Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95, Дизельне паливо від УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-24-012312-a
Id Tender 995b463520cf4bd8b1c86d57baad320b
План UA-P-2025-01-24-011345-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.01.2025 14:45
Остання зміна 17.02.2025 17:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
571 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 900 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2025 14:45 до 02.02.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2025 14:45
до 30.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2025 14:45
до 30.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.02.2025 18:00
до 06.02.2025 12:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2025 12:34
до 12.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.02.2025 12:34
до 17.02.2025 17:21
Період уточнень
з 24.01.2025 14:45 до 30.01.2025 00:00
Період оскарження
з 24.01.2025 14:45 до 30.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.02.2025 18:00 до 06.02.2025 12:34
Період кваліфікації
з 02.02.2025 18:00 до 06.02.2025 12:34
Основні параметри
Бензин А-95, Дизельне паливо
Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»(юридична особа, яка є установою, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
571 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
571 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2900,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 5 000 (літр)
Бензин А – 95
Опис предмета закупівлі
Бензин А – 95
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
60321, Україна, Чернівецька область, с.Бояни, АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
4 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
60321, Україна, Чернівецька область, с.Бояни, АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 000 (літр)
Дизельне паливо ЄВРО
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо ЄВРО
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
1 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
60321, Україна, Чернівецька область, с.Бояни, АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної наданої Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після його отримання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТД "ІФС"
Пропозиція:
519 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.01.2025 18:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Гунчак
Електронна пошта
Телефон
0373357930
Замовник
ЄДРПОУ
00495832
Повна назва
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
60321
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
с.Бояни
Адреса
Новоселицький район, село Бояни
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 06.02.2025 12:34 по 12.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.02.2025 18:00 по 08.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
учасником подано всі необхідні документи
Документи кваліфікації
06.02.2025 12:35
Довідка НАЗК
06.02.2025 12:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.02.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-24-012312-a-b1
Підписаний і діє
Номер
17-02/25
519 000 грн.
432 500 грн.
З ПДВ
Підписано
17.02.2025
Строк дії договору з
17.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 000 (літр)
Бензин А – 95
Номенклатура
Бензин А – 95
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 000 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
4 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (літр)
Дизельне паливо ЄВРО
Номенклатура
Дизельне паливо ЄВРО
Кількість
1 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Повна назва
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00495832

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТД "ІФС"
Повна назва
ТОВ "ТД "ІФС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45067285

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.02.2025 17:21
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000099
Дата створення проекту
03.03.2025 15:26
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 15:50
Дата публікації висновку про результати
12.03.2025 12:41
Дата завершення усунення порушень
27.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 18-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 березня 2025 року № 18-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 10. UA-2025-01-24-012312-a від 24.01.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 15:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Української науково-дослідної станції карантину рослин Інституту захисту рослин Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2025-01-24-011345-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 24.01.2025 зі змінами від 28.01.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.02.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Інтерференц систем» (далі – ТОВ «ТД ІФС»); протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі - протокол) від 06.02.2025 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025; договір про закупівлю від 17.02.2025 № 17-02/25 (далі – Договір № 17-02/25); пояснення Замовника з документами, надані 07.03.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, пунктом 8 частини другої статті 21 Закону передбачено, що Оголошення повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте, Замовник в Оголошенні щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-02-04-019420-a не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 встановлена вимога про те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Замовник зазначив у одному Додатку № 2 до тендерної документації, а не оформив такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, у пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких тендерна пропозиція підлягає відхиленню, які не відповідають таким випадкам, визначеними із урахуванням змін, внесених Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пункту 44 Особливостей № 1178, зокрема, учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, а також переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги абзаців восьмого та десятого пункту 28 та пункту 44 цих Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог абзаців восьмого та десятого пункту 28 Особливостей № 1178, пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Інтерференц систем», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.03.2025 00:00
Дата публікації
12.03.2025 12:41
Документи висновку
12.03.2025 12:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ (надалі – Замовник) опрацювала висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.03.25 про результати моніторингу (ідентифіктор моніторингу UA-M-2025-03-03-000099) процедури закупівлі за предметом: «Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-012312-a). Замовником враховано висновки моніторингу та здійснено відповідні заходи для недопущення аналогічних порушень у подальшому. Замовником опрацьовано випадки, зазначені у моніторингу та за результатами аналізу виявлених порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснень, проведення додаткового аналізу чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей № 1178 зі змінами, для забезпечення повної відповідності тендерної документації їх вимогам, оголошено зауваження уповноваженій особі та іншим відповідальним особам, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Уповноважену особу Замовника (Гунчака В.М.) та інших відповідальних осіб за проведення закупівель, зобов’язано на прослуховування курсів для підвищення кваліфікації уповноважених осіб на платформах розроблених Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки у доступі інтернет, зокрема, але не виключно за наступними посиланнями: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+PPMEE101+2023_T1 https://www.youtube.com/live/HPNa59zJ8_g https://radnyk.academy/bezkoshtovne Це дозволить запобігти повторенню подібних помилок. Усі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані.
Дата публікації
14.03.2025 13:06
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.03.2025 15:04
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
14.03.2025 15:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-95, Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-012312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції? 4. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог законодавства про закупівлі, а саме: у пункті 6 розділу 5 тендерної документації зазначені випадки, за яких тендерна пропозиція відхиляється без урахування змін, внесених Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пункту 44 Особливостей № 1178? 5. Чому перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Вами зазначено у одному Додатку № 2, а не оформлено такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної пропозиції, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178? 6. Яким чином учасник підтвердив вимогу відповідно до пункту 16 Додатку № 2 тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують право власності або право користування/оренди АЗС дійсне до 31.12.2025 року, або надайте посилання на файл, в якому зазначені такі документи? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.03.2025 16:09
Орган перевірки
08.03.2025 00:00
Документи повідомлення
04.03.2025 16:10
-
Відповідь
пояснення
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04.03.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (09130000-9) (ДК 021:2015) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-012312-a). 1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформацію про ціни на дані види товару використовували ту, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/chernovickaya/ та https://vseazs.com/, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань. Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Отже, очікувана вартість визначалася за результатами проведення моніторингу цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель «Прозорро», а також на підставі аналізу цін, які склалися на заправках в Чернівецькій області та визначено, що очікувана вартість предмету закупівлі становила з розрахунку 56,88 грн. за 1 літр за наявної потреби у кількості 5 000 літрів Бензину А-95, 4 000 літрів Дизельного палива та 1 000 літрів Дизельного палива ЄВРО становила 571 000,00 грн. з ПДВ. Стосовно надання інформації та відповідних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником зазначено в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено: - в Додатку № 2 до тендерної документації наявна інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, що товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля та інша інформація, яка стосується Товару, також тендерна документація містить технічне завдання де зазначені марки пального та кількості. Обґрунтування розміру бюджетних призначень: Фінансування закупівлі здійснюється за кошти державного бюджету та у відповідності до затвердженого кошторису на 2025 рік зі змінами. Кількісні характеристики обумовлені статистичним аналізом кількості використаного палива в попередні періоди. На підставі комерційних пропозицій та вивчення ринку, обрахованої кількості необхідного пального, з урахуванням обсягу фінансування визначена загальна сума закупівлі – 571 000,00 грн. з ПДВ. 2. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті http://www.ukrndskr.org.ua/page-tenders.html 3. ДП “Прозорро” отримує звернення від замовників щодо некоректного відображення мови тендерної пропозиції в оголошенні на prozorro.gov.ua (https://infobox.prozorro.org/articles/vipravlennya-vidobrazhennya-movi-v-ogoloshenni-pro-provedennya-zakupivli). Звертаємо увагу, що така помилка виникає в старій версії сайту, відображення у новій версії дизайну сторінки тендеру коректне. Безпосередньо в даних електронної системи інформація про мову зазначена коректно. Це можна перевірити перейшовши на АРІ сторінки тендеру. 4. Випадки, за яких тендерна пропозиція відхиляється відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178 зазначені в п.5 розділу ІІІ тендерної документації. 5. Згідно п. 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. На виконання вимог п. 28 Особливостей, Замовником складено тендерну документацію, яка містить: - ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ; - ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТОРГІВ, У СТРОК ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 4 ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ - ПОРТАЛІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НАДАЮТЬСЯ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ*. Відповідні Переліки оформлені Замовником у відповідності до чинного законодавства, а саме відповідні переліки оформлені окремим Додатком № 2 до ТД. Звертаємо увагу, що законодавством не передбачено порядок документального оформлення такого виду документа як “додаток”. Також, вимоги п. 28 Особливостей не визначають кількість таких додатків, які повинні передбачати умови визначені переліками згідно п. 28 Особливостей в частинні переліку документів та/або інформації учасника та переможця. Згідно із пунктом 28 Особливостей перелік документів, які подаються учасником дійсно оформляються як окремі додатки до тендерної документації, однак обов`язкових вимог щодо завантаження в електронну систему закупівель додатків до тендерної документації, окремими файлами, вказана норма не містить. Окрім того, нормами Закону №922-VIII також не визначено вимоги завантажувати в електронну систему закупівель додатки до тендерної документації окремими файлами. Зазначене підтверджується рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 04.02.2025р. справа №140/13301/24 6. Яким чином учасник підтвердив вимогу відповідно до пункту 16 Додатку № 2 тендерної документації: Згідно п. 16 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник визначає вимогу: “16. довідка про наявність АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника (вказати місцезнаходження та графік роботи),, а також документи, що підтверджують право власності або право користування/оренди тощо АЗС дійсне до 31.12.2025р. та лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС / чи від партнера протягом 2025 року (сканований оригінал)” 6.1. На підтвердження вимоги в частині наявності АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника (вказати місцезнаходження та графік роботи) – учасником ТОВ “ТД “ІФС” надано у файлі “0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf” на сторінках 8 -16 Довідку, яка містить інформацію про Перелік АЗС та графік роботи АЗС (24/7), зокрема за п.п. № 207 та 208 зазначені адреси місцезнаходження АЗС на відстані не більше 20 км від адреси Замовника, а саме: o 207, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 3А o 208, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, с. Магала, вул. Чернівецька, 2. 6.2. На підтвердження вимоги в частині надання документів, що підтверджують право власності або право користування/оренди тощо АЗС дійсне до 31.12.2025р. та лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС / чи від партнера протягом 2025 року (сканований оригінал) – учасником ТОВ “ТД “ІФС” надано у файлі: - “5. Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf” – документ, що підтверджує партнерські відносини з мережею АЗС БРСМ-нафта, що дійсний до 31.12.2024 року, але при цьому пролонгований до 31.12.2025 року з урахуванням п. 6.2. Договору. Умови щодо дійсності такого договору до кінця 2025 року підтверджується Листом від партнера ТОВ “ЄВРО СМАРТ ПАУЕР” щодо чинності Договору № ДГ-0006994 протягом усього дії договору про закупівлю товару (до 31.12.2025 року) та гарантування продовження (поновлення) в майбутньому на такий строк. - “5. Лист3 БРСМ.pdf” - лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС/партнера ТОВ “ТД “ІФС” протягом 2025 року за вих. № 08 від 02.01.2025 року. З урахуванням вищезазначеного, вимоги п. 16 Додатку № 2 до ТД, виконані ТОВ «ТД «ІФС» в повному обсязі та надані всі необхідні документи та інформація щодо відповідності зазначеного учасника вимогам п. 16 Додатку № 2 до ТД.
Рішеня
07.03.2025 15:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.02.2025 18:00
Замовник:
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0373357930
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
571 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.02.2025 18:00
Замовник:
УКРАЇНСЬКА НАУКОВО - ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ КАРАНТИНУ РОСЛИН ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ РОСЛИН НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0373357930
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності