Показати схожі тендери

Закупівля ПММ Мастильні засоби від Військова частина А7015.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-07-10-006841-a
Id Tender 594eb790715747d680919e87d62acfec
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.08.2024 09:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (0,95 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2024 00:00 до 18.07.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2024 14:56
до 16.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2024 12:53
до 28.07.2024 09:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.07.2024 09:49
до 31.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.07.2024 09:49
до 15.08.2024 09:10
Період уточнень
з 10.07.2024 14:56 до 16.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2024 12:53 до 28.07.2024 09:49
Період кваліфікації
з 18.07.2024 12:53 до 28.07.2024 09:49
Основні параметри
ПММ Мастильні засоби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
210 000 грн.
ПММ Мастильні засоби
Назва предмета закупівлі
ПММ Мастильні засоби
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,95 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.07.2024 12:24
Закінчення аукціону
18.07.2024 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
ПММ Мастильні засоби
Код ДК 021:2015
09210000-4 - Мастильні засоби
Кількість
5
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АВЕКС""
Пропозиція:
132 741 грн.
Учасник:
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"
Пропозиція:
137 900 грн.
Учасник:
ТОВ "СП ЮКОЙЛ"
Пропозиція:
132 744 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.07.2024 12:24
Документи закупівлі
15.07.2024 14:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федосенко Олександр
Електронна пошта
Телефон
380731802711
Замовник
ЄДРПОУ
24974095
Назва (англійською мовою)
Viiskova chastina A7015
Повна назва
Військова частина А7015
Повна назва (англійською мовою)
Viiskova chastina A7015
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
м. Черкаси
Кваліфікація
Лот № 1 ПММ Мастильні засоби
Період вимог/скарг з 28.07.2024 09:49 по 31.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2024-07-10-006841-a-c1
Підписаний і діє
Номер
75
132 741 грн.
132 741 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2024
Строк дії договору з
14.08.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
5 (літр)
ПММ Мастильні засоби
Номенклатура
ПММ Мастильні засоби
Кількість
5
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А7015
Повна назва
Військова частина А7015
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24974095

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АВЕКС""
Повна назва
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АВЕКС""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44274405

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2024 09:10
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-12-000018
Дата створення проекту
12.08.2024 13:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2024 15:32
Дата публікації висновку про результати
05.09.2024 15:04
Дата завершення усунення порушень
20.09.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.08.2024 № 58-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Виятг із переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-10-006841-a, 10.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.08.2024 00:00
Документи рішення
12.08.2024 15:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
conclusion.other
conclusion.corruptionUntimely
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); надання роз’яснень на звернення; розгляду пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, визначення переможця спрощеної закупівлі; укладення договору; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі (файл «Тендерна документація закупка ТММ.doc», оприлюднений в електронній системі закупівель 10.07.2024); зміни до вимог до предмета закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.07.2024 (файл «Тендерна документація_закупка_ТММ (нова редакція).doc»); запитання до закупівлі та надання роз’яснень на них; пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «АВЕКС» (далі – Товариство); повідомлення про намір укласти договір; договір від 14.08.2024 № 75 з додатком; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення та документи, отримані 21 та 27 серпня 2024 року від військової частини А7015 (далі – Замовник) в електронній системі закупівель. Аналізом питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону, Особливостям № 1275 встановлено, що згідно з поясненнями Замовника від 21.08.2024 вимоги до предмета закупівлі Замовник оприлюднив у файлі «Тендерна документація закупка ТММ.doc» (оприлюднений в електронній системі закупівель 10.07.2024) та у файлі «Тендерна документація_закупка_ТММ (нова редакція).doc», який оприлюднений в електронній системі закупівель як внесені зміни 15.07.2024 (далі – Вимоги до предмета закупівлі). На порушення частини четвертої, частини тринадцятої статті 14 Закону Вимоги до предмета закупівлі складені відповідно до вимог статті 22 Закону та згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178), і містять інформацію, яка не передбачена для спрощеної закупівлі. Наприклад, п. 3 розділу V Вимог до предмета закупівлі містить інформацію про відхилення тендерних пропозицій відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178. Аналізом питання надання роз’яснень на звернення встановлено, що на порушення абзацу третього частини сьомої статті 14 Закону роз’яснення на звернення, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 10.07.2024, надане 12.07.2024, тобто у строк, що перевищує один робочий день з дня оприлюднення звернення. На порушення абзацу третього частини сьомої статті 14 Закону зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо кількості оливи не внесені, тоді як 15.07.2024 такі зміни були внесені до Вимог до предмета закупівлі. Аналізом питання розгляду пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, визначення переможця спрощеної закупівлі встановлено, що на порушення частини одинадцятої статті 14 Закону строк розгляду пропозиції Товариства, яка за результатами аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, перевищив п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Зокрема, аукціон відбувся 18 липня 2024 року та відповідно до відповіді Замовника, отриманої 21.08.2024, переможця закупівлі було визначено 28 липня 2024 року. Крім того, встановлено, що на порушення пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція № 25), Замовник не розмістив повідомлення про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду пропозиції Товариства. Зокрема, Товариство не виконало Вимоги до предмета закупівлі, визначені Замовником у пункті 5 розділу ІІІ та в додатку 2 файлу «Тендерна_документація_закупка_ПММ_(нова редакція).doc» щодо надання у складі пропозиції скан-копії повністю виконаного аналогічного договору. Відповідно до додатку 2 до файлу «Тендерна_ документація_закупка_ПММ_(нова редакція).doc» договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце)), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо). Згідно з наданими Товариством у пропозиції видатковими накладними № 586 від 30.06.2023, № 656 та № 658 від 11.07.2023, № 661 та № 662 від 12.07.2023 аналогічний договір від 23.06.2023 № 23/1100-МТР, що укладений на суму 2 777 999,83 грн, виконаний на суму 2 768 553,43 грн. Відповідно до пояснень Замовника, отриманих в електронній системі закупівель 21.08.2024, Замовник під час розгляду пропозиції Товариства виявив факт невідповідності та перевірив стан виконання аналогічного договору від 23.06.2023 № 23/1100-МТР за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-02-006332-a. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, який оприлюднено в електронній системі закупівель 12 серпня поточного року, надана 21 серпня 2024 року, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення такого запиту. Згідно з поясненнями Замовника всі порушення законодавства у сфері закупівель, що пов’язані з дотриманням строків, обумовлені відключеннями електричної енергії.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону, Особливостям № 1275 встановлено порушення частини четвертої, частини тринадцятої статті 14 Закону. Аналізом питання надання роз’яснень на звернення встановлено порушення частини сьомої статті 14 Закону. Аналізом питання розгляду пропозиції Товариства на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, визначення переможця спрощеної закупівлі встановлено порушення пункту 3 розділу ІІ Інструкції № 25. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; укладення договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
02.09.2024 00:00
Дата публікації
05.09.2024 15:04
Документи висновку
05.09.2024 15:04
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уважно розглянувши висновок Держаудитслужби, повідомляємо, що надалі в майбутньому уповноваженою особою не будуть допускатися такі порушення, які викладено у даному висновку. Додатково повідомляємо, що керівництво замовника з метою недопущення подібних ситуацій в майбутньому направить уповноважену особу на курси з підвищення рівня знань у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
08.09.2024 10:37
Документи інформації про усунення порушення
08.09.2024 10:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі мастильних засобів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-10-006841-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; 2) чому згідно з інформацією в електронній системі закупівель проводиться спрощена закупівля, проте разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі оприлюднені не вимоги до предмета закупівлі відповідно до частини четвертої статті 14 Закону, а тендерна документація, складена відповідно до вимог статті 22 Закону, Особливостей № 1178; 3) чому роз’яснення на звернення учасника спрощеної закупівлі, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 10.07.2024, надане у строк, що перевищує один робочий день з дня оприлюднення звернення; 4) коли було визначено переможця закупівлі; 5) чому строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Виробнича компанія «АВЕКС» перевищує п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону? 6) чи укладено за цією закупівлею договір? У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2024 16:41
Орган перевірки
16.08.2024 00:00
Документи повідомлення
12.08.2024 16:44
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі мастильних засобів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-10-006841-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому пропозиція ТОВ «Виробнича компанія «АВЕКС» не відхилена, якщо згідно з наданими ним видатковими накладними № 586 від 30.06.2023, № 656 та № 658 від 11.07.2023, № 661 та № 662 від 12.07.2023 аналогічний договір від 23.06.2023 № 23/1100-МТР, укладений на суму 2 777 999,83 грн, виконаний на суму 2 768 553,43 грн, тобто не виконані вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником у пункті 5 розділу ІІІ та в додатку 2 файлу «тендерна_документація_закупка_ПММ_(нова редакція).doc» щодо надання у складі пропозиції скан-копії повністю виконаного аналогічного договору; Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.08.2024 10:59
Орган перевірки
22.08.2024 00:00
Документи повідомлення
16.08.2024 11:00
-
Відповідь
Відповідь на запит
Пояснення на запит прикріплено в файлі
Рішеня
21.08.2024 16:53
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
Пояснення на запит прикріплено в файлі
Рішеня
21.08.2024 16:55
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі мастильних засобів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-10-006841-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням відповіді, отриманої 21.08.2024 в електронній системі закупівель, постала потреба в отриманні пояснень щодо такого питання: чому для придбання мастильних засобів застосовано спрощену закупівлю? Надайте інформацію та її документальне підтвердження про наявність підстав для застосування спрощеної закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Якщо ваша відповідь на це питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.08.2024 14:45
Орган перевірки
30.08.2024 00:00
Документи повідомлення
26.08.2024 14:46
-
Відповідь
Відповідь на запит
Уважно розглянувши ваш запит про надання інформації, повідомляємо наступне. Порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану регулюється Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, що затвереджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275. Відповідно до пункту 8 даних Особливостей Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Як бачимо законодавець надав можливість вибору замовнику процедури закупівлі. Як показує практика проведення закупівель, середня тривалість процедури відкритих торгів з особливостями відповідно, що проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 становить від трьох до чотирьох тижнів. Процедура спрощеної закупівлі, що проводиться замовником відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 в середньому стриває до 10 робочих днів. Положення пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 надає замовнику можливість вибору процедури закупівлі. Можливість даного вибору є правом замовника. Саме процедура спрощеної закупівлі дає можливість оперативно провести закупівлю товару, в яких є термінова потреба. Оскільки на момент оголошення процедури закупівлі існувала нагальна потреба в закупівлі паливно-мастильних засобів, а саме моторних олив для забезпечення безперебійної роботи спеціальних транспортних засобів замовника, і спрощена процедура закупівлі (через значно коротші строки проведення) - замовником було обрано саме спрощену процедуру закупівлі, порядок проведення якої регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Рішеня
27.08.2024 15:02
Замовник
Документи повідомлення
27.08.2024 15:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2024 00:00
Замовник:
Військова частина А7015
Контактний телефон:
380731802711
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2024 00:00
Замовник:
Військова частина А7015
Контактний телефон:
380731802711
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності