Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 15:40
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 15:40
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 15:40
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
1.1. В Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо терміну дії талонів на пальне, який повинен становити 12-ть місяців:
«Строк дії талонів повинен становити не менше 12 місяців з моменту видачі.
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі, оскільки встановлена вимога у п. 4.4. Розділі 1 тендерної документації в частині Строку поставки товару: «до 30 листопада 2024 року включно»
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині строку дії талонів на пальне 12-ть місяців, та в частині строку поставки Товару – до 30.11.2024 року.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів 12 місяців, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині строку дії талонів 12 місяців, з урахуванням, що поставка Товару та строк дії Договору до 31.11.2024 року.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ- внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне паливо (код згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-07-008987-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо строку дії талонів 12 місяців;
В Додатку 2 до ТД Замовник установив дискримінаційнцу умову про наявність АЗС у користуванні:
«- Учасник в пропозиції повинен обов’язково надати інформацію про наявність власних (орендованих та/або партнерських) АЗС в усіх районах, що використовується на території України у м. Одесі. Для підтвердження необхідно надати копії діючих договорів орендованих та партнерських, які передбачають право користування та/або зберігання та порядку відпуску товару в мережі АЗС .»
Замовник встановлює вимогу наявності у учасників АЗС у праві користуванні, що передбачає наявність у учасників права власності на АЗС (ЗМІСТ ПРАВА ВЛАСНОСТІ належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном. Ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику.)
Право користування має під собою таке ж юридичне значення, як і оренда (а ще емфітевзис, субаренда, переаренда, лізинг) та в галузі майнового права має однакові ознаки, які і є дискримінаційні.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, або АЗС на праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС з правом користування учасником - унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють продаж талонів, які надають їм право реалізації палива через партнерську мережу АЗС.
Учасники які не мають власних, орендованих АЗС або АЗС у праві користуванні та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, але не з операторами (ліцензіатами) АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації, що свідчить про порушення Замовником вимог частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта, Авіас, Мотто:
АВІАС м.Одеса вул.Інглезі, 6
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 96
АВІАС м.Одеса вул.Артилерійська, 6
БРСМ м. Одеса, Овідіопольська дорога, 3А
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 175
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, 1
БРСМ Одеська обл, м.Одеса, Київське шосе, 1
АВІАС м.Одеса вул.І.Рабіна, 26
PRIME (MOTTO )Одеська обл., м.Одеса, вул. Краснова, 3б (МР)
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-Нафта, Авіас, та АЗС Прайм (талони яких отоварюються в мережі АЗС Мотто) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто звернути увагу на той факт, що укладений Скаржником партнерський договір з власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, з емітентом талонів мережі АЗС Авіас та з емітентом талонів, за якими можливий відпуск палива з АЗМ Мотто не може вважатись в нормативно-правовому полі документальним підтвердження наявності у учасника права користування АЗС/АЗК, оскільки предметом зазначеного договору є продаж палива, що унеможливлює надання Скаржником документів на підтвердження права користування АЗС/АЗК.
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).)
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р.) та зразки талонів:
Скаржник купує талони у емітента талонів мережі АЗС Авіас – у ТОВ «ВОЛИНЬ НП», на підставі укладеного партнерського договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р., відповідно до умов якого, останній взяв на себе зобов’язання передавати у власність Товар – паливо за довірчими документами – талонами. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку авто з АЗС Авіас, зразки талонів яких надаємо у вкладенні до цієї Скарги.
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Прайм (Prime) (договір № 702 від 17.05.2024 року, за талонами якого, згідно укладених між АЗС Прайм та АЗС Мотто договорами, на АЗС Мотто здійснюється відпуск палива за талонами зразка мережі АЗС Прайм):
На умовах Договору № 702 від 17.05.2024 року: 2.1. Відповідно до умов цього Договору Постачальник зобов'язується передавати у власність Покупця через Пункти реалізації ПММ, а Покупець зобов’язується приймати у власність ПММ та оплачувати їх вартість на умовах, передбачених даним Договором.
2.3. Передача ПММ здійснюється шляхом заправки транспортних засобів Покупця через Пункти реалізації, після оплати ПММ відповідно до п. 3.1. Договору на підставі електронних талонів та/або ідентифікації автотранспорту Покупця за свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу.
Передача ПММ Покупцю здійснюється протягом 12 місяців з моменту оплати ПММ. У разі не прийняття ПММ Покупцем більше ніж 12 місяців, Продавець залишає за собою право деактивувати Особистий кабінет Покупця та анулювати особовий рахунок Покупця на ВЕБ-сайті https://dieselmanager.com/, без повернення оплаченої за ПММ грошової суми.
З метою запобігання деактивації Особистого кабінету Покупця, останній має право пройти ідентифікацію до спливу 12 місяців з моменту останньої оплати ПММ.
3.1. Продаж ПММ здійснюється виключно безготівковим розрахунком. Розрахунок за ПММ проводиться Покупцем, шляхом попереднього перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Оплата за ПММ проводиться Покупцем в залежності від бажаного обсягу вибірки ПММ на підставі наданого Постачальником Рахунку, відповідно до умов даного Договору. Перерахування грошових коштів Покупцем повинно бути здійснено протягом 1 (одного) банківського дня з моменту отримання Рахунку. За домовленістю Сторін Рахунком може бути передбачений інший строк оплати Товару.)
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ- внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне паливо (код згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-07-008987-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у користуванні;
В Додатку 2 до ТД Замовник установив дискримінаційнцу умову про наявність єдиного зразка талонів:
«- Талони, які Учасник пропонує в складі тендерної пропозиції, повинні бути єдиного зразка, та забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих Учасником.»
Вимагаючи від учасників наявність «бути єдиного зразка, та забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих Учасником:» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка по всій території України, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну мережу АЗС партнерів окремо.
Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога щодо єдиного зразка талонів зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з неєдиними та неєдиного бренду талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво. З урахуванням наявності форс-мажорних обставин, згідно Листа ТПП України, щодо введення воєнного стану в України, виключення вимоги щодо наявності талону єдиного зразка/бренду, забезпечить Замовника у випадку наявності ускладнень з заправкою автотранспорту за наявності технічних перешкод з забезпеченням паливом однією мережею АЗС.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність розгалуджену систему автозаправних станцій – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас , АЗС БРСМ-нафта, АЗС Мотто за наступними адресами:
АВІАС м.Одеса вул.Інглезі, 6
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 96
АВІАС м.Одеса вул.Артилерійська, 6
БРСМ м. Одеса, Овідіопольська дорога, 3А
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 175
БРСМ Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, 1
БРСМ Одеська обл, м.Одеса, Київське шосе, 1
АВІАС м.Одеса вул.І.Рабіна, 26
PRIME (MOTTO )Одеська обл., м.Одеса, вул. Краснова, 3б (МР)
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - власником мережі АЗС БРСМ-Нафта (договір № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № ДГ-0006994 від 05.10.2023 р: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов'язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ).)
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р.) та зразки талонів:
Скаржник купує талони у емітента талонів мережі АЗС Авіас – у ТОВ «ВОЛИНЬ НП», на підставі укладеного партнерського договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р., відповідно до умов якого, останній взяв на себе зобов’язання передавати у власність Товар – паливо за довірчими документами – талонами. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку авто з АЗС Авіас, зразки талонів яких надаємо у вкладенні до цієї Скарги.
Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Прайм (Prime) (договір № 702 від 17.05.2024 року, за талонами якого, згідно укладених між АЗС Прайм та АЗС Мотто договорами, на АЗС Мотто здійснюється відпуск палива за талонами зразка мережі АЗС Прайм):
На умовах Договору № 702 від 17.05.2024 року: 2.1. Відповідно до умов цього Договору Постачальник зобов'язується передавати у власність Покупця через Пункти реалізації ПММ, а Покупець зобов’язується приймати у власність ПММ та оплачувати їх вартість на умовах, передбачених даним Договором.
2.3. Передача ПММ здійснюється шляхом заправки транспортних засобів Покупця через Пункти реалізації, після оплати ПММ відповідно до п. 3.1. Договору на підставі електронних талонів та/або ідентифікації автотранспорту Покупця за свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу.
Передача ПММ Покупцю здійснюється протягом 12 місяців з моменту оплати ПММ. У разі не прийняття ПММ Покупцем більше ніж 12 місяців, Продавець залишає за собою право деактивувати Особистий кабінет Покупця та анулювати особовий рахунок Покупця на ВЕБ-сайті https://dieselmanager.com/, без повернення оплаченої за ПММ грошової суми.
З метою запобігання деактивації Особистого кабінету Покупця, останній має право пройти ідентифікацію до спливу 12 місяців з моменту останньої оплати ПММ.
3.1. Продаж ПММ здійснюється виключно безготівковим розрахунком. Розрахунок за ПММ проводиться Покупцем, шляхом попереднього перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. Оплата за ПММ проводиться Покупцем в залежності від бажаного обсягу вибірки ПММ на підставі наданого Постачальником Рахунку, відповідно до умов даного Договору. Перерахування грошових коштів Покупцем повинно бути здійснено протягом 1 (одного) банківського дня з моменту отримання Рахунку. За домовленістю Сторін Рахунком може бути передбачений інший строк оплати Товару.)
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ- внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне паливо (код згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-07-008987-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо єдиного зразка талонів.
Автор:
45067285, ТОВ "ТД "ІФС"
03124, Україна, м. Київ, вул. Василенка Миколи, буд. 14Г