Показати схожі тендери

Закупівля Нафта і дистиляти від Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-27-010566-a
Id Tender a59f472571d94a1688f6c4bbadfeacfc
План UA-P-2025-03-27-011761-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.03.2025 17:08
Остання зміна 22.04.2025 16:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2025 17:06 до 08.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2025 17:06
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2025 17:06
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2025 16:20
до 15.04.2025 17:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 17:22
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 17:22
до 22.04.2025 16:54
Період уточнень
з 27.03.2025 17:06 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 27.03.2025 17:06 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2025 16:20 до 15.04.2025 17:22
Період кваліфікації
з 08.04.2025 16:20 до 15.04.2025 17:22
Основні параметри
Нафта і дистиляти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.04.2025 15:57
Закінчення аукціону
08.04.2025 16:20
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 15 000 (літр)
Бензин А-95 покращений
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 покращений
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
15 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул Луцька, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 500 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул Луцька, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОРИЩУК НИКИТА МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
942 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
942 820 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.04.2025 15:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 16:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Васіна
Електронна пошта
Телефон
+380952080764
Замовник
ЄДРПОУ
05398504
Повна назва
Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад"
Поштовий індекс
58029
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Луцька, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Нафта і дистиляти
Період вимог/скарг з 15.04.2025 17:22 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 16:20 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 17:22
Довідка НАЗК
15.04.2025 17:22
Повідомлення про рішення
08.04.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-27-010566-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1П/25
942 600 грн.
785 500 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 000 (літр)
Бензин А-95 покращений
Номенклатура
Бензин А-95 покращений
Кількість
15 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад"
Повна назва
Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05398504

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ОРИЩУК НИКИТА МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ОРИЩУК НИКИТА МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3607211232

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.04.2025 16:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000019
Дата створення проекту
06.05.2025 11:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2025 12:30
Дата публікації висновку про результати
21.05.2025 15:14
Дата завершення усунення порушень
05.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2025 № 54-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 травня 2025 року № 54-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 4. UA-2025-03-27-010566-a від 27.03.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
06.05.2025 12:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-03-27-011761-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 27.03.2025 № 2 із змінами, внесеними 03.04.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.04.2025; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «ОРИЩУК НИКИТА МИХАЙЛОВИЧ» (далі – ФОП «ОРИЩУК Н.М.»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2025; Договір про закупівлю нафтопродуктів від 22.04.2025 № 1П/25; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 12.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет даної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель (зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів), Замовник зазначив, що вид предмета закупівлі «Товари», назви номенклатурних позицій предмета закупівлі: «Бензин А-95 покращений» та «Дизельне паливо», та зазначив класифікатор та його відповідний код для цих товарів за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, містить наступні коди, відповідні назвам номенклатурних позицій товарів, які є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: ДК 021:2015: 09132000-3 - «Бензин», ДК 021:2015: 09134200-9 - «Дизельне паливо». Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі щодо бензину А-95 та дизельного палива, чим порушив вимоги пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Абзацом третім пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та абзацу другого частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей № 1178 та пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Моніторингом встановлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації (зокрема, внесено зміни до Додатку 7 «Проєкт договору» тендерної документації, зокрема у пункт 3.1 розділу ІІІ проекту договору в частині зміни термінів здійснення оплати), початкову редакцію якої затверджено протоколом уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025 та оприлюднено 27.03.2025. Нову редакцію тендерної документації оприлюднено 03.04.2025. Проте, разом із новою редакцією тендерної документації Замовник не оприлюднив в окремому документі у машинозчитувальному форматі перелік змін, що вносяться, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовник у пункті 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив, що проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 7 до цієї тендерної документації. Крім того, у пункті 4 розділу 6 тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей. Водночас, у Додатку 7 «Проект договору» до тендерної документації Замовник зазначив, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем процедури закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Проте, за нормою абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В свою чергу, згідно з пунктом 18 Особливостей № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім визначених даним пунктом випадків. Таким чином, встановлення у тендерній документації та у проекті договору умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ОРИЩУК Н.М.» встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 Додатку 6 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога про надання учасником гарантійного листа щодо дотримання Учасником вимог до предмету закупівлі. Проте, учасник ФОП «ОРИЩУК Н.М.» у складі пропозиції не надав зазначеного вище гарантійного листа, чим не дотримав вимог пункту 6 Додатку 6 тендерної документації. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ОРИЩУК Н.М.» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей №1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178, пункту 18 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання Замовником вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ОРИЩУК Н.М.» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на притягнення до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.05.2025 00:00
Дата публікації
21.05.2025 15:14
Документи висновку
21.05.2025 15:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог, викладених у висновку моніторингу, ID моніторингу – UA-M-2025-05-06-000019, повідомляємо, що нами було детально проаналізовано висновок моніторингу по даній закупівлі. Відмічені недоліки в оформленні тендерної документації прийнято до уваги і при проведенні наступних закупівель вони будуть враховані. Керівництвом КП «Дирекція з ОМСВТГ» вжито заходів, а саме прийнято рішення притягнути до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі, за якою допущено виявлені помилки. Оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та документ.
Дата публікації
28.05.2025 14:22
Документи інформації про усунення порушення
28.05.2025 14:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-27-010566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому тендерна документація (ТД) складена Вами з порушенням вимог законодавства про закупівлі, а саме: 2.1. у проекті договору про закупівлю Вами зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем процедури закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, що не відповідає вимогам пункту 28 Особливостей № 1178, оскільки встановлення у тендерній документації та у проекті договору умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178? 2.2. у пункті 5 розділу 3 ТД зазначено підставу, за якої відхиляється пропозиція учасника, передбачена абзацом 14 пункту 47 Особливостей № 1178, чим не враховано зміни до Особливостей № 1178, внесені Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024, відповідно до якої абзац 14 пункту 47 Особливостей № 1178 виключено? 3. Чому Вами не оприлюднено перелік змін до ТД? 4. З яких причин Вами не відхилено учасника ФОП Орищук Н.М., якщо пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам ТД, а саме: 4.1. зазначений учасник не надав гарантійний лист щодо дотримання ним вимог до предмету закупівлі, чим не дотримав вимог пункту 6 Додатку 6 ТД; 4.2. учасник надав копію паспорта якості на бензин, виробником якого є Польський Концерн, виданий ТОВ «ОККО-ЕКСПРЕС», та копію паспорта якості на дизельне пальне, виробником якого є SLOVNAFT. При цьому, у документах пропозиції учасник зазначає, що бензин та дизельне пальне буде постачатися з мережі АЗС STELS, а договір поставки нафтопродуктів укладений із ФОП Кушнірюк І.С.? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.05.2025 15:39
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 15:39
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. 1. Для підготовки та проведення даної закупівлі нами було здійснено попередній моніторинг цін щодо предмету закупівлі, визначено його очікувану вартість і технічні та якісні характеристики. Очікувана вартість визначалася на підставі результатів моніторингу цін відповідних профільних сайтів на момент підготовки до торгів та необхідних об’ємів предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлювались на підставі нормативно-технічних документів транспортних засобів. Посилання на відповідні сайти додаються : https://vseazs.com/ - "Все АЗС" - ціни на пальне в Україні https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/chernovickaya/ - Регіональні ціни на пальне Чернівецька обл. 2.1. Підписаний договір з Постачальником даної закупівлі ідентичний проєкту договору, який наданий разом з тендерною документацією до закупівлі. До нього не було внесено жодних правок, доповнень, змін, окрім заповнених реквізитів Сторін, ціни договору та специфікації (Додаток 1 до Договору). 2.2. Під час складання тендерної документації в пункті 5 розділу 3 ТД зазначено підставу, за якої відхиляється пропозиція учасника, передбачена підпунктом 2 пункту 45 Особливостей № 1178, а не абз. 14 п. 47 Особливостей, який виключений Постановою № 382. В Додатку 5 до тендерної документації встановлено як учасник закупівлі може підтвердити відповідність вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (зі змінами), де не вказано абз. 14, а також він виключений з переліку документів для підтвердження відповідності переможця згідно п. 47 Особливостей (зі змінами). 3. Нами було внесено зміни лише до пункту 3.1. проєкту договору за 1 (один ) день до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тому ми продовжили строк подання ТП і змушені були внести зміни також в п.1 розділу 4 ТД, змінивши кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Обидві наші зміни було виділено жовтим кольором в документації до закупівлі, внесено в електронну систему закупівель, яка сама створила історію змін. 4.1 Учасник ФОП Орищук М.Н. погодився з усіма вимогами Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та документально підтвердив свої майбутні зобов’язання. 4.2. Учасник ФОП Орищук М.Н. надав документи, а саме: скан-копію партнерського договору на проведення виробничої діяльності (поставки нафтопродуктів) з ФОП Кушнірюк І.С. від 02.01.2025 року № 1/2025-Т, лист-довідку ФОП Кушнірюка І.С., який гарантує безумовне та цілодобове здійснення відпуску пального з АЗС «Stels» за наданими в пропозиції до закупівлі адресами протягом 2025-2026 рр. за талонами Учасника та копії паспортів якості згідно укладених з постачальниками нафтопродуктів договорів.
Рішеня
12.05.2025 16:51
Замовник
Документи повідомлення
12.05.2025 17:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад"
Контактний телефон:
+380952080764
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад"
Контактний телефон:
+380952080764
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності