Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання) від Верхньодніпровська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-23-011902-a
План UA-P-2024-05-23-015259-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 06.06.2024 20:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
91 450 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
367.86 грн. (0,40 %)
Вартість подання пропозиції:
550.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2024 17:08 до 31.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2024 17:08
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2024 17:08
до 28.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2024 00:01
до 05.06.2024 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2024 16:47
до 11.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.06.2024 16:47
-
Період уточнень
з 23.05.2024 17:08 до 28.05.2024 00:00
Період оскарження
з 23.05.2024 17:08 до 28.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2024 00:01 до 05.06.2024 16:47
Період кваліфікації
з 31.05.2024 00:01 до 05.06.2024 16:47
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
54 664 грн.
Системні блоки та монітори (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Системні блоки та монітори (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
54 664 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
546,64
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Код ДК 021:2015
30236200-4 - Обладнання для обробки даних
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30231310-3 - Плоскопанельні дисплеї
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах Договору. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
53 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
36 786 грн.
Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
36 786 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
367,86
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б Canon i-SENSYS MF275dw з Wi-Fi або еквівалент
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах Договору. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2024 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ворона
Електронна пошта
Телефон
+380673993215
Сайт:
http://vdn.otg.dp.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04052595
Повна назва
Верхньодніпровська міська рада
Поштовий індекс
51600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Верхньодніпровськ
Адреса
проспект Шевченка, буд. 21
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки та монітори (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Період вимог/скарг з 05.06.2024 16:47 по 11.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2024 16:47
Довідка НАЗК
05.06.2024 16:47
-
31.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
31.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
31.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
31.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 17:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2024 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі вих.№3005/03 від 30.05.2024р. (файл «03) Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі.pdf»), в якій у пункті 2 вказано договір № 3923-0 від 08.12.2020р. , укладений з КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради.» та на підтвердження надано скановану кольорову копію Договору (файл 04.2) Копія аналогічного договору.pdf), де зазначено номер договору 3023-0 від 08.12.2020р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1.1 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: «3.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви, кода ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента, з яким (якими) було укладено аналогічний договір, конкретної назви предмета договору, дати укладення та номеру договору, строк його дії (з – по), ціни договору, контактний номер телефону. Станом на дату надання довідки зобов’язання учасника за цим договором мають бути виконаними.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви, кода ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента, з яким (якими) було укладено аналогічний договір, конкретної назви предмета договору, дати укладення та номеру договору, строк його дії (з – по), ціни договору, контактний номер телефону. Станом на дату надання довідки зобов’язання учасника за цим договором мають бути виконаними. Примітка: у вищезазначеній довідці вказати правильний номер аналогічного договора. 2) Виявлені невідповідності: Учасником у складі пропозиції надано: Тендерну пропозиція вих.3005/01 від 30.05.2024 року (файл 01) Тендерна пропозиція.pdf), в якій не зазначено: 1) код ДК 021:2015 щодо Лота 1 Системні блоки та монітори; 2) у графі «Загальна сума з ПДВ, грн.» не вказано суму. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 5 до тендерної документації: Тендерна пропозиція учасника має бути складена і заповнена за наведеною формою у Додатку 5 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції має надати: Тендерну пропозицію, яка має бути складена і заповнена за наведеною формою у Додатку 5 тендерної документації у тому числі із вказаною інформацією щодо: 1) коду ДК 021:2015 Лота 1 Системні блоки та монітори; 2) заповнити графу «Загальна сума з ПДВ, грн..».
Створено
04.06.2024 16:15
Надати до
05.06.2024 16:15
Лот № 2 Багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Договір
UA-2024-05-23-011902-a-b1
Очікує підписання
53 600 грн.
53 600 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 (штуки)
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Номенклатура
Системний блок HP ELITEDESK 800 G2 DESKTOP MINI PC i5-6500T 8GB RAM 256GB m2 SSD або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Номенклатура
8 (штуки)
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Номенклатура
Монітор 23" HP EliteDisplay E232 IPS WLED 1920x1080 або еквівалент
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
91 450 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 00:00
Замовник:
Верхньодніпровська міська рада
Контактний телефон:
+380673993215
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
91 450 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2024 00:00
Замовник:
Верхньодніпровська міська рада
Контактний телефон:
+380673993215
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності