Показати схожі тендери

Закупівля Паливо від Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-12-09-017655-a
Id Tender 3134eef467374472bc1491fe8eb1f10c
План UA-P-2024-12-09-022206-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 09.12.2024 16:15
Остання зміна 09.05.2025 10:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 807 166.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
148 071.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.12.2024 16:15 до 04.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.12.2024 16:15
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.12.2024 16:15
до 01.02.2025 00:00
Період уточнень
з 09.12.2024 16:15 до 01.02.2025 00:00
Період оскарження
з 09.12.2024 16:15 до 01.02.2025 00:00
Основні параметри
Паливо
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 807 166.67 грн.
Паливо
Назва предмета закупівлі
Паливо
Очікувана вартість
14 807 166.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
148071,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 15:34
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 000 (літр)
Бензин (талони)
Опис предмета закупівлі
Бензин (талони)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
50 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 270 000 (літр)
Дизельне паливо (талони)
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо (талони)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
270 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.01.2025 13:50
Оголошення про проведення закупівлі
30.01.2025 13:49
Тендерна документація
30.01.2025 13:49
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Юзва
Електронна пошта
Телефон
+380487056332
Сайт:
https://teplo.od.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34674102
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Поштовий індекс
65029
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Балківська, буд. 1-Б
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000069
Дата створення проекту
24.03.2025 12:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 12:50
Дата публікації висновку про результати
31.03.2025 12:09
Дата завершення усунення порушень
15.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 Одеса № 60 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2024-12-09-017655-a 09.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 12:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.12.2024, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 21.01.2025 та від 30.01.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.01.2025 та 30.01.2025, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») до процедури закупівлі від 13.12.2024 № UA-2024-12-09-017655-a.c1 та від 23.01.2025 № UA-2024-12-09-017655-a.b2, рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз та від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 27.03.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 13.12.2024 № UA-2024-12-09-017655-a.c1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - можуть надати Замовнику саме смарт-картки; - запропонують забезпечення Замовника WEB-додатком з доступом до «Особистого кабінету» з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником, та який дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС учасника тощо, а також з окремим розділом, який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів, блокування та розблокування доступу до них тощо. Рішенням від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Паливо», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-017655-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником 21.01.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 23.01.2025 № UA-2024-12-09-017655-a.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі, невиконання рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, що за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - можуть надати Замовнику талони, що містять QR-КОД або ШТРИХ-КОД; - запропонують забезпечення Замовника WEB-додатком з доступом до «Особистого кабінету» з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю придбаного об’єму палива та дозволяє керувати цім об’ємом палива, розділювати його, формувати талони різної фіксованої кількості певного найменування і марки палива, складати статистичні звіти по витратам, місцям використання та повинен мати окремий розділ, який містить елементи керування талонами, блокування та/або розблокування, продовження строку дії талонів тощо. Рішенням від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Паливо», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-017655-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Проте моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, як органу оскарження у визначений Законом строк, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.03.2025 00:00
Дата публікації
31.03.2025 12:09
Документи висновку
31.03.2025 12:09
-
Оскарження в суді
Доброго дня! Готуються документи для оскарження висновку у суді.
Дата публікації
08.04.2025 09:46
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, очікуваної вартості предмета закупівель. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівель відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.03.2025 15:19
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 15:19
-
Відповідь
Щодо здійснення моніторингу
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» надає пояснення у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23. По питанню №1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог, визначених на даний вид продукції, а саме на бензин А-95 та дизельне паливо, та заявки ініціатора закупівлі. Визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснено відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої на підприємстві, яка в свою чергу відповідає вимогам Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Підприємством отримано комерційні пропозиції, відповідно до яких сформовано конкурентний лист із зазначення середньозваженої ціни. Дана ціна визначена як очікувана вартість по даній закупівлі. Закупівля здійснювалась за власні кошти КП «ТМО» тому вимоги пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на підприємство. По питанню №2 Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» 28.02.2025 року подало позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1546-р/пк-пз від 03.02.2025 до Київського окружного адміністративного суду. Копія позовної заяви та картки руху заяви додається.
Рішеня
27.03.2025 16:03
Замовник
Документи повідомлення
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
14 807 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Контактний телефон:
+380487056332
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
14 807 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Контактний телефон:
+380487056332
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності