Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-02-008225-a
Id Tender ba43c358e26540518e397dad154953b3
План UA-P-2024-06-27-005838-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.08.2024 15:26
Остання зміна 06.10.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.08.2024 15:25 до 12.08.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.08.2024 15:25
до 09.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.08.2024 15:25
до 09.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2024 14:03
до 30.09.2024 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2024 16:31
до 06.10.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 30.09.2024 14:49
-
Період уточнень
з 02.08.2024 15:25 до 09.08.2024 00:00
Період оскарження
з 02.08.2024 15:25 до 09.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2024 14:03 до 30.09.2024 14:49
Період кваліфікації
з 13.08.2024 14:03 до 30.09.2024 14:49
Основні параметри
Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 500 000 грн.
Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України
Назва предмета закупівлі
Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2024 13:40
Закінчення аукціону
13.08.2024 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України
Код ДК 021:2015
72222100-8 - Послуги зі стратегічного аналізу інформаційних систем або технологій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Київ
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту здачі-приймання наданих послуг
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕФЕНДІКО"
Пропозиція:
999 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2024 13:40
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Повна назва
Державна казначейська служба України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України
Період вимог/скарг з 19.08.2024 16:31 по 25.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Не надано належним чином оформлений на українську мову переклад першої сторінки трудової книжки Кочерги С.Я., заповненої російською мовою.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією I. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. II. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «72220000-3 – Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України)». III. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-02-008225-a. IV. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «ДЕФЕНДІКО» (код за ЄДРПОУ – 42540322). V. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, визначених додатком 1 до тендерної документації, учасник мав надати інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника такого встановленого кваліфікаційного критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». З огляду на зазначене, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації, учасник мав надати заповнену Довідку з інформацією про наявність в учасника не менше 2 (двох) кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору та можуть бути залучені до його виконання (далі – Довідка про працівників). Також визначено форму такої довідки (далі – Форма), що передбачає, зокрема, графи: - «Прізвище, ім’я, по батькові працівника учасника / *працівника субпідрядника / співвиконавця (повністю)»; - «Посада / робоча професія / фах (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.2.2 Критерію 2)»; - «Повне найменування субпідрядника / співвиконавця*»; - «Визначений відсоток*». Додатково визначено, що графи з позначкою «*» заповнюються та надаються по них документи, зазначені у підпункті 2.2. Критерію 2, у разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у будь-якому обсязі від вартості договору про закупівлю. Тобто у випадку залучення учасником субпідрядників / співвиконавців (у будь-якому обсязі від вартості договору про закупівлю) відповідні графи обов’язково мають заповнюватись, у тому числі шляхом відображення інформації про відповідних працівників субпідрядників / співвиконавців та обов’язково надаватися саме ті документи, які передбачені у підпункті 2.2. Критерію 2. Водночас, підпунктом 2.3 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації, визначено, зокрема, що у разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, він, зокрема, надає: - інформацію (довідку) у довільній формі про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та прізвище, ім’я, по батькові керівника (повністю) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі, не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Така довідка повинна містити визначений відсоток; - копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру таких субпідрядників / співвиконавців на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання договору. Якщо отримання дозволу або ліцензія на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством України, такі документи не надаються. Тобто учасник мав надати зазначену довідку та відповідну ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі обов’язкового отримання такого документи відповідно до законодавства), а також інші документи передбачені підпунктом 2.3 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 відповідного Переліку виключно у разі наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі 20, чи більше відсотків вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції. 5.1. Учасник надав: 5.1.1. Копію витягу з наказу Адміністрації ДССЗЗІ від 10.07.2023 № 584 про видачу ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації за переліком, що визначається КМУ, в такій частині: оцінювання захищеності інформації, що не становить державної таємниці. 5.1.2. Довідку у довільній формі від 08.08.2024 № 40, згідно з якою він має намір залучити 1 юридичну особу – ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» як субпідрядника для виконання «Послуг зі створення КСЗІ ІКС «Бухгалтерський облік та фінансова звітність Верховного Суду», що не відповідає назві послуги визначеної тендерною документацією. Також зазначено, що ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» буде залучене до надання 19% об’єму всіх послуг. Таким чином: 1) Неможливо встановити чи адресована дана довідка Казначейству та/або чи стосується вона разом з копією витягу з наказу Адміністрації ДССЗЗІ від 10.07.2023 № 584 оголошеної Казначейством закупівлі. 2) Якщо довідка адресована Казначейству, то надання даної довідки, а також копії витягу з наказу Адміністрації ДССЗЗІ від 10.07.2023 № 584 учасником у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим (сума залучення ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» менша за 20% та становить 19%). При цьому інформація з наданої учасником не по встановленій формі довідки мала б бути відображена у Довідці про працівників, форма якої передбачена тендерною документацією (описано про таку довідку далі). Враховуючи вимоги тендерної документації до закупівлі та з огляду на зміст невідповідності, важливо точно розуміти, чи відносяться зазначені документи до оголошеної Казначейством процедури закупівлі, оскільки така інформація напряму впливає на те, чи відповідає тендерна пропозиція учасника визначеним тендерною документацією вимогам. 5.2. Учасник надав Довідку про працівників, при цьому: 5.2.1. Форма даної довідки не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Зазначено графи «Прізвища, ім’я, по батькові (повністю)» та «Посада» замість необхідних граф «Прізвище, ім’я, по батькові працівника учасника / *працівника субпідрядника / співвиконавця (повністю)» та «Посада / робоча професія / фах (повинна відповідати документам, наданим учасником на вимогу п.2.2 Критерію 2)» відповідно. 2) Відсутні графи «Повне найменування субпідрядника / співвиконавця*» та «Визначений відсоток*». 5.2.2. Довідка про працівників містить інформацію про наявність у учасника 2 (двох) працівників: 1) Мельник Ігор Юрійович – заступник директора ТОВ «ДЕФЕНДІКО». 2) Кочерга Сергій Якович – директор ТОВ «ДЕФЕНДІКО». Водночас, дана довідка не містить відомостей про працівника (працівників) ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» як потенційного субпідрядника (з огляду на наявність у складі тендерної пропозиції учасника довідки від 08.08.2024 № 40 та копії витягу з наказу Адміністрації ДССЗЗІ від 10.07.2023 № 584). Таким чином, якщо надана учасником довідка від 08.08.2024 № 40 адресована Казначейству та має відношення до оголошеної Казначейством закупівлі, то учасник не виконав вимогу щодо надання заповненої Довідки про працівників (в частині відображення інформації про працівника (працівників) субпідрядника). У такому випадку дана невідповідність має бути усунута, а її неусунення призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Водночас, якщо надана учасником довідка від 08.08.2024 № 40 адресована не Казначейству та не має відношення до оголошеної Казначейством закупівлі, то вбачається, що при підготовці та заповненні Довідки про працівників учасником допущено Формальну помилку (в частині внесення відомостей про посаду Мельника І.Ю. (буде описано далі) та дотримання форми довідки), що не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. У такому випадку дана невідповідність може бути усунута, а її неусунення не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 5.3. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації, учасник мав надати по 2 (двох) працівниках, зазначених у Довідці про працівників, документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця): накази (розпорядження) про прийняття на роботу та трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) АБО цивільно-правові договори АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»). Додатково визначено, що по різних працівниках учасник може обирати різні способи підтвердження наявності трудових / цивільно-правових відносин. 5.3.1. До Довідки про працівників по: 5.3.1.1. Мельник Ігор Юрійович: 1) Надано наказ від 04.07.2023 № 4-к «По особовому складу» ТОВ «ДЕФЕНДІКО» про призначення на посаду начальника відділу технічного захисту інформації за сумісництвом. При цьому у графі «Посада» Довідки про працівників зазначено «заступник директора ТОВ «Дефендіко»». Таким чином наявна невідповідність у назві посади Мельника І.Ю. у Довідці про працівників та відповідному наказі по даному працівнику. Дана невідповідність має ознаки Формальної помилки та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 2) Не надано копії сторінок трудової книжки (першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінки, що містить запис про прийом на роботу). Вимогу не виконано. 5.1.1.1. Кочерга Сергій Якович не надано копії сторінок трудової книжки (першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінки, що містить запис про прийом на роботу). Вимогу не виконано. Довідка про працівників не містить відомостей про інших працівників учасника. Невідповідності в частині ненадання копій відповідних сторінок трудових книжок Мельника І.Ю. та Кочерги С.Я. мають бути усунуті, а їхнє неусунення призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Довідка про працівників не містить відомостей про працівників ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» та по них не давались відповідні підтвердні документи. Таким чином, якщо надана учасником довідка від 08.08.2024 № 40 адресована Казначейству та має відношення до оголошеної Казначейством закупівлі, то учасник не виконав вимогу щодо надання відповідних документів по працівнику (працівниках) ТОВ «РАЙЗ ДЕ ЛЮКС» як субпідрядника. У такому випадку дані невідповідності мають бути усунуті, а їхнє неусунення призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. VI. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, визначених додатком 1 до тендерної документації. Підпункт 2.1 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації. Підпункт 2.2 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації. VII. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: Критично важливо розуміти, чи надана учасником довідка від 08.08.2024 № 40 адресована Казначейству та має відношення до оголошеної Казначейством закупівлі. 7.1. Якщо надана учасником довідка від 08.08.2024 № 40 адресована не Казначейству та не має відношення до оголошеної Казначейством закупівлі, то учасник: 7.1.1. Має надати копії сторінок трудових книжок (першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінки, що містить запис про прийом на роботу) по працівниках Мельник Ігор Юрійович та Кочерга Сергій Якович. Учасник може надати по працівникам, зазначеним у Довідці про працівників, інші документи, що визначені у підпункті 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації АБО надати оновлену Довідку про працівників, що, серед іншого, міститиме відомості про іншого/ працівника/ інших працівників, забезпечивши при цьому виконання відповідної вимоги, визначеної підпунктом 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Неусунення зазначеної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.2. Може додатково надати Довідку про працівників, оформлену та заповнену відповідно до підпункту 2.1 Критерію 2 пункту 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації. Довідка має містити коректну інформацію про працівників учасника. Неусунення зазначеної невідповідності не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.2. Якщо надана учасником довідка від 08.08.2024 № 40 адресована Казначейству та має відношення до оголошеної Казначейством закупівлі, то учасник має надати: 7.2.1. Довідку про працівників, оформлену та заповнену відповідно до підпункту 2.1 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Дана довідка має містити коректну інформацію про працівників учасника та працівника (працівників) субпідрядника, якого (яких) планується залучити. 7.2.2. Копії сторінок трудових книжок (першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінки, що містить запис про прийом на роботу) по працівниках Мельник Ігор Юрійович та Кочерга Сергій Якович. Учасник може надати по даним працівникам інші документи, що визначені у підпункті 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. 7.2.3. Документи, що визначені у підпункті 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, по працівнику (працівниках) субпідрядника, відомості про якого (яких) буде наведено у Довідці про працівників. Учасник може у Довідці про працівників зазначити інформацію про інших працівників учасника (одночасно з працівником (працівниками) субпідрядника), надавши по них відповідні документи, визначені у підпункті 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Неусунення зазначених невідповідностей призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 16.08.2024
Створено
16.08.2024 15:05
Надати до
17.08.2024 15:05
Період вимог/скарг з 22.08.2024 12:03 по 28.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «72220000-3 – Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги з актуалізації комплексної системи захисту інформації багаторівневої інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-02-008225-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>» (далі – ТОВ «НВП<МЕДИРЕНТ>» (код за ЄДРПОУ – 22956058). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, визначених додатком 1 до тендерної документації, учасник мав надати інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника такого встановленого кваліфікаційного критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Підпунктом 2.1 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації, учасник мав надати заповнену Довідку з інформацією про наявність в учасника не менше 2 (двох) кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору та можуть бути залучені до його виконання (далі – Довідка про працівників). Учасником надано Довідку про працівників, форма якої відповідає вимогам тендерної документації. Довідка про наявність працівників містить відомості про наявність у учасника 4 (чотирьох) працівників: 1) Студенюк Радіслава Юріївна – начальник відділу КСЗІ. 2) Береговий Володимир Володимирович – інженер КСЗІ. 3) Кисельов Дмитро Олександрович – інженер КСЗІ. 4) Баром Аліса Євгенівна – інженер КСЗІ. 5.2. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації, учасник мав надати по 2 (двох) працівниках, зазначених у Довідці про працівників, документи, що посвідчують наявність трудових/цивільно-правових відносин учасника (*субпідрядника / співвиконавця): накази (розпорядження) про прийняття на роботу та трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) АБО цивільно-правові договори АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»). Додатково визначено, що по різних працівниках учасник може обирати різні способи підтвердження наявності трудових / цивільно-правових відносин. До Довідки про працівників по: 1) Студенюк Радіслава Юріївна Надано копії сторінок трудової книжки: - першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника; - сторінка, що містить запис про прийом на роботу на посаду начальника відділу КСЗІ. Не надано наказу від 11.12.2023 № 33-К про призначення на посаду начальник відділу КСЗІ, інформація про який зазначено в трудовій. Не виконано вимогу. 2) Береговий Володимир Володимирович Надано копії сторінок трудової книжки: - першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника; - сторінка, що містить запис про прийом на роботу на посаду інженера КСЗІ. Не надано наказу від 14.11.2023 № 29-К про призначення на посаду інженера КСЗІ, інформація про який зазначено в трудовій. Не виконано вимогу. 3) Кисельов Дмитро Олександрович Надано копії сторінок трудової книжки: - першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника; - сторінка, що містить запис про прийом на роботу на посаду інженера КСЗІ. Не надано наказу від 14.11.2023 № 29-К про призначення на посаду інженера КСЗІ, інформація про який зазначено в трудовій. Не виконано вимогу. 4) Баром Аліса Євгенівна Надано копії сторінок трудової книжки: - першої сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника; - сторінка, що містить запис про прийом на роботу на посаду інженера КСЗІ. Не надано наказу від 15.03.2024 № 10-К про призначення на посаду інженера КСЗІ, інформація про який зазначено в трудовій. Не виконано вимогу. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2 пункту 2 розділу І Переліків та вимог до документів та/або інформації, що відносяться до складу тендерної пропозиції, визначених додатком 1 до тендерної документації. Підпункт 2.2 пункту 2 Критерію 2 Таблиці 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, визначеного додатком 3 до тендерної документації. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: Учасник може надати не менше ніж на 2 (двох) працівників, зазначених у Довідці про працівників, копію наказу (розпорядження) про прийняття на роботу, відомості про який зазначено в наданій по цьому працівнику трудовій. Учасник може надати не менше ніж на 2 (двох) працівників, зазначених у Довідці про працівників, інші документи, що визначені у підпункті 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. АБО Надати оновлену Довідку про працівників, що, серед іншого, міститиме відомості про іншого/ працівника/ інших працівників, забезпечивши при цьому виконання відповідної вимоги, визначеної підпунктом 2.2 Критерію 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації. Неусунення зазначеної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 21.08.2024
Створено
21.08.2024 11:20
Надати до
22.08.2024 11:20
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.09.2024 14:16
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.09.2024 14:46 по 12.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Період вимог/скарг з 13.09.2024 11:57 по 19.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасником-переможцем ТОВ «ДЕФЕНДІКО» в строк, визначений для укладання договору, надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель лист від 11.09.2024 № 60, в якому повідомлено про відмову від підписання договору про закупівлю .
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Період вимог/скарг з 13.09.2024 12:00 по 19.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Період вимог/скарг з 30.09.2024 14:49 по 06.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 14:36
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2024 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2024 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності