Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 22:29
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
1.1.1. Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці:
Опис
. Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці:
№ Найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника) Номер та дата укладення аналогічного* договору, предмет договору та строк дії договору Сума договору, грн. Сума виконання договору, грн.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку учасником бензину та дизельного палива виконаний протягом останніх
3-х років
Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (них) договору (ів) за період 2023-2024 років. Аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі.
Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
Скан-копії не менше одного, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.1.1 цього додатку до тендерної документації, аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі.
Опис
Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток).
А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії
- документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.1.1. цього додатку до тендерної документації.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
1.1.3. Лист - відгук від Замовника щодо повного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.1.1.1. цього додатку до тендерної документації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 22:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Кошти в сумі 1 120 800 грн. на Закупівлю розраховано на 2025 рік виходячи з орієнтовної потреби палива на виконання додаткових робіт впродовж 2025 року.
Відповідно, Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-02-03-021254-a та оголошено в електронній системі закупівель 03.02.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-02-03-017353-a.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Поставка товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 (далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Покупця.
З урахуванням вказаних строків Замовник розраховував укласти договір не пізніше 18 лютого 2025 року, що дозволило б отримати товар вже 19 лютого 2025 року. Розраховуючи на це Замовник мав намір брати участь в тендерних закупівлях послуг по місту Львів та Львівській області, що зазвичай оголошуються орієнтовно на кінець другу половину лютого – березень місяці.
Однак 07.02.2025 року надійшла скарга від Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (надалі за текстом – Скаржник) (UA-2025-02-03-017353-a.a1 – ідентифікатор скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання) у якій Скаржник вважає вимоги Тендерної документації Замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають пункту 29 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Рішенням Комісії від 11.02.2025 №1996-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду частково та зобов'язано Замовника надати пояснення по суті Скарги.
Замовник шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу надав пояснення по суті Скарги.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ: 43012009) від 07 лютого 2025 № UA-2025-02-03-017353-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, прийняла її до розгляду.
21 лютого 2025 року Замовником одержано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №2572 від 19.02.2025 року.
Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим змістився строк поставки товару (Бензину та дизельного палива). Як наслідок палива в Замовника на лютий місяць не передбачалося, та у зв’язку з цим Замовник був змушений відмовитися від участі в закупівлях:
UA-2025-02-12-015224-a;
UA-2025-02-12-008446-a;
UA-2025-02-06-013876-a;
UA-2025-02-07-010949-a;
Оскільки навіть за умови визначення Замовника переможцем в цих закупівлях, у Замовника все одно не було б палива, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі зазначених закупівель.
Отже, на цьому етапі Закупівлі у замовника відпала потреба в Закупівлі в таких обсягах та на вказаний бюджет.
Відповідно до
? підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-02-03-017353-a, затвердженій Протоколом уповноваженої особи замовника (Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів») від 03.02.2025 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-03-017353-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тендер
UA-2025-02-03-017353-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-02-03-017353-a, оголошеній Львівським комунальним підприємством «Зелений Львів» (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-03-017353-aмістить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен забезпечити низку додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
2. Учасник має надати додаткові документи до Сертифікатів відповідності предмета закупівлі - бензину вимогам ДСТУ.
3. Встановлено додаткові вимоги до паливних талонів, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Відповідно до умов підпункту 3.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, «Учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію, в якому гарантує можливість видачі ТАЛОНІВ в день їх замовлення в межах робочого дня».
Згідно з умовами Додатку № 2 до Тендерної документації, «Поставка БЛАНКІВ ДОЗВОЛУ (ТАЛОНІВ) від Постачальника Покупцю проводиться протягом одного дня з моменту замовлення їх Покупцем […]». Тут же заначено, що «Відпуск нафтопродуктів Покупцю здійснюється цілодобово ПО ТАЛОНАХ, що є документом обов’язкової звітності, з АЗС «Постачальника».
Згідно з умовами проекту договору поставки, неведеного у Додатку № 3 до Тендерної документації, бензин та дизельне паливо закуповуються у ТАЛОНАХ.
Також, у підпункті 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено умову, відповідно до якої «У зв'язку із особливостями провадження господарської діяльності Замовника, вимагається обов'язкова наявність в учасника електронного особистого кабінету із доступом з мережі інтернет із функціоналом контролю за належним використанням палива, а саме із можливістю перегляду дати отоварення талону/-нів із деталізацією (вказанням) конкретної години та конкретної заправки, на якій талон/талони було отоварено. Для підтвердження учасник в складі тендерної пропозиції надає скріншоти даного сайту та лист-гарантію довільної форми, в якому він гарантує наявність такого особистого кабінету та його працездатність протягом всього строку договору».
Разом з цим, згідно з умовами підпункту 3.4 Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовник вимагає надання учасниками гарантійного листа щодо ПАЛИВНИХ КАРТОК/ТАЛОНІВ.
Згідно з умовами підпункту 5.6 Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовник вимагає надання учасниками інформації щодо ПАЛИВНИХ КАРТОК.
Відповідно до умов таблиці, наведеної у Додатку № 2 до Тендерної документації, Бензин А-95 закуповується у (КАРТКАХ на паливо або ТАЛОНАХ на паливо); Дизельне паливо – у КАРТКАХ на паливо.
За таких умов, Тендерна документація містить умови, які протирічать одна одній (щодо форми поставки товару – у ТАЛОНАХ, чи у ПАЛИВНИХ КАРТКАХ), в наслідок чого Замовником порушено принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, встановлений частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, у разі, бажаною Замовником формою поставки товару є все таки ТАЛОНИ, то має місце ще одне порушення законодавства про закупівлі.
Так, відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), мати електронний особистий кабінет із доступом з мережі інтернет із функціоналом контролю за належним використанням палива.
Звертаємо увагу, що не зважаючи на зазначене, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, впроваджено та здійснюється підтримка особистого (електронного) кабінету, який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/, доступ до якого надається покупцям (замовникам). Інструкцію користувача особового кабінету розміщено у вільному доступі на інтернет-сторінці ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/, у рубриці «Інформація для клієнта / Кабінет клієнта».
При цьому, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
Однак, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому обслуговуються паливні картки «UKRNAFTA», не поширюється на паливні талони, скретч картки тощо.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо надання додаткових документів до Сертифікатів відповідності.
Згідно з умовами підпункту 3.8 Додатку № 1 до Тендерної документації, «На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015» Учасник повинен також надати ДОГОВІР з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (ЗАЯВА), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТ відбирання зразка палива».
З цього приводу слід зауважити, що вимоги до здійснення оцінки відповідності палива вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Законодавство не зобов’язує розповсюджувачів палива (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») надавати споживачу (замовнику) документи (ДОГОВІР з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (ЗАЯВУ), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТ відбирання зразка палива), які створюються в процесі організації та здійснення оцінки відповідності палива вимогам Технічного регламенту та/або вимогам відповідного ДСТУ.
Більше того, згідно з вимогами статті 46 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», контроль відповідності продукції вимогам технічних регламентів здійснюється шляхом державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції.
Замовник не належить до органів ринкового нагляду та не уповноважений здійснювати контроль, зокрема, щодо дотримання порядку отримання сертифікатів відповідності на паливо.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції «ДОГОВОРУ з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документу (ЗАЯВИУ), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТУ відбирання зразка палива», є безпідставною та протиправною.
3. Щодо додаткових вимог до паливних талонів.
Відповідно до умов пункту 1.4. проекту Договору поставки, наведеного у Додатку № 3 до Тендерної документації, «Постачальник зобов’язується передати Покупцю талони на Товар номіналом 10 л. та 5 л. у кількості […]».
Згідно з умовами пункту 5.3.3. проекту Договору поставки, Постачальник зобов'язаний «Забезпечити наявність талонів номіналом 10 л. та 5 л. в кількості […]».
Зі змісту зазначених умов вбачається, що замовник допускає до участі у закупівлі лише тих учасників, які зможуть запропонувати талони (скретч – картки) усіх перелічених номіналів, а саме, 5л, 10л. Також вбачається, що тендерні пропозиції учасників, які не зможуть запропонувати талони усіх зазначених номіналів, будуть відхилені Замовником.
З цього приводу слід зазначити, що для участі у закупівлі UA-2025-02-03-017353-a, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має намір запропонувати партнерські АЗС «UKRNAFTA», власником яких є ПАТ «УКРНАФТА». При цьому, правовою підставою для здійснення відпуску палива на АЗС «UKRNAFTA» на підставі бланків-дозволів (талонів), емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є Договір про партнерство та поставку від 31.10.2024 № 24/02/4635-МТР, укладений між ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ПАТ «УКРНАФТА».
Зазначеним Договором визначено, що:
- перелік АЗС, ня яких може бути здійснених відпуск палива, визначений у Додатку № 1 до Договору (пункт 1.1. Договору);
- […] Особа, що звертається на АЗС за отриманням Товару з використанням бланку-дозволу вважається належним пред’явником, окрім випадків, коли бланк-дозволу недійсний та/або який не має належних знаків захисту, вказаних в Додатку № 2 (пункт 1.2. Договору);
- Бланк-дозволу (талон) – паперовий бланки, який є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, містять обов’язкові реквізити, та мають визначені ступені захисту, вказані у Додатку № 2 […] (пункт 1.3. Договору);
- Дійсний бланк-дозволу – бланк-дозволу, який при пред’явленні був позитивно ідентифікований (дозволений для обслуговування) в програмному апаратному комплексі і термін дії якого на момент пред’явлення не закінчився (пункт 1.8. Договору);
- […] Передача Товару Постачальником здійснюється шляхом його відпуску через мережу АЗС, визначену у п. 1.1. даного Договору, по факту пред’явлення Покупцем (фактичним держателем) ДІЙСНИХ бланків-дозволу (пункт 2.1. Договору);
- Постачальник НЕ ПРОВОДИТЬ відпуск Товару по погашеному та/або НЕДІЙСНОМУ бланку-дозволу (пункт 3.9. Договору);
- Постачальник зобов’язаний НЕ ЗДІЙСНЮВАТИ відпуск Товару, зокрема, у випадку пред’явлення бланків-дозволів, що є підробленим чи викликає сумніви щодо його відповідності або термін якого скінчився (не відповідає зразкам, наведеним у Додатку № 2 до Договору (пункт 4.1.6. Договору).
При цьому, Додатком № 2 до Договору НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО талонів номіналом 5л. Навіть у разі здійснення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» емісії паливних талонів номіналом 5л, або талонів інших номіналів, не передбачених Договором, їх обслуговування на АЗС «UKRNAFTA» здійснюватися не буде, оскільки такі номінали не передбачені Договором та не будуть позитивно ідентифіковані (дозволені для обслуговування) в програмному апаратному комплексі, за допомогою якого здійснюється обслуговування талонів.
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати талони (скретч – картки) номіналом саме 5л, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» є емітентом талонів, зокрема, на бензин А-95 та дизельне паливо, відпуск товару за якими здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496, а також відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
Невідповідність талонів, які емітує ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», вимогам Замовника щодо на нанесення на талони голографічного зображення, а також зазначення на талонах терміну їх дії, призведе до відхилення тендерної пропозиції, яку буде подано ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Отже, встановлення Замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-03-017353-a.
2. Додаток № 1 до Тендерної документації.
3. Додаток № 2 до Тендерної документації.
4. Додаток № 3 до Тендерної документації.
5. Інструкція користувача особового кабінету.
6. Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
7. Зразки талонів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-02-03-017353-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Автор:
43012009, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Львівським комунальним підприємством «Зелений Львів» (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender) було оприлюднене оголошення за № UA-2025-02-03-017353-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Бензин та дизельне паливо (додаткова закупівля)» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 р. (із змінами) (далі, Особливості).
07.02.2025 року надійшла скарга від Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (надалі за текстом – Скаржник) (UA-2025-02-03-017353-a.a1 – ідентифікатор скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання) у якій Скаржник вважає вимоги Тендерної документації Замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають пункту 29 Особливостей.
Рішенням Комісії від 11.02.2025 №1996-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду частково та зобов'язано Замовника надати пояснення по суті Скарги.
Замовник шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу надав пояснення по суті Скарги.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ: 43012009) від 07 лютого 2025 № UA-2025-02-03-017353-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, прийняла її до розгляду.
21 лютого 2025 року Замовником одержано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №2572 від 19.02.2025 року, яким Комісія постановила скаргу Скаржника задовольнили та
«Зобов'язати Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" (код ЄДРПОУ: 05472519) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Бензин та дизельне паливо (додаткова закупівля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-03-017353-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.»
З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №2572 від 19.02.2025 року Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
- до додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме до підпункту 1 пункту 3 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
- до додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Бензин та дизельне паливо» (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)», а саме пункту 11 Особливих вимог.
- до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору», а саме підпункту 4 пункту 1.
- до тендерної документації, в частині кінцевого терміну подання тендерної пропозиції
Відповідні зміни було внесено з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2572 від 19.02.2025 , що було закріплено в протоколі, що міститься в доданому файлі під назвою "Протокол про внесення змін до ТД на виконання рішення АМКУ"
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Бензин та дизельне паливо (додаткова закупівля)
Тендер:
UA-2025-02-03-017353-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
26.02.2025 15:35
Кінець періоду оскарження з часом
09.03.2025 00:00
Стан
виконано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Кошти в сумі 1 120 800 грн. на Закупівлю розраховано на 2025 рік виходячи з орієнтовної потреби палива на виконання додаткових робіт впродовж 2025 року.
Відповідно, Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-02-03-021254-a та оголошено в електронній системі закупівель 03.02.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-02-03-017353-a.
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Поставка товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 (далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Покупця.
З урахуванням вказаних строків Замовник розраховував укласти договір не пізніше 18 лютого 2025 року, що дозволило б отримати товар вже 19 лютого 2025 року. Розраховуючи на це Замовник мав намір брати участь в тендерних закупівлях послуг по місту Львів та Львівській області, що зазвичай оголошуються орієнтовно на кінець другу половину лютого – березень місяці.
Однак 07.02.2025 року надійшла скарга від Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (надалі за текстом – Скаржник) (UA-2025-02-03-017353-a.a1 – ідентифікатор скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання) у якій Скаржник вважає вимоги Тендерної документації Замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають пункту 29 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Рішенням Комісії від 11.02.2025 №1996-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду частково та зобов'язано Замовника надати пояснення по суті Скарги.
Замовник шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу надав пояснення по суті Скарги.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ: 43012009) від 07 лютого 2025 № UA-2025-02-03-017353-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, прийняла її до розгляду.
21 лютого 2025 року Замовником одержано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №2572 від 19.02.2025 року.
Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим змістився строк поставки товару (Бензину та дизельного палива). Як наслідок палива в Замовника на лютий місяць не передбачалося, та у зв’язку з цим Замовник був змушений відмовитися від участі в закупівлях:
UA-2025-02-12-015224-a;
UA-2025-02-12-008446-a;
UA-2025-02-06-013876-a;
UA-2025-02-07-010949-a;
Оскільки навіть за умови визначення Замовника переможцем в цих закупівлях, у Замовника все одно не було б палива, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі зазначених закупівель.
Отже, на цьому етапі Закупівлі у замовника відпала потреба в Закупівлі в таких обсягах та на вказаний бюджет.
Відповідно до
? підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.