Звернення:
За тендером : Фарби та емалі в асортименті
Тема:
проєкт
Зміст:
Пунктом 4.3. вказано, що На Товар, що є предметом поставки за цим Договором, Постачальник зобов’язаний надати всі документи, передбачені цим Договором та додатками до нього: товаросупровідні документи, рахунки-фактури, паспорти, сертифікати або декларації відповідності (сертифікати якості тощо), посібник (інструкцію, керівництво тощо) з експлуатації та інші документи, у яких зазначаються гарантійні строки, накладні тощо.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат якості як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату/декларації відповідності при поставці товару. Посібник технічними умовами не передбачений для такого виду товару. Прошу підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі щодо переліку товаро супровідних документів або пропоную викласти у пункт у наступній редакції:
На Товар, що є предметом поставки за цим Договором, Постачальник зобов’язаний надати всі документи, передбачені цим Договором та додатками до нього: товаросупровідні документи, рахунки-фактури, паспорти якості або сертифікати або декларації відповідності (сертифікати якості тощо) та інші документи, у яких зазначаються гарантійні строки, накладні тощо.
Дата оприлюднення звернення:
28.05.2024 22:50
Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
В той же час згідно положень пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю вимоги щодо підтвердження якісних показників предмета закупівлі, а так само перелік, зміст та обсяг документів, які надаються постачальником при поставці товару цілком і повністю узгоджуються з положеннями діючого законодавства, а також жодним чином не суперечать зазначеним положенням. Умови договору передбачають не вичерпний перелік таких документів, що в свою чергу дає можливість постачальникам надати аналогічний за змістом документ.
Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата оприлюднення відповіді:
29.05.2024 12:22