20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі. Розрахунки між Постачальником та Замовником за фактично отриманий Товар здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 10 (десяти) робочих днів після складення Сторонами видаткової накладної. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати поставлених Товарів, що передбачений цим пунктом (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятих Замовником Товарів), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка, тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ВИРІШИВ: Визначити переможцем Закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" та прийняв рішення про намір укласти договір із переможцем.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.07.2024 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В порушення вимог п. 11 додатку 4 учасник у складі тендерної пропозиції не надав зразки скретч-карток/паливних карток номіналом будь-якого номіналу (5, 10, 15, 20, 30, 40, 60,100). Для усунення невідповідності надати зразки скретч-карток/паливних карток номіналом будь-якого номіналу (5, 10, 15, 20, 30, 40, 60,100). 2. В порушенн вимог п.4 додатку 4 учасником не надано паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. Для усунення невідповідності надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
Відповідно до п. 8 та п. 9 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
«8. Копія правовстановлюючого документу, що підтверджує правомочність учасника на відпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п. 7 цього додатку до тендерної документації, а саме договір купівлі-продажу майнового комплексу (АЗС, або сукупності нерухомого майна, що складає АЗС, тощо), та/або свідоцтво/витяг про право власності на таке майно, та які відповідно підтверджують набуття права власності на АЗС, або діючий договір найму (оренди) АЗС, або діючий змішаний договір зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання і відпуску від імені учасника відповідних обсягів палива.
9. Гарантійний лист від власника (орендаря) АЗС визначеної переліком згідно п. 7 . цього додатку до тендерної документації про можливість відпуску палива на користь замовника. Змістом такого листа має бути передбачено номер оголошення даної закупівлі та найменування замовника цих торгів.»
2.1.Щодо наявності у Учасника власних або орендованих АЗС:
Вимагаючи від учасників Копія правовстановлюючого документу, що підтверджує правомочність учасника на відпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п. 7 цього додатку до тендерної документації, а саме договір купівлі-продажу майнового комплексу (АЗС, або сукупності нерухомого майна, що складає АЗС, тощо), та/або свідоцтво/витяг про право власності на таке майно, та які відповідно підтверджують набуття права власності на АЗС, або діючий договір найму (оренди) АЗС, або діючий змішаний договір зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання, - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають АЗС у власноті/оренді, оскільки тільки учасники власники/орендарі матеріально-технічної бази автозаправних станцій зможуть надати правовстановлюючі документи згідно переліку, встановленого Замовником у тендерній документації.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Скаржник може запропонувати АЗС мережу Авіас за вимогою щодо місцезнаходження АЗС встановлених Замовником (в адміністративних межах Черкаської області Уманського району, Вінницька область та Київська область) за адресами:
Вінницька Вінницький м.Вінниця, Гніванське шосе, 2 км АВІАС
Вінницька Вінниця м.Вінниця, вул.Київська, 3а ANP
Вінницька Вінниця м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 82а ANP
Вінницька Вінницький м.Вінниця, Немирівське шосе, 189б АВІАС ПЛЮС
Вінницька Вінницький м.Вінниця, вул.Чапельська, 2 ANP
Вінницька Вінницький с/р Якушинецька, а/ш Житомир-Могилів-Подільський (через Вінницю), 131км+730м, б/н АВІАС
Вінницька Вінницький с.Зарванці, Хмельницьке шосе, 14 АВІАС ПЛЮС
Вінницька Гайсинський м.Гайсин, вул.1 Травня, 70 АВІАС
Вінницька Гайсинський м.Гайсин, вул.1 Травня, 72 АВІАС ПЛЮС
Вінницька Гайсинський м.Гайсин, вул.І.Богуна, 120а ANP
Вінницька Жмеринський м.Жмеринка, вул.Птахіна, 11а АВІАС ПЛЮС
Вінницька Жмеринський м.Жмеринка, вул.Асмолова, 48 АВІАС
Вінницька Калинівський с.Корделівка, вул.Київська, 64 АВІАС
Вінницька Калинівський с/р Корделівська, а/ш М-21 Житомир-Могилів-Подільський, км 87+800 (ліворуч) ANP
Вінницька Могилів-Подільський с.Немія, вул.Лісова, 27а АВІАС ПЛЮС
Вінницька Могилів-Подільський с.Немія, вул.Лісова, 50 АВІАС ПЛЮС
Вінницька Тростянецький м.Ладижин, вул.Наконечного, 131а АВІАС
Вінницька Тульчинський с.Нестерварка, вул.Леонтовича, 69а АВІАС ПЛЮС
Вінницька Хмільник м.Хмільник, вул.І.Богуна, 77а АВІАС ПЛЮС
Київська Баришівський смт.Баришівка, вул.Березанська, 1а АВІАС ПЛЮС
Київська Білоцерківський м.Узин, вул.Заводська, 12в АВІАС ПЛЮС
Київська Богуславський м.Богуслав, вул.Окружна, 2 АВІАС ПЛЮС
Київська Васильківський с/р Великосалтанівська, а/ш Київ-Одеса, 44км ANP
Київська Володарський смт.Володарка, вул.Кооперативна, 141 АВІАС ПЛЮС
Київська Кагарлицький м.Ржищів, вул.Джерельна, 2а АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, вул.Бориспільське шосе, 14 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Бориспільське шосе, 5 ANP
Київська Київ м.Київ, бульвар Дружби народів, 42 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.О.Теліги, 61а АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, вул.Кільцева дорога, 12 АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, пр.Ак.Глушкова, 70 ANP
Київська Київ м.Київ, пр.М.Бажана, 4 ANP
Київська Київ м.Київ, пр.Броварський, 53 АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, пр.В.Лобановського, 126/1 ANP
Київська Київ м.Київ, пр.Науки, 171 ANP
Київська Київ м.Київ, Столичне шосе, 33 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Автозаводська, 24/1 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Ак.Заболотного, 174 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Ак.Заболотного, 31є ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Богатирська, 17 АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, вул.Братиславська, 11а ANP
Київська Київ м.Київ, вул.В.Чорновола, 1 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Верховинна, 77/13а ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Міська, 2а ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Жмеринська, 1а ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Г.Хоткевича, 39 АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, вул.Кирилівська, 58 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Саратовська, 63 АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, вул.Світла, 1 АВІАС ПЛЮС
Київська Київ м.Київ, вул.Стеценка, 1 ANP
Київська Київ м.Київ, вул.Кільцева дорога, 5 ANP
Київська Київ м.Київ, Харківське шосе, 68 АВІАС ПЛЮС
Київська Макарівський с.Березівка, вул.Житомирська, 25 ANP
Київська Макарівський с.Фасівочка, вул.Володимирівська, 51в АВІАС ПЛЮС
Київська Миронівський м.Миронівка, вул.Михайлівська, 2 АВІАС ПЛЮС
Київська Рокитнянський смт.Рокитне, вул.Окружна, 3а АВІАС ПЛЮС
Київська Сквирський м.Сквира, вул.Залізнична, 10 АВІАС ПЛЮС
Київська Тетіївський м.Тетіїв, вул.Центральна, 156 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Жашківський м.Жашків, вул.Захисників України, 67 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Жашківський м.Жашків, вул.Перемоги, 7 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Звенигородський м.Звенигородка, вул.Б.Хмельницького, 9 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Золотоніський м.Золотоноша, вул.Шевченка, 10 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Золотоніський с.Нова Дмитрівка, вул.Шевченка, 267 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Канівський м.Канів, вул.Київська, 36 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Корсунь-Шевченківський м.Корсунь-Шевченківський, вул.Ювілейна, 25 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Маньківський с.Поминик, вул.З.Космодем’янської, 37 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Монастирищенський м.Монастирище, вул.Соборна, 175 АВІАС
Черкаська Смілянський с/р.Костянтинівська, а/ш Золотоноша-Сміла, км 2+150 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Умань м.Умань, Вінницьке шосе, 4 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Уманський с/р Краснопільська, а/ш Київ-Одеса, км193+700 (праворуч) ANP
Черкаська Уманський с/р Собківська, а/ш Київ-Одеса, км213+400 (ліворуч) ANP
Черкаська Черкаський с.Мошни, вул.Спасо-Преображенська, 127 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Черкаси м.Черкаси, вул.Дахнівська, 64 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Черкаси м.Черкаси, вул.Одеська, 3 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Черкаси м.Черкаси, вул.Пастерівська, 104/1 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Черкаси м.Черкаси, вул.Смілянська, 125 ANP
Черкаська Черкаси м.Черкаси, вул.Смілянська, 164/1 АВІАС ПЛЮС
Черкаська Чигиринський м.Чигирин, вул.Черкаська, 79 АВІАС ПЛЮС
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
І. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди та у Скаржника не має САМЕ копія правовстановлюючого документу, що підтверджує правомочність учасника на відпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п. 7 цього додатку до тендерної документації, а саме договір купівлі-продажу майнового комплексу (АЗС, або сукупності нерухомого майна, що складає АЗС, тощо), та/або свідоцтво/витяг про право власності на таке майно, та які відповідно підтверджують набуття права власності на АЗС, або діючий договір найму (оренди) АЗС, або діючий змішаний договір зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому відповідні АЗС не знаходяться у праві власності/оренді Скаржника та/або партнера Скаржника, що свідчить про дискримінаційний характер відповідної вимоги тендерної документації.
Скаржник здійснює перепродаж талонів мережі АЗС «Авіас» та інших мереж АЗС, які придбані на умовах укладеного між Скаржником та продавцем талонів мережі АЗС договором.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Водночас, Скаржник зауважує, що предметом даної закупівлі є: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-95; дизельне паливо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-12-006697-a за предметом закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-95; дизельне паливо).
2.2. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника(орендаря) АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря АЗС згідно Переліку АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «Гарантійний лист від власника (орендаря) АЗС визначеної переліком згідно п. 7 . цього додатку до тендерної документації про можливість відпуску палива на користь замовника.». Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини саме з власником та/або орендарем АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник НЕ дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, або обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником або орендарем АЗС.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від власника/орендаря АЗС.
Скаржник не має власних АЗС та планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка НЕ належить Партнеру на праві власності або оренди. Компанія Скаржника має укладені партнерські договори з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС, а отже НЕ може надати Гарантійний лист від власника АЗС, оскільки має партнерські відносини з партнерами уповноваженими на продаж талонів мережі АЗС.
Скаржник не має партнерських відносин с власниками/орендарями АЗС в адміністративних межах Черкаської області Уманського району, Вінницька область та Київська область, а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника (орендаря) АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки ПАРТНЕР СКАРЖНИКА НЕ Є ВЛАСНИКОМ/ОРЕНДАРЕМ АЗС в адміністративних межах Черкаської області Уманського району, Вінницька область та Київська область.
Скаржник може запропонувати АЗС мережу Авіас, яка знаходиться в адміністративних межах Черкаської області Уманського району, Вінницька область та Київська область, а саме за адресами, переліченими в п. 1.1. цієї Скарги:
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо:
І. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди та у Скаржника не має САМЕ договору зберігання з АЗС:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-12-006697-a за предметом закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-95; дизельне паливо).
Відповідно до п. 11 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
«11. Учасник торгів повинен мати талони зареєстрованої торгової марки та надати відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання цієї торгової марки. А також, Учасник закупівлі повинен надати зразки скретч-карток/паливних карток номіналом будь-якого номіналу (5, 10, 15, 20, 30, 40, 60,100).»
Скаржник зауважує, що предметом даної закупівлі є: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-95; дизельне паливо). Відповідні вимоги Замовника встановлені загально до предмета закупівлі, а отже передбачають наявність відповідних номіналів талонів як для Дизельного палива, так і для Бензину А-95.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути САМЕ номіналом 5л, 10л,15л, 20 л, 30л, 40л, 60л, 100 літрів. - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які не являються емітентами талонів та не можуть встановлювати вимоги до номіналу талонів, емітованих мережею АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів та при цьому мають затверджений номінал талонів 5л, 10л,15л, 20 л, 30л, 40л, 60 л та 100 літрів..
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону та затверджений номінал.
Мережа АЗС Авіас містить наступний номінал талонів під кожний вид палива, зокрема під палива, який є предметом відповідної закупівлі:
Бензин А-95
Номінал талонів на Бензин А-95 Номінал талонів на Дизельне паливо
10 літрів 10 літрів
15 літрів 15 літрів
20 літрів 20 літрів
30 літрів 30 літрів
- 40 літрів
- 60 літрів
- 100 літрів
Отже, зазначена мережа АЗС НЕ МАЄ номінал талонів 5 літрів, 40 літрів, 60 літрів та 100 літрів на Бензин А95, що свідчить про наявність дискримінаційної умови тендерної документації для Скаржника.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС розташованих в адміністративних межах Черкаської області Уманського району, Вінницька область та Київська область – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас за адресами, зазначеними в п. 1.1. цієї Скарги:
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-12-006697-a за предметом закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-95; дизельне паливо).
Відповідно до п. 11 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
«11. Учасник торгів повинен мати талони зареєстрованої торгової марки та надати відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання цієї торгової марки.»
Вимагаючи надання у складі пропозиції надати відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання цієї торгової марки - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має підтверджуючи документи щодо права власності або використання цієї торгової марки, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність АЗС розташованих в адміністративних межах Черкаської області Уманського району, Вінницька область та Київська область – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас за адресами, зазначеними в п. 1.1. цієї Скарги:
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-12-006697-a за предметом закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-95; дизельне паливо).
Автор:
44876120, ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ"
01042, Україна, м. Київ, вул.Маккейна Джона, будинок 40