Показати схожі тендери

Закупівля Нафта і дистиляти (Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-28-006400-a
Id Tender 40f0a3f17994410cbd3a20bfd3fa5e8f
План UA-P-2025-03-28-001345-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.03.2025 13:01
Остання зміна 22.04.2025 09:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
989 160 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 891.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2025 13:01 до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2025 13:01
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2025 13:01
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:27
до 15.04.2025 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 15:26
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 16:01
до 22.04.2025 09:20
Період уточнень
з 28.03.2025 13:01 до 04.04.2025 00:00
Період оскарження
з 28.03.2025 13:01 до 04.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:27 до 15.04.2025 16:01
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:27 до 15.04.2025 16:01
Основні параметри
Нафта і дистиляти (Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
989 160 грн.
Нафта і дистиляти (Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Назва предмета закупівлі
Нафта і дистиляти (Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
989 160 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9891,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.04.2025 11:58
Закінчення аукціону
07.04.2025 12:27
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 8 000 (літр)
Бензин А-95 (Євро 5)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 (Євро 5)
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
8 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (літр)
Дизельне паливо (Євро 5)
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (Євро 5)
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
10 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 4.1. Договору Замовник здійснює 100% (стовідсоткову) оплату Товару на підставі рахунку-фактури протягом трьох банківських днів з дня його виставлення Постачальником. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. Розрахунки за Товар здійснюються в грошовій одиниці України – гривні.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Пропозиція:
888 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Пропозиція:
848 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
851 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.04.2025 11:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 15:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитрієва Катерина Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380505751277
Замовник
ЄДРПОУ
42166406
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Поштовий індекс
61202
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Нафта і дистиляти (Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Період вимог/скарг з 10.04.2025 15:26 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 12:27 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення
Документи кваліфікації
10.04.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.04.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.3.1. Додатку №4 до Тендерної документації Учасник повинен надати довідку (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (талонів) на території м. Харків, Харківської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.3.1. Додатку № 4 Тендерної документації «ІІІ. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (талонів) на території м. Харків, Харківської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 3.1. Додатку № 4 до Тендерної документації. ІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. У листі № 2639 від 26.03.2025р. Учасник зазначив наявність ліцензійного договору №07/11/19-1Л від 07.11.2019р. з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», який відсутній у тендерній пропозиції учасника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.3.2. Додатку № 4 Тендерної документації «3.2. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників: - копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства - документальне підтвердження наявності палива згідно вимог замовника у кожній області України ,крім тимчасово окупованих територій , а саме залізничні ,товарно транспортні , чи інші накладні / акти / тощо що підтверджують факт поставки предмету закупівлі на АЗС в кожній області України ,крім тимчасово окупованих територій без вимог щодо кількості та/або гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (талонами) встановленого зразка на АЗС.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 3.2. Додатку № 4 до Тендерної документації. III. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасником було надано ліцензійний договір №20-10/21 від 20.10.2021р. з ТОВ «ОВІС» але учасник не на надав документальне підтвердження наявності палива згідно вимог замовника у кожній області України ,крім тимчасово окупованих територій , а саме залізничні ,товарно транспортні , чи інші накладні / акти / тощо що підтверджують факт поставки предмету закупівлі на АЗС в кожній області України ,крім тимчасово окупованих територій без вимог щодо кількості та/або гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (талонами) встановленого зразка на АЗС. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.3.2. Додатку № 4 Тендерної документації «3.2. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників: - копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує діяльність операторів АЗС відповідно до чинного законодавства - документальне підтвердження наявності палива згідно вимог замовника у кожній області України ,крім тимчасово окупованих територій , а саме залізничні ,товарно транспортні , чи інші накладні / акти / тощо що підтверджують факт поставки предмету закупівлі на АЗС в кожній області України ,крім тимчасово окупованих територій без вимог щодо кількості та/або гарантійний лист від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у відповідній довідці, адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (талонами) встановленого зразка на АЗС.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 3.2. Додатку № 4 до Тендерної документації. ІV. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасником у складі тендерної пропозиції не були надані копії ліцензій на роздрібну торгівлю відповідно до довідки Вих. №0404-19 від 04.04.2025р. згідно з вимогою п. 3.3. Додатку № 4 до Тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.3.3. Додатку № 4 Тендерної документації «3.3. Лист - підтвердження (в довільній формі) від Учасника щодо знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС в кожному обласному центрі України ,крім тимчасово окупованих територій. У складі пропозиції Учасник надає копії ліцензій на роздрібну торгівлю відповідно до даної довідки.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п.3.3. Додатку № 4 до Тендерної документації. V. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до вимог Додатку №4 до Тендерної документації для виконання функціональних вимог відповідно до виробничої необхідності, під час відряджень та технічних завдань передбачених статутною діяльністю Замовника Учасник повинен мати розвинену мережу власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС для забезпечення заправки автотранспорту Замовника в усіх областях України - не менше однієї АЗС, а в кожному обласному центрі України – не менше 2х АЗС, за виключенням окупованих територій. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було проаналізовано всі надані документи, Перелік АЗС Вих. №0404-19 від 04.04.2025р., а також використано пошук інформації у всесвітній мережі інтернет та виявлено, що: - у місті Житомир Учасник має 1 власну, орендовану або залучену на іншому праві користування АЗС; - у Чернігівській області Учасник не має власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС; - у Херсонській області Учасник не має власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС; - у Донецькій області Учасник не має власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.2.3. Додатку № 4 Тендерної документації «…Для виконання функціональних вимог відповідно до виробничої необхідності, під час відряджень та технічних завдань передбачених статутною діяльністю Замовника Учасник повинен мати розвинену мережу власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС для забезпечення заправки автотранспорту Замовника в усіх областях України - не менше однієї АЗС, а в кожному обласному центрі України – не менше 2х АЗС, за виключенням окупованих територій…». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.04.2025 14:26
Надати до
10.04.2025 14:26
Період вимог/скарг з 15.04.2025 16:01 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 15:26 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення
Документи кваліфікації
15.04.2025 16:01
Довідка НАЗК
15.04.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.04.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.1. Додатку №2 до Тендерної документації Учасник повинен надати копію аналогічного (них) договору (рів) зазначених в Таблиці №2.1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (рів). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1. Додатку № 2 Тендерної документації «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) наступними документами: - Копія аналогічного (них) договору (рів) зазначених в Таблиці №2.1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (рів); - Копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): копії актів звірки взаєморозрахунків, або накладні, або інші документи, які свідчать про виконання договору підписані всіма сторонами;». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п.1. Додатку № 2 до Тендерної документації. ІI. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.3.1. Додатку №4 до Тендерної документації Учасник повинен надати довідку (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (талонів) на території м. Харків, Харківської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.3.1. Додатку № 4 Тендерної документації «ІІІ. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (талонів) на території м. Харків, Харківської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 3.1. Додатку № 4 до Тендерної документації. ІІI. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.3.3. Додатку №4 до Тендерної документації Учасник повинен надати лист - підтвердження (в довільній формі) щодо знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС в кожному обласному центрі України ,крім тимчасово окупованих територій. У складі пропозиції Учасник надає копії ліцензій на роздрібну торгівлю відповідно до наданої довідки. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.3.3. Додатку № 4 Тендерної документації «3.3. Лист - підтвердження (в довільній формі) від Учасника щодо знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС в кожному обласному центрі України ,крім тимчасово окупованих територій. У складі пропозиції Учасник надає копії ліцензій на роздрібну торгівлю відповідно до даної довідки.». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п.3.3. Додатку № 4 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
14.04.2025 14:26
Надати до
15.04.2025 14:26
Договір
UA-2025-03-28-006400-a-a1
Завершився
Номер
040419-22/04/2025 ШК0863
851 077.8 грн.
709 231.5 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
851 077.8
Сума оплати за договором без ПДВ
709 231.5
Номенклатура
7 865 (літр)
Бензин А-95 (Євро 5)
Номенклатура
Бензин А-95 (Євро 5)
Кількість
7 865
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 840 (літр)
Дизельне паливо (Євро 5)
Номенклатура
Дизельне паливо (Євро 5)
Кількість
9 840
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42166406

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44763104

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
22.04.2025 09:20
-
08.07.2025 14:12
-
Зміни до договору
26.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Керуючись пунктами 10.1., 10.6. чинного Договору та пп. 2 п. 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уклали цю Додаткову угоду до Договору поставки №040419-22/04/2025 ШК0863 від 22 квітня 2025р.
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Документи зміни договору
01.07.2025 09:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
989 160 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Контактний телефон:
380505751277
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
989 160 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Контактний телефон:
380505751277
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності