Закупівля Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)
від ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ".
Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)
Очікувана вартість
1 851 696 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9258,48
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.02.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)
Код ДК 021:2015
79713000-5 -
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65008, Україна, Одеська область, м. Одеса, Вул. Іцхака Рабіна, 18-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник перераховує Виконавцю щомісячно суму місячної вартості послуг протягом 20 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг охорони та надання Виконавцем рахунку на оплату, при умові надходження коштів
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Надати довідку у довільній формі з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для надання послуг та умов договору про закупівлю, які будуть залучені до виконання замовлення, що містить інформацію про:
- фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення (надати підтверджуючі документи);
- наявність спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством (надати підтверджуючі документи);
- наявність комплекту організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов`язків, протипожежної безпеки, охорони праці;
- наявність радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку потужністю не менше 2Вт (на підтвердження надати сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 4 до тендерної документації), виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України);
- наявність пульту централізованого спостереження(ПЦС)/системи передавання тривожних сповіщень (СПТС) (на підтвердження надати сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю/користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції);
- забезпечення централізованого пульта спостереження власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття (надати лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття) або Starlink (наявність Starlink підтвердити договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання). Додатково надати фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. В разі використання Starlink учасник повинен надати лист від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором).
- наявність джерела безперебійного живлення для безперебійної роботи ПЦС/СПТС (генератор, інвертор, тощо) потужністю не менше ніж 7 кВт (надати підтверджуючі документи у складі пропозиції);
- наявність власного або орендованого офісу (надати підтверджуючі документи дійсні на кінцевий строк подання пропозицій);
1.2. У випадку виникнення надзвичайної ситуації, на час дії особливого періоду мати в наявності та за потреби забезпечити посилення охорони Об’єкта, шляхом залучення додаткових сил та засобів – ГШР зі зброєю за рахунок охоронного підприємства (охоронники, в складі екіпажу ГШР зі зброєю, повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (відомча зброя). Для належного зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, а також для підтвердження утримання пристроїв до встановлених правил, що знижує ризик неналежного використання, що є критично важливим для уникнення, втрати або неправомірного використання, Учасник повинен надати документ (дозвіл), виданий власнику ГШР зі зброєю на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та копію видаткової накладної на придбання зброї. У разі відсутності дозволу, Учасник повинен мати діючий Договір, що підтверджує взаємовідносини з правоохоронними органами, який підтверджує можливість залучення групи реагування для надання допомоги наряду по охороні об’єкту у разі виникнення надзвичайної (ускладнення криміногенної) ситуації та надзвичайної події (надати такий Договір в складі тендерної пропозиції).
- надати підтверджуючи документи наявності в Учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
1.3. Надати довідку у довільній формі про наявність службових собак в кількості не менше ніж 2 собаки та кінологів дресирувальників (з розрахунку один кінолог на кожну собаку). До довідки надаються:
? сканкопії свідоцтв/дипломів/сертифікатів, які підтверджують, що одна з службових собак пройшла спеціальні курси дресирування Пошук вибухових речовин та вогнепальної зброї в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій а інша пройшла спеціальні курси дресирування з охоронно-захисних програм/загальний курс дресирування/загальний курс слухняності в відповідних організаціях;
? сканкопії ветеринарних паспортів на кожного собаку з підтвердженням проведення щеплень проти сказу (щеплення повинні бути дійсними, у разі закінчення строку дії щеплення до кінця надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист про своєчасну вакцинацію службових собак).;
? сканкопії реєстраційних посвідчень на кожного собаку, видані учаснику органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
? чинні договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, відповідно до пункту 1 Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам»;
сканкопії посвідчень/свідоцтв/сертифікатів кінологів дресирувальників, видані профільними державними установами, організаціями/або Кінологічними організаціями, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій в кількості не менше ніж зазначена кількість кінологів.
- У зв’язку з військовим станом та хвилею повідомлень про мінування державних об’єктів, учасник має підтвердити вміння поводитись у ситуаціях при виявленні невідомих об’єктів (пакунків тощо) у приміщені замовника. На підтвердження зазначених навичок Учасником надається сканкопія сертифіката про проходження навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, який виданий кінологу, який пройшов підготовку за програмою пошук вибухових речовин (документ повинен бути виданий на кожного кінолога).
1.4. Надання послуг передбачає гарну фізичну форму та навички охоронників. З метою надання якісних послуг працівники учасника повинні регулярно відпрацьовувати навички фізичної підготовки та володіння зброєю на відповідній тренувальній базі, яка повинна містити стрілецький тир для проходження тренувань охоронниками, які мають дозволи на право використання травматичної зброї. Згідно з вимогами щодо використання травматичної зброї, охоронники повинні періодично проходити тренування в стрілецьких тирах.
На підтвердження Учасник надає довідку в довільній формі про наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо).
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Довідка, складена Учасником згідно форми додатку 11 до тендерної документації, про наявність працівників, яких учасник планує залучати до фізичної охорони об’єкта замовника згідно розрахунку нормативної чисельності охоронників, необхідної для надання послуг (у кількості не менше 12 (дванадцяти) охоронників), визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) не нижче 3-го розряду, яки досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку з отриманням свідоцтва державного зразка, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
2.2. Для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність працівників, наданій на виконання пункту 2.1. цього Додатку до ТД учасник повинен надати:
? додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж необхідна кількість працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
? документи, що підтверджують трудові стосунки працівників з Учасником (штатний розпис, накази про призначення, договори ЦПХ, повідомлення про прийняття на роботу тощо).
? сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Інформація про отримання працівниками Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність», повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО). Учасник повинен надати інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників.
? сканкопії документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
? сканкопії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які чинні на дату подання тендерної пропозиції.
? сканкопії сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору.
Вищезгадані документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного у довідці наданій на виконання пункту 2.1. цього Додатку до ТД.
2.4. Учасник має право залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 9 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір(ори) щодо надання послуг з охорони.
Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 9 тендерної документації:
-копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.01.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації учасники мають надати: інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: Сканкопією сертифіката, що підтверджує якість надання послуг Учасником та підтверджує відповідність цих послуг вимогам ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, ІDT; ISO 9001:2015, ІDT) стосовно послуг приватних охоронних служб, який має бути виданий органом сертифікації, котрий акредитований Національним агентством з акредитації України. Учасник має надати сканкопію атестата про акредитацію органу сертифікації та додаток до цього атестату, де зазначена сфера акредитації органу сертифікації. Учасник має надати документальне підтвердження наявності внутрішньої процедури управління якістю, яка розроблена та офіційно затверджена відповідно до чинних вимог;
- Сканкопією сертифіката, що підтверджує якість надання послуг Учасником та підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно послуг приватних охоронних служб, який має бути виданий органом сертифікації, котрий акредитований Національним агентством з акредитації України.
Учасник має надати сканкопію атестата про акредитацію органу сертифікації та додаток до цього атестату, де зазначена сфера акредитації органу сертифікації;
- Сканкопією сертифіката на систему управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони, який підтверджує, що система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони Учасника відповідає ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно послуг приватних охоронних служб, виданий акредитованим органом сертифікації;
- Сканкопією сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції Учасника, стосовно послуг приватних охоронних служб, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги», який виданий акредитованим органом сертифікації;
- Сканкопією сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) стосовно послуг приватних охоронних служб, який має бути виданий органом сертифікації, котрий акредитований Національним агентством з акредитації України.
Відповідно до пп. 4 додатку п.3 додатку 12 до тендерної документації учасники мають надати: інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: - сканкопією сертифіката, що підтверджує якість надання послуг Учасником та підтверджує відповідність цих послуг вимогам ДСТУ EN ІSO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, ІDT; ISO 9001:2015, ІDT) стосовно послуг приватних охоронних служб, який має бути виданий органом сертифікації, котрий акредитований Національним агентством з акредитації України.Учасник має надати сканкопію атестата про акредитацію органу сертифікації та додаток до цього атестату, де зазначена сфера акредитації органу сертифікації. Учасник має надати документальне підтвердження наявності внутрішньої процедури управління якістю, яка розроблена та офіційно затверджена відповідно до чинних вимог.
- Сканкопією сертифіката, що підтверджує якість надання послуг Учасником та підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно послуг приватних охоронних служб, який має бути виданий органом сертифікації, котрий акредитований Національним агентством з акредитації України.
Учасник має надати сканкопію атестата про акредитацію органу сертифікації та додаток до цього атестату, де зазначена сфера акредитації органу сертифікації.
- Сканкопією сертифіката на систему управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони, який підтверджує, що система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони Учасника відповідає ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно послуг приватних охоронних служб, виданий акредитованим органом сертифікації.
- Сканкопією сертифіката на систему менеджменту протидії корупції, який підтверджує, що система менеджменту протидії корупції Учасника, стосовно послуг приватних охоронних служб, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якістю. Вимоги», який виданий акредитованим органом сертифікації.
- Сканкопія сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) стосовно послуг приватних охоронних служб, який має бути виданий органом сертифікації, котрий акредитований Національним агентством з акредитації України.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкове отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність усіх вказаних сертифікатів. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявні усі вказані сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
2. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації учасники мають надати: інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: Учасник має надати сканкопію атестата про акредитацію органу сертифікації та додаток до цього атестату, де зазначена сфера акредитації органу сертифікації.
- Сканкопією сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518-2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT), що виданий згідно з 43.21 код за УКТЗЕД, щодо пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) категорії І та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об`єктами, що надаються пунктом централізованого спостереження.
Відповідно до пп. 4 додатку п.3 додатку 12 до тендерної документації учасники мають надати: інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
Учасник має надати сканкопію атестата про акредитацію органу сертифікації та додаток до цього атестату, де зазначена сфера акредитації органу сертифікації.
- Сканкопією сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518-2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT), що виданий згідно з 43.21 код за УКТЗЕД, щодо пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) категорії І та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об`єктами, що надаються пунктом централізованого спостереження.
У Скаржника наявний сертифікат, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518-2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, IDT), що виданий згідно з 80.10 код за УКТЗЕД, щодо пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) категорії І та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об`єктами, що надаються пунктом централізованого спостереження (надаємо до скарги).
Вимога про надання вищенаведеного сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких він виданий згідно з 43.21 код за УКТЗЕД, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
3. Відповідно до п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку у довільній формі з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для надання послуг та умов договору про закупівлю, які будуть залучені до виконання замовлення, що містить інформацію про:
- забезпечення централізованого пульта спостереження власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття (надати лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття) або Starlink (наявність Starlink підтвердити договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання). Додатково надати фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. В разі використання Starlink учасник повинен надати лист від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором).
- наявність джерела безперебійного живлення для безперебійної роботи ПЦС/СПТС (генератор, інвертор, тощо) потужністю не менше ніж 7 кВт (надати підтверджуючі документи у складі пропозиції);
- надати підтверджуючи документи наявності в Учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Відповідно до п.1.1 додатку 12 до тендерної документації учасники мають надати: довідку у довільній формі з відомостями про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для надання послуг та умов договору про закупівлю, які будуть залучені до виконання замовлення, що містить інформацію про: - забезпечення централізованого пульта спостереження власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття (надати лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття) або Starlink (наявність Starlink підтвердити договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання). Додатково надати фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. В разі використання Starlink учасник повинен надати лист від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором).
- наявність джерела безперебійного живлення для безперебійної роботи ПЦС/СПТС (генератор, інвертор, тощо) потужністю не менше ніж 7 кВт (надати підтверджуючі документи у складі пропозиції)
- надати підтверджуючи документи наявності в Учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
1) Ліцензійними умовами передбачено наявність пункту спостереження, проте відсутні будь-які вимоги стосовно документального підтвердження безперебійного інтернет-покриття, в тому числі шляхом надання листів від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Також Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність специфічно визначеного обладнання як Starlink з наданням листів від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором або будь-якого аналогічного з додатковим підтвердженням у вигляді надання інформації/фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимоги розраховані на учасників торгів, які в змозі їх надати вказану інформацію та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
2) У скаржника наявний генератор потужністю 4 кВт (додаємо до скарги інструкцію з переліком технічних характериск). Вказаної потужності достатньо для задоволення потреб Скаржника.
Ліцензійними умовами передбачено наявність джерела безперебійного живлення, проте замовник самовільно визначив його потужність у 7 кВт.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний генератор потужністю саме у 7 кВт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
3) Ліцензійні умови не передбачають обов’язкове отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
4. Відповідно до п. 1.3 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку у довільній формі про наявність службових собак в кількості не менше ніж 2 собаки та кінологів дресирувальників (з розрахунку один кінолог на кожну собаку). До довідки надаються:
• сканкопії свідоцтв/дипломів/сертифікатів, які підтверджують, що одна з службових собак пройшла спеціальні курси дресирування Пошук вибухових речовин та вогнепальної зброї в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій а інша пройшла спеціальні курси дресирування з охоронно-захисних програм/загальний курс дресирування/загальний курс слухняності в відповідних організаціях;
• сканкопії реєстраційних посвідчень на кожного собаку, видані учаснику органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
• чинні договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, відповідно до пункту 1 Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам»;
• сканкопії посвідчень/свідоцтв/сертифікатів кінологів дресирувальників, видані профільними державними установами, організаціями/або Кінологічними організаціями, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій в кількості не менше ніж зазначена кількість кінологів.
- У зв’язку з військовим станом та хвилею повідомлень про мінування державних об’єктів, учасник має підтвердити вміння поводитись у ситуаціях при виявленні невідомих об’єктів (пакунків тощо) у приміщені замовника. На підтвердження зазначених навичок Учасником надається сканкопія сертифіката про проходження навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, який виданий кінологу, який пройшов підготовку за програмою пошук вибухових речовин (документ повинен бути виданий на кожного кінолога).
Відповідно до п. 1.3 додатку 12 до тендерної документації учасники мають надати: довідку у довільній формі про наявність службових собак в кількості не менше ніж 2 собаки та кінологів дресирувальників (з розрахунку один кінолог на кожну собаку). До довідки надаються:
? сканкопії свідоцтв/дипломів/сертифікатів, які підтверджують, що одна з службових собак пройшла спеціальні курси дресирування Пошук вибухових речовин та вогнепальної зброї в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій а інша пройшла спеціальні курси дресирування з охоронно-захисних програм/загальний курс дресирування/загальний курс слухняності в відповідних організаціях;
? сканкопії ветеринарних паспортів на кожного собаку з підтвердженням проведення щеплень проти сказу (щеплення повинні бути дійсними, у разі закінчення строку дії щеплення до кінця надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист про своєчасну вакцинацію службових собак).;
? сканкопії реєстраційних посвідчень на кожного собаку, видані учаснику органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
? чинні договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, відповідно до пункту 1 Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам»;
сканкопії посвідчень/свідоцтв/сертифікатів кінологів дресирувальників, видані профільними державними установами, організаціями/або Кінологічними організаціями, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій в кількості не менше ніж зазначена кількість кінологів.
- У зв’язку з військовим станом та хвилею повідомлень про мінування державних об’єктів, учасник має підтвердити вміння поводитись у ситуаціях при виявленні невідомих об’єктів (пакунків тощо) у приміщені замовника. На підтвердження зазначених навичок Учасником надається сканкопія сертифіката про проходження навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, який виданий кінологу, який пройшов підготовку за програмою пошук вибухових речовин (документ повинен бути виданий на кожного кінолога).
Ліцензійні умови передбачають можливість використовувати службову собаку, яка наявна у Скаржника. На підтвердження надаємо паспорт, посвідчення та Ліцензійних умов.
При цьому, наголошуємо, що для виконання договору про закупівлю достатньо лише однієї собаки.
Проте, Ліцензійні умови не передбачають для суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність:
1) обов’язкову наявність кінологів;
2) отримання будь-яких свідоцтв/дипломів/сертифікатів, які підтверджують, що одна з службових собак пройшла спеціальні курси дресирування Пошук вибухових речовин та вогнепальної зброї в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій а інша пройшла спеціальні курси дресирування з охоронно-захисних програм/загальний курс дресирування/загальний курс слухняності в відповідних організаціях;
3) реєстраційних посвідчень на кожного собаку, видані учаснику органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
4) договорів страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собаку, відповідно до пункту 1 Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам»;
5) отримання посвідчень/свідоцтв/сертифікатів кінологів дресирувальників, видані профільними державними установами, організаціями/або Кінологічними організаціями, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій в кількості не менше ніж зазначена кількість кінологів;
6) отримання сертифікатів про проходження навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, який виданий кінологу, який пройшов підготовку за програмою пошук вибухових речовин (документ повинен бути виданий на кожного кінолога).
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявний перелік усіх вищенаведених документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
5. Відповідно до п. 1.4 додатку 2 до тендерної документації: Надання послуг передбачає гарну фізичну форму та навички охоронників. З метою надання якісних послуг працівники учасника повинні регулярно відпрацьовувати навички фізичної підготовки та володіння зброєю на відповідній тренувальній базі, яка повинна містити стрілецький тир для проходження тренувань охоронниками, які мають дозволи на право використання травматичної зброї. Згідно з вимогами щодо використання травматичної зброї, охоронники повинні періодично проходити тренування в стрілецьких тирах.
На підтвердження Учасник надає довідку в довільній формі про наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо).
Відповідно до п. 1.4 додатку 12 до тендерної документації: Надання послуг передбачає гарну фізичну форму та навички охоронників. З метою надання якісних послуг працівники учасника повинні регулярно відпрацьовувати навички фізичної підготовки та володіння зброєю на відповідній тренувальній базі, яка повинна містити стрілецький тир для проходження тренувань охоронниками, які мають дозволи на право використання травматичної зброї. Згідно з вимогами щодо використання травматичної зброї, охоронники повинні періодично проходити тренування в стрілецьких тирах.
На підтвердження Учасник надає довідку в довільній формі про наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо).
Ліцензійні умови не передбачають для суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах, до якої додається відповідне документальне підтвердження користування (витяги з державних реєстрів або договори (оренди, суборенди), або персоналізовані абоненти в тренувальний зал тощо). На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна тренувальна база з усіма супутніми вищенаведеними документами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
6. Відповідно до п. 2. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку, складена Учасником згідно форми додатку 11 до тендерної документації, про наявність працівників, яких учасник планує залучати до фізичної охорони об’єкта замовника згідно розрахунку нормативної чисельності охоронників, необхідної для надання послуг (у кількості не менше 12 (дванадцяти) охоронників), визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) не нижче 3-го розряду, яки досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку з отриманням свідоцтва державного зразка, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
2.2. Для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність працівників, наданій на виконання пункту 2.1. цього Додатку до ТД учасник повинен надати:
? додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж необхідна кількість працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
? документи, що підтверджують трудові стосунки працівників з Учасником (штатний розпис, накази про призначення, договори ЦПХ, повідомлення про прийняття на роботу тощо).
? сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Інформація про отримання працівниками Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність», повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО). Учасник повинен надати інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників.
? сканкопії сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору.
Відповідно до п. 2. додатку 12 до тендерної документації учасники мають надати: довідку, складена Учасником згідно форми додатку 11 до тендерної документації, про наявність працівників, яких учасник планує залучати до фізичної охорони об’єкта замовника згідно розрахунку нормативної чисельності охоронників, необхідної для надання послуг (у кількості не менше 12 (дванадцяти) охоронників), визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) не нижче 3-го розряду, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку з отриманням свідоцтва державного зразка, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
2.2. Для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність працівників, наданій на виконання пункту 2.1. цього Додатку до ТД учасник повинен надати:
? додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж необхідна кількість працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
? документи, що підтверджують трудові стосунки працівників з Учасником (штатний розпис, накази про призначення, договори ЦПХ, повідомлення про прийняття на роботу тощо).
? сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Інформація про отримання працівниками Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність», повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО). Учасник повинен надати інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників.
? сканкопії сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору.
1) Тендерна документація передбачає вимогу про надання інформації про наявність охоронників, з якими є трудові відносини виключно. Скаржник планує залучити охоронника, з яким перебуває у цивільно-правових відносинах (надаємо до скарги підтвердження, а саме цивільно-правовий договір № 10 від 06.01.2025), що виключає можливість надання:
1.1) додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж необхідна кількість працівників.
Варто зазначити, що вказані відомості подаються раз у квартал, відповідно наявність працівників у січні зможе бути підтверджена лише у квітні після безпосереднього подання документа.
1.2) «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, у разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
Вказана вимога сформована лише для учасників торгів, в яких охоронники перебувають у трудових відносинах, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник позбавлений можливість взяти участь у торгах через наявність дискримінаційних вимог.
2) Ліцензійні умови не передбачають для працівників робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість знаходження інформації про присвоєння вказаної кваліфікації в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) з подальшим наданням інформації з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть надати вищенаведену інформацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
3) Ліцензійні умови не передбачають для працівників суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість отримання сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана умова розрахована на учасників торгів, в працівників якого наявні вказана документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
7. Відповідно до п.2.3 додатку 2 до тендерної документації: Учасник має право залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).
Відповідно до п.2.4 додатку 12 до тендерної документації: Учасник має право залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).
Ліцензійні умови не передбачають для суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість залучення медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є залучений вказаний медичний працівників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
8. Відповідно до п. 4 додатку 12 до тендерної документації: Послуги повинні надаватись із забезпеченням вимог законодавства щодо охорони праці та пожежної безпеки. Учасник повинен надати посвідчення та витяги з протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на керівника Учасника, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 28 додатку 4 до тендерної документації: Послуги повинні надаватись із забезпеченням вимог законодавства щодо охорони праці та пожежної безпеки. Учасник повинен надати посвідчення та витяги з протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на керівника Учасника, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції
Ліцензійні умови не передбачають для керівника учасника суб’єкта господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність обов’язковість наявності посвідчень та витягів з протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких в керівника наявні вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Автор:
45179470, ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС"
65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська будинок 99