Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-20-005250-a
План UA-P-2024-09-20-006204-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.09.2024 12:11
Остання зміна 18.10.2024 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
382 333.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 823.33 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.09.2024 11:52 до 28.09.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.09.2024 11:52
до 25.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.09.2024 11:52
до 25.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2024 10:00
до 07.10.2024 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2024 16:01
до 13.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2024 16:01
до 18.10.2024 13:31
Період уточнень
з 20.09.2024 11:52 до 25.09.2024 00:00
Період оскарження
з 20.09.2024 11:52 до 25.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.09.2024 10:00 до 07.10.2024 16:01
Період кваліфікації
з 28.09.2024 10:00 до 07.10.2024 16:01
Основні параметри
Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
382 333.33 грн.
Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
Назва предмета закупівлі
Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
Очікувана вартість
382 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3823,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
Код ДК 021:2015
72510000-3 - Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02192, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
31.12.2024 11:57
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Надавача здійснюється в такому порядку: Представник оплачує Надавачу в строк 10 днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі послуг з розгортання ВПР; Представник оплачує Надавачу щомісячно рівними частками в строк 10 днів після підписання щомісячних Актів приймання-передачі послуг з супроводження роботи ВПР (забезпечення функціонування роботи ВПР)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
382 333.26 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.09.2024 12:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тереверко Маріна Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Сайт:
https://gioc.kyivcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
Період вимог/скарг з 07.10.2024 16:01 по 13.10.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2024 16:01
Довідка НАЗК
07.10.2024 16:01
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
28.09.2024 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.09.2024 11:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.09.2024 11:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 3 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання «Належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі». Учасником у складі тендерної документації на зазначену вимогу надано оригінал наказу на переведення Олександра Куницького № 214-ос від 10.07.2023 та оригінал довіреності Олександра Куницького (особи яка підписала тендерну пропозицію), та копії документів на генерального директора – Дмитриченка Михайла Віталійовича, які засвідчені не особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та не містять дати засвідчення копій, що суперечить вимогі абзацу п’ятого підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено, що: «у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується). У разі надання копії документа, вона має бути засвідчена в установленому порядку не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів.». 2. Пунктом 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання, серед іншого: «Надати засвідчені належним чином копії таких документів: - атестату відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації; - експертного висновку про відповідність комплексної системи захисту інформації інформаційної системи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг забезпечує захист інформації вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації; - експертного висновку про відповідність програмного забезпечення центру сертифікації ключів вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації; - експертного висновку про відповідність програмного забезпечення криптографічних бібліотек для клієнтів (комплексу програмного користувача) центру сертифікації ключів вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації.». Учасником, всупереч вимогам тендерної документації, зазначені документи надано в оригіналі. 3. Пунктом 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання, серед іншого: «Для підтвердження кваліфікації працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надається засвідчена належним чином копія будь-якого з нижченаведених документів: - сертифікат(и), що підтверджує кваліфікацію; - документ(и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій, інформаційної безпеки; - документ(и) про проходження курсів з підвищення кваліфікації по напрямку інформаційної безпеки тощо.». Учасником на зазначену вимогу, в складі тендерної пропозиції надано оригінали сертифікатів на працівників в оригіналі, а копії свідоцтв про проходження навчальної підготовки не містять дати засвідчень копій, що суперечить вимозі абзацу п’ятого підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено, що: «у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується). У разі надання копії документа, вона має бути засвідчена в установленому порядку не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів». 4. Абзацом другим підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації наявна вимога що «документи, що складаються безпосередньо учасником як власником документу, повинні бути датовані не раніше дати оголошення про закупівлю, оформлені належним чином та відповідати вимогам щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2020 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Вимоги до оформлювання документів». Всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції Учасника, які складені безпосередньо Учасником, не містять обов’язкових реквізитів документу (відсутня дата і вихідний номер реєстрації документу). З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати засвідчені належним чином копії документів: - атестату відповідності комплексної системи захисту інформації інформаційної системи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації; - експертного висновку про відповідність комплексної системи захисту інформації інформаційної системи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг забезпечує захист інформації вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації; - експертного висновку про відповідність програмного забезпечення центру сертифікації ключів вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації; - експертного висновку про відповідність програмного забезпечення криптографічних бібліотек для клієнтів (комплексу програмного користувача) центру сертифікації ключів вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації. 3. Надати засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, відповідно до умов тендерної документації. 4. Надати оновлені документи, що відповідають вимогам щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2020 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Вимоги до оформлювання документів.
Створено
04.10.2024 14:40
Надати до
05.10.2024 14:40
Договір
UA-2024-09-20-005250-a-b1
Підписаний і діє
Номер
17/24/КЕП
382 333.26 грн.
318 611.05 грн.
З ПДВ
Підписано
18.10.2024
Строк дії договору з
18.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
Номенклатура
Послуги з розгортання відокремленого пункту реєстрації користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у приміщенні КП ГІОЦ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
18.10.2024 13:31
Повідомлення про договір
18.10.2024 13:21
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
382 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2024 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
382 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2024 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності