Закупівля Бензин А-95, Дизельне паливо від УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ.
Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»(юридична особа, яка є установою, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
60321, Україна, Чернівецька область, с.Бояни, АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної наданої Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після його отримання
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2025 14:45
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 18-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 березня 2025 року № 18-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
10. UA-2025-01-24-012312-a від 24.01.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Української науково-дослідної станції карантину рослин Інституту захисту рослин Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2025-01-24-011345-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 24.01.2025 зі змінами від 28.01.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.02.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Інтерференц систем» (далі – ТОВ «ТД ІФС»); протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі - протокол) від 06.02.2025 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025; договір про закупівлю від 17.02.2025 № 17-02/25 (далі – Договір № 17-02/25); пояснення Замовника з документами, надані 07.03.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, пунктом 8 частини другої статті 21 Закону передбачено, що Оголошення повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте, Замовник в Оголошенні щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-02-04-019420-a не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 встановлена вимога про те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Замовник зазначив у одному Додатку № 2 до тендерної документації, а не оформив такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Так, у пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких тендерна пропозиція підлягає відхиленню, які не відповідають таким випадкам, визначеними із урахуванням змін, внесених Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пункту 44 Особливостей № 1178, зокрема, учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, а також переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги абзаців восьмого та десятого пункту 28 та пункту 44 цих Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог абзаців восьмого та десятого пункту 28 Особливостей № 1178, пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Інтерференц систем», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ (надалі – Замовник) опрацювала висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.03.25 про результати моніторингу (ідентифіктор моніторингу UA-M-2025-03-03-000099) процедури закупівлі за предметом: «Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-012312-a).
Замовником враховано висновки моніторингу та здійснено відповідні заходи для недопущення аналогічних порушень у подальшому.
Замовником опрацьовано випадки, зазначені у моніторингу та за результатами аналізу виявлених порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснень, проведення додаткового аналізу чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей № 1178 зі змінами, для забезпечення повної відповідності тендерної документації їх вимогам, оголошено зауваження уповноваженій особі та іншим відповідальним особам, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель.
Уповноважену особу Замовника (Гунчака В.М.) та інших відповідальних осіб за проведення закупівель, зобов’язано на прослуховування курсів для підвищення кваліфікації уповноважених осіб на платформах розроблених Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки у доступі інтернет, зокрема, але не виключно за наступними посиланнями:
https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+PPMEE101+2023_T1
https://www.youtube.com/live/HPNa59zJ8_g
https://radnyk.academy/bezkoshtovne
Це дозволить запобігти повторенню подібних помилок.
Усі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-95, Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-012312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
4. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог законодавства про закупівлі, а саме: у пункті 6 розділу 5 тендерної документації зазначені випадки, за яких тендерна пропозиція відхиляється без урахування змін, внесених Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пункту 44 Особливостей № 1178?
5. Чому перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Вами зазначено у одному Додатку № 2, а не оформлено такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної пропозиції, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178?
6. Яким чином учасник підтвердив вимогу відповідно до пункту 16 Додатку № 2 тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують право власності або право користування/оренди АЗС дійсне до 31.12.2025 року, або надайте посилання на файл, в якому зазначені такі документи?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04.03.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-012312-a).
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформацію про ціни на дані види товару використовували ту, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/chernovickaya/ та https://vseazs.com/, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань. Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Отже, очікувана вартість визначалася за результатами проведення моніторингу цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель «Прозорро», а також на підставі аналізу цін, які склалися на заправках в Чернівецькій області та визначено, що очікувана вартість предмету закупівлі становила з розрахунку 56,88 грн. за 1 літр за наявної потреби у кількості 5 000 літрів Бензину А-95, 4 000 літрів Дизельного палива та 1 000 літрів Дизельного палива ЄВРО становила 571 000,00 грн. з ПДВ.
Стосовно надання інформації та відповідних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником зазначено в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено:
- в Додатку № 2 до тендерної документації наявна інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, що товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля та інша інформація, яка стосується Товару, також тендерна документація містить технічне завдання де зазначені марки пального та кількості.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень:
Фінансування закупівлі здійснюється за кошти державного бюджету та у відповідності до затвердженого кошторису на 2025 рік зі змінами.
Кількісні характеристики обумовлені статистичним аналізом кількості використаного палива в попередні періоди.
На підставі комерційних пропозицій та вивчення ринку, обрахованої кількості необхідного пального, з урахуванням обсягу фінансування визначена загальна сума закупівлі – 571 000,00 грн. з ПДВ.
2. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті http://www.ukrndskr.org.ua/page-tenders.html
3. ДП “Прозорро” отримує звернення від замовників щодо некоректного відображення мови тендерної пропозиції в оголошенні на prozorro.gov.ua (https://infobox.prozorro.org/articles/vipravlennya-vidobrazhennya-movi-v-ogoloshenni-pro-provedennya-zakupivli).
Звертаємо увагу, що така помилка виникає в старій версії сайту, відображення у новій версії дизайну сторінки тендеру коректне. Безпосередньо в даних електронної системи інформація про мову зазначена коректно. Це можна перевірити перейшовши на АРІ сторінки тендеру.
4. Випадки, за яких тендерна пропозиція відхиляється відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178 зазначені в п.5 розділу ІІІ тендерної документації.
5. Згідно п. 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання вимог п. 28 Особливостей, Замовником складено тендерну документацію, яка містить:
- ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ;
- ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТОРГІВ, У СТРОК ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 4 ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ - ПОРТАЛІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НАДАЮТЬСЯ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ*.
Відповідні Переліки оформлені Замовником у відповідності до чинного законодавства, а саме відповідні переліки оформлені окремим Додатком № 2 до ТД.
Звертаємо увагу, що законодавством не передбачено порядок документального оформлення такого виду документа як “додаток”. Також, вимоги п. 28 Особливостей не визначають кількість таких додатків, які повинні передбачати умови визначені переліками згідно п. 28 Особливостей в частинні переліку документів та/або інформації учасника та переможця.
Згідно із пунктом 28 Особливостей перелік документів, які подаються учасником дійсно оформляються як окремі додатки до тендерної документації, однак обов`язкових вимог щодо завантаження в електронну систему закупівель додатків до тендерної документації, окремими файлами, вказана норма не містить. Окрім того, нормами Закону №922-VIII також не визначено вимоги завантажувати в електронну систему закупівель додатки до тендерної документації окремими файлами.
Зазначене підтверджується рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 04.02.2025р. справа №140/13301/24
6. Яким чином учасник підтвердив вимогу відповідно до пункту 16 Додатку № 2 тендерної документації:
Згідно п. 16 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник визначає вимогу: “16. довідка про наявність АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника (вказати місцезнаходження та графік роботи),, а також документи, що підтверджують право власності або право користування/оренди тощо АЗС дійсне до 31.12.2025р. та лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС / чи від партнера протягом 2025 року (сканований оригінал)”
6.1. На підтвердження вимоги в частині наявності АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника (вказати місцезнаходження та графік роботи) – учасником ТОВ “ТД “ІФС” надано у файлі “0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf” на сторінках 8 -16 Довідку, яка містить інформацію про Перелік АЗС та графік роботи АЗС (24/7), зокрема за п.п. № 207 та 208 зазначені адреси місцезнаходження АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника, а саме:
o 207, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А
o 208, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 2.
6.2. На підтвердження вимоги в частині надання документів, що підтверджують право власності або право користування/оренди тощо АЗС дійсне до 31.12.2025р. та лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС / чи від партнера протягом 2025 року (сканований оригінал) – учасником ТОВ “ТД “ІФС” надано у файлі:
- “5. Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf” – документ, що підтверджує партнерські відносини з мережею АЗС БРСМ-нафта, що дійсний до 31.12.2024 року, але при цьому пролонгований до 31.12.2025 року з урахуванням п. 6.2. Договору. Умови щодо дійсності такого договору до кінця 2025 року підтверджується Листом від партнера ТОВ “ЄВРО СМАРТ ПАУЕР” щодо чинності Договору № ДГ-0006994 протягом усього дії договору про закупівлю товару (до 31.12.2025 року) та гарантування продовження (поновлення) в майбутньому на такий строк.
- “5. Лист3 БРСМ.pdf” - лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС/партнера ТОВ “ТД “ІФС” протягом 2025 року за вих. № 08 від 02.01.2025 року.
З урахуванням вищезазначеного, вимоги п. 16 Додатку № 2 до ТД, виконані ТОВ «ТД «ІФС» в повному обсязі та надані всі необхідні документи та інформація щодо відповідності зазначеного учасника вимогам п. 16 Додатку № 2 до ТД.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Бензин А-95, Дизельне паливо
Звернення:
За тендером : Бензин А-95, Дизельне паливо
Тема:
Роз’яснення щодо розбіжностей між договором та технічним завданням
Зміст:
Добрий день!
Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення щодо розбіжностей між договором та технічним завданням.
У технічному завданні передбачено заправку на АЗС постачальника по талонах, тоді як у пункті 5.1 розділу V «Порядок передачі товару» проєкту договору про закупівлю зазначено:
«Продавець оформляє передачу Товару накладною, що є достатнім доказом передачі Товару за даним Договором. У разі заправки по талонах або смарт-картках строк поставки товару не перевищує 2 робочих днів з дати замовлення».
З огляду на це виникає питання:
1. Чи є обов’язковою наявність у постачальника талонів?
2. Чи можлива, у межах цієї закупівлі, заправка по смарт-картках за відсутності у постачальника технічної можливості здійснювати заправку по талонах?
Дякуємо за роз’яснення!
Дата оприлюднення звернення:
27.01.2025 10:48
На Ваш лист повідомляємо, що Заправка здійснюється на АЗС постачальника по талонах.
Дата оприлюднення відповіді:
28.01.2025 18:19
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 000
грн.
Період подання пропозицій
до
02.02.2025 18:00
Замовник:
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ