Звернення:
За тендером : Послуги з подовження строку дії технічної та сервісної підтримки Апаратно-програмного комплексу криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства
Тема:
Послуги з передачі сервісних пакетів
Зміст:
Шановний Замовнику.
Послуги з передачі сервісних пакетів чітко регламентовані відповідними Артикулами Виробника та мають у своєму складі заздалегідь визначений перелік можливостей та Service Level Agreement (SLA),що накладає ряд запитань щодо предмету закупівлі, наприклад:
1) «CON-SNT-» не передбачає обов’язкову комунікацію Замовника з Постачальником щодо заміни несправного обладнання, яка проходить напряму між сервісною службою Виробника та Замовником заздалегідь визначеними каналами комунікації. З метою виконання заміни відповідальними особами Постачальника, сервісний пакет має мати інший артикул, а Постачальник мати відповідний статус (Cisco PSS).
2) «CON-ECMUS-» не передбачає можливості оновлення програмного забезпечення на рівні major release («основних версій» згідно формулювань конкурсної документації). Чи достатньо для Замовника оновлення виключно minor release («перехідних версій») в контексті відповідного технічного рішення Cisco FMC?
3) Артикули «L-FPR- / L-AC- / ISE-E-LIC» не є сервісними пакетами, та мають кваліфікуватися програмною продукцією відповідної функціональності, яка може мати відмінності від визначених Замовником загальних вимог до Послуг.
4) Усі визначені вимоги, де у формулюванні фігурує «Постачальник» (відновлення, обслуговування, пошук, застосування, діагностика, вирішення проблем тощо) не є складовими визначених сервісних пакетів та мають визначатися в рамках окремих(ої) послуг(и). Однак з метою коректного прорахунку вартості та їх подальшої конкурентної оцінки збоку Замовника потенційних Виконавців (Учасників) визначені Послуги мають мати кількісні характеристики: планові трудовитрати (людино/години), кількість сервісних звернень (статистика минулих періодів) тощо. Прохання надати зазначену інформацію.
Прохання дати роз’яснення по всім вище перерахованим пунктам та внести відповідні зміни в тендерну документацію щодо: 1) коректних вимог до технічної і сервісної підтримки (сервісний пакет) Виробника які потребує Замовник та може надати Виробник згідно відповідного артикулу; 2) Чіткого виділення додаткових Послуг, які мають надаватися окрім тих, що входять до складу сервісних пакетів визначених технічною специфікацією, для забезпечення належного рівня конкурентоспроможності Учасників.
Дата оприлюднення звернення:
23.08.2024 19:31
Вітаємо! Державна казначейська служба України (далі – Казначейство) розглянула Ваше питання та зазначаємо, що вимоги до Послуги, описані в пункті 2.3 розділу 2 Технічна специфікація Додатку 2 до тендерної документації покликані забезпечити рівень підтримки необхідних для безперебійної експлуатації Апаратно-програмного комплексу криптографічного захисту інформації для забезпечення віддаленого доступу до інформаційних ресурсів Казначейства (далі – Апаратно-програмний комплекс Замовника), оскільки даний рівень не забезпечується лише виробником в повному обсязі.
1. «CON-SNT-» ніяк не обмежує залучення Замовником обслуговуючої організації до заміни обладнання та не накладає інших подібних обмежень. Тому вибір даного артикула вважаємо коректним;
2. Оновлення виключно minor release («перехідних версій») в контексті відповідного технічного рішення Cisco FMC не достатньо. Разом з тим артикул «CON-ECMUS-» забезпечує доступ до необхідних пакетів оновлень (як minor-, так і major release) на сайті виробника, а також доступ до досвідченої команди центру підтримки Виробника для вирішення питань пов’язаних наприклад з помилками в ПЗ (bugs). Для виконання оновлень Замовник згідно вимог п2.3 має можливість залучати Постачальника. Тому вважаємо що даний артикул в поєднання з додатковими вимогами п 2.3 повністю вирішує питання щодо оновлень.
3. В тендерній документації зазначено, що Учасник має право вказати своє найменування послуг, а саме: «у разі відмінності назви послуг у Замовника та Учасника (при однаковому артикулі послуг) у назві послуг вказується назва послуг за тендерною документацією Замовника та в дужках назва послуг Учасника». У разі відмінності назви послуг у Замовника та Учасника (при однаковому артикулі послуг), на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, назва послуг в специфікації договору може бути визначена відповідно до назви послуг тендерної пропозиції Учасника, яка подається в дужках після назви послуг Замовника. Таким чином, ці вимоги також стосуються артикулів «L-FPR- / L-AC- / ISE-E-LIC», які закуповуються Замовником для підтримки, як апаратної так і програмної частини Апаратно-програмного комплексу Замовника.
4. Для забезпечення безперебійної роботи Апаратно-програмного комплексу Замовника, який є критичною системою національного значення, Замовник має право вимагати від Постачальника перелік послуг, який зазначено у вимогах до закупівлі. Також, Замовник не може наперед кількісно оцінити обсяг робіт, тому Постачальник на власний розсуд оцінює свої ризики та можливості та приймає рішення щодо участі в закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
26.08.2024 18:24