Показати схожі тендери

Закупівля Виконання будівельних робіт по об’єкту: “Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область” (ДК 021:2015: 45216200-6 — Будівництво будівель і споруд військового призначення). від МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-07-009329-a
Id Tender a6837a75096140c899f3a20db9e4676f
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 07.03.2025 17:01
Остання зміна 16.05.2025 18:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 755 981 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
138 779.91 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 09:00 до 18.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2025 16:41
до 13.03.2025 09:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 15:20
до 04.04.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.03.2025 19:15
до 09.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.04.2025 13:21
-
Період уточнень
з 07.03.2025 16:41 до 13.03.2025 09:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 15:20 до 04.04.2025 13:21
Період кваліфікації
з 19.03.2025 15:20 до 04.04.2025 13:21
Основні параметри
Виконання будівельних робіт по об’єкту: “Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область” (ДК 021:2015: 45216200-6 — Будівництво будівель і споруд військового призначення).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 755 981 грн.
"Виконання будівельних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення).
Назва предмета закупівлі
"Виконання будівельних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення).
Очікувана вартість
27 755 981 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
138779,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
138 779.91
Аукціон
Cтарт аукціону
19.03.2025 14:51
Закінчення аукціону
19.03.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Виконання будівельних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення).
Код ДК 021:2015
45216200-6 - Будівництво будівель і споруд військового призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.01.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
відповідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС"
Пропозиція:
27 750 109.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Пропозиція:
26 341 298.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Елітводотепломонтаж"
Пропозиція:
25 580 861.65 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.03.2025 14:51
Документи закупівлі
07.03.2025 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
16.05.2025 18:08
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
16.05.2025 18:18
-
16.05.2025 18:08
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Малов
Електронна пошта
Телефон
+380666245251
Сайт:
http://mil.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00034022
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 "Виконання будівельних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення).
Період вимог/скарг з 24.03.2025 19:15 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 15:20 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "Елітводотепломонтаж" (ЄДРПОУ 36692233) не надано підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки вартість закупівлі робіт перевищує 20 мільйонів гривень, користуючись п.10) ч.1 ст.17 Закон
Документи кваліфікації
24.03.2025 19:15
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 28.03.2025 18:11 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 19:15 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Учасником надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: надана договірна ціна, в тому числі в електронному вигляді, локальні кошториси, інформаційна Модель Договірної Ціни (*IMD) у програмному комплексі АВК-5, розрахунок якої не відповідає вимогам виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення з використанням конкретних матеріалів і конструкцій
Документи кваліфікації
28.03.2025 18:11
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.04.2025 13:21 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 18:11 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 13:21
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції Учасник надає документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію та договір. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію та договір. Учасник надає в складі своєї пропозиції документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію та договір, документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства.
Створено
31.03.2025 16:58
Надати до
01.04.2025 16:58
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000122
Дата створення проекту
21.04.2025 16:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 18:29
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 17:50
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-03-07-009329-a 07.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 18:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Міністерства оборони України (Головного управління капітальних вкладень) (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Елітводотепломонтаж» (далі – ТОВ «Елітводотепломонтаж»), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС»), протоколи від 24.03.2025 № 21/2025, від 28.03.2025 № 22/2025, від 04.04.2025 № 24/2025 повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, пояснення Замовника надані 28.04.2025, 02.05.2025 та 06.05.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. 1. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2025 № 21/2025 ТОВ «Елітводотепломонтаж» відмовлено в участі у закупівлі з підстав визначених частиною першою статті 17 Закону, а саме, не надано підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки вартість закупівлі робіт перевищує 20 мільйонів гривень із зазначенням в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі з урахуванням вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Слід зазначити, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось надання у складі пропозицій антикорупційної програми та підтвердження наявності уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Пунктом 16.19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що фактом подання пропозиції учасника вважається його підтвердження відсутності таких підстав/обставин, зокрема юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Окрім цього, у складі пропозиції ТОВ «Елітводотепломонтаж» наявна заява про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону від 14.03.2025 вих № 0811-К. На запит Держаудитслужби від 23.04.2025 щодо об’єктивних підстав відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Елітводотепломонтаж», Замовник зазначив, що:«…Відтак саме замовник наділений повноваженнями щодо розроблення на основі вимог Закону №922-VIII, з урахуванням Особливостей, тендерної документації, якою самостійно визначаються конкретні умови закупівлі та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.» Однак твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки зазначені ним підстави відхилення пропозиції учасника, відносяться до процедури закупівлі «відкриті торги», яка визначена статтею 13 Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178). Таким чином Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «Елітводотепломонтаж», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги частини 13 статті 14 Закону. 2. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2025 № 22/2025 пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» відмовлено в участі у закупівлі як такій, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: надана договірна ціна, в тому числі в електронному вигляді, інформаційна Модель Договірної Ціни (*IMD) у програмному комплексі АВК – 5, розрахунок якої не відповідає вимогам виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальних - технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. На запит Держаудитслужби від 23.04.2025 щодо об’єктивних підстав відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» замовник зазначив, що: «…Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз.2 пп.2 п.44 Особливостей)… Учасником надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. В проекті: Безканальне прокладання теплогідроізольованих трубопроводів діаметром 50 мм [пінополіуретанова ізоляція з зовнішньою оболонкою із поліетилену] при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С; Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 25/120 132053001; Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 32/120 132063001; Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 40/120 132073001; Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 50/150 132083001. У підрядника ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" безканальне прокладання теплогідроізольованих трубопроводів діаметром 50 мм [пінополіуретанова ізоляція з зовнішньою оболонкою із поліетилену] при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С. Труби сталеві електрозварні з теплогідроізоляцією із пінополіуретану з зовнішньою оболонкою із поліетилену, діаметр труб 50 мм (архів 8. Кошторис.zip 10ДЦ.pdf стор 16 поз.113)… …Замовником не обмежувалось право Учасників на ознайомлення з проектною документацією, що зазначено у відповідях на запитання стосовно технічного завдання, які оприлюднені на сайті Prozorro» Слід зазначити, що вимогами оголошення та додатків до нього не встановлений матеріал труби, який буде застосовуватись під час укладання трубопроводу, вимоги встановлені лише до ізоляції труби [пінополіуретанова ізоляція з зовнішньою оболонкою із поліетилену]. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель наявні звернення щодо оприлюднення проектної документації або локального кошторису з нульовими розцінками, однак Замовник проігнорував звернення потенційних учасників закупівлі та не оприлюднив запитувану інформацію в електронній системі закупівель. На запит Держаудитслужби від 29.04.2025 Замовник надав пояснення: «Замовником у відповідь на запитання було надано право будь-кому з Учасників звернутись до Замовника для ознайомлення з проектною документацією та отримати всю необхідну інформацію для розрахунку своєї тендерної пропозиції. Законодавством України не передбачено надання Замовником у складі оголошення локальних кошторисів з нульовими розцінками. Проектна документація, яка розроблена для даного об’єкту, який має стратегічне значення для економіки і безпеки України, не може бути опублікована в системі Прозорро. Вимоги до матеріалу труби зазначені в Відомостях обсягів робіт: 1 черга – пп. 46-49, 2 черга – п.11 та 3 черга – п.9». Однак твердження Замовника не відповідають дійсності, оскільки відповідно до технічного завдання (Відомість обсягів робіт 1, 2 та 3 черги) відсутні вимоги до матеріалу на труби, яка буде використовуватись під час виконання робіт. Отже Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» чим порушив вимоги частини 13 статті 14 Закону. Також, слід врахувати, що Замовником проігноровані наявні в електронній системі закупівель звернення потенційних учасників щодо оприлюднення проектної документації або локальних кошторисів з нульовими розцінками, чим порушено статтю 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. 3. Відповідно до вимог пункту 15 статті 14 Закону визначено, що Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. В електронній системі закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 04.04.2025, однак станом на момент здійснення моніторингу (12.05.2025) договір не оприлюднено. Держаудитслужба 01.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо причин не укладання договору у визначений Законом строк, Замовник 06.05.2025 зазначив, що: «Процедура підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку та зберігання договорів, угод, державних контрактів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, а також порядок контролю за виконанням таких договорів регламентуються Інструкцією з підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконання договорів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, затвердженою наказом Міністерства оборони України № 500 від 29 грудня 2020 року….. …Слід зазначити, що примірник договору від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС», усі основні умови якого були визначені тендерною документацією та узгоджені сторонами, до Міністерства оборони України надійшов.». Отже, на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено договір, у визначені Законом строки. Слід зазначити, що пропозиція учасника ТОВ «Елітводотепломонтаж» складала 25 580 861,65 грн., водночас цінова пропозицію переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» - 27 750 109,38 грн., різниця склала 2 169 247,73 грн з ПДВ. Отже, відхилення пропозиції ТОВ «Елітводотепломонтаж» суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону та призводить до ризику зайвого витрачання бюджетних коштів на суму 2 169 247,73 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій ТОВ «Елітводотепломонтаж» та ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» встановлено порушення вимог частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 встановлено порушення статті 5 Закону. За результатами аналізу питання укладання, оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни спрощеної закупівлі (частина 17 статті 14 Закону), притягнення відповідальних осіб за допущені порушення до відповідальності та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 17:50
Документи висновку
14.05.2025 17:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з виконання будівельних робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область» (ДК 021:2015: 45216200-6 — Будівництво будівель і споруд військового призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-009329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати пояснення/інформацію щодо визначення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі підстав для відхилення пропозицій учасників не у відповідності до частини тринадцятої статті 14 Закону. 3. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2025 № 21/2025 пропозиції ТОВ «Елітводотепломонтаж» відмовлено в участі у закупівлі з підстав визначених частиною першою статті 17 Закону, а саме, не надано підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки вартість закупівлі робіт перевищує 20 мільйонів гривень із зазначенням в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі з урахуванням вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Надати пояснення (інформацію) щодо причин відхилення пропозиції ТОВ «Елітводотепломонтаж», відповідно до протоколу від 24.03.2025 № 21/2025, позаяк в складі пропозиції учасника наявна заява про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону від 14.03.2025 р. вих № 0811-К. 4. Надати пояснення (інформацію) щодо відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» на підставі: невідповідностей обсягам робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальних - технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з використанням конкретних матеріалів і конструкцій, відповідно до протоколу від 28.03.2025 № 22/2025, а саме вказати на документ із зазначенням сторінки та пункту в документі пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» яким вона не відповідає вимогам технічного завдання. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.04.2025 15:43
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 15:44
-
Відповідь
Щодо запиту Державної аудиторської служби України від 23.04.25
1. Інформація стосовно питання, щодо визначення очікуваної вартості. Інформуємо що очікувана вартість предмета закупівлі по об’єкту: “Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область? була визначена у відповідності до експертного звіту № 29/1927-11/24 від 29 листопада 2024 року, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва проєктною організацією розроблявшою проєкт ПП “Управління газових робіт?. Загальна кошторисна вартість будівництва становить 28 881,752 тис. грн. відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва вище зазначеного об’єкту (наказ МОУ від 30.01.2025 № 10/нагд). Очікувана вартість предмету закупівлі яка була зазначена в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі UA – 2025-03-07-009329-а 27 755,981 тис. грн.. Сума вартості предмету закупівлі (27 755,981 тис. грн.) сформована відповідно до вище вказаного Зведеного кошторисного розрахунку та включає: глави 1-9 (18 680,552+2 170,879+1 335,685 = 22 187,116 тис. грн.); кошторисний прибуток (321,673+43,467+24,983 = 390,123 тис. грн.); кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (89,877+12,145+6,980 = 109,002 тис. грн.); кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (373,611+43,418+26,714 = 443,743 тис грн.); податок на додану вартість (3 893,143+453,982+278,872 = 4 625,997 тис. грн.). Необхідно зазначити, що до глав 1-9 Зведеного кошторисного розрахунку входить 10 об’єктних кошторисів, які в свою чергу розділені на локальні кошториси, при цьому в локальних кошторисах вартість більшості будівельних матеріалів включена до складу робіт і не виділена окремо. 2. Інформація стосовно питання, щодо визначення в оголошенні підстав для відхилення пропозицій учасників не у відповідності до частини тринадцятої статті 14 Закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), якими встановлено порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 3-7 розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону 922-VIII, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. В абзаці першому пункту 3 Особливостей встановлено, що замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону України №922-VIII з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. За приписами частини другої статті 22 Закону №922-VIII у тендерній документації зазначаються зокрема відомості: інструкція з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об`єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Відтак саме замовник наділений повноваженнями щодо розроблення на основі вимог Закону №922-VIII, з урахуванням Особливостей, тендерної документації, якою самостійно визначаються конкретні умови закупівлі та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. 3. Інформація стосовно питання, щодо надання інформації про наявність або відсутність антикорупційної програми. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону №922-VII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 10 розділу 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо "юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). У пункті 10 Додатку №3 Переліку документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, встановленим у пункті 47 Особливостей, зазначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а переможець надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності або відсутності антикорупційної програми юридичної особи та уповноваженого з антикорупційної програми. Відповідно до пункту 10 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Пункт 28 Особливостей визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням Особливостей. У той же час частина 3 статті 22 Закону №922 дає право замовнику окрім вимог, зазначених у вказаній статті, включити до тендерної документації й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до приписів абзаців шостого та восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України Про доступ до публічної інформації, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. З аналізу наведених вище положень нормативних актів, вбачається, що замовник може переконатися у наявності або відсутності у юридичної особи антикорупційної програми, щоб виключити необхідність відхилення пропозиції учасника на підставі підпункту 10 пункту 47 Особливостей, лише шляхом встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання документального підтвердження наявності такої програми. Вказаний спосіб, а саме надання документів щодо підтвердження наявності або відсутності антикорупційної програми визначається замовником самостійно, та забезпечує дотримання вимог абзацу п`ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Додатково зазначимо, що у листі від 03.06.2020 № 3304-04/24835-06 “Щодо застосування статті 17 Закону” Мінекономіки зазначило, що замовник не вимагає від учасників підтвердження відсутності підстав, зокрема передбачених пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону № 922, та перевіряє їх самостійно під час процедури закупівлі. Однак, у додатку до цього листа Мінекономіки зазначило, що учасники надають копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Зауважимо, що норми чинного законодавства України не передбачають вимог оприлюднення антикорупційних програм юридичних осіб приватного права, а тому Замовник в інший спосіб не зміг би дізнатися щодо наявності або відсутності антикорупційної програми юридичної особи приватного права та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи приватного права. 4. Інформація стосовно питання, щодо надання пояснення про відхилення ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз.2 пп.2 п.44 Особливостей). Згідно абз. 4 та абз. 5 п. 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасником надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: В проекті: Безканальне прокладання теплогідроізольованих трубопроводів діаметром 50 мм [пінополіуретанова ізоляція з зовнішньою оболонкою із поліетилену] при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С • Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 25/120 132053001 • Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 32/120 132063001 • Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 40/120 132073001 • Труба RAUVITHERM UNO,SDR 11 50/150 132083001 У підрядника ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" Безканальне прокладання теплогідроізольованих трубопроводів діаметром 50 мм [пінополіуретанова ізоляція з зовнішньою оболонкою із поліетилену] при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С • Труби сталеві електрозварні з теплогідроізоляцією із пінополіуретану з зовнішньою оболонкою із поліетилену, діаметр труб 50 мм (архів 8. Кошторис.zip 10ДЦ.pdf стор 16 поз.113) В проекті: Установлення поліетиленових фасонних частин: відводів, колін, патрубків, переходів діаметром до 110 мм • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 25х2,3 мм 139572001 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 32х2,9 мм 139492001 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 40х3,7 мм 138683001 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 50х4,6 мм 138693001 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 63х5,8 мм 138703001 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 75х6,8 мм 267671002 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 90х8,2 мм 267681002 • Насувна гільза RAUPEX SDR 11 110х10 мм 267691002 У підрядника ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" Установлення поліетиленових фасонних частин: відводів, колін, патрубків, переходів діаметром до 110 мм • Фасонні частини поліетиленові: відвод, коліно, патрубки, переходи діаметром до 110 мм (архів 8. Кошторис.zip 10ДЦ.pdf стор 17 поз.118) Замовником не обмежувалось право Учасників на ознайомлення з проектною документацією, що зазначено у відповідях на запитання стосовно технічного завдання, які оприлюднені на сайті Prozorro
Рішеня
28.04.2025 18:22
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з виконання будівельних робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область» (ДК 021:2015: 45216200-6 — Будівництво будівель і споруд військового призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-009329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Технічним завданням (Відомість обсягів робіт 1, 2 та 3 черги) в розділах «Трубопроводи», встановлені роботи з безканального прокладання теплогідроізольованих трубопроводів діаметром 50 мм [пінополіуретанова ізоляція з зовнішньою оболонкою із поліетилену] при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурі 150 град.С. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель наявні звернення щодо оприлюднення проектної документації або локального кошторису з нульовими розцінками, однак Замовник проігнорував звернення потенційних учасників закупівлі та не оприлюднив запитувану інформацію в електронній системі закупівель. Просимо надати пояснення/інформацію посилання на пункт/розділ оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього з вимогою щодо матеріалу труби. 2. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовник здійснює закупівлю в порядку проведення спрощеної закупівлі у відповідності до статті 14 Закону та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). На запит Держаудитслужби від 23.04.2025 Замовник зазначає зокрема, що: «Відповідно до частини третьої статті 22 Закону №922-VII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації...» Просимо надати пояснення щодо застосування норм Закону, які не відносяться до спрощеної закупівлі в розумінні Закону та Особливостей № 1275, а відносяться до процедури закупівлі (відкриті торги). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.04.2025 16:02
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 16:03
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з виконання будівельних робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область» (ДК 021:2015: 45216200-6 — Будівництво будівель і споруд військового призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-009329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 14 Закону Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Частиною десятою статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» оприлюднено в електронній системі закупівель 04.04.2025. Просимо надати пояснення, чи укладено договір про закупівлю з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС»? В разі укладання договору про закупівлю, просимо надати пояснення з яких підстав його не оприлюднено в електронній системі закупівель в визначені Законом строки? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.05.2025 11:20
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 11:20
-
Відповідь
Щодо звернення Державної аудиторської служби України від 29.04.2025
Щодо звернення Державної аудиторської служби України від 29.04.2025 повідомляється наступне. Щодо першого питання. Замовником у відповідь на запитання було надано право будь-кому з Учасників звернутись до Замовника для ознайомлення з проектною документацією та отримати всю необхідну інформацію для розрахунку своєї тендерної пропозиції. Законодавством України не передбачено надання Замовником у складі оголошення локальних кошторисів з нульовими розцінками. Проектна документація, яка розроблена для даного об’єкту, який має стратегічне значення для економіки і безпеки України, не може бути опублікована в системі Прозорро. Вимоги до матеріалу труби зазначені в Відомостях обсягів робіт: 1 черга – пп. 46-49, 2 черга – п.11 та 3 черга – п.9 Щодо другого питання. Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон №922-VII) з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості № 1275). Згідно із частиною другою статті 14 Закону спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; При цьому за частиною третьою статті 14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація, наведена у підпунктах 1-13. Також, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Очікувана вартість предмета закупівлі з виконання будівельних робіт по об’єкту: “Нове будівництво зовнішніх мереж теплопостачання, військове містечко № 269, село Капітанівка, Бучанський район, Київська область” (ДК 021:2015: 45216200-6 – Будівництво будівель і споруд військового призначення) становить 27755981,00 грн. Слід зазначити, що розділом ІІІ Закону визначені загальні умови здійснення закупівлі. Так, відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Розділу ІІІ Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Окрім того, згідно із підпункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з приписами пункту 2 частини другої та частини п’ятої статті 62 Закону України “Про запобігання корупції” для юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, обов’язковими є наявність затвердженої антикорупційної програми та призначеної особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми. Крім того, при проведенні відкритих торгів, які є основною процедурою закупівлі, згідно з частиною третьою статті 22 Закону №922-VII тендерна документація, крім передбачених пунктами 1-19 частини другої цієї статті відомостей, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначене дає підстави замовнику при здійсненні процедури закупівлі включати вимогу щодо наявності в учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до частини п’ятої ст.14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, замовник використав саме зміст частини третьої статті 22 Закону №922-VII, яка стосується процедури закупівлі (відкриті торги), для надання пояснень стосовно визначення та подальшого зазначення відповідно до частини третьої статті 14 Закону №922-VII в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі іншої (додаткової) інформації, яка ґрунтувалася на положеннях законодавства, не обмежувала конкуренцію та не призводила до дискримінації учасників.
Рішеня
02.05.2025 16:26
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 16:28
-
Відповідь
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 року
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 року інформуємо наступне. Процедура підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку та зберігання договорів, угод, державних контрактів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, а також порядок контролю за виконанням таких договорів регламентуються Інструкцією з підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконання договорів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, затвердженою наказом Міністерства оборони України № 500 від 29 грудня 2020 року. У відповідності до вимог зазначеної Інструкції, підготовка проєктів договорів здійснюється відповідно до вимог, установлених Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, Бюджетним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів, відповідно до типових договорів, з урахуванням примірних договорів. Підготовлений у структурному підрозділі проєкт договору та всі додатки до нього обов'язково погоджуються (візуються) керівниками фінансово-економічної та юридичної служб структурного підрозділу (за наявності). Проєкт договору подається до Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України для здійснення моніторингу оцінки ризиків та надання консультацій (за потреби). Проєкт договору, умовами якого передбачено витрачання бюджетних коштів, разом з усіма додатками подається для погодження до Департаменту фінансів Міністерства оборони України у частині дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи і послуги та наявності бюджетних асигнувань. Проєкт договору, умовами якого передбачається надходження коштів до бюджету, разом з усіма додатками подається для погодження до Департаменту фінансів Міністерства оборони України у частині дотримання порядку проведення розрахунків за договором, перевірки банківських реквізитів. Проєкт договору із додатками надсилається для погодження в межах компетенції до Директорату економічного аналізу і планування Міністерства оборони України, а також до Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України разом з Декларацією про відсутність конфлікту інтересів у всіх посадових (службових) осіб, причетних до укладання договору за формою згідно з додатком. В умовах воєнного стану під час погодження проєкту договору Директоратом економічного аналізу і планування Міністерства оборони України та Департаментом з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України здійснюється перевірка інформації про потенційного контрагента, з яким планується укладення договору (далі - контрагент), відповідно до розділу 2-1 цієї Інструкції. Проєкти договорів разом із додатками та матеріалами погодження невідкладно подаються керівником структурного підрозділу для проведення юридичної експертизи до Департаменту юридичного забезпечення Міністерства оборони України, де вони перевіряються на відповідність чинному законодавству України. Договори, стороною в яких виступає Міністерство оборони України, укладаються в письмовій формі. Залежно від кількості сторін договору визначається кількість оригіналів примірників договору. Після отримання погоджень, зазначених у розділі 2 цієї Інструкції, проєкт договору з додатками подається розробником у встановленому порядку на підпис особі, що має повноваження на його підписання від імені Міністерства оборони України. Забороняється подавати на підпис проєкти договорів та додатків до них без погодження та проведення попереднього моніторингу з посадовими (службовими) особами, зазначеними в розділі 2 цієї Інструкції. Також, статтею 181 Господарського Кодексу України передбачено загальний порядок укладання господарських договорів: 1. Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. 2. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. 3. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. Статтею 640 ЦК України визначено, що договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Частиною 1 ст. 642 ЦК України передбачено, що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Слід зазначити, що примірник договору від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС», усі основні умови якого були визначені тендерною документацією та узгоджені сторонами, до Міністерства оборони України надійшов. Разом із цим, відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 29.04.2013 № 68 (зі змінами) “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів”, а саме пункту “Реконструкція та реставрація” Переліку, в колонці “Документи, які надаються на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань”, в незалежності від подальшого порядку розрахунків за договором, одним з підтвердних документів вимагається – титул об’єкта, - перебуває на погодженні). Після затвердження Титулу, буде присвоєний реєстраційний номер договору про закупівлю, а сам договір оприлюдено в електронній системі закупівель
Рішеня
06.05.2025 20:29
Замовник
Документи повідомлення
06.05.2025 20:31
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
27 755 981 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 09:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень)
Контактний телефон:
+380666245251
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
27 755 981 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 09:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень)
Контактний телефон:
+380666245251
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності