Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо - Бензовозами від КП "Почаївський комбінат комунальних підприємств".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-002104-a
Id Tender 05d6670f948e446794059e8d580f1ad5
План UA-P-2025-03-21-002571-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 10:08
Остання зміна 07.04.2025 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 960 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 10:07 до 29.03.2025 10:04
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 10:07
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 10:07
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 13:31
до 01.04.2025 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 14:33
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2025 14:33
до 07.04.2025 14:59
Період уточнень
з 21.03.2025 10:07 до 26.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 10:07 до 26.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 13:31 до 01.04.2025 14:33
Період кваліфікації
з 31.03.2025 13:31 до 01.04.2025 14:33
Основні параметри
Дизельне паливо - Бензовозами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 960 000 грн.
Дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 960 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 12:56
Закінчення аукціону
31.03.2025 13:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (бензовозами)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
40 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
47025, Україна, Тернопільська область, м.Почаїв, шевченка
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
1 860 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Магістр-Д
Пропозиція:
1 824 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДР-ТРАНС-ГРУП"
Пропозиція:
1 831 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ"
Пропозиція:
1 833 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2025 10:08
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Келимник
Електронна пошта
Телефон
+380679880257
Замовник
ЄДРПОУ
03353816
Повна назва
КП "Почаївський комбінат комунальних підприємств"
Поштовий індекс
47025
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Почаїв
Адреса
вул. Шевченка, 33
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне паливо
Період вимог/скарг з 01.04.2025 14:33 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 13:31 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2025 14:34
Довідка НАЗК
01.04.2025 14:33
Повідомлення про рішення
31.03.2025 13:31
Витяг з ЄДР
31.03.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-21-002104-a-a1
Підписаний і діє
Номер
41
1 824 000 грн.
1 520 000 грн.
З ПДВ
Підписано
07.04.2025
Строк дії договору з
07.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
40 000 (літр)
Дизельне паливо (бензовозами)
Номенклатура
Дизельне паливо (бензовозами)
Кількість
40 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Почаївський комбінат комунальних підприємств"
Повна назва
КП "Почаївський комбінат комунальних підприємств"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03353816

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Магістр-Д
Повна назва
ТОВ Магістр-Д
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21141124

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.04.2025 14:59
-
07.04.2025 14:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000071
Дата створення проекту
05.05.2025 12:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 15:23
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 14:41
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 41-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.05.2025 №41-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2025-03-21-002104-a від 21.03.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 15:23
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Почаївського комбінату комунальних підприємств (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.03.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Магістр-Д» (далі – ТОВ «Магістр-Д»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2025, договір про закупівлю товару від 07.04.2025 за №41, пояснення Замовника від 12.05.2025 та 20.05.2025, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Так, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178. Крім цього, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та в розділі 2. «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатку №1 до тендерної документації до учасників та переможця встановлено вимогу щодо надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей №1178. При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) від 07.05.2025 щодо вищевикладеного Замовником 12.05.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…При формуванні тендерної документації Уповноваженою особою не було враховано постанову КМУ від 2 квітня 2024 року № 382 через неуважність…». Крім цього, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Таким чином, Замовником, при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 05.07.2024 №782. На письмовий запит Управління від 07.05.2025 щодо вищевикладеного Замовником 12.05.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та /або інформації, які надаються переможцем процедури закупівлі вказані в тендерній документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Даний перелік не було винесено окремим додатком через неуважність уповноваженої особи…». Отже, виходячи із вищевикладеного, тендерна документація Замовника складена із порушенням вимог абзацу десятого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Магістр-Д», оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог абзацу десятого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 14:41
Документи висновку
23.05.2025 14:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваш висновок , від 23 травня 2025 року повідомляємо: Виявлені Вами помилки в формуванні тендерної документації після завершення закупівлі виправити не можливо, але оскільки в даній процедурі закупівлі прийняло участь 4 учасника, та переможцем було визнано учасника що запропонував найнижчу ціну, вважаємо що допущені помилки в формуванні ТД не вплинули на якість та прозорість закупівлі. Для недопущення в подальшому порушень, зазначених у Вашому висновку, керівник підприємства, після ознайомлення з результатами моніторингу, прийняв рішення про позбавлення уповноваженої особи Почаївського ККП преміальної оплати праці за травень 2025 року, при допущенні і надалі ідентичних помилок, до уповноваженої особи буде застосовано захід дисциплінарного впливу у вигляді догани.
Дата публікації
30.05.2025 10:04
Документи інформації про усунення порушення
30.05.2025 10:11
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.06.2025 14:37
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.06.2025 14:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо - Бензовозами», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-21-002104-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавства виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей №1178, зокрема, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 цих особливостей тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Таким чином, Замовником, при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 05.07.2024 №782. З огляду на зазначене надайте інформацію чому тендерну документацію складено не у відповідності до законодавства? 3. Крім цього, аналізом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та в розділі 2. «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатку №1 тендерної документації до учасників та переможця встановлено вимогу щодо надання документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей №1178, який на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 виключений та внесено зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 даних Особливостей №1178. З огляду на зазначене надайте інформацію чому тендерну документацію складено не у відповідності до законодавства? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.05.2025 14:16
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 14:17
-
Відповідь
Відповідь
На Ваш запит від 07 травня 2025 року повідомляємо:
Рішеня
12.05.2025 15:13
Замовник
Документи повідомлення
12.05.2025 15:29
-
12.05.2025 15:30
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо - Бензовозами», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-21-002104-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Магістр-Д» укладено договір закупівлі товару від 07.04.2025 за №41. В додатку №1 «Специфікація» (далі – Додаток №1) до договору від 07.04.2025 за №41 зазначено, що кількість дизельного палива складає 40 000 літрів за ціною 45,90 гривень (з ПДВ). Вартість договору за таких умов мала б становити 1 836 000,00 гривень (40000*45,90), тоді як загальна вартість закупівлі складає 1 824 000,00 гривень. У зв’язку з вищевикладеним, надайте пояснення щодо: 1) фактичної ціни, за якою Замовник здійснює закупівлю дизельного палива; 2) причин зазначення в Додатку №1 ціни за одиницю палива у розмірі 45,90 гривень, враховуючи, що загальна вартість закупівлі становить 1 824 000,00 гривень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 17:36
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 17:37
-
Відповідь
Відповідь
На Ваш запит повідомляємо: 1. Фактична ціна на придбаний товару (Дизельне паливо) становить 44,00 з ПДВ згідно накладної 1917 від 17 квітня 2025 року 43,10 з ПДВ згідно накладної 2316 від 7 травня 2025 року 2. В додатку № 1 постачальник помилково зазначив невірну ціну. В договорі чітко зазначено пункт 3.1. Ціна цього Договору становить: 1 824 000,00 (Один мільйон вісімсот двадцять чотири тисячі) гривень 00 копійок, в т.ч. ПДВ 304 000,00 (триста чотири тисячі) гривень 00 копійок В додатку № 1 вказано 40 000 літрів на загальну суму 1 824 000,00 Наше підприємство звернеться до постачальника для складання додаткової угоди, для виправлення математичної помилки, та опублікує дані зміни в системі прозоро
Рішеня
20.05.2025 14:49
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2025 14:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 960 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 10:04
Замовник:
КП "Почаївський комбінат комунальних підприємств"
Контактний телефон:
+380679880257
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 960 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 10:04
Замовник:
КП "Почаївський комбінат комунальних підприємств"
Контактний телефон:
+380679880257
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності