Показати схожі тендери

Закупівля Придбання паливно – мастильних матеріалів для роботи генераторів, які знаходяться на об’єктах критичної інфраструктури від Управління житлово-комунального господарства "Біличі".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-16-000694-a
Id Tender 241cde601489420fb8efabe870b2fa37
План UA-P-2024-09-16-000642-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.09.2024 09:15
Остання зміна 07.10.2024 11:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2024 09:13 до 24.09.2024 08:59
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2024 09:13
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2024 09:13
до 21.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2024 11:23
до 27.09.2024 10:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.09.2024 09:06
до 03.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.09.2024 10:17
до 07.10.2024 11:48
Період уточнень
з 16.09.2024 09:13 до 21.09.2024 00:00
Період оскарження
з 16.09.2024 09:13 до 21.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2024 11:23 до 27.09.2024 10:17
Період кваліфікації
з 25.09.2024 11:23 до 27.09.2024 10:17
Основні параметри
Придбання паливно – мастильних матеріалів для роботи генераторів, які знаходяться на об’єктах критичної інфраструктури
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
дизельне паливо
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
29 995.28
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2024 11:00
Закінчення аукціону
25.09.2024 11:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
18 940
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
08298, Україна, Київська область, Коцюбинське, Меблева, 11а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ЗЛАГОДА"
Пропозиція:
918 590 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
Пропозиція:
918 211.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2024 11:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2024 09:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Лесенко
Електронна пошта
Телефон
+380980122680
Замовник
ЄДРПОУ
23579209
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства "Біличі"
Поштовий індекс
08298
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Ірпінь, селище міського типу Коцюбинське
Адреса
ВУЛИЦЯ МЕБЛЕВА, будинок 11-А
Кваліфікація
Лот № 1 дизельне паливо
Період вимог/скарг з 27.09.2024 09:06 по 03.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
27.09.2024 09:06
-
25.09.2024 11:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2024 09:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2024 09:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Підпунктом 2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, передбачено - Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області, або на *відстані не більше 5 км., (відстань розраховується по автодорогах від адреси Замовника, вул. Меблева, 11а смт. Коцюбинське, Київська обл. до адреси автозаправної станції) та по території України (крім тимчасово окупованих територій). *У разі якщо учасником пропонується заправка автомобілів на АЗС яка знаходиться на відстані, що не перевищує 5 км. від адреси Замовника, у складі тендерної пропозиції до форми 1 учасник має надати схему проїзду по автодорогах (автодорозі) від адреси місцезнаходження Замовника до місцезнаходження АЗС. Відповідно до вище викладеного, просимо надати до довідки від 23 вересня 2024 року вих.35-12\Т\ схему проїзду по автодорогах (автодорозі) від адреси місцезнаходження Замовника (смт.Коцюбинське, вул.Меблева 11а) до місцезнаходження АЗС, що не перевищує 5км.
Створено
25.09.2024 15:32
Надати до
26.09.2024 15:32
Період вимог/скарг з 27.09.2024 10:17 по 03.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.09.2024 10:17
Довідка НАЗК
27.09.2024 10:17
-
27.09.2024 09:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-09-16-000694-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21
918 590 грн.
918 590 грн.
З ПДВ
Підписано
04.10.2024
Строк дії договору з
04.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
18 940 (літр)
дизельне паливо
Номенклатура
дизельне паливо
Кількість
18 940
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
48.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства "Біличі"
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства "Біличі"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23579209

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ЗЛАГОДА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ЗЛАГОДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13702718

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.10.2024 11:48
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-06-000027
Дата створення проекту
06.11.2024 16:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.11.2024 17:29
Дата публікації висновку про результати
29.11.2024 12:10
Дата завершення усунення порушень
14.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.11.2024 № 299 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-09-16-000694-a 16.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2024 00:00
Документи рішення
06.11.2024 17:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2024 № 16/09/24 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» та ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» від 26.09.2024 № 26/09/2024, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 27.09.2024 № 27/09/2024 та повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2024, договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 04.10.2024 № 21, пояснення та документи надані Замовником на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 2 (двох) учасників, а саме: ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» з ціновою пропозицією 918 211,20 гривень та ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» з ціновою пропозицією 918 590,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» відхилено Замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», зазначених в протоколі від 26.09.2024 № 26/09/2024, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» з остаточною ціновою пропозицією 918 590,00 гривень. Моніторингом, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» вимогам ТД Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД, задля підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристика, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області, або на відстані не більше 5 км., (відстань розраховується по автодорогах від адреси Замовника, вул. Меблева, 11а смт. Коцюбинське, Київська обл. до адреси автозаправної станції) та по території України (крім тимчасово окупованих територій). Однак, аналізом інформації, розміщеній на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» надано довідку (файл: «довідка 6.pdf»), яка не містить інформацію про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в смт. Коцюбинське, Київській області, або на відстані не більше 5 км, чим порушено вимоги підпункту 2.2 пункту 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до вимог Додатку 5 до ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей», Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що Замовником 27.09.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів - ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА». Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей № 1178 - 02.10.2024, тобто на 5 (п’ятий) день, а отже, з порушенням чотири денного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 5 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА», а укладено з ним договір вартістю 918 590,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу, установлено порушення пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.11.2024 00:00
Дата публікації
29.11.2024 12:10
Документи висновку
29.11.2024 12:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За висновком моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 29.11.2024 року зобовязано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконння висновку було направлено лист ТОВ Фірма "Злагода" за результатами чого укладено додаткову угоду від 02.12.2024 року про розірвання договору №21 від 04 жовтня 2024 року . Зобовязання ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) виконано.
Дата публікації
03.12.2024 11:38
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Придбання паливно – мастильних матеріалів для роботи генераторів, які знаходяться на об’єктах критичної інфраструктури» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-16-000694-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.11.2024 11:49
Орган перевірки
13.11.2024 00:00
Документи повідомлення
07.11.2024 11:49
-
Відповідь
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 07.11.2024р. про надання пояснень/ інформації/ документів
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 07.11.2024р. про надання пояснень/ інформації/ документів: 1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення щодо питання 1 УЖКГ «Біличі» віднесено до секторального переліку об’єктів критичної інфраструктури за типами основної послуги – постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення. В УЖКГ “Біличі” на обслуговуванні перебуває 12 водозабірних свердловин станції 1 підйому, 12 насосних станцій 2 підому, водопровідна мережа холодної води загальною протяжністю 17,848 км, 1 централізована система каналізації, 4 каналізаційно насосні станції , каналізаційна мережа загальною протяжністю 17,848 км, 6 котелень та 1 тепловий пункт, які є критично важливими для забеспечення життєдіяльності Коцюбинської територіальної громади та являються обєктами критичної інфраструтури. У звязку з прогнозованими можливими аварійними та плановими відключеннями електроенергії у 2024 році, з метою недопущення аварійних ситуацій та для забезпечення стабільної роботи систем: теплопостачання, водопостачання та водовідведення - дані обєкти були облаштовані 15 генераторами, які здійснюють свою роботу за рахунок дизельного палива. Відповідно до проведеного розрахунку планових потреб УЖКГ “Біличі” в паливно-мастильних матеріалах на опалювальний період 2024-2025р.р. (на 2024 бюджетний рік), а саме потреба в дизельному паливі для роботи 15 генераторів при умові їх роботи 9год на добу - 121 137,12 літрів. (розрахунок додається)  У зв’язку зі складністю прогнозу тривалості воєнного стану та відключень електроенергії, з метою економії та раціонального використання бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення щодо придбання дизельного палива для роботи генераторів орієнтовно на 110 годин. Норми споживання кожного генератора затверджені наказами начальника УЖКГ “Біличі” (сканкопії наказів додаються) відповідно до технічної документації на генератори. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.05.2015 № 922-VІІІ (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон № 922-VIII) 14.01.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу УЖКГ “Біличі” протокольним рішенням уповноваженої особи було прийнято рішення про закупівлю ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти», паливно – мастильних матеріалів для роботи генераторів, які знаходяться на об’єктах критичної інфраструктури, а також оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закон № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) було розроблено тендерну документацію – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Метод розрахунку очікуваної вартості на закупівлю товару було проведено на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” від 18.02.2020 № 275 (із змінами та доповненнями). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі використовувався метод порівняння ринкових цін шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації, що міститься у відкритому доступі, а саме здійснено аналіз цін операторів на дизельне паливо, а саме (OKKO, KLO, WOG, а також здійснено моніторинг цін у Київській області у вересні 2024 року (використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне https://index.minfin.com.ua/ua/markets) та надіслано письмові запити цін. (скріншоти та листи додаються). Крім того, проаналізовано процедури закупівель по аналогічному предмету закупівлі у системі «Прозоро» Пояснення щодо питання 2 Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору. Так, відповідно до ч.1 ст. 10 та ч.1 ст.22 Закону та з метою ефективного, раціонального та прозорого використання бюджетних коштів Замовником було безоплатно оприлюднено разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу тендерну документацію. У даній тендерній документації відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частиною першою статті 12 Закону передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати рівний доступ до інформації всім особам. Крім того, згідно Статуту затвердженого рішенням Коцюбинської селищної ради від 30.05.2023 року № 460-29-ІХ, Управління житлово-комунального господарства «Біличі» відповідно до положень ст. 78 Господарського кодексу України є комунальним унітарним підприємством. В ході здійснення своєї господарської діяльності УЖКГ «Біличі» використовує власні кошти та кошти місцевого бюджету, які виділяються рішеннями Коцюбинської селищної ради в межах бюджетних призначень та асигнувань. Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі – Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У Положенні 4-1 Постанови зазначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до п. 1 Постанови № 710 заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до п. 38 ч. ст. 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Відповідно до ч. 2 ст.22 Господарського кодексу України, суб`єктами господарювання державного сектора економіки є суб`єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб`єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів. Закупівля паливно – мастильних матеріалів для роботи генераторів, які знаходяться на об’єктах критичної інфраструктури зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-09-16-000694-a) проводилась за кошти місцевого бюджету, що підтверджується планом закупівлі (копія протоколу додається). Управління житлово-комунального господарства “Біличі” створено Коцюбинською селищною радою і діє на основі комунальної власності Коцюбинської територіальної громади Бучанського району Київської області. Також, Замовник відсутній у Реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України також це підтверджується Випискою (додається). Керуючись вище викладеним, вважаємо, що УЖКГ “Біличі” не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами та доповненнями) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення комунальним підприємством обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Разом з тим, повідомляємо, що УЖКГ «Біличі» не володіє інформацією щодо розміщення інформації визначеної у підпункті 1 пункту 4 Постанови на офіційному сайті Коцюбинської селищної ради.
Рішеня
12.11.2024 16:07
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в смт. Коцюбинське, Київської області або на відстані не більше 5 км? 2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» вимогам підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції листа-інформації про країну походження (виробника) товару щодо предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.11.2024 14:07
Орган перевірки
28.11.2024 00:00
Документи повідомлення
22.11.2024 14:08
-
Відповідь
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 22.11.2024р.
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 22.11.2024р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів, а саме: 1.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в смт. Коцюбинське, Київської області або на відстані не більше 5 км? 2.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» вимогам підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції листа-інформації про країну походження (виробника) товару щодо предмета закупівлі? Пояснення щодо пропущення строку надання відповіді: Відповідь на запит, в силу обєктивних обставин не надана вчасно: 26.11.24р. на електронну адресу УЖКГ “Біличі” надійшов лист про замінування будівлі за дресою: смт.Коцюбинське, вул.Меблева 11а, за результатами всіх працівників було евакуйовано з приміщення, а робота паралізована. Крім того, часті відключення електроенергії та відсуутність мережі інтернет призвели до надання відповіді на запит з запізненням. Пояснення щодо питання 1 Відповідно до Довідки від 19.09.2024 року №41, учасником зазначено, що АЗС “Злагода”, розташована на відстані не більше 5км від адреси: смт.Коцюбинське, вул.Меблева 11а, а саме знаходиться за адресою - сел.Коцюбинське, вул.Пономарьова 2г. Крім того надано свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 04.03.2011р., про те, що ТОВ Фірма “Злагода” належить стаціонарна АЗС на праві приватної власності за адресою: сел.Коцюбинське, вул.Пономарьова (Будівеьна) 2г. Замовником при розгляді документів учасника ТОВ Фірма “Злагода” та при прийнятті рішення про переможця, помилково не враховано вимогу підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в смт. Коцюбинське, Київської області або на відстані не більше 5 км. Учасником ТОВ Фірма “Злагода” надана інформація про наявність лише однієї заправної станції у селищі Коцюбинське. Пояснення щодо питання 2 Замовником встановлено відповідність ТОВ ФІРМА «ЗЛАГОДА» вимогам підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 2 до тендарної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції листа-інформації про країну походження (виробника) товару, відповідно до ПАСПОРТУ ЯКОСТІ № 48 від 03 червня 2024 року, в якому зазначено завод-виробник дизельного палива ДП-Л-Євро5-ВО, ДСТУ 7688:2015 є - АТ “Укрнафта”. Крім того Замовником перевірено, що АТ “Укртатнафта”, код ЄДРПОУ 00152307 зареєстровано на території України, а саме: м.Кременчук, Полтавська обл., вул.Свіштовська, 3.
Рішеня
28.11.2024 11:52
Замовник
Документи повідомлення
28.11.2024 11:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 08:59
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства "Біличі"
Контактний телефон:
+380980122680
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2024 08:59
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства "Біличі"
Контактний телефон:
+380980122680
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності