Закупівля Щітки графітові до двигунів постійного струму, код 31160000-5 за ДК 021:2015 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".
31161000-2 -
Частини електродвигунів і генераторів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:56
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку № 8 цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:56
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:56
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:56
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2024 13:56
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Щітки графітові до двигунів постійного струму, код 31160000-5 за ДК 021:2015 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів»
Тендер:
UA-2024-12-04-011001-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-12-04-011001-a.c1
Дата:
09.12.2024 11:10
Стан:
Розгляд припинено
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Повідомляємо, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом:
- порушення основоположного принципу недискримінації учасників публічних закупівель, на етапі складання тендерної документації конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-04-011001-a, що тягне за собою суттєве обмеження права учасників торгів на добросовісну конкуренцію та права участі на рівних умовах в закупівлі.
ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ
УЧАСНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Протокольним рішенням № 68 від 04 грудня 2024 року Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВПАСТРАНС» затверджено тендерну документацію на закупівлю Щітки графітові до двигунів постійного струму, код 31160000-5 за ДК 021:2015 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів».
04 грудня 2024 року Замовник розмістив в системі електронних публічних закупівель ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-04-011001-a за відповідним предметом.
За результатами ознайомлення з вищезазначеною Тендерною документацією, враховуючи характер та сутність умов, викладених в документації, з наступних підстав вважаємо, що Замовником порушено основоположні принципи здійснення публічних закупівель, а саме, принцип недискримінації учасників публічних закупівель та принцип дотримання прав учасників на добросовісну конкуренцію.
ОБГРУНТУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОСТІ ВИМОГ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ
В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
1. Щодо вимог тендерної документації, викладених Замовником в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ).
Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання.
Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень пункту 2 частини 1 цієї статті однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Постанови КМУ).
Керуючись правовою суттю проаналізованих вище статей, Замовник в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановив перелік вимог, що стосуються потенційних учасників, які не є платниками ПДВ.
Зокрема, Замовником в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» (сторінка 12 тендерної документації) зазначено:
«У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у процедурі закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками процедури закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%):
1. при поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ.
2. переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію (при закупівлі товару та послуг) без ПДВ. У формі цінової пропозиції в додатку №7 до тендерної документації зазначається в п. 6 ціна з ПДВ 20% та в п. 6.1. ціна без ПДВ 20%.
3. ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 6.1. форми цінової пропозиції в додатку № 7 до тендерної документації).
Недотримання зазначених вимог при підписанні договору вважається відмовою від підписання договору та є підставою для відхилення згідно вимог Закону з урахуванням абз.2 пп. 3 пункту 44 Особливостей.».
Скаржник є платником єдиного податку 3-ї групи без реєстрації ПДВ, на підтвердження надається витяг з реєстру платників єдиного податку № 5539 від 16.01.2024р.
Оскаржувана вимога ставить Скаржника у невигідне неконкурентне становище по відношенню до учасників-платників ПДВ. Спочатку учасники неплатники ПДВ повинні додати до ціни своєї тендерної пропозиції неіснуючу для нього суму ПДВ (20%), а вже потім для підписання договору, у випадку, якщо його визначать переможцем, відняти суму ПДВ від своєї пропозиції за результатом аукціону.
Вказані умови ставлять виключно учасників-платників ПДВ у вигідне становище по відношенню до неплатників ПДВ, а не вирівнюють становище платників ПДВ та неплатників ПДВ.
Одним із принципів проведення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. Вищенаведені умови тендерної документації порушують вказані принципи проведення публічних закупівель.
За таких умов, прии?няти участь у процедурі закупівлі серед неплатників ПДВ зможуть лише ті учасники, які врахують в ціну Пропозиціі? ПДВ (20%), що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Аналогічної позиці дотримується Комісія АМКУ в Рішенні від 09.08.2023р. № 12383-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-25-005060-a), Рішенні від 20.02.2024р. № 3209-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-007553-a), Рішенні від 13.03.2024р. № 4636-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-007096-a).
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом їх видалення із тендерної документації або зміни.
З огляду на вказане, слід зазначити, що номенклатуру постачання Скаржника в тому числі складає товар, що є предметом вказаної вище закупівлі.
Зважаючи на це, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРМАШ ІЛЛЯ БОРИСОВИЧ є потенційним учасником, що має бажання та можливість прийняти участь у зазначеній закупівлі. Тобто Учасник, зважаючи на специфіку власної господарської діяльності, має можливість поставити необхідну Замовнику продукцію, але з огляду на наявність несправедливих умов для неплатників ПДВ, що ставлять його в нерівні умови з платниками ПДВ відповідно, не має можливості на справедливих умовах прийняти участь у закупівлі, а також захистити власну тендерну пропозицію, виходячи з умов оподаткування його діяльності.
Таким чином, виходячи з викладеного вбачається, що вимога тендерної документації про донарахування 20% ПДВ неплатниками ПДВ на вартість тендерної пропозиції і згодом відняття цієї суми від ціни договору при його укладанні є дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника як потенційного учасника на добросовісну конкуренцію, ставить його в нерівне становище з учасниками платниками ПДВ та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» - частина третя статті 5 та частина четверта статті 22, - а також принцип рівності положення учасників, що ґрунтується на безсторонності та універсальності вимог тендерної документації у відкритих торгах.
Викладені вище факти свідчать про те, що Замовником, при складанні тендерної документації до публічних торгів з Ідентифікатором закупівлі: UA-2024-12-04-011001-a, належним чином не дотримано принципу недискримінації учасників закупівлі, добросовісної конкуренції, рівності положення учасників закупівлі, а також принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Це в свою чергу є підставою для врегулювання спірних положень тендерної документації шляхом внесення відповідних змін або виключень згідно діючого законодавства України у сфері публічних закупівель.
Слід також підкреслити, що незважаючи на низку рішень Органу оскарження щодо даних умов тендерної документації саме цього Замовника, Комунальне підприємство «КИЇВПАСТРАНС» продовжує систематично встановлювати відповідні дискримінаційні умови для учасників торгів.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись положеннями ст. 3, ст. 12, ст. 18, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ
1. Прийняти Скаргу ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГАРМАШ ІЛЛІ БОРИСОВИЧА (ІПН 3251210998) до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-04-011001-a.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема.
Додатки до Скарги:
1. Копія Рішення Комісії АМКУ від 09.08.2023р. № 12383-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-25-005060-a).
2. Копія Рішення Комісії АМКУ від 20.02.2024р. № 3209-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-007553-a).
3. Копія Рішення Комісії АМКУ від 13.03.2024р. № 4636-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-007096-a).
4. Копія Витягу з реєстру платників єдиного податку № 5539 від 16.01.2024р. Фізичної особи-підприємця Гармаш Іллі Борисовича.
Порушення основоположного принципу недискримінації учасників публічних закупівель, на етапі складання тендерної документації конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-04-011001-a, що тягне за собою суттєве обмеження права учасників торгів на добросовісну конкуренцію та права участі на рівних умовах в закупівлі
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ).
Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання.
Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень пункту 2 частини 1 цієї статті однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Постанови КМУ).
Керуючись правовою суттю проаналізованих вище статей, Замовник в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановив перелік вимог, що стосуються потенційних учасників, які не є платниками ПДВ.
Зокрема, Замовником в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» (сторінка 12 тендерної документації) зазначено:
«У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у процедурі закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками процедури закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%):
1. при поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ.
2. переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію (при закупівлі товару та послуг) без ПДВ. У формі цінової пропозиції в додатку №7 до тендерної документації зазначається в п. 6 ціна з ПДВ 20% та в п. 6.1. ціна без ПДВ 20%.
3. ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 6.1. форми цінової пропозиції в додатку № 7 до тендерної документації).
Недотримання зазначених вимог при підписанні договору вважається відмовою від підписання договору та є підставою для відхилення згідно вимог Закону з урахуванням абз.2 пп. 3 пункту 44 Особливостей.».
Скаржник є платником єдиного податку 3-ї групи без реєстрації ПДВ, на підтвердження надається витяг з реєстру платників єдиного податку № 5539 від 16.01.2024р.
Оскаржувана вимога ставить Скаржника у невигідне неконкурентне становище по відношенню до учасників-платників ПДВ. Спочатку учасники неплатники ПДВ повинні додати до ціни своєї тендерної пропозиції неіснуючу для нього суму ПДВ (20%), а вже потім для підписання договору, у випадку, якщо його визначать переможцем, відняти суму ПДВ від своєї пропозиції за результатом аукціону.
Вказані умови ставлять виключно учасників-платників ПДВ у вигідне становище по відношенню до неплатників ПДВ, а не вирівнюють становище платників ПДВ та неплатників ПДВ.
Одним із принципів проведення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. Вищенаведені умови тендерної документації порушують вказані принципи проведення публічних закупівель.
За таких умов, прии?няти участь у процедурі закупівлі серед неплатників ПДВ зможуть лише ті учасники, які врахують в ціну Пропозиціі? ПДВ (20%), що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Аналогічної позиці дотримується Комісія АМКУ в Рішенні від 09.08.2023р. № 12383-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-25-005060-a), Рішенні від 20.02.2024р. № 3209-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-007553-a), Рішенні від 13.03.2024р. № 4636-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-007096-a).
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом їх видалення із тендерної документації або зміни.
З огляду на вказане, слід зазначити, що номенклатуру постачання Скаржника в тому числі складає товар, що є предметом вказаної вище закупівлі.
Зважаючи на це, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРМАШ ІЛЛЯ БОРИСОВИЧ є потенційним учасником, що має бажання та можливість прийняти участь у зазначеній закупівлі. Тобто Учасник, зважаючи на специфіку власної господарської діяльності, має можливість поставити необхідну Замовнику продукцію, але з огляду на наявність несправедливих умов для неплатників ПДВ, що ставлять його в нерівні умови з платниками ПДВ відповідно, не має можливості на справедливих умовах прийняти участь у закупівлі, а також захистити власну тендерну пропозицію, виходячи з умов оподаткування його діяльності.
Таким чином, виходячи з викладеного вбачається, що вимога тендерної документації про донарахування 20% ПДВ неплатниками ПДВ на вартість тендерної пропозиції і згодом відняття цієї суми від ціни договору при його укладанні є дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника як потенційного учасника на добросовісну конкуренцію, ставить його в нерівне становище з учасниками платниками ПДВ та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» - частина третя статті 5 та частина четверта статті 22, - а також принцип рівності положення учасників, що ґрунтується на безсторонності та універсальності вимог тендерної документації у відкритих торгах.
Викладені вище факти свідчать про те, що Замовником, при складанні тендерної документації до публічних торгів з Ідентифікатором закупівлі: UA-2024-12-04-011001-a, належним чином не дотримано принципу недискримінації учасників закупівлі, добросовісної конкуренції, рівності положення учасників закупівлі, а також принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Це в свою чергу є підставою для врегулювання спірних положень тендерної документації шляхом внесення відповідних змін або виключень згідно діючого законодавства України у сфері публічних закупівель.
Слід також підкреслити, що незважаючи на низку рішень Органу оскарження щодо даних умов тендерної документації саме цього Замовника, Комунальне підприємство «КИЇВПАСТРАНС» продовжує систематично встановлювати відповідні дискримінаційні умови для учасників торгів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти Скаргу ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГАРМАШ ІЛЛІ БОРИСОВИЧА (ІПН 3251210998) до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-04-011001-a.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема.
Щітки графітові до двигунів постійного струму, код 31160000-5 за ДК 021:2015 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів»
Звернення:
За тендером : Щітки графітові до двигунів постійного струму, код 31160000-5 за ДК 021:2015 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів»
Тема:
Усунення невідповідності в ТД
Зміст:
Шановний Замовник! Просимо привести у відповідність і внести необхідні зміни у п.5 Розділу VI, а саме:
«Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору.
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору.
Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.»
Тобто, в абзаці 2 п.5 Розділу VI ТД вказано розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 0,5 % ціни договору.
В абзаці 5 п.5 Розділу VI ТД вказано розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 1 % ціни договору.
Дата оприлюднення звернення:
06.12.2024 16:05
Доброго дня, дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
09.12.2024 16:00
Звернення:
За тендером : Щітки графітові до двигунів постійного струму, код 31160000-5 за ДК 021:2015 «Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів»
Тема:
Уточнення технічних вимог в умовах тендерної документації
Зміст:
Шановний Замовник. В Додатку 1, в таблиці 2 , пункті 12 вимагається , при запропонуванні еквіваленту, надання порівняльної таблиці із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмету закупівлі . Як потенційний Учасник закупівлі, просимо вас надати технічні характеристики матеріалів предмету закупівлі EG657 ,.EG616, EG 680, EG 676, EG 670, EG 642 та МG470, MG 442, MG 466, MG 407, MG459 ,МG 475 для пропозиції відповідних еквівалентів та виконання вимоги надання порівняльної таблиці.
Дата оприлюднення звернення:
20.12.2024 18:07
Доброго дня! КП «Київпастранс» є перевізником, який експлуатує транспортні засоби і не є розпорядником та калькотримачем каталогів та іншої документації на запчастини до рухомого складу і тому не має можливості надавати їх на вимогу Учасників торгів. Для ознайомлення із зазначеною документацією, Вам необхідно звертатися до заводів-виробників рухомого складу. З переліком рухомого складу та назвами заводів-виробників Ви можете ознайомитись на офіційному сайті КП «Київпастранс» у розділі «рухомий склад».
Крім того, нагадуємо, що згідно з п.1 технічних вимог, учасник повинен володіти каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини до рухомого складу, що експлуатується філіями КП «Київпастранс».
Замовник не заперечує отримання еквіваленту предмета закупівлі з не гіршими технічними та якісними характеристиками, наведеними у Додатку 6 до тендерної документації, у відповідній кількості та за належною ціною.
Дата оприлюднення відповіді:
23.12.2024 17:38
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.