Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти від Андріївський ліцей Полтавської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-27-015516-a
Id Tender 05020a5cb65747d69c1e4b0fddec88fd
План UA-P-2025-01-27-015083-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.01.2025 16:24
Остання зміна 12.03.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 013 283.7 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 132.84 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.01.2025 16:11 до 04.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.01.2025 16:11
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.01.2025 16:11
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.02.2025 15:01
до 27.02.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 13:30
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.02.2025 10:18
до 12.03.2025 15:48
Період уточнень
з 27.01.2025 16:11 до 01.02.2025 00:00
Період оскарження
з 27.01.2025 16:11 до 01.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.02.2025 15:01 до 27.02.2025 10:18
Період кваліфікації
з 04.02.2025 15:01 до 27.02.2025 10:18
Основні параметри
Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 013 283.7 грн.
Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 013 283.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10132,84
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.02.2025 14:32
Закінчення аукціону
04.02.2025 15:01
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 530 (літр)
Бензин А-95 (талони) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 (талони) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
5 530
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
39352, Україна, Полтавська область, с. Андріївка, вулиця Шкільна, 12
Дата постачання по
31.12.2025 16:16
Позиція : №2 12 870 (літр)
Дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
12 870
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
39352, Україна, Полтавська область, с. Андріївка, вулиця Шкільна, 12
Дата постачання по
31.12.2025 16:16
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Пропозиція:
991 422 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
876 811.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
887 810 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.02.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.01.2025 16:47
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пузир Наталія Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Okhtyrska Oksana Viktorivna
Електронна пошта
Телефон
+380503401298
Факс
+380503401298
Замовник
ЄДРПОУ
04590694
Назва (англійською мовою)
Andrew's Lyceum of Poltava Regional Council
Повна назва
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Andrew's Lyceum of Poltava Regional Council
Поштовий індекс
39353
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Село Андріївка
Адреса
вулиця Шкільна,12, с.Андріївка, Полтавський р-н
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Період вимог/скарг з 11.02.2025 13:30 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.02.2025 15:01 по 12.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Станом на 16 год. 19 хв. 08.02.2025 року учасник ТОВ "Укрнафта-Постач" не виправив виявлені невідповідності
Документи кваліфікації
11.02.2025 13:30
Повідомлення про рішення
04.02.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 16:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поданих документах щодо підтвердження інформації щодо розташування АЗС, відстань до якої(их) не повинна перевищувати 36 кілометрів (по автодорогам найближчого сполучення) від закладу замовника, який знаходиться за адресою по вул. Шкільна, 12, с. Андріївка, Полтавський район, Полтавська область відповідно до вимог Форми 3 Додатку 1 тендерної документації
Створено
07.02.2025 14:32
Надати до
08.02.2025 14:32
Період вимог/скарг з 21.02.2025 17:17 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 13:30 по 12.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
21.02.2025 17:16
Повідомлення про рішення
17.02.2025 17:03
Електроний протокол про продовження строку
11.02.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 16:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 16:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У 3амовника є noтpe6a продовжити термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" терміном до 20 робочих днів, a саме дo 10 березня 2025 poкy, для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
17.02.2025 16:59
Дата кінця розгляду
12.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поданих документах згідно вимог тендерної документації з метою досягнення раціонального використання коштів при здійсненні заправки паливом автотранспортної техніки Замовника, учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо розташування АЗС, відстань до якої(их) не повинна перевищувати 36 кілометрів (по автодорогам найближчого сполучення) від закладу замовника, який знаходиться за адресою по вул. Шкільна, 12, с. Андріївка, Полтавський район, Полтавська область
Створено
19.02.2025 14:19
Надати до
20.02.2025 14:19
Період вимог/скарг з 27.02.2025 10:18 по 05.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 17:17 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.02.2025 10:18
Довідка НАЗК
27.02.2025 10:18
Повідомлення про рішення
21.02.2025 17:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 16:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.01.2025 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поданих документах згідно вимог тендерної документації Форми 3 Додатку 1 з метою досягнення раціонального використання коштів при здійсненні заправки паливом автотранспортної техніки Замовника, учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо розташування АЗС, відстань до якої(их) не повинна перевищувати 36 кілометрів (по автодорогам найближчого сполучення) від закладу замовника, який знаходиться за адресою по вул. Шкільна, 12, с. Андріївка, Полтавський район, Полтавська область.
Створено
25.02.2025 13:48
Надати до
26.02.2025 13:48
Договір
UA-2025-01-27-015516-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№5
991 422 грн.
826 185 грн.
З ПДВ
Підписано
12.03.2025
Строк дії договору з
12.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 530 (літр)
Бензин А-95 (талони) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Номенклатура
Бензин А-95 (талони) код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Кількість
5 530
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 870 (літр)
Дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Номенклатура
Дизельне паливо (талони)код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Кількість
12 870
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Повна назва
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04590694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44098532

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.03.2025 15:48
Повідомлення про договір
12.03.2025 14:32
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000182
Дата створення проекту
24.03.2025 16:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 17:31
Дата публікації висновку про результати
04.04.2025 16:07
Дата завершення усунення порушень
19.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 812-49-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.03.2025 № 23-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.03.2025 № 23-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-01-27-015516-a, 27.01.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків sas24-3-2. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 17:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Андріївського ліцею Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 (протокол №71); перелік змін до процедури закупівлі, оприлюднених на веб-полрталі Уповноваженого органу 29.01.2025 о 16:33; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.01.2025 (протокол № 3); запитання до процедури від 28.01.2025, відповідь замовника від 29.01.2025, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; вимогу про усунення порушення за UA-2025-01-27-015516-a від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 07.02.2025 о 14:32; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 07.02.2025 о 16;19; вимогу про усунення порушення за UA-2025-01-27-015516-a від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.02.2025 о 14:19; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.02.2025 о 15:28; вимогу про усунення порушення за UA-2025-01-27-015516-a від ТОВ «БВС РИТЕЙЛ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.02.2025 о 13:48; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.02.2023 о 15:43; договір № 1 від 12.03.2025, укладений замовником з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» на суму 991 422,00 грн; відповідь замовника від 28.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства в частині наступного. Замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), оголошення про проведення відкритих торгів містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі. В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Бензин А-95», становить код «ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин» та код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Дизельне паливо» «ДК 021:2015: 09134100-8 – Дизельне паливо». З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.03.2025 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Відповідь замовника від 28.03.2025 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник не надав жодного аргументованого пояснення. Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Крім того, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником в ході моніторингу розірвано договір № 1 від 12.03.2025 шляхом укладання додаткової угоди від 25.03.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
04.04.2025 00:00
Дата публікації
04.04.2025 16:07
Документи висновку
04.04.2025 16:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради розглянув та опрацював Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2025-03-24-000182, складеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. На виконання зобов’язання з усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2025-03-24-000182, повідомляємо про вжиття організаційно-розпорядчих заходів, спрямованих на недопущення подібних порушень у майбутньому. Вжиті заходи полягають в усуненні причин та умов, які призвели до порушення, запровадженні додаткового контролю та проведенні роз’яснювальної роботи з відповідальною особою. Уповноваженій особі з публічних закупівель висунуто вимогу щодо більш ретельного ставлення до вивчення внесених змін законодавства у сфері публічних закупівель , посилення уваги та вжиття всіх необхідних заходів у подальшій роботі для неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
11.04.2025 09:56
Документи інформації про усунення порушення
11.04.2025 09:56
-
11.04.2025 10:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1013283,70 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-015516-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; - надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Також, зазначити КПКВ у разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів; - поясніть чому «Оголошення про проведення відкритих торгів» містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено код «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» до обох номенклатурних позицій предмету закупівлі, тоді як відповідною графою Оголошення передбачено зазначити код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.03.2025 17:38
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 17:39
-
Відповідь
Пояснення
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 25.03.2025 року з моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1013283,70 грн грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-015516-a), Андріївський ліцей Полтавської обласної ради повідомляє наступне: 1.Обґрунтування розміру очікувана вартість предмету закупівлі обраховувалась, на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», враховуючи інформацію даних міністерства фінансів, опубліковану на офіційному сайті minfin.com.ua, а саме: середню ціну на дизельне пальне та бензин А-95 за період з 02.01.25 по 24.01. 2025 та здійснено аналіз оголошених відкритих торгів з особливостями та запиту( ціни) пропозицій на веб- сайті Prozorro за період грудень 2024 по січень 2025 р. Визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод - (Ці + ... + ЦК)/К, умов; де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ці, Ц -ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Копії документів додаються. 2.Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://internat-andriivka.pl.ua/2025/01/04/finansovi-dokumenty-2025/ 3. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет. КПКВ 0611021. Підтвердні документи на сторінці власного веб-сайту: https://internat-andriivka.pl.ua/2025/01/04/finansovi-dokumenty-2025/ 4.Договір про закупівлю №5 від 12 березня 2025 року з ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" керуючись аб.2, п. 10.4, розділу 10 розірваний достроково за згодою Сторін. Копія додаткової угоди №1 від 25.03.2025 року до Договору про закупівлю №5 від 12.03.2025 року додається.
Рішеня
28.03.2025 15:14
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 013 283.7 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Контактний телефон:
+380503401298
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 013 283.7 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Контактний телефон:
+380503401298
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності