Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-30-002993-a
Id Tender cdad64af6f424d5098db8b65ebebb326
План UA-P-2024-12-30-003597-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.12.2024 11:26
Остання зміна 17.03.2025 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 419 212.79 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 096.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.12.2024 11:24 до 08.01.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.12.2024 11:24
до 05.01.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.12.2024 11:24
до 05.01.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.01.2025 13:28
до 17.02.2025 17:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.01.2025 17:35
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.02.2025 17:35
до 17.03.2025 14:32
Період уточнень
з 30.12.2024 11:24 до 05.01.2025 00:00
Період оскарження
з 30.12.2024 11:24 до 05.01.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.01.2025 13:28 до 17.02.2025 17:35
Період кваліфікації
з 09.01.2025 13:28 до 17.02.2025 17:35
Основні параметри
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 419 212.79 грн.
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Назва предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Очікувана вартість
1 419 212.79 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7096,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.01.2025 12:59
Закінчення аукціону
09.01.2025 13:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Код ДК 021:2015
79993100-2 - Послуги з адміністративно-господарського управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Замовником 100% вартості наданих Послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
1 049 989 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
1 049 988 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
1 346 832 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.01.2025 12:59
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Повна назва
Державна казначейська служба України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Період вимог/скарг з 14.01.2025 17:35 по 20.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.01.2025 13:28 по 17.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Детальна інформація щодо причини відхилення зазначена у протоколі УО від 14.01.2025 № 4/О.
Документи кваліфікації
14.01.2025 17:35
Повідомлення про рішення
09.01.2025 20:27
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.01.2025 14:32 по 22.01.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.01.2025 17:35 по 22.01.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.01.2025 14:32
Довідка НАЗК
16.01.2025 14:32
Повідомлення про рішення
14.01.2025 17:36
Витяг з ЄДР
14.01.2025 17:35
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 13:58 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.02.2025 13:59
Витяг з ЄДР
13.02.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 17.02.2025 17:25 по 23.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 13:59 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Відповідна інформація щодо відхилення зазаначена в протоколі УО від 17.02.2025 № 14/О.
Документи кваліфікації
17.02.2025 17:25
Повідомлення про рішення
13.02.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 11:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2024 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «79990000-0 ? Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-30-002993-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (код ЄДРПОУ – 41788608). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Пунктом 4 розділу ІІІ Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та з урахуванням абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. Тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, яка має відповідні повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Пункт 3 розділу V тендерної документації визначає, серед іншого, що відсутність КЕП або накладання удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) замість КЕП та / або накладання кваліфікованої електронної печатки замість КЕП та / або накладання КЕП не у відповідності до вимог тендерної документації не вважається формальною помилкою. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, що: «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Замовник перевіряє дійсність КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника і може спричинити за собою відхилення такої пропозиції за рішенням замовника.». 5.1.1. Аналіз тендерної пропозиції учасника засвідчив, що учасником на всю тендерну пропозицію накладено файл підпису – «sign.p7s». Відповідно до протоколу, сформованого на порталі центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України – https://czo.gov.ua/verify за результатами аналізу файлу підпису «sign.p7s», підписантом від ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» Томашевською Катериною Михайлівною накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) (а не кваліфікований електронний підпис (КЕП)). Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 5.1.2. Пунктом 1 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених додатком 1 до тендерної документації, визначено, що учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має бути подано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Абзацом 1 додатку 2 до тендерної документації визначено, що Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути довідка у довільній формі або у вигляді цього Додатку 2 до тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника включає файл «3.Технічна частина.pdf», що фактично містить ряд сканованих документів, серед яких наявні документи, що вимагалися тендерною документацією, для підтвердження погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі, а саме: - документ з назвою «3. Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі. 3.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація» у вигляді Додатку 2 до тендерної документації; - документ з назвою «3.2. Підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі» у вигляді Додатку 2 до тендерної документації, що містить підтвердження виконання надання послуг в повному обсязі у відповідності до технічного завдання; - документ з назвою «3.3. Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками». При цьому, надані в складі одного файлу зазначені документи власноручним підписом уповноваженої особи учасника не підписані. Тендерна пропозиція учасника містить файл підпису «3.Технічна частина.pdf.p7s». Відповідно до протоколу, сформованого на порталі центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України – https://czo.gov.ua/verify, за результатами аналізу файлу підпису «3.Технічна частина.pdf.p7s», директором ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» Томашевською Катериною Михайлівною накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагалось тендерною документацією. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 5.1.3. Відповідно до розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених додатком 1 до тендерної документації, учасником у складі поданої ним тендерної пропозиції надано наступні документи та інформацію, що підготовлені безпосередньо учасником: 5.1.3.1. У файлі «1.Відомості про учасника.pdf» (містить ряд сканованих документів, серед яких наявні документи, що вимагалися тендерною документацією): - документ «1.1. Інформаційна довідка про повноваження посадових осіб»; - документ «1.2. Інформаційна довідка щодо підписання документів тендерної пропозиції»; - документ «1.3. Довідка про господарську діяльність та місцезнаходження учасника»; (вимагалось тендерною документацією) - документ «1.4. Довідка про дотримання Учасником норм Законодавства»; - документ «1.5. Довідка про походження Послуги». У нижній частині зазначених довідок по центру міститься текст «Директор ТОВ «Дан Девелопмент» Томашевська Катерина Михайлівна». Особистий (власноручний) підпис Томашевської К.М. відсутній. Відповідно до протоколу, сформованого на порталі центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України – https://czo.gov.ua/verify за результатами аналізу файлу підпису «1.Відомості про учасника.pdf.p7s», директором ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» Томашевською Катериною Михайлівною накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагалось тендерною документацією. 5.1.3.2. У файлі «2.Кваліфікаційна частина.pdf» (містить ряд сканованих документів, серед яких наявні документи, що вимагалися тендерною документацією): - документ «2. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам», що включає: - документ «2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; (вимагалось тендерною документацією) - документ «2.2.Зведена довідка про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 47 особливостей»; - документ «2.3.Довідка про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених абз.14 пункту 47 Особливостей»; - документ «2.4.Довідка про незалучення субпідрядників/співвиконавців»; - документ «2.5.Лист-пояснення стосовно неможливості подання документів». (вимагалось тендерною документацією) У нижній частині зазначених довідок по центру міститься текст «Директор ТОВ «Дан Девелопмент» Томашевська Катерина Михайлівна». Особистий (власноручний) підпис Томашевської К.М. відсутній. Відповідно до протоколу, сформованого на порталі центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України – https://czo.gov.ua/verify за результатами аналізу файлу підпису «2.Кваліфікаційна частина.pdf.p7s», директором ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» Томашевською Катериною Михайлівною накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагалось тендерною документацією. 5.1.3.3. У файлі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf» – документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». У нижній частині зазначених довідок по центру міститься текст «Директор ТОВ «Дан Девелопмент» Томашевська Катерина Михайлівна». Особистий (власноручний) підпис Томашевської К.М. відсутній. Відповідно до протоколу, сформованого на порталі центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України – https://czo.gov.ua/verify за результатами аналізу файлу підпису «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s», директором ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» Томашевською Катериною Михайлівною накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагалось тендерною документацією. Таким чином, з огляду на вимоги тендерної документації щодо підписання документів та інформації, зазначені документи, що вимагалися тендерною документацією, не підписані учасником належним чином. Неусунення даних невідповідностей призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 5.2. Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації, визначено, що учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має бути подано Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону, як Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З огляду на підпункт 1.1 пункту 1 таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та іншим вимогам, наведеного у додатку 1 до тендерної документації (далі – Перелік документів та інформації), учасник мав надати Заповнену довідку з інформацією про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та які можуть бути залучені до виконання договору (далі – Довідка про працівників). З огляду на підпункт 1.2 пункту 1 таблиці 1 Переліку документів та інформації, беручи до уваги Розділ 2 Додатку 2 тендерної документації, Довідка про працівників, мала містити відомості, серед іншого, про працівника учасника, який відповідає наступним вимогам: Послуги з обслуговування електротехнічного господарства. Розрахункова кількість персоналу: 1 працівник. Кваліфікаційні вимоги до персоналу: професійно-технічна освіта (розряд не нижче 3-го) обслуговування електроустановок номінальною напругою до 1000 В. Даним підпунктом також визначено, що у разі, якщо працівник займає іншу посаду або його посада не є аналогічною/рівнозначною* ніж передбачено тендерною документацією, учасник надає документи, що підтверджують виконання вимог щодо кваліфікації такого працівника, що визначені Розділом 2 Додатку 2 тендерної документації. *Аналогічною/рівнозначною посадою вважається посада, на якій виконуються однакові професійні обов’язки. НАПРИКЛАД: - слюсар-сантехнік, водопровідник, трубопровідник тощо, - електрик, слюсар-електрик, технік-електрик тощо; - столяр, столяр будівельний тощо; - черговий бюро перепусток, адміністратор, адміністратор черговий, менеджер тощо; - головний спеціаліст, менеджер тощо. Підпунктом 1.3 пункту 1 таблиці 1 Переліку документів та інформації Учасник на підтвердження наявності у працівника/ів (*субпідрядника / співвиконавця), який/і залучатимуться до надання послуг з обслуговування електротехнічного господарства, надає копію/ї посвідчення/ь (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про результати перевірки) та протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань вимог за темами: - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів; - Правил експлуатації електрозахисних засобів. Посвідчення про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В відповідної категорії, має/ють бути чинне/і на час подання учасником тендерної пропозиції. Надана учасником Довідка про працівників містить, серед іншого, відомості про працівників: 1) Остапченка Романа Олександровича (посада / робоча професія / фах – електрик) по якому надано, серед іншого, витяги з «Журналу протоколів перевірки знань» – Протоколи від 25.05.2023 № 3-2505-23 засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та відповідні сторінки Посвідчення № 3-2505-23/14, видане 25.05.2023. Документи містять відмітки про перевірку знань ПБЕЕС, ПЕЕЗ та датою наступних перевірок – 25.05.2024. Тобто відповідні протоколи та посвідчення не можуть бути використані для підтвердження визначених кваліфікаційних вимог до Фахівця з обслуговування електроустановок по Остапченку Р.О. Тендерна пропозиція учасника не містить інші документи, що підтверджували б наявність у електрика – Остапченка Р.О. (як фахівця з обслуговування електроустановок) посвідчення про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В відповідної категорії, чинного на час подання учасником тендерної пропозиції. Отже, учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо обслуговування електротехнічного господарства. Таким чином Учасником не виконано зазначену вимогу. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 4 розділу ІІІ Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням пункту 3 розділу V тендерної документації; пункту 1 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених додатком 1 до тендерної документації; абзацу 1 додатку 2 до тендерної документації; розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених додатком 1 до тендерної документації). 6.2. Підпункт 2.1 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, наведених у додатку 1 до тендерної документації (з урахуванням підпунктів 1.1, 1.2 та 1.3 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та іншим вимогам, наведеного у додатку 1 до тендерної документації). 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1.1. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (у розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та з урахуванням абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082) на тендерну пропозицію учасника. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7.1.2. Учасник має оприлюднити: «3.1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація» (що була наведена у файлі «3.Технічна частина.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. АБО «3.2. Підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі» (що була наведена у файлі «3.Технічна частина.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. АБО «3.3. Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками» (що була наведена у файлі «3.Технічна частина.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. АБО Інший документ відповідно до абзацу 1 додатку 2 до тендерної документації, оформлений належним чином. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7.1.3. Учасник має оприлюднити: 7.1.3.1. «1.3. Довідка про господарську діяльність та місцезнаходження учасника» (що була наведена у файлі «1.Відомості про учасника.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. АБО Інформацію у вигляді довідки/довідок в довільній формі відповідно до п.2 Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7.1.3.2.1. «2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (що була наведена у файлі «2.Кваліфікаційна частина.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7.1.3.2.2. «2.5.Лист-пояснення стосовно неможливості подання документів» (що була наведена у файлі «2.Кваліфікаційна частина.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7.1.3.2.3. «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (що була наведена у файлі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf»), що міститиме власноручний підпис Томашевської К.М., або з накладенням КЕП на файл з цією інформацією. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. 7.2. Учасник повинен надати по Остапченку Роману Олександровичу (як по працівнику, який залучатиметься до надання послуг з обслуговування електротехнічного господарства), копію/ї оформленого/их з урахуванням підпункту 1.3 Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації посвідчення/ь (першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінки, що містить запис про результати перевірки) та протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань вимог за темами: 1) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів. 2) Правила експлуатації електрозахисних засобів. Учасник може надати інформацію про іншого працівника, який має необхідні знання та досвід для надання послуги з обслуговування електротехнічного господарства. У такому випадку учасник має надати: 1) Уточнену Довідку з інформацією про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги відповідно до предмету закупівлі та які можуть бути залучені до виконання договору, оформлену з урахуванням підпунктів 1.1 та 1.2 Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 2) Документи та інформацію з урахуванням підпунктів 1.2, 1.3, 1.4 Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації та, у разі необхідності – 1.5 Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 13.02.2025
Створено
13.02.2025 14:01
Надати до
14.02.2025 14:01
Період вимог/скарг з 17.02.2025 17:35 по 23.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.02.2025 17:25 по 25.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.02.2025 17:35
Довідка НАЗК
17.02.2025 17:35
Повідомлення про рішення
17.02.2025 17:26
Витяг з ЄДР
17.02.2025 17:26
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-12-30-002993-a-b2
Підписаний і діє
Номер
37-25
1 049 989 грн.
1 049 989 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2025
Строк дії договору з
14.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Номенклатура
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна казначейська служба України
Повна назва
Державна казначейська служба України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37567646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2789403470

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 419 212.79 грн.
Період подання пропозицій
до 08.01.2025 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 419 212.79 грн.
Період подання пропозицій
до 08.01.2025 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності