Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень Керносівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Калинова 37, с. Керносівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-10-22-012000-a
План UA-P-2024-10-22-014902-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.11.2024 00:00
Остання зміна 12.11.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2024 15:18 до 30.10.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2024 15:18
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2024 15:18
до 27.10.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2024 00:01
до 06.11.2024 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2024 09:56
до 12.11.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 06.11.2024 09:56
-
Період уточнень
з 22.10.2024 15:18 до 27.10.2024 00:00
Період оскарження
з 22.10.2024 15:18 до 27.10.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2024 00:01 до 06.11.2024 09:56
Період кваліфікації
з 30.10.2024 00:01 до 06.11.2024 09:56
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень Керносівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Калинова 37, с. Керносівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД _ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
800 000 грн.
Поточний ремонт приміщень Керносівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Калинова 37, с. Керносівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень Керносівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Калинова 37, с. Керносівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.
Примітки
Більш детально в Додатку 2 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Очікувана вартість
800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень Керносівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Калинова 37, с. Керносівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51226, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Керносівка, вул. Калинова, будинок 37
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами актів прийому-здачі форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних послуг і витрат форми КБ-3, але при наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційних рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БОРОДАЙ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
799 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2024 15:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна КУЛИК
Електронна пошта
Телефон
+380676404511
Замовник
ЄДРПОУ
37834197
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
51270
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Новомосковський р-н, селище міського типу Гвардійське
Адреса
ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень Керносівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Калинова 37, с. Керносівка, Новомосковський р-н, Дніпропетровська обл.
Період вимог/скарг з 06.11.2024 9:56 по 12.11.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.11.2024 09:56
Повідомлення про рішення
Звіт про оцінку
30.10.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 15:18
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.10.2024 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ФОП БОРОДАЙ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід потрібно було надати: … Документи, що підтверджують наявність У ШТАТІ працівників відповідної кваліфікації (копія наказу про прийняття на роботу або копія трудової книжки тощо); … Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції чинного кваліфікаційного посвідчення ТА СЕРТИФІКАТУ, ВИДАНИМИ ВІДПОВІДНИМ ОРГАНОМ ІЗ СЕРТИФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ЗА НАПРЯМКОМ - ІНЖЕНЕР З ОХОРОНИ ПРАЦІ (БУДІВНИЦТВО) З КВАЛІФІКАЦІЙНИМ РІВНЕМ (КАТЕГОРІЄЮ) НЕ НИЖЧЕ БАЗОВОГО. ... Даний Учасник надав копії договорів про надання послуг певними фахівцями, що не є штатними працівниками, а також не надано сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен був надати наступні документи (пункт 2) Додатку 3 Тендерної документації): «… На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: - Документи, що підтверджують наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (копія наказу про прийняття на роботу або копія трудової книжки тощо) - Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції чинного кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового; ….». Умовами тендерної документації не передбачено залучення працівників, в тому числі по цивільно-правовим угодам. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати: документи, що підтверджують наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (копія наказу про прийняття на роботу або копія трудової книжки тощо) та сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен був надати наступні документи: «… Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору.». Вище зазначений Учасник в складі документів своєї тендерної пропозиції надав скан копію Договору № 20-04/12 від 20 квітня 20234 року, предметом якого є «Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття в Дніпропетровській гімназії за адресою: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Калинова, 31. КОД ДК (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи)». Проте, всупереч вимогам тендерної документації не надано позитивного листа відгука стосовно договору скан копія якого наявна в складі документів тендерної пропозиції. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати: оригінал позитивного листа відгука до Договору № 20-04/12 від 20 квітня 20234 року, скан копія якого надана в складі документів тендерної пропозиції.
Створено
01.11.2024 13:12
Надати до
02.11.2024 13:12
Торги не відбулися
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380676404511
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380676404511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності