Показати схожі тендери

Закупівля (Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-09-04-001107-a
Id Tender 443795b483ad4fccaa0e75d0fc1e9317
План UA-P-2024-09-04-001382-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2024 09:34
Остання зміна 15.10.2024 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 795 200 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
47 952 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2024 09:34 до 16.09.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2024 09:34
до 13.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.09.2024 09:34
до 13.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2024 11:49
до 26.09.2024 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2024 10:47
до 02.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2024 11:01
до 15.10.2024 11:44
Період уточнень
з 04.09.2024 09:34 до 13.09.2024 00:00
Період оскарження
з 04.09.2024 09:34 до 13.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2024 11:49 до 26.09.2024 11:01
Період кваліфікації
з 17.09.2024 11:49 до 26.09.2024 11:01
Основні параметри
(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 795 200 грн.
(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Назва предмета закупівлі
(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Очікувана вартість
4 795 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47952,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
143 800
Аукціон
Cтарт аукціону
17.09.2024 11:26
Закінчення аукціону
17.09.2024 11:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Код ДК 021:2015
09211640-9 - Електроізоляційні оливи
Кількість
22.2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за кожну окрему партію Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Пропозиція:
4 794 978 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ БРАМА"
Пропозиція:
2 569 650 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.09.2024 11:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2024 09:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рогатюк Юлія Василівна
Електронна пошта
Телефон
380687293692
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 (Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Період вимог/скарг з 19.09.2024 10:47 по 25.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2024 09:34
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.09.2024 09:34
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
17.09.2024 11:49
Надати до
19.09.2024 00:00
Період вимог/скарг з 26.09.2024 11:01 по 02.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція відповідає мовам ТД
Документи кваліфікації
26.09.2024 11:01
Довідка НАЗК
26.09.2024 11:01
-
19.09.2024 10:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-09-04-001107-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13/4147-МТР
5 753 973.6 грн.
4 794 978 грн.
З ПДВ
Підписано
11.10.2024
Строк дії договору з
11.10.2024
по
30.06.2025
Номенклатура
22.2 (тонни)
(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Номенклатура
(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби
Кількість
22.2
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37333587

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2024 11:44
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-28-000036
Дата створення проекту
28.10.2024 12:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.10.2024 13:07
Дата публікації висновку про результати
07.11.2024 11:45
Дата завершення усунення порушень
13.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
19.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 920-76-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2024 № 59-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.10.2024 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-09-04-001107-a 04.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2024 00:00
Документи рішення
28.10.2024 13:07
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАТ «УКРНАФТА» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 01/01/13/10/19/01-01/01/368-ЮРвід "04" вересня 2024 року; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ БРАМА» та «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ВЕСТ БРАМА» та ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ БРАМА» від 19.09.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/368-ЮР/1; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» від 26.09.2024 року № 01/01/13/10/19/01-01/01/368-ЮР/1; повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2024 року; договір про закупівлю 11.10.2024 № 13/4147-МТР; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 жовтня 2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.11.2024 00:00
Дата публікації
07.11.2024 11:45
Документи висновку
07.11.2024 11:45
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «(Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-001107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2024 16:45
Орган перевірки
01.11.2024 00:00
Документи повідомлення
28.10.2024 16:46
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ в рамках моніторингу процедури закупівлі (Олива електроізоляційна) згідно коду ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-04-001107-a надаю інформацію: На вимогу «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», повідомляю: Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - Наказом № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг». - Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №24591362 від 12.07.2024) та шляхом запиту комерційних пропозицій виробникам/постачальникам електронною поштою. При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника: - ТОВ "БОРА Б" (ЦП № 1 від 23.07.2024); - ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" (ЦП від 17.07.2024). За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 4 795 200,00 грн. без ПДВ. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається. Слід зазначити, структурні одиниці ПАТ «Укрнафта» експлуатують нафтовидобувне обладнання, а саме занурювальні електродвигуни з гідрозахистом (протектор). В керівництві з експлуатації електродвигунів від заводів-виробників обладнання, визначені технічні правила експлуатації і ремонту. Згідно зазначеного документа електродвигуни та протектора повинні бути заповнені, дозакачуватися при монтажі та консервації двигуна і експлуатуватися з діелектричним маслом НГН-32 (ТУ У 19.2-37838186-012:2014). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які викладені в Додатку 3 тендерної документації, визначені відповідно до потреб та умов подальшого використання предмета закупівлі Замовником, а також з урахуванням наявних стандартів до відповідного товару. Додатки: 1. Додаток 1 Аналіз ринку 2. Додаток 2 Розрахунок очікуваної вартості 3. Додаток 3_ТОВ "БОРА Б"_Цінова пропозиція 4. Додаток 4_ТОВ "КСМ-ТРЕЙД _Цінова пропозиція
Рішеня
31.10.2024 16:23
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 795 200 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2024 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380687293692
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 795 200 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2024 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380687293692
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності