Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
{
"ValueKind": 5
}
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2024 14:06
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Адреса: м. Львів, вул.. Зелена, 162
e-mail: [email protected]
тел..: +380689014777
Вих. № 14/6-2 від 08.05.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вулиця Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Повна назва: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД¬ПО¬ВІД¬АЛЬ¬НІ¬СТЮ «ЛьвівСітіБуд»
Код в ЄДРПОУ / ІПН: 44870663
Юридична адреса: 79035, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, будинок, 162
Телефон: +380 (68) 901-47-77
E-mail: [email protected]
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188955
Місцезнаходження: 79038, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Медової Печери, будинок, 71
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-05-24-007618-a
СКАРГА
щодо прийнятих рішень замовником у закупівлі
«ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
(Металопластикові вікна та двері)»
21.05. 2024 року КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ (надалі – Замовник) оголошено відкриті торги з особливостями за ідентифікатором закупівлі в Прозорро № UA-2024-05-21-009693-a на закупівлю: «ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (Металопластикові вікна та двері)».
05 червня 2024 року відбулось розкриття тендерних пропозицій.
Участь у процедурі закупівлі взяли 2 учасники.
Інформація з сайту Прозорро:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" 990 000,00
UAH з ПДВ 984 000,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС 1 039 000,00
UAH з ПДВ 989 500,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
10 червня 2024 р. Замовник своїм рішенням відхилив пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" (протокол уповноваженої особи від 10.06.2024 р. під номером 1 в додатках до цієї скарги).
Також 10 червня 2024 р. Замовник своїм рішенням визнав переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір з ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС (протокол уповноваженої особи від 10.06.2024 р. під номером 2 в додатках до цієї скарги).
Вважаємо рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" та визнання переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір з ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС незаконними та такими, що порушують наші права.
Вступна частина:
Закон України "Про публічні закупівлі" – Закон;
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" – Особливості.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей (пункт 52 Особливостей). Скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель (пункт 53 Особливостей).
Суб'єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що оприлюднюється ним в електронній системі закупівель (пункт 55 Особливостей).
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю (абзац 3 пункту 56 Особливостей).
Розділ 1. Обґрунтування незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд":
Замовник у протоколі уповноваженої особи від 10.06.2024 р. під номером 1 в додатках до цієї скарги, зазначив, що:
«Відповідно до пункту 7 Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження технічних характеристик пропонованого товару учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль, сертифікат відповідності та протокол випробувань на готовий виріб (вікна і двері), сертифікат відповідності та протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети, сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру.
- Учасник у складі пропозиції надав документ Технічна_специфікація_характеристики в якому зазначив, що буде використовувати профілі WDS 76 MD, проте на виконання вимог пункту 7 Додатку 2 надає сертифікат відповідності на профілі WDS 76 АD (файл – Сертифікат відповідності профілі WDS 76 АD), замість WDS 76 MD. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" не погоджується з таким твердженням Замовника з підстав, що наведені нижче:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме абз. 4 п. 3.1. Розділу 3 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
…- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
Відповідно до умов тендерної документації, а саме пп.1, 2 п. 3.7. Розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації.
Отже, з цього можна зробити правильний висновок, що документи, які зобов’язаний подати Учасник у складі тендерної пропозиції містяться у Додатку №2 до Тендерної документації.
Вивчивши Додаток №2 до Тендерної документації, з легкістю можна визначити вичерпний перелік документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі який вимагає Замовник для підтвердження, короткий зміст і опис даних документів наводимо нижче:
- Акт обстеження в довільній формі за підписом представників замовника та учасника (пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації);
- Сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль, сертифікат відповідності та протокол випробувань на готовий виріб (вікна і двері), сертифікат відповідності та протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети, сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру (пункт 7 Додатку 2 до Тендерної документації);
- Гарантійний лист про термін експлуатації товару (пункт 8 Додатку 2 до Тендерної документації);
- Документ який містить інформацію про фірму виробника, модель пропонованого товару та країну походження товару (пункт 13 Додатку 2 до Тендерної документації).
Звертаю увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Замовник не вимагає інших документів чи ще якихось документів, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
На виконання даної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" подало у складі своєї пропозиції усі без виключення документи і навіть більше, що додаються до даної скарги під номерами 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13.
Замовник у протоколі уповноваженої особи від 10.06.2024 р. під номером 1 в додатках до цієї скарги, посилається на дані з документа учасника, а саме «Технічна_специфікація_характеристики – додаток № 13 до цієї скарги», які не вимагались умовами тендерної документації. Даний документ подавався виключно для підтвердження вимоги Замовника, яка міститься у п. 13. Додатку2 До тендерної документації, саме який містить інформацію про фірму виробника, модель пропонованого товару та країну походження товару (знімок частини документа наводимо нижче):
Звертаємо увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Таким чином вважаємо, що замовник не вимагаючи надати у складі тендерної пропозиції учасника інформацію на яку посилається у протоколі відхилення, дійшов хибного висновку, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" не відповідає технічній специфікації.
Таким чином ми вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" повністю відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а отже Замовник не вправі був відхиляти нашу пропозицію на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей.
Розділ 2. Обґрунтування незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд":
Замовник у протоколі уповноваженої особи від 10.06.2024 р. під номером 1 в додатках до цієї скарги, зазначив, що:
«Відповідно до пункту 7 Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження технічних характеристик пропонованого товару учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль, сертифікат відповідності та протокол випробувань на готовий виріб (вікна і двері), сертифікат відповідності та протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети, сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру.
- Учасник в складі пропозиції повинен надати протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети (4і-16Aг-4-12Аг-4і) та (4i-10Ar-4-10Ar-4і). Учасник надає протокол на склопакети (4і-16Ar-4-12Ar-4i) (файл Протокол випробування склопакети 4і-16Ar-4-12Ar-41), проте на склопакети (4і-10Аг-4-10Аг-4і) протоколу не надано. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації.»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" не погоджується з таким твердженням Замовника з підстав, що наведені нижче:
Не повторюючи аналогічні наші твердження та доводи, що викладені у Розділі 1 даної скарги ми встановили, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, і які зобов’язаний подати Учасник у складі тендерної пропозиції для такого підтвердження містяться у Додатку №2 до Тендерної документації.
Вивчивши попередньо Додаток №2 до Тендерної документації Учасник повинен подати:
- Сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль;
- Сертифікат відповідності та протокол випробувань на готовий виріб (вікна і двері);
- Сертифікат відповідності та протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети;
- Сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру (пункт 7 Додатку 2 до Тендерної документації).
На виконання даної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" подало у складі своєї пропозиції усі без виключення документи і навіть більше, які вимагались у пункті 7 Додатку 2 до Тендерної документації, що додаються до даної скарги під номерами 4,5,6,7,8,9,10,11,14.
Окрім цього хочемо зазначити, що у п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що технічні характеристики мають відповідати технічним вимогам товару АБО бути кращими.
Отже, учасник керуючись даною вимогою тендерної документації вправі подати документи якості, які є кращими ніж наведені у технічні й специфікації до тендерної документації !!!
Нами у складі тендерної пропозиції подані протоколи випробувань на склопакети заповнений інертним газом (4і-16Aг-4-12Аг-4і) та на (4і-14Aг-4-14Аг-4і).
Таким чином хочемо довести до відома комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що формула склопакету подана нами у протоколі випробувань на склопакети (4і-14Aг-4-14Аг-4і) є на порядок кращою за формулу склопакету подану у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником (4і-10Аг-4-10Аг-4і), на підтвердження надаємо порівняльну табличку:
Як ми вбачаємо, що різниця у наведених формулах міститься у другому та четвертому показнику!
Наводимо дані з інтернет-ресурсів:
З чого можна зробити висновок, що склопакет який подано нами є на порядок кращим, а саме в товщині склопакету (на 4 мм товстіший), відповідно коефіцієнт супротиву теплопередачі збільшився з 0,72 М2 С/Вт до 0,82 М2 С/Вт (на 10 %, що не мало важно), та знижується шум з 34 Дб до 37 Дб (на 7 %, що також є не мало важливим). Отже показники склопакету за поданою формолою є кращою ніх формула склопакету Замовника, відповідно повністю відповідаю вимогам Замовника.
Таким чином ми вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" повністю відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а отже Замовник не вправі був відхиляти нашу пропозицію на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей.
Розділ 3. Обґрунтування незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд":
Замовник у протоколі уповноваженої особи від 10.06.2024 р. під номером 1 в додатках до цієї скарги, зазначив, що:
«Відповідно до пункту 7 Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження технічних характеристик пропонованого товару учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль, сертифікат відповідності та протокол випробувань на готовий виріб (вікна і двері), сертифікат відповідності та протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети, сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру.
- Відповідно до п. 8 Додатку 2 до Тендерної документації гарантійний термін експлуатації (термін, протягом якого гарантується нормальне використання товару (в т. ч. комплектуючих виробів та складових частин) за призначенням, за умови дотримання споживачем правил користування, і протягом якого Виконавець виконує гарантійні зобов’язання не менше 1 року. (надати Гарантійний лист завірений підписом та печаткою (у разі наявності).»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" не погоджується з таким твердженням Замовника з підстав, що наведені нижче:
У абз. 2 п. 3.10 розділу 3 ТД зазначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, вважаємо, що не надання саме гарантійного листа щодо строку експлуатації товару не вплинути на «зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» і не могло бути виправлено протягом 24 годин.
Однак не виконав законну вимогу та відхилив за токої підстави.
Окрім того хочемо зазначити, що Тендерною документацією не зазначено, що учасник повинен надати даний гарантійний лист заме такого змісту і такою формою, як він зазначає у своєму протоколі про відхилення.
У складі нашої пропозиції наявний файл – Технічна специфікація що додаються до даної скарги під номерами 12, у якій своїм підписом ми задекларували, що погоджуємось з даним технічним завданням у якому зазначено, що гарантійний термін становитиме не менше 1 року.
А також, нами у складі пропозиції надано лист-згоду з умовами договору, які викладені у проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації) у якому ми погоджуємось виконати умови договору в тому числі взяти на себе гарантійні зобов’язання (п.2.2. Додатку 5 до тендерної документації - 2.2. Гарантійний термін експлуатації (термін, протягом якого гарантується нормальне використання товару (в т. ч. комплектуючих виробів та складових частин) за призначенням, за умови дотримання споживачем правил користування, і протягом якого Виконавець виконує гарантійні зобов’язання не менше 5 років.).
Звертаємо увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що тендерною документацією Замовника передбачений ряд формальних помило, зокрема до вказаного переліку наведені приклади циф формальних момилок, а саме, в пп. 7 та 12 п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації – «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.» та «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка».
Таким чином вважаємо, що Замовник повинен був надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей або віднести до формальних помилок, які не призводять до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Таким чином ми вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" повністю відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а отже Замовник не вправі був відхиляти нашу пропозицію на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей.
Розділ 4. Обґрунтування незаконності прийняття рішенням про визначення переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір з ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС.
1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме абз. 4 п. 3.1. Розділу 3 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
…- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
Відповідно до умов тендерної документації, а саме пп.1, 2 п. 3.7. Розділу 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації.
Отже, з цього можна зробити правильний висновок, що документи, які зобов’язаний подати Учасник у складі тендерної пропозиції містяться у Додатку №2 до Тендерної документації.
Вивчивши Додаток №2 до Тендерної документації, з легкістю можна визначити вичерпний перелік документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі який вимагає Замовник для підтвердження, короткий зміст і опис даних документів наводимо нижче:
- Акт обстеження в довільній формі за підписом представників замовника та учасника (пункт 4 Додатку 2 до Тендерної документації);
- Сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль, сертифікат відповідності та протокол випробувань на готовий виріб (вікна і двері), сертифікат відповідності та протокол випробувань на вказані у технічній специфікації склопакети, сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру (пункт 7 Додатку 2 до Тендерної документації);
- Гарантійний лист про термін експлуатації товару (пункт 8 Додатку 2 до Тендерної документації);
- Документ який містить інформацію про фірму виробника, модель пропонованого товару та країну походження товару (пункт 13 Додатку 2 до Тендерної документації).
Звертаю увагу комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Замовник не вимагає інших документів чи ще якихось документів, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всупереч даної вимоги учасник ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС не подав документ який містить інформацію про фірму виробника, модель пропонованого товару та країну походження товару (пункт 13 Додатку 2 до Тендерної документації), що є порушенням вимог тендерної документації, а замовник в свою чергу на виконав вимоги закону і не відхилив тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що пропозиція такого учасника не відповідає умовам технічної специфікації, аналогічно, як відхиляв наше Товариство!!!
З наведеного вище вбачається, що у Замовника існують подвійні стандарти!!! Для одного учасника це є порушенням умов тендерної документації, а для іншого навпаки.
2. Відповідно до пп.2. п. 3 (Інші вимоги та відповідні документи:) Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен подати у складі пропозиції підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5.
Всупереч даної вимоги учасник ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС не подав у складі пропозиції підписаний учасником проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5чим грубо порушив вимоги тендерної документації, а замовник в свою чергу на виконав вимоги закону і не відхилив тендерну пропозицію.
Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд" повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а пропозиція ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС повинна бути відхилена Замовником.
Неправомірно відхиливши ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд", Замовник грубо порушив наші законні права та охоронювані законом інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом від 10.06.2024 р. Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом від 10.06.2024 р. Уповноваженої особи Замовника про прийняття рішення про намір укласти договір з ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС
Директор _____________________ Гой Степан-Андрій Богданович
Звернення:
За тендером : Металопластикові вікна та двері
Тема:
Невідповідність ДБН
Зміст:
Шановний Замовнику! В тендерній документації встановлено вимогу, що товар має відповідати діючим на території України стандартам. Відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ мінімальний коефіціент опору теплопередачі для вікон для температурної зони 1 дорівнює 0,9 м2 К/Вт. Такий показник не можливо досягнути для конструкцій з профілю 5S зі склопакетом 4і-10-4-10-4і. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації!
Дата оприлюднення звернення:
27.05.2024 13:57
Дякуємо за запитання! Замовником буде враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
30.05.2024 12:00
Звернення:
За тендером : Металопластикові вікна та двері
Тема:
Уточнення
Зміст:
Доброго дня, яка ширина підвіконнь повина бути? В тех характеристиці у вас вказана лише довжина підвіконня.
Дата оприлюднення звернення:
27.05.2024 16:06
Дякуємо за запитання! Замовником буде враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
30.05.2024 12:00
Звернення:
За тендером : Металопластикові вікна та двері
Тема:
Дискримінація
Зміст:
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо акту обстеження об*єкту!
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2024 12:04
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник зазначає, що ним встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного Учасника з обсягом та характеристиками товарів, які необхідно буде поставити за результатами проведених торгів та складністю деяких конструкцій. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виготовлення таких конструкцій та зможе їх поставити з необхідними характеристиками і в обумовлені договором та тендерною документацією строки.
Замовник не обмежує прав будь-якого потенційного Учасника щодо можливості відвідати об’єкт, а участь представника Замовника в огляді зумовлена лише специфікою самого об’єкту.
Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
31.05.2024 16:24
Звернення:
За тендером : Металопластикові вікна та двері
Тема:
Дискримінаційна умова
Зміст:
З метою врахування всіх особливостей встановлення конструкцій обов’язковим для учасника є виїзд на об’єкт, на якому будуть встановлювати конструкції, про що в тендерній пропозиції надається Акт обстеження в довільній формі за підписом представників замовника та учасника.
Вилучіть дискримінаційну вимогу. Інакше - звертатимемось до компетентних органів!
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2024 12:11
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник зазначає, що ним встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного Учасника з обсягом та характеристиками товарів, які необхідно буде поставити за результатами проведених торгів та складністю деяких конструкцій. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виготовлення таких конструкцій та зможе їх поставити з необхідними характеристиками і в обумовлені договором та тендерною документацією строки.
Замовник не обмежує прав будь-якого потенційного Учасника щодо можливості відвідати об’єкт, а участь представника Замовника в огляді зумовлена лише специфікою самого об’єкту.
Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
31.05.2024 16:24
Звернення:
За тендером : Металопластикові вікна та двері
Тема:
Дискримінація
Зміст:
Згідно практик звернень до АМК, акт обстеження, огляду вважається дискримінацією учасників. Просимо внести зміни в документацію, і виключити дискримінаційні вимоги до учасників.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2024 12:50
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник зазначає, що ним встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного Учасника з обсягом та характеристиками товарів, які необхідно буде поставити за результатами проведених торгів та складністю деяких конструкцій. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виготовлення таких конструкцій та зможе їх поставити з необхідними характеристиками і в обумовлені договором та тендерною документацією строки.
Замовник не обмежує прав будь-якого потенційного Учасника щодо можливості відвідати об’єкт, а участь представника Замовника в огляді зумовлена лише специфікою самого об’єкту.
Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
31.05.2024 16:24
На даному тендері відміни не були знайдені.
Металопластикові вікна та двері
Тендер:
UA-2024-05-24-007618-a
Тип:
вимога
За лотом Металопластикові вікна та двері
UA-2024-05-24-007618-a.c1
Дата:
14.06.2024 23:07
Стан:
вимога
Розяснення щодо протоколу про відхилення!
Керуючись умовами ТД, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Просимо надати додаткову інформацію щодо до нашого відхилення:
1. У абз. 2 п. 3.10 розділу 3 ТД зазначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, просимо роз’яснити, як неправильна формула може вплинути на «зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» і не може бути виправлена протягом 24 годин???
Дана формула не є товаром який закуповує замовник, а є лише його частиною!!! А показники, які відображені в формулі нашої пропозиції є кращими за ті показники формули, що вказані у вашому ТЗ.
Окрім цього у п. 12 Додатку 2 до ТД Вами чітко зазначено, що «Технічні характеристики мають відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.»
Звертаю Вашу увагу на те, що дана зміна покращує якість закупованого товару і не збільшує його вартість.
А отже, Технічна специфікація Додатку 2 до ТД є вимогами до товару і відповідно Ви самі задекларували, що формула склопакету може бути краща!!!
Вважаємо Ваше рішення суперечить закону та вимогам вашої тендерної документації.
2. Просимо надати інформацію щодо необхідності подачі у складі тендерної пропозиції Учасникам Технічної специфікації запропонованого товару та/або підписаної технічної специфікації відповідно до Додатку 2 до ТД та/або іншого документу який б підтвердив запропонований товар в тому числі вказати фірму виробника, модель товару, країну походження тощо.
Автор:
44870663, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛьвівСітіБуд"
79035, Україна, Львівська область, Львів, Україна, м.Львів вул.Зелена 162