями, але жоден учасник не подав пропозицію до даної закупівлі (в тому числі за лотом). Таким чином враховуючи дану підставу, мною було розіслано запити щодо цінових пропозицій, на 2 підприємства, що діють на території громади, а саме на ТОВ «В.І.П. Плюс» та на колективне мале підприємство «ГРАНІТ», отримав відповіді щодо вартості палива, зокрема на бензин А 95 та на дизельне паливо. Виходячи з отриманих документів, ТОВ «В.І.П. Плюс» надав ціну на бензин А 95 – 52,00 грн/л з ПДВ та на Дизельне паливо – 51,50 грн/л з ПДВ (відповідь від 01.04.2025 Вих. №01\04\25), колективне мале підприємство «ГРАНІТ» не надало цінової пропозиції, так як в листі було роз’яснення щодо відсутності ліцензій у даного підприємства (відповідь від 01.04.2025 Вих. №12). Враховуючи кількість відповідей з ціновими та неціновими критеріями, можна запевнити, що закупівля була дотримана з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. По питанню №3: «Пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2025-04-03-008326-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника? Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», повідомляю, що пункт 13 Особливостей наголошує на тому, що придбання замовниками товарів і послуг, крім послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. У відповідності до даного пункту, був складений протокол обґрунтування про намір укладання договору без проведення відкритих торгів або без застосування електронного каталогу для закупівлі товарів, з виявленими технічними помилками та в подальшому даний протокол був виправлений в частині даних помилок, про що свідчить намір укладання договору без проведення відкритих торгів або без застосування електронного каталогу для закупівлі товарів. По питанню №4: «Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 в частині підтвердження відповідності суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю (ТзОВ «В.І.П. Плюс») вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за відміненими торгами (UA-2025-03-12-008888-a). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.», повідомляю наступне. Учасником були надані всі документи в паперовому вигляді, що вимагались тендерною документацією та додатками до них. Також наголошую на те, що дана закупівля відбулась без використання електронної системи, Учасник не зміг в електронній формі заповнити пункти, а саме, підстави, визначені пунктом 47 Особливостей, де Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Учасник надав дану інформацію у вигляді довідки складеної довільної форми, що підтверджує відповідність Учасника визначені пунктом 47 Особливостей. Також Учасником надано документи, що підтверджує відповідність Учасника визначені пунктом 47 Особливостей, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на Гаргой Павла Ярославовича та Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видане на Товариство з обмеженою відповідальністю «В.І.П.ПЛЮС». Дана вимога виконана у відповідності до постанови до п. 47 Особливостей (постанова № 1178). Інформація з документальним підтвердженням, щодо дотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 в частині підтвердження відповідності суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю (ТзОВ «В.І.П. Плюс») вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за відміненими торгами (UA-2025-03-12-008888-a), до відповіді також долучені скановані копії документів, які були надані постачальником Товариство з обмеженою відповідальністю «В.І.П.ПЛЮС» ( у вкладені).
Рішеня
06.05.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-03-008326-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Созанський психоневрологічний інтернат», виникла необхідність в наданні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи на підставі підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів UA-2025-03-12-008888-a через неподання жодної тендерної пропозиції Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації відміненої процедури закупівлі UA-2025-03-12-008888-a на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, протокол випробувань палива, виданий акредитованою лабораторією, із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам, передбачених замовником, виданий протягом гарантійного терміну товару відповідного паспорту якості наданого учасником у складі пропозиції. Також, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у разі наявності в учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК – надаються копії договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК за талонами зразка Учасника. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Серед завантажених Замовником документів на запит Західного офісу Держадитслужби надано довідку ТОВ «В.І.П. Плюс» в якій зазначено, що товариства мається орендована АЗС (за адресою: Львівська область, Самбірський район, м. Старий Самбір, вул. Вітовського, 53) та надано договір Оренди нежитлового приміщення від 01.03.2025 № 01/03-2025. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання 1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо відповідності ТОВ «В.І.П. Плюс» вимогам, встановленим Замовником у Додатку 2 до тендерної документації відміненої процедури закупівлі UA-2025-03-12-008888-a, а саме: щодо наявності протоколу випробувань палива, виданого акредитованою лабораторією, із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам, та оригіналу листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК за талонами зразка Учасника. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 09:56
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 09:57
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
По питанню, яке надійшло ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ: «Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-03-008326-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Созанський психоневрологічний інтернат», виникла необхідність в наданні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю без використання електронної системи на підставі підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів UA-2025-03-12-008888-a через неподання жодної тендерної пропозиції Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації відміненої процедури закупівлі UA-2025-03-12-008888-a на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, протокол випробувань палива, виданий акредитованою лабораторією, із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам, передбачених замовником, виданий протягом гарантійного терміну товару відповідного паспорту якості наданого учасником у складі пропозиції. Також, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у разі наявності в учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК – надаються копії договорів, укладених між Учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК за талонами зразка Учасника. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника. Серед завантажених Замовником документів на запит Західного офісу Держадитслужби надано довідку ТОВ «В.І.П. Плюс» в якій зазначено, що товариства мається орендована АЗС (за адресою: Львівська область, Самбірський район, м. Старий Самбір, вул. Вітовського, 53) та надано договір Оренди нежитлового приміщення від 01.03.2025 № 01/03-2025. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання 1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо відповідності ТОВ «В.І.П. Плюс» вимогам, встановленим Замовником у Додатку 2 до тендерної документації відміненої процедури закупівлі UA-2025-03-12-008888-a, а саме: щодо наявності протоколу випробувань палива, виданого акредитованою лабораторією, із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам, та оригіналу листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК за талонами зразка Учасника. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк», в частині 1 щодо наявності протоколу випробувань палива, виданого акредитованою лабораторією, із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам повідомляю наступне: Учасником підтверджено якість запропонованого товару, а саме відповідність технічних характеристик пропонованого палива деклараціями відповідності, паспортами якості, сертифікатами відповідності, які видані акредитованими органами з якості та являються тотожніми документами по якості протоколам випробувань із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам передбачених замовником, в частині щодо надання оригіналу листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК за талонами зразка Учасника», повідомляю наступне: учасником наданий гарантійний лист б/н, в якому зазначено безумовне, цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, але без талонів, а за забірною відомістю зразка Учасника, оскільки умовами Договору не передбачено, а саме пп. 1.2-1.3: «1.2. Постачальник зобов’язується поставляти товар окремими партіями в кількості і асортименті, визначених у Заявках Замовлення (далі - Заявках) Покупця. 1.3. Асортимент та ціна на товар, що поставляється, визначаються на підставі Специфікації Постачальника, погодженої Покупцем, яка є невід'ємною частиною даного Договору» та пп. 4.2. розділу 4. «Приймання товару»: Поставка товарів здійснюється Постачальником протягом строку дії Договору відповідно до попереднього Замовлення Покупця, в якому визначається асортимент (вид) та обсяг товару (кількість), ціна за одиницю товару (відповідно до підписаної Сторонами Специфікації), загальна ціна партії товару та інші умови. Замовлення може проводитись шляхом листування, телеграмою, через телефонний або факсимільний зв’язок, по електронній пошті e-mail або надаватися через представника Постачальника.». Таким чином, учасник виконав вимогу Замовника.
Рішеня
14.05.2025 15:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 300 грн.
Замовник:
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Контактний телефон:
+380979291232
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 300 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
Контактний телефон:
+380979291232
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності