Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-31-000084-a
Id Tender ba1103feabfe4a049fc9842bdf339c5c
План UA-P-2024-10-31-000068-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 31.10.2024 05:37
Остання зміна 06.12.2024 06:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 365 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 825 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2024 05:34 до 25.12.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2024 05:34
до 22.12.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2024 05:34
до 22.12.2024 00:00
Період уточнень
з 31.10.2024 05:34 до 22.12.2024 00:00
Період оскарження
з 31.10.2024 05:34 до 22.12.2024 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам, стандартам якісних показників і технічних вимог, установленим чинними нормативними актами й умовами Договору. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 365 000 грн.
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає нормам, стандартам якісних показників і технічних вимог, установленим чинними нормативними актами й умовами Договору. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Очікувана вартість
2 365 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11825,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.12.2024 11:20
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 000 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
10 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Б.Хмельницького, 18
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 33 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
33 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Б.Хмельницького, 18
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Обсяги закупівлі Товару можуть бути змінені залежно від реального бюджетного фінансування видатків (фінансових можливостей, виробничих потреб). Закупівля здійснюється в межах бюджетного призначення та за кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться з відстрочкою платежу та з урахуванням реального фінансування видатків замовника.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2024 06:12
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
31.10.2024 05:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Андрійчук
Електронна пошта
Телефон
+380992867770
Замовник
ЄДРПОУ
42768839
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
59000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Сторожинецький р-н, місто Сторожинець
Адреса
вул.Хмельницького Б., будинок 18
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-01-13-000086
Дата створення проекту
13.01.2025 15:14
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
13.01.2025 16:37
Дата публікації висновку про результати
16.01.2025 16:26
Дата завершення усунення порушень
31.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.02.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 315-41-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 315-41-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 2-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 січня 2025 року № 2-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-10-31-000084-a від 31.10.2024 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.01.2025 00:00
Документи рішення
13.01.2025 16:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Зеленбуд» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-10-31-000068-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.10.2024 № 27; зміни до оголошення та тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 06.12.2024 № 29; рішення Комісії АМКУ від 21.11.2024 № 18701-р/пк-пз; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 16.01.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082, визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет даної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив, назви номенклатурних позицій предмета закупівлі: Бензин А-95, Дизельне паливо та до кожної з номенклатурних позицій предмета закупівлі зазначив код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, із змінами, має ієрархічну структуру кодів, що складаються з дев’яти цифр, та для номенклатурних позицій товарів, які є предметом досліджуваної закупівлі, містить наступні коди, найбільш відповідні назвам номенклатурних позицій товарів, зокрема: «09132000-3 – Бензин», «09134200-9 – Дизельне паливо». Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 14 Порядку № 1082. На запит про надання пояснень Замовник зазначив, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. Проте, пояснення не спростовує порушення Замовником вимог пункту 14 Порядку № 1082, оскільки даним пунктом передбачено зазначати найбільш відповідний код за Єдиним закупівельним словником в оголошенні, оприлюднення якого передбачено Законом. За результатами аналізу питання виконання рішень Органу оскарження встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ ТД «ІФС» від 11.11.2024 № UA-2024-10-31-000084-a.b1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Рішенням від 21.11.2024 № 18701-р/пк-пз Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-31-000084-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Абзацом другим частини 22 статті 18 Закону визначено: якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178, у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Згідно розміщеної в електронній системі інформації, зокрема, протокол уповноваженої особи Замовника від 06.12.2024 № 29, відповідно до якого на виконання рішення Комісії АМКУ внесено зміни до тендерної документації, а також оприлюднена тендерна документація у новій редакції. Про виконання Замовником рішення Комісії АМКУ свідчить факт розблокуванням електронної системи закупівель, призначення нової дати проведення аукціону, про що Замовник зазначив у своєму поясненні. Водночас, в електронній системі відсутнє підтвердження Замовником виконання рішення Комісії АМКУ. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178 Замовник не розмістив підтвердження в електронній системі закупівель щодо виконання рішення Комісії АМКУ. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання виконання рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо відміни закупівлі Нафти і дистилятів, не допускати встановлені моніторингом порушення у подальшому, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.01.2025 00:00
Дата публікації
16.01.2025 16:26
Документи висновку
16.01.2025 16:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області у зв’язку порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 і абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178 та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відсутня технічна можливість, операторів майданчика, активізувати роботу електронної системи по закупівлі.
Дата публікації
20.01.2025 07:01
Документи інформації про усунення порушення
20.01.2025 07:01
-
20.01.2025 07:31
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовник усунув порушення шляхом відміни торгів
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.01.2025 13:02
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
20.01.2025 13:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-31-000084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі. 3. З яких причин Вами під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів щодо Бензину А-95, Дизельного палива, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, якщо Єдиний закупівельний словник визначає, зокрема, такі коди: 09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо? 4. Поясніть причини не виконання рішення від 21.11.2024 № 18701-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.01.2025 17:35
Орган перевірки
17.01.2025 00:00
Документи повідомлення
13.01.2025 17:36
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення У зв’язку із проведенням Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-31-000084-a від 31.10.2024р.) та на виконання вимоги про надання пояснень від 13.01.2025р. (17год.35хв.) повідомляємо наступне: По першому питанню: Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів предмета закупівлі UA-2024-10-31-000084-a методом порівняння ринкових цін відповідно до визначено відповідно Примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі завердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р № 275 з загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах ( АЗС), усних переговорах. Визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції. Окремо переглянуті ціни на сайті Мінфіну України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/). Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 236500000 грн. з ПДВ обсяг - 43000 л. (Бензин А-95 – 10000л., дизельного палива – 33000л., на очікувану вартість.). Обґрунтування технічних, якісних характеристик. Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив,затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5; Нормам витрат палива і мастильних матеріалам на автомобільному транспорті, затверджених наказом Мінтрансу України від 03.05.1995р №179; ДБН В.2.8-12-2000 «Типові норми витрат пального і змащувальних матеріалів для експлуатації техніки в будівництві» (затверджені наказом Держбуду України від 12.01.2000 p. №9, введені в дію з 01.07.2000 p.; Нормами витрат паливно-мастильних матеріалів на роботу дорожньо-будівних та спеціальних машин Н218. «Укравтодор» 043-96 (затвердженими наказом по корпорації «Укравтодор» від 14.08.96 р. №156, введені в дію з 01.09.96 р. замість Н218 УРСР 043-87р.; Нормами витрат палива й мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. №43. Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до галузевих норм та власних потреб і оприлюдненні в електронній системі закупівель "Prozorro" Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. № з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, грн. (з/без ПДВ) Загальна вартість, грн. (з/без ПДВ) 1 2 3 4 5 6 1 Бензин – А – 95 Відповідність ДСТУ 7687:2015 Октанове число, за моторним методом не менше 82,50. Концентрація свинця, мг/дм 3, не більше 5. Концентрація сіри, мг/кг, не більше 50,00. Концентрація фактичних смол (промитих розчинником), мг/100 см 3, не більше 5 л 10 000 2 Дизельне паливо: Євро 4; Євро 5. Відповідність ДСТУ 7688:2015 За кліматичними умовами використання марка дизельного палива: літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 °С ; зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С. Фізико-хімічні показники: Цетанове число, не менше 48. Цетановий індекс, не менше 46,0. Густина за температури 15 °С, кг/м3, у межах 800-845. Масова частка поліциклічних ароматичних вуглеводнів, %, не більше 11. Вміст сірки, мг/кг, не більше 350. Температура спалаху в закритому тиглі, °С, не нижче 40. Коксованість 10-відсоткового залишку, % (мас.), не більше 0,5. Зольність, % (мас.), не більше 0,1. Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200). Масова частка домішок, мг/кг, не більше 24. Температура помутніння, °С, не вище -20. л 33 000 Інструкція по заповненню технічної пропозиції: В разі якщо є вибір між значеннями розділеними крапкою з комою «;» то треба вибрати в своїй пропозиції одне значення. Наприклад Дизельне пальне: Євро 4; Євро 5 (вибрано Дизельне пальне Євро 4). Якщо в характеристиках вказані вимоги: не менше, не більше, то необхідно вказати чітке значення в відповідності до ДСТУ на запропонований вид палива. Якщо учасник вибере певну марку пального, то і характеристики даного пального мають відповідати ДСТУ указаному в технічних умовах конкретно до даного пального. Якщо учасник запропонує одне пальне (наприклад Дизельне пальне Євро 5,а характеристики пропише до пального Євро 4, то така заявка буде відхилена, так як запропонований товар не відповідає ДСТУ і вимогам Замовника. Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджується Сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ, який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається. При невідповідності якості та марки товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію. Вартість лабораторного аналізу (в разі невідповідності пального) зобов’язується оплатити Постачальник. Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927. З метою підтвердження походження товару та його відповідності встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасники мають надати у складі тендерної пропозиції паспорти якості та сертифікати відповідності на запропонований товар. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5; ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5 Бензин та дизельне паливо, які постачаються (передаються), повинні бути літнім або зимовим паливом відповідно до сезону. Оплата за поставлений товар (пальне) не пізніше 30 календарних днів з дати поставки, по мірі надходження фінансування, в разі відсутності фінансування Замовник зобов’язується оплатити поставлений товар до кінця наступного фінансового року без оплати штрафів і пені на прострочений платіж. Ціна палива не може збільшитися на протязі строку дії договору більш ніж це встановлено законодавством. Замовник має право не використати весь об’єм палива, згідно договору, не платячи при цьому ніяких штрафів. За порушення термінів поставки, помилкову поставку, або часткову недопоставку товару учасник сплачує замовнику штраф у розмірі 50% від суми непоставленого або невірно/помилково поставленого товару. Талони на паливо повинні бути безстроковими або з терміном дії не менше 12 місяців від дати придбання з можливістю обміняти їх на нові талони з новим строком при закінченні дії його строку. Учасник гарантує, що нафтопродукти є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі. ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА: Наявність цілодобової АЗС. Відпуск пального за довірчими документами (талонами, відомості) Обсяг закупівлі може бути зменшено в залежності від реального фінансування видатків замовника. По другому питанню: План закупівлі UA-2024-10-31-000084-a був оприлюднений 31.10.2024р. о 05год. 22хв. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-10-31-000068-a Річний план затверджений протоколом № 26 від 31.10.2025р. (додається). Зміни до нього не вносилися. Рішення (протокол) про затвердження річного плану відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюдненню не підлягає. По третьому питанню: П. 3. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України09 червня 2020 р. за № 500/34783 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. По четвертому питанню: До Антимонопольного комітету України (органу оскарження) 11.11.2024р. надійшла скарга від ТОВ «Торговий дім «Інтерференц Систем» на умови тендерної документації комунального підприємства "Зеленбуд" Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі - КП «Зеленбуд») Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-31-000084-a. На виконання рішення №18311-р/пк-пз від 13.11.2024р. Антимонопольного комітету України, КП «Зеленбуд» надав 14.11.2024р. пояснення, що підтверджується протоколом від 14.11.2024р. опублікованого в електронній системі о 06год.13хв. За результатами розгляду вказаної скарги Антимонопольний комітет України прийняв рішення від 21.11.2024р № 18701-р/пк-пз та 26.11.2024р. розмістив його в електронній системі закупівель, яким зобов’язав замовника (КП «Зеленбуд») внести зміни до тендерної документації. На виконання рішення № 18701-р/пк-пз від 21.11.2024р. комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), замовник (КП «Зеленбуд») на підставі рішення органу оскарження вніс зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів. КП «Зеленбуд» 06.12.2024р. прийняв протоколом №29 рішення та вніс зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, які опубліковані в електронній системі о 05год.59хв. 06.12.2024р. КП «Зеленбуд» виконав рішення № 18701-р/пк-пз від 21.11.2024р. комісії Антимонопольного комітету України в повному об’ємі, що підтверджується розблокуванням електронної системи закупівель, призначенням нової дати проведення аукціону та іншими даними вказаними в електронній системи по вказаній закупівлі.
Рішеня
16.01.2025 07:07
Замовник
Документи повідомлення
16.01.2025 07:07
-
-
16.01.2025 07:16
-
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 365 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380992867770
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 365 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.12.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380992867770
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності