Показати схожі тендери

Закупівля Гранули паливні (пелети) від СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-24-007332-a
План UA-P-2024-05-24-009273-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.06.2024 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
640 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2024 13:54 до 01.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2024 13:54
до 29.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2024 13:54
до 29.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.06.2024 00:00
до 03.06.2024 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2024 11:13
до 09.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2024 11:13
до 10.06.2024 14:39
Період уточнень
з 24.05.2024 13:54 до 29.05.2024 00:00
Період оскарження
з 24.05.2024 13:54 до 29.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.06.2024 00:00 до 03.06.2024 11:13
Період кваліфікації
з 01.06.2024 00:00 до 03.06.2024 11:13
Основні параметри
Гранули паливні (пелети)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
640 000 грн.
Гранули паливні (пелети)
Назва предмета закупівлі
Гранули паливні (пелети)
Очікувана вартість
640 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гранули паливні (пелети)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
35312, Україна, Рівненська область, Клевань, Заводська,3
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Асанова Людмила Романівна
Пропозиція:
582 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.05.2024 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
24.05.2024 13:54
Тендерна документація
24.05.2024 13:54
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Панько
Електронна пошта
Телефон
+380973586800
Замовник
ЄДРПОУ
22568669
Повна назва
СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
35312
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
смт. Клевань
Адреса
вул. Заводська, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Гранули паливні (пелети)
Період вимог/скарг з 03.06.2024 11:13 по 09.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2024 11:13
Довідка НАЗК
03.06.2024 11:13
-
01.06.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-05-24-007332-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25
582 000 грн.
582 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.06.2024
Строк дії договору з
10.06.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
100 (тонни)
Гранули паливні (пелети)
Номенклатура
Гранули паливні (пелети)
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
10.06.2024 14:39
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-10-000014
Дата створення проекту
10.06.2024 14:51
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.06.2024 14:30
Дата завершення моніторингу
03.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2024 № 44 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2024 № 44. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-05-24-007332-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2024 00:00
Документи рішення
11.06.2024 14:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гранули паливні (пелети)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-24-007332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.06.2024 14:36
Орган перевірки
15.06.2024 00:00
Документи повідомлення
11.06.2024 14:39
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Розмір очікуваної вартості визначений у відповідності до виділених кошторисних призначень на дану статтю витрат з врахуванням ціни за одиницю, визначеної в попередньо укладеному договорі за результатами торгів, аналізу цін з інтернет-джерел та закінчення опалювального сезону, який прямо впливає на ціну Товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені відповідно до ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови (даний документ є у вільному доступі в інтернет-мережі, тому не надається в окремому документі до пояснень). Пунктом 4 1 Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 р визначено перелік категорій замовників, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. До них відносяться:головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Спеціальна школа №2 в смт Клевань Рівненської обласної ради не підпадає під жодну з перечислених категорій. Тому таку інформацію не оприлюднює. Разом з тим слід зауважити, що Наказом №25 від 08.04.2024 Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Рівненській області здійснювало моніторинг аналогічної закупівлі (ідентифікатор моніторингу в електронній системі закупівель UA-M-2024-04-08-000046). За результатами проведеного моніторингу щодо питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель НЕ ВСТАНОВЛЕНО. (Висновок по моніторингу розміщено на вебпорталі уповноваженого органу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-06-009177-a. тому копія висновку не надається в окремому документі до пояснень).
Рішеня
11.06.2024 15:30
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Додаткові матеріали щодо вимог по обмеженню розмірів пелет
У вкладенні - фото паспорта котельної установки Замовника з рекомендаціями виробника обладнання щодо використання видів палива та обмежень розмірів
Рішеня
12.06.2024 13:19
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2024 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380973586800
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2024 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 В СМТ КЛЕВАНЬ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380973586800
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності